1. Girlscene
  2. Girlscene
  3. Liefde & Boys
  4. Moet ik het uitmaken of niet?

Dit onderwerp heeft 43 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 30-06-2011 00:11.

Moet ik het uitmaken of niet?

1. Xtra-large
    Afbeelding van GoldenKiller

Sumeyye
    19,883 berichten
    Lid sinds November 2010

quote:

.... juist ja.

Maar ik vind het eigenlijk best vaag van je, zomaar even CHILLINGS met andere jongens, als je vriend dat had gedaan en je zou dumpen zou hij meteen een sukkel zijn, maar als jij het doet is het weer een 'twijfelgeval'.

KUTKINDEREN :')

2. Small
    Afbeelding van Sannurd

Sanne
    548 berichten
    Lid sinds January 2009

Waarom mag je niet chillen met andere jongens? Snap eigenlijk niet waar daar zo erg aan is. Als het toch gewoon als vrienden bedoeld is. Het kan altijd gebeuren dat je opeens gevoelens voor een andere jongen krijgt terwijl je het niet wilt. Ik zit in precies dezelfde situatie alleen heb ik vaak ruzie met mn vriend en zijn 1 jaar samen. Ik wacht zelf even af hoe het loopt, want ik weet ook niet wat ik moet doen. Ik laat de andere jongen niet gaan, want dat is mijn beste vriend, en die wil je dus echt niet kwijtraken.

3. Medium
    Afbeelding van Uchawi

Margo
    1,074 berichten
    Lid sinds January 2011

Doe wat jij denkt dat het beste is, maar in ieder geval niet zo doorgaan.

You make me draw those stupid little hearts.

4. Medium
    Afbeelding van ENAMORARSE

Alysha
    1,706 berichten
    Lid sinds January 2011

goed nadenken.
    ben je nog echt verliefd op je vriendje? of is het 'houden van'
    heb je nog de kriebels als je hem ziet, zoent, aanraakt?
    ik had het dit niet meer, en ik ben best wel blij dat het nu uit is :$

ik had ook een crush, en heb nu 2 dagen verkering daarmee.

goed nadenken, en naar je hart luisteren! ik hoop dat t helpt, want k weet hoe het voelt meid.

what you want, baby ive got it.

5. Xtra-large
    Afbeelding van Proximity

----
    13,592 berichten
    Lid sinds June 2011

quote:
    OpticalToxic schreef op 29 June 2011 @ 16:12:
    Je merkt dat je hem steeds leuker gaat vinden, en dan praat je alsnog elke dag met hem? Ik zou het contact al verbroken hebben. Als je hem dan nog steeds leuk vindt en hem gaat "missen" zou ik pas gaan nadenken of je het uit moet maken met je vriend.
    ^ Ik denk gewoon nadenken, over wie je nou wél echt leuk vind en waarmee je een relatie wilt (of houden).

6. Medium
    Afbeelding van CHANTZNOR

C.
    3,250 berichten
    Lid sinds July 2010

Als ik jou was zou ik het contact verbreken met die andere jongen.. Je bent niet voor niets al 2 jaar bij je vriendje.

7. Large
    Afbeelding van Yaxley

-
    6,555 berichten
    Lid sinds January 2010

Ik vind dat je het moet uitmaken als je alleen al twijfelt wat je moet doen. Dan vind je hem dus niet leuk genoeg.

8. Medium
    Afbeelding van katariina

katarina
    1,004 berichten
    Lid sinds March 2010

ik vind het zoiezo stom dat je mensen vraagt of je het uit moet maken? =/

als je je al afvraagt of je het uit moet maken dan vind ik dat je het gewoon moet doen. je moet niet twijvelen aan je relatie.

~~ Get A Life ....http://ras-blackfire.deviantart.com/

9. Small
    Afbeelding van 1totheD

-
    223 berichten
    Lid sinds June 2011

ik had sowieso niet met andere jongens hebben afgesproken als ik een vriendje had, maar dat terzijde.
    je moet gewoon je hart volgen, maar zoals je al zei; 2jaar is niet niks.

You smell like a nappy

10. Xtra-small
    Afbeelding van nikitaartje

Soraya
    59 berichten
    Lid sinds December 2010

quote:
    Knotjeee schreef op 28 June 2011 @ 19:09:
    wow, ik vind jou echt een trut.. sorry dat ik het zeg
    Ik heb medelijden met beide jongens!
    1. Je vriend: ga even lekker een paar keer afspreken met een jongen die je leuk vindt terwijl je een vriend hebt en twijfeld uberhaupt of je je vriend nog wel zo leuk vindt, na twee jaar!
    2. Die andere jongen: lekker hoop geven terwijl je een vriend hebt.

1. het was niet echt afspreken gewoon chillen met vrienden en dan was hij er toevallig ook weer. en ik kan er niks aan doen ook al zou ik mn vriend niet meer leuk vinden.
    2. hij weet dat ik een vriend heb, hij kent me vriend zelfs en hij wilt niet eens dat ik het uit maak vanwege hem

11. Xtra-small

Soraya
    59 berichten
    Lid sinds December 2010

En ja het is raar dat ik hier vraag of ik het uit moet maken
    alleen ik weet niet wat het is maar ik kan der niet goed over nadenken
    en ik dacht misschien heeft er iemand hier tips hoe je kunt weten of je nog genoeg van iemand houd.

