1. Girlscene
  2. Girlscene
  3. Liefde & Boys
  4. Moet ik het uitmaken of niet?

Dit onderwerp heeft 43 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 30-06-2011 00:11.

Moet ik het uitmaken of niet?

1. Xtra-small
    Afbeelding van nikitaartje

Soraya
    59 berichten
    Lid sinds December 2010

Heee ik heb een probleem
    ik heb al bijna 2 jaar met een jongen, heel lief, 100% vertrouwbaar.. alleen ik heb vorige week een andere jongen ontmoet, waar ik nu een paar keer mee heb afgesproken en ik vind hem heel erg leuk. sinds ik hem ken twijfel ik steeds meer of ik mn vriendje wel zo leuk vind. ik word echt gek, ik wil me vriendje echt geen pijn doen en ik heb het gevoel dat ik hem nu aan het lijntje hou
    maar misschien doe ik het alleen voor die andere jongen en krijg ik spijt als ik het echt uitmaak? want 2 jaar is niet niks.. sorry als hier al een topic over is, ik heb hem in ieder geval niet kunnen vinden, maar in ieder geval hoop ik dat iemand tips heeft.. en hoe kom ik erachter of ik echt nog van me vriendje hou?
    Soraya

1. Small
    Afbeelding van Chopski

Jolien
    348 berichten
    Lid sinds August 2008

Ik zou er nog even overna denken aangezien je die andere jongen pas een week geleden ontmoet hebt? Je kent hem dus eigenlijk nog nieteens echt.

prrrrrrt.

2. Medium
    Afbeelding van stereoheart

-
    1,864 berichten
    Lid sinds January 2010

Food & sport? :']

En zoals hierboven, er eerst maar eens goed over nadenken. Alleen je moet het niet aanhouden omdat je het anders sneu vindt voor hem. Maar ik zou eerst heel goed nadenken en misschien moet je er eens met hem over praten?

to live doesn\\\\\\\'t mean you\\\\\\\'re alive

3. Xtra-small

Soraya
    59 berichten
    Lid sinds December 2010

quote:
    Chopski schreef op 27 June 2011 @ 22:48:
    Ik zou er nog even overna denken aangezien je die andere jongen pas een week geleden ontmoet hebt? Je kent hem dus eigenlijk nog nieteens echt.
    Ik praat elke dag met hem en ik weet nu wel hoe hij ongeveer is, ik wil zowieso vaker afspreken voordat ik iets met hem begin, want ik ken hem inderdaad nog niet goed genoeg, alleen het grootste probleem is eigelijk of ik nou bij mn vriend moet blijven of niet?

4. Medium
    Afbeelding van treacherous

lieke
    1,137 berichten
    Lid sinds April 2011

waaarom spreek je met andere jongens af...

5. Xtra-small

Soraya
    59 berichten
    Lid sinds December 2010

oh kutje haha hoe kan ik het bij food en sport gezet hebben :l

6. Xtra-small

Soraya
    59 berichten
    Lid sinds December 2010

quote:
    treacherous schreef op 27 June 2011 @ 22:55:
    waaarom spreek je met andere jongens af...
    naja, was eigelijk gewoon chillings enzo

7. Medium
    Afbeelding van treacherous

lieke
    1,137 berichten
    Lid sinds April 2011

hm.. nja als je verliefd word op een ander dan word je relatie denk ik een beetje saai..het is niet zomaar dat je liever bij een ander bent..

8. Xtra-small

Soraya
    59 berichten
    Lid sinds December 2010

Naja ik ga er nu maar even goed over nadenken en dan slapen
    en sorry dat dit onderwerp bij food & sport staat, haha.
    good night.

9. Xtra-small
    Afbeelding van binipini

binipini
    95 berichten
    Lid sinds May 2008

Je moet er idd goed over na denken. Misschien schetst die nieuwe jongen zich even mooi voor, en laat je daarvoor je lieve en betrouwbare vriend gaan. Het gras is altijd groener aan de overkant. Als je 2 jaar met iemand hebt gedeeld weet je wat je aan degene hebt, wil je dat vergooien voor iemand die je een week kent? Zo ja, vraag ik me af wat voor relatie je had. Het lijkt me dat je van je vriend houd, en deze nieuwe jongen is misschien leuk maar je kan er ook voor kiezen om niets met je gevoel te doen en erover met je huidige vriend te praten. Slaaplekker!

