1. Girlscene
  2. Girlscene
  3. Liefde & Boys
  4. Moet ik het haar vertellen?

Dit onderwerp heeft 27 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 05-02-2012 14:11.

Moet ik het haar vertellen?

1. Medium
    Afbeelding van CHANTZNOR

C.
    3,250 berichten
    Lid sinds July 2010

Hey,

Ongeveer 2 jaar geleden leerde ik een jongen via internet kennen. Het was toen net uit tussen hem en zijn toenmalige vriendin en ik heb hem een beetje door die tijd heen 'gesleurd'. Na een paar weken kwam het toch weer goed tussen hun en hadden we opeens geen contact meer. Blijkbaar is ook dat weer uitgegaan en toen kreeg hij met een ander meisje. (waar hij nu nog mee heeft) Ik klikte op 'vind ik leuk' op facebook, toen ik zag dat zij een relatie hadden. Zo kreeg ik weer contact met die jongen. In het begin was het gewoon heel basic allemaal, maar na ongeveer 3 weken gaf hij aan dat hij mij leuk begon te vinden. Hij had zijn vriendin toen ook al 3 weken niet gezien en ze spraken elkaar weinig. Hij wilde mij heel graag zien, maar ik wilde pas afspreken wanneer hij vrijgezel was. Gisterochtend whatsappte hij mij: 'Zin om vanavond af te spreken?' Nouja, ik had niks te doen, waarom niet? Ik vroeg wel hoe het zat met z'n vriendin en hij zei dat ze een heel lang gesprek hadden gehad en dat hij, voordat hij naar mij ging, z'n spullen bij haar op ging halen. Ik vond het in de avond al vreemd dat hij opeens nadat hij naar mij was geweest, naar haar ging. Maargoed, het was heel gezellig en hij pakte een aantal keer m'n hand vast. Op een gegeven moment zoende hij me zelfs. Na ongeveer 2,5 uur ging hij weg, want hij ging nog naar haar om z'n spullen op te halen.. Toen hij wegging vroeg hij of hij me zo snel mogelijk weer kon zien en gaf hij me een kus op m'n mond. Hij zou aanstaande donderdag weer komen.. Nu kwam ik er dus vanmorgen achter dat hij me geblokkeerd heeft op whatsapp en verwijderd op facebook & dat ie nu nog steeds bij z'n vriendin is. (Hij had het dus helemaal niet uitgemaakt) Ik twijfel nu heel erg of ik het haar moet vertellen.. Aan de ene kant denk ik: Ik hou m'n mond, ze zoekt het maar uit. Maar aan de andere kant denk ik: Als ik haar was, had ik het ook willen weten..

Zal ik het haar vertellen?

1. Small
    Afbeelding van LoveyHoney

Kelly
    406 berichten
    Lid sinds June 2011

Wat een eikel! Ja, ik zou het haar vertellen. Zoiets zou ik namelijk ook willen weten.

http://weheartit.com/LoveyHoney

2. Small
    Afbeelding van hoopellende

René
    875 berichten
    Lid sinds November 2011

Het klinkt makkelijker gezegd dan gedaan, maar ikzelf zou het haar wel vertellen. Je zegt ook, als ik haar was zou ik het ook willen weten. Zij wil vast ook niet verdergaan met een jongen die haar voor de gek houdt.

3. Small
    Afbeelding van xRobiinx96

robin
    125 berichten
    Lid sinds January 2012

Vertel het gewoon!! Dat meisje hoort ook te weten waar ze aan toe is!

http://pinkparisrobiin.blogspot.com/

4. Small
    Afbeelding van adec

Andrea
    265 berichten
    Lid sinds August 2011

Goh het zou me niets verbazen of we dezelfde jongen kennen, haha!
    Maar echt, what a jerk..
    Je kan het beste wel vertellen, mij werd het ook verteld en ik vond dit alleen goed.
    Je moet het wel gewoon rustig brengen, en niet op een jaloerse manier dat ze denkt dat je dit alleen zegt om te "stoken" tussen ze maar om juist de relatie te verbeteren of juist dat ze weet waar ze voor staat!
    Sterkte x

5. Medium
    Afbeelding van BuenoIsLekker

Naam
    3,026 berichten
    Lid sinds March 2010

Zeggen

6. Small
    Afbeelding van emmatmh

emma
    123 berichten
    Lid sinds December 2010

ik zou het vertellen!

7. Medium
    Afbeelding van cruxed

Esther
    1,071 berichten
    Lid sinds October 2010

ik zou het vertellen.

wild hearts cannot be broken

8. Xtra-large
    Afbeelding van Sparrow

-
    18,973 berichten
    Lid sinds April 2010

Ja, desnoods anoniem. Maar ik vind dat ze het wel moet weten ja.

Our choices define who we are, far more than our abilities. TUMBLR 365 DAY PROJECT

9. Medium
    Afbeelding van CHANTZNOR

C.
    3,250 berichten
    Lid sinds July 2010

hmm, ik denk dat ik het toch maar ga vertellen ja!

10. Large
    Afbeelding van zquippi

N.
    8,496 berichten
    Lid sinds October 2008

Vertellen ja!

Wat een rotstreek trouwens van die kerel.. Tegenover jou en tegenover zijn vriendin.

11. Small
    Afbeelding van Irry4U

Irene
    143 berichten
    Lid sinds March 2009

Vertellen! Dat meisje verdiend een betere vriend !