12. Xtra-small

Soraya
    59 berichten
    Lid sinds December 2010

En nog 1 ding :]
    begrijp het niet verkeerd. ik leerde hem kennen op een feest.. ja dan weet je ook niet van tevoren wie er komt en wat er gaat gebeuren,
    en die chillings dat is gewoon dat ik met vrienden en vriendinne afspreek enzo en dan blijkt hij er ook te zijn. maarja tuurlijk probeer ik me hart te volgen.. alleen het lukt dit keer niet zo makkelijk en ik vind mezelf op dit moment ook een bitch.

13. Xtra-small

Soraya
    59 berichten
    Lid sinds December 2010

quote:
    Brod schreef op 28 June 2011 @ 19:23:
    [...]

Waar slaat dat op? Het is toch niet omdat je twee jaar met iemand hebt, dat je je vriend op een gegeven moment niet meer leuk kan vinden?
    Ik kan trouwens ook niet uit haar post afleiden of ze die andere jongen hoop geeft..

Een trut, kom op zeg.. Kan zij er aan doen hoe ze zich voelt?
    Dankje.. jij snapt me tenminste beter..

14. Xtra-small

Soraya
    59 berichten
    Lid sinds December 2010

quote:
    janneke1710 schreef op 29 June 2011 @ 18:23:
    goed nadenken.
    ben je nog echt verliefd op je vriendje? of is het 'houden van'
    heb je nog de kriebels als je hem ziet, zoent, aanraakt?
    ik had het dit niet meer, en ik ben best wel blij dat het nu uit is :$

ik had ook een crush, en heb nu 2 dagen verkering daarmee.

goed nadenken, en naar je hart luisteren! ik hoop dat t helpt, want k weet hoe het voelt meid.

Vaak denk ik dat het meer houden van is. we zeiden ook wel is tegen elkaar van ja je bent me vriendje maar tegelijkertijd ook me beste vriend. en nu voelt het meer als beste vriend..

Ik had in mn hoofd om t uit te maken
    hij zit bij me op school, het was pauze
    ik dacht ik geef hem maar een knuffel
    opeens moest ik kapot hard janken en dacht; ik wil hem helemaal niet kwijt :o
    (ja hij weet ook wat er aan de hand is hoor.. behalve van die jongen ;s ik weet dat het genaait is maar ik weet niet of ik het moet zeggen of niet, of moet wachten tot het over gaat)

15. Xtra-small

Soraya
    59 berichten
    Lid sinds December 2010

quote:
    Knotjeee schreef op 29 June 2011 @ 15:43:
    [...]

Oke, soms heb ik van die dagen dat ik alles eruit floep wat in me opkomt.
    Ik had wat subtieler mogen zijn, maar aan de andere kant heb ik daar helemaal geen zin in.
    Ja valse hoop geven, door een paar keer met hem af te spreken terwijl je hem leuk vindt.
    En het niet uitmaken of er iets van zeggen als je je vriend niet meer leuk vindt en gewoon afspreken met iemand anders.
    Sorry dat ik eerst zo grof was, maar ik blijf erbij dat ik het lullig vind voor beide jongens.

Kijk. dit is ook niet wat ik wil.. en ik geef hem geen valse hoop, hij weet alles, hoe ik me voel en wat ik ervan vind enzo.
    en mijn vriendje.. hij weet ook alles behalve dat ik die andere jongen leuk vind
    en ik wil echt niemand naaien, en ik maak het (nog) niet uit, omdat ik nog niet weet of dat wel is dat ik wil.

16. Xtra-small
    Afbeelding van kimmie1994

Kim
    76 berichten
    Lid sinds June 2011

Ik heb ongeveer hetzelfde alleen bij mij is het zo dat een jongen (thomas) mij leuk vindt en ik vind hem ook steeds leuker (alleen dat laat ik niet zo merken) hij (thomas) heeft namelijk al een vriendin. Maar Thomas weet volgens mij ook niet wat hij ermee moet.

Maar ik denk dat je met allebei moet praten. Niet tegelijk maar appart. Zo weet je meteen hoe ze erop reageren en ik denk dat je daarop best goed je beslissing kunt maken.

Maar het is inderdaad erg lastig en ik snap je heel goed.

17. Medium
    Afbeelding van HOIDOEIXD

Josca
    1,576 berichten
    Lid sinds November 2007

geen contact meer met die andere jongen hebben en eerst eens uitzoeken wat je nou voor je vriend voelt.

Bring the joy in your life.

18. Xtra-small

Soraya
    59 berichten
    Lid sinds December 2010

quote:
    HOIDOEIXD schreef op 29 June 2011 @ 22:36:
    geen contact meer met die andere jongen hebben en eerst eens uitzoeken wat je nou voor je vriend voelt.
    Dat lijkt zo makkelijk he.. maar die jongen maakt me gewoon nogal blij en met hem praat ik ook over de situatie tussen mij en me vriendje. en hij begrijpt het juist heel erg.

19. Medium
    Afbeelding van ENAMORARSE

Alysha
    1,706 berichten
    Lid sinds January 2011

goed nadenken! en geef jezelf de tijd.
    sterkte meid!

what you want, baby ive got it.

Girlscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?