10. Medium
    Afbeelding van Pianissimo

Stephanie
    1,853 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    naja, was eigelijk gewoon chillings enzo

Wat is dat nou weer voor dom woord? xD
    'het was gewoon chillings'

11. Xtra-xtra-large
    Afbeelding van Excogitation

Mir
    38,041 berichten
    Lid sinds June 2008

quote:
    nikitaartje schreef op 27 June 2011 @ 22:55:
    [...]

Ik praat elke dag met hem en ik weet nu wel hoe hij ongeveer is, ik wil zowieso vaker afspreken voordat ik iets met hem begin, want ik ken hem inderdaad nog niet goed genoeg, alleen het grootste probleem is eigelijk of ik nou bij mn vriend moet blijven of niet?
    je leert iemand niet meteen in een week kennen nee, zeker niet over msn (ik denk tenminste dat het over msn was), misschien is die helemaal niet zo leuk als jij denkt. ik zou gewoon geen contact meer met hem zoeken en lekker verder gaan met je vriend. je hebt niet voor niets al 2 jaar met hem. een vriendin van me had ook al een lange relatie, ongeveer 2 jaar geloof ik, en die werd toen ook verliefd op een anderen jongen. ze heeft hem lekker genegeerd en heeft toen een hele leuke tijd gehad met haar vriend en ze heeft er geen spijt van.

Ik was overdressed. - Mijn hair tumblr!

12. ModeratorXtra-xtra-large
    Afbeelding van Vivere

Viv.
    25,770 berichten
    Lid sinds November 2007

Heb het topic even verplaatst :)
    Voortaan even opletten waar je het topic post ;)

Vivere, leef. One life to live, nothing to loose.

13. Xtra-large
    Afbeelding van DeanWantsPie

Alexandra
    19,404 berichten
    Lid sinds March 2009

Waarom spreek je met hem af?!!!!!!
    Je hebt een vriend, dat is PUNT 1!, en ik zou kappen met die jongen, want 2 jaar een relatie is inderdaad niet niks. Wij (girlscene), maken die beslissing niet, JIJ bent degene die wel of niet ermee kapt.

DeanWantsPie wijzigde dit bericht op 28-06-2011 20:16 met 2%: zei looklet ipv girlscene :/ AFGANGG
    - Ik was LOVEforSPN - :' )

14. Large
    Afbeelding van Brod

Roselie
    8,411 berichten
    Lid sinds February 2010

Ik denk dat je er spijt van gaat krijgen. Maar het is jouw keuze.

15. Small
    Afbeelding van giirlx

Anoniem.
    131 berichten
    Lid sinds November 2010

follow your hart.

giirlx wijzigde dit bericht op 28-06-2011 18:38 met 3%: spelfout.

16. Medium
    Afbeelding van LEVITATE

Allissa
    1,497 berichten
    Lid sinds March 2009

Als jij al het idee hebt van 'ik weet niet of ik hem wel zo leuk vind en heb het idee dat ik hem aan het lijntje hou' tsja, dan zeg ik uitmaken (: maargoed. zoals hierboven al staat ; volg je hart.

17. Large
    Afbeelding van wndaaa

-
    5,595 berichten
    Lid sinds April 2009

Van ruilen komt huilen. Je moet doen wat je hart je zegt, wij kunnen zoiets niet beslissen voor je.

