Dit onderwerp heeft 43 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 30-06-2011 00:11.
Moet ik het uitmaken of niet?
- Geplaatst op maandag 27 juni 2011 22:46Heee ik heb een probleem
ik heb al bijna 2 jaar met een jongen, heel lief, 100% vertrouwbaar.. alleen ik heb vorige week een andere jongen ontmoet, waar ik nu een paar keer mee heb afgesproken en ik vind hem heel erg leuk. sinds ik hem ken twijfel ik steeds meer of ik mn vriendje wel zo leuk vind. ik word echt gek, ik wil me vriendje echt geen pijn doen en ik heb het gevoel dat ik hem nu aan het lijntje hou
maar misschien doe ik het alleen voor die andere jongen en krijg ik spijt als ik het echt uitmaak? want 2 jaar is niet niks.. sorry als hier al een topic over is, ik heb hem in ieder geval niet kunnen vinden, maar in ieder geval hoop ik dat iemand tips heeft.. en hoe kom ik erachter of ik echt nog van me vriendje hou?
Soraya
- Geplaatst op maandag 27 juni 2011 22:48Ik zou er nog even overna denken aangezien je die andere jongen pas een week geleden ontmoet hebt? Je kent hem dus eigenlijk nog nieteens echt.prrrrrrt.
- Geplaatst op maandag 27 juni 2011 22:54Food & sport? :']
En zoals hierboven, er eerst maar eens goed over nadenken. Alleen je moet het niet aanhouden omdat je het anders sneu vindt voor hem. Maar ik zou eerst heel goed nadenken en misschien moet je er eens met hem over praten?to live doesn\\\\\\\'t mean you\\\\\\\'re alive - Geplaatst op maandag 27 juni 2011 22:55
Ik praat elke dag met hem en ik weet nu wel hoe hij ongeveer is, ik wil zowieso vaker afspreken voordat ik iets met hem begin, want ik ken hem inderdaad nog niet goed genoeg, alleen het grootste probleem is eigelijk of ik nou bij mn vriend moet blijven of niet?quote:Chopski schreef op 27 June 2011 @ 22:48:
Ik zou er nog even overna denken aangezien je die andere jongen pas een week geleden ontmoet hebt? Je kent hem dus eigenlijk nog nieteens echt. - Geplaatst op maandag 27 juni 2011 22:55waaarom spreek je met andere jongens af...
- Geplaatst op maandag 27 juni 2011 22:56oh kutje haha hoe kan ik het bij food en sport gezet hebben :l
- Geplaatst op maandag 27 juni 2011 22:57
naja, was eigelijk gewoon chillings enzoquote:treacherous schreef op 27 June 2011 @ 22:55:
waaarom spreek je met andere jongens af... - Geplaatst op maandag 27 juni 2011 22:57hm.. nja als je verliefd word op een ander dan word je relatie denk ik een beetje saai..het is niet zomaar dat je liever bij een ander bent..
- Geplaatst op maandag 27 juni 2011 22:59Naja ik ga er nu maar even goed over nadenken en dan slapen
en sorry dat dit onderwerp bij food & sport staat, haha.
good night. - Geplaatst op maandag 27 juni 2011 23:34Je moet er idd goed over na denken. Misschien schetst die nieuwe jongen zich even mooi voor, en laat je daarvoor je lieve en betrouwbare vriend gaan. Het gras is altijd groener aan de overkant. Als je 2 jaar met iemand hebt gedeeld weet je wat je aan degene hebt, wil je dat vergooien voor iemand die je een week kent? Zo ja, vraag ik me af wat voor relatie je had. Het lijkt me dat je van je vriend houd, en deze nieuwe jongen is misschien leuk maar je kan er ook voor kiezen om niets met je gevoel te doen en erover met je huidige vriend te praten. Slaaplekker!
- Geplaatst op dinsdag 28 juni 2011 07:59quote:naja, was eigelijk gewoon chillings enzo
Wat is dat nou weer voor dom woord? xD
'het was gewoon chillings' - Geplaatst op dinsdag 28 juni 2011 08:04
je leert iemand niet meteen in een week kennen nee, zeker niet over msn (ik denk tenminste dat het over msn was), misschien is die helemaal niet zo leuk als jij denkt. ik zou gewoon geen contact meer met hem zoeken en lekker verder gaan met je vriend. je hebt niet voor niets al 2 jaar met hem. een vriendin van me had ook al een lange relatie, ongeveer 2 jaar geloof ik, en die werd toen ook verliefd op een anderen jongen. ze heeft hem lekker genegeerd en heeft toen een hele leuke tijd gehad met haar vriend en ze heeft er geen spijt van.quote:nikitaartje schreef op 27 June 2011 @ 22:55:
[...]
Ik praat elke dag met hem en ik weet nu wel hoe hij ongeveer is, ik wil zowieso vaker afspreken voordat ik iets met hem begin, want ik ken hem inderdaad nog niet goed genoeg, alleen het grootste probleem is eigelijk of ik nou bij mn vriend moet blijven of niet?Ik was overdressed. - Mijn hair tumblr! - Geplaatst op dinsdag 28 juni 2011 17:59Heb het topic even verplaatst

Voortaan even opletten waar je het topic post
Vivere, leef. One life to live, nothing to loose. - Geplaatst op dinsdag 28 juni 2011 18:11Waarom spreek je met hem af?!!!!!!