12. Medium
    Afbeelding van AnotherFangirl

Laeh
    2,937 berichten
    Lid sinds June 2008

Ik weet niet hoor. Ik zou het ook heel moeilijk vinden.
    Maar goed, hij heeft met jou gezoend en je vervolgens geblokkeerd en zo.
    Misschien als je het vertelt denkt ze dat je jaloers bent en hun uit elkaar wil drijven. Hij zal het waarschijnlijk ontkennen en verdraaien. Je moet niet vergeten dat liefde blind maakt! Ik weet niet wat ik in jou situatie zou doen.
    Misschien inderdaad wat Sparrow zegt, anoniem?

Wat een gigantische klootzak.

Tumblr | "Your arms feel like home."

13. Medium
    Afbeelding van dontstopmoving

Henk
    1,187 berichten
    Lid sinds February 2009

Ja gewoon vertellen, hard voor hem.
    Hij gaat er sowieso over liegen, dat jij verliefd op hem bent en hij 'uit medelijden' naar je toe kwam. Jij hebt hem gezoend en nu wil hij geen contact meer en uit jaloezie probeer jij te stoken tussen haar en hem. Dat gaat hij sowieso tegen haar zeggen, ik zou dat ook even duidelijk maken dat dat sowieso niet het geval is.

14. Medium
    Afbeelding van BuenoIsLekker

Naam
    3,026 berichten
    Lid sinds March 2010

Heb je die smsjes nog? Maak er een foto van oid en stuur die erbij zodat hij geen lul verhaal kan verzinnen

15. Medium
    Afbeelding van WithOutYou16

L.
    1,295 berichten
    Lid sinds December 2010

quote:
    zquippi schreef op 04 February 2012 @ 13:23:
    Vertellen ja!

Wat een rotstreek trouwens van die kerel.. Tegenover jou en tegenover zijn vriendin.

16. Medium
    Afbeelding van CHANTZNOR

C.
    3,250 berichten
    Lid sinds July 2010

Ja, ik ben ook echt boos. Kijk, had ie achteraf tegen me gezegd dat hij er spijt van had dat hij mij zoende, omdat ie toch bij z'n vriendin wil blijven, dan snap ik dat nog wel. Maar om mij nou te blokkeren en alles, vind ik wel erg laag. Hij is degene die fout zit?

17. Xtra-small
    Afbeelding van EliannexAnoniem

Elianne
    68 berichten
    Lid sinds July 2011

Vertellen ! En zoals hierboven gevraagd wordt, heb je foto's van die whatsapps / smsjes / msngesprekken whatever ? Dat kan je dan ook laten zien voor het geval ze je niet gelooft.
    Succes :)

18. Medium
    Afbeelding van Purradise

Milou
    1,230 berichten
    Lid sinds January 2009

Je kan het wel vertellen, máár... aan de andere kant: hij heeft je nu geblokt en helemaal verwijdert uit zijn leven, dus misschien wil hij écht voor dat meisje gaan en heeft hij met jou een 'foutje' gemaakt waar hij nu spijt van heeft en dat wil rechtzetten door jou uit zijn leven te bannen, hij had gewoon een zwak voor je. (betekent niet dat ik goedpraat wat hij gedaan heeft, maar ik zat ooit ook in zo'n situatie en na een tijdje begreep ik het wel en had ik er vrede mee)

19. Medium
    Afbeelding van xMiss_carolaa

Carola
    2,994 berichten
    Lid sinds May 2008

Om heeel eerlijk te zijn, zou ik als ik jou was het niet vertellen.. Als het nou een bekende of vriendin van je was, dan wel , maar hij heeft je nu gewist uit zijn leven, en is het aan hem om dat haar te vertellen.. Naja andere kant, zij verdient beter.. Misschien moet je het toch wel doen XD Oke sorry aan mijn antwoord heb je echt niks.. Haha

20. Medium
    Afbeelding van CHANTZNOR

C.
    3,250 berichten
    Lid sinds July 2010

Zij was ook echt ontzettend jaloers op hem en mij en heeft dan ook wel slecht over mij gepraat. Ook daardoor twijfel ik. Aan de ene kant denk ik; Ik vertel jou niks bitch, want je verdient het niet om dit te weten. Aan de andere kant zou ik het wel willen dat ze het weet. Gewoon om in te zien dat hij echt wel meer voor mij voelde dan alleen een vriendschap, wat hij dus tegenover haar ontkende.

21. Small
    Afbeelding van amore_

rosely
    374 berichten
    Lid sinds December 2011

Als je het nou van haar kant bekijkt vind ik het echt niet gek dat zij zo jaloers op jou is en jou als de bitch ziet.

Hoe zou jij het vinden als je in haar schoenen staat?

22. Small
    Afbeelding van x_Fay

Fay
    609 berichten
    Lid sinds August 2011

Niet vertellen! Ik heb in zo'n zelfde soort situatie gezeten, alleen ik wist helemaal niet dat hij een relatie had.. Ik kwam er pas naderhand achter..
    Heb het haar toen verteld, maar ze geloofde me niet, en ik was de boeman..
    Nou dat was voor mij serieus eens maar nooit meer!

23. Medium
    Afbeelding van CHANTZNOR

C.
    3,250 berichten
    Lid sinds July 2010

@ amore_ ; Nou, ik zei werkelijk niks raars tegen die jongen.. Ik reageerde gewoon alleen af en toe op facebook op zijn statussen en verder praatten we soms op whatsapp, maar dat waren ook gewoon heel normale gesprekken.. Als ik nou 100 x per dag hartjes stuurde of zat te slijmen of w/e, dan had ze daar alle redenen voor.

24. Small
    Afbeelding van amore_

rosely
    374 berichten
    Lid sinds December 2011

Ik snap je punt maar je hebt wel met hem gezoend en dat is in haar ogen genoeg om