18. Medium
    Afbeelding van Knotjeee

Renate
    2,070 berichten
    Lid sinds May 2010

wow, ik vind jou echt een trut.. sorry dat ik het zeg
    Ik heb medelijden met beide jongens!
    1. Je vriend: ga even lekker een paar keer afspreken met een jongen die je leuk vindt terwijl je een vriend hebt en twijfeld uberhaupt of je je vriend nog wel zo leuk vindt, na twee jaar!
    2. Die andere jongen: lekker hoop geven terwijl je een vriend hebt.

http://forum.girlscene.nl/forum.php/Verkoop/Knotjeee_verkoopt/list_messages/193446

19. Large
    Afbeelding van ensoleille

Charlotte
    6,547 berichten
    Lid sinds August 2010

Eens met Knotjeee.

http://www.lalumiereblanche.blogspot.com

20. Large
    Afbeelding van ensoleille

Charlotte
    6,547 berichten
    Lid sinds August 2010

Ik hoop eigenlijk dat ze je geen van beiden meer hoeven.
    Bitchy, ja, weet ik.

http://www.lalumiereblanche.blogspot.com

21. Large
    Afbeelding van Brod

Roselie
    8,411 berichten
    Lid sinds February 2010

quote:
    Knotjeee schreef op 28 June 2011 @ 19:09:
    wow, ik vind jou echt een trut.. sorry dat ik het zeg
    Ik heb medelijden met beide jongens!
    1. Je vriend: ga even lekker een paar keer afspreken met een jongen die je leuk vindt terwijl je een vriend hebt en twijfeld uberhaupt of je je vriend nog wel zo leuk vindt, na twee jaar!
    2. Die andere jongen: lekker hoop geven terwijl je een vriend hebt.

Waar slaat dat op? Het is toch niet omdat je twee jaar met iemand hebt, dat je je vriend op een gegeven moment niet meer leuk kan vinden?
    Ik kan trouwens ook niet uit haar post afleiden of ze die andere jongen hoop geeft..

Een trut, kom op zeg.. Kan zij er aan doen hoe ze zich voelt?

22. Medium
    Afbeelding van lily7

Lily
    1,911 berichten
    Lid sinds January 2011

^ groot gelijk, je kan verliefd worden niet tegenhouden (of ja 'leuk vinden' lijkt erop)

Geloof me, dat is normaal, dat je gevoelens krijgt voor iemand anders.. Het gebeurt zelf bij getrouwde koppels.. =s Maar je moet proberen die jongen een beetje langs de kant te zetten..
    Je kent je vriend nu al 2 jaar; je kent hem dus al heel goed.. Je moet voor jezelf uitmaken of je door wil gaan met je vriend.. (hou je echt veel van hem?)

Je moet het niet meteen uitmaken! Laat het gewoon even rusten en denk goed na vooraleer je beslist

nogmaals, je bent geen trut of bitch.. dit kan iedereen overkomen

come on, come on, come on, get through it!

23. Medium
    Afbeelding van Knotjeee

Renate
    2,070 berichten
    Lid sinds May 2010

quote:
    Brod schreef op 28 June 2011 @ 19:23:
    [...]

Waar slaat dat op? Het is toch niet omdat je twee jaar met iemand hebt, dat je je vriend op een gegeven moment niet meer leuk kan vinden?
    Ik kan trouwens ook niet uit haar post afleiden of ze die andere jongen hoop geeft..

Een trut, kom op zeg.. Kan zij er aan doen hoe ze zich voelt?

Oke, soms heb ik van die dagen dat ik alles eruit floep wat in me opkomt.
    Ik had wat subtieler mogen zijn, maar aan de andere kant heb ik daar helemaal geen zin in.
    Ja valse hoop geven, door een paar keer met hem af te spreken terwijl je hem leuk vindt.
    En het niet uitmaken of er iets van zeggen als je je vriend niet meer leuk vindt en gewoon afspreken met iemand anders.
    Sorry dat ik eerst zo grof was, maar ik blijf erbij dat ik het lullig vind voor beide jongens.

http://forum.girlscene.nl/forum.php/Verkoop/Knotjeee_verkoopt/list_messages/193446

24. Xtra-small
    Afbeelding van OpticalToxic

Laura
    67 berichten
    Lid sinds September 2008

Je merkt dat je hem steeds leuker gaat vinden, en dan praat je alsnog elke dag met hem? Ik zou het contact al verbroken hebben. Als je hem dan nog steeds leuk vindt en hem gaat "missen" zou ik pas gaan nadenken of je het uit moet maken met je vriend.

you've got a face only a mother could love..

Girlscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?