Je hebt een vriend, dat is PUNT 1!, en ik zou kappen met die jongen, want 2 jaar een relatie is inderdaad niet niks. Wij (girlscene), maken die beslissing niet, JIJ bent degene die wel of niet ermee kapt.DeanWantsPie wijzigde dit bericht op 28-06-2011 20:16 met 2%: zei looklet ipv girlscene :/ AFGANGG- Ik was LOVEforSPN - :' ) - Geplaatst op dinsdag 28 juni 2011 18:31
- Geplaatst op dinsdag 28 juni 2011 18:37follow your hart.giirlx wijzigde dit bericht op 28-06-2011 18:38 met 3%: spelfout.
- Geplaatst op dinsdag 28 juni 2011 18:44Als jij al het idee hebt van 'ik weet niet of ik hem wel zo leuk vind en heb het idee dat ik hem aan het lijntje hou' tsja, dan zeg ik uitmaken (: maargoed. zoals hierboven al staat ; volg je hart.
- Geplaatst op dinsdag 28 juni 2011 18:45Van ruilen komt huilen. Je moet doen wat je hart je zegt, wij kunnen zoiets niet beslissen voor je.
- Geplaatst op dinsdag 28 juni 2011 19:09wow, ik vind jou echt een trut..
sorry dat ik het zeg
Ik heb medelijden met beide jongens!
1. Je vriend: ga even lekker een paar keer afspreken met een jongen die je leuk vindt terwijl je een vriend hebt en twijfeld uberhaupt of je je vriend nog wel zo leuk vindt, na twee jaar!
2. Die andere jongen: lekker hoop geven terwijl je een vriend hebt.http://forum.girlscene.nl/forum.php/Verkoop/Knotjeee_verkoopt/list_messages/193446 - Geplaatst op dinsdag 28 juni 2011 19:17Eens met Knotjeee.http://www.lalumiereblanche.blogspot.com
- Geplaatst op dinsdag 28 juni 2011 19:18Ik hoop eigenlijk dat ze je geen van beiden meer hoeven.
Bitchy, ja, weet ik.http://www.lalumiereblanche.blogspot.com - Geplaatst op dinsdag 28 juni 2011 19:23quote:Knotjeee schreef op 28 June 2011 @ 19:09:
wow, ik vind jou echt een trut..sorry dat ik het zeg
Ik heb medelijden met beide jongens!
1. Je vriend: ga even lekker een paar keer afspreken met een jongen die je leuk vindt terwijl je een vriend hebt en twijfeld uberhaupt of je je vriend nog wel zo leuk vindt, na twee jaar!
2. Die andere jongen: lekker hoop geven terwijl je een vriend hebt.
Waar slaat dat op? Het is toch niet omdat je twee jaar met iemand hebt, dat je je vriend op een gegeven moment niet meer leuk kan vinden?
Ik kan trouwens ook niet uit haar post afleiden of ze die andere jongen hoop geeft..
Een trut, kom op zeg.. Kan zij er aan doen hoe ze zich voelt? - Geplaatst op dinsdag 28 juni 2011 19:37^ groot gelijk, je kan verliefd worden niet tegenhouden (of ja 'leuk vinden' lijkt erop)
Geloof me, dat is normaal, dat je gevoelens krijgt voor iemand anders.. Het gebeurt zelf bij getrouwde koppels.. =s Maar je moet proberen die jongen een beetje langs de kant te zetten..
Je kent je vriend nu al 2 jaar; je kent hem dus al heel goed.. Je moet voor jezelf uitmaken of je door wil gaan met je vriend.. (hou je echt veel van hem?)
Je moet het niet meteen uitmaken! Laat het gewoon even rusten en denk goed na vooraleer je beslist
nogmaals, je bent geen trut of bitch.. dit kan iedereen overkomencome on, come on, come on, get through it! - Geplaatst op woensdag 29 juni 2011 15:43quote:Brod schreef op 28 June 2011 @ 19:23:
[...]
Waar slaat dat op? Het is toch niet omdat je twee jaar met iemand hebt, dat je je vriend op een gegeven moment niet meer leuk kan vinden?
Ik kan trouwens ook niet uit haar post afleiden of ze die andere jongen hoop geeft..
Een trut, kom op zeg.. Kan zij er aan doen hoe ze zich voelt?
Oke, soms heb ik van die dagen dat ik alles eruit floep wat in me opkomt.
Ik had wat subtieler mogen zijn, maar aan de andere kant heb ik daar helemaal geen zin in.
Ja valse hoop geven, door een paar keer met hem af te spreken terwijl je hem leuk vindt.
En het niet uitmaken of er iets van zeggen als je je vriend niet meer leuk vindt en gewoon afspreken met iemand anders.
Sorry dat ik eerst zo grof was, maar ik blijf erbij dat ik het lullig vind voor beide jongens.http://forum.girlscene.nl/forum.php/Verkoop/Knotjeee_verkoopt/list_messages/193446 - Geplaatst op woensdag 29 juni 2011 16:12Je merkt dat je hem steeds leuker gaat vinden, en dan praat je alsnog elke dag met hem? Ik zou het contact al verbroken hebben. Als je hem dan nog steeds leuk vindt en hem gaat "missen" zou ik pas gaan nadenken of je het uit moet maken met je vriend.you've got a face only a mother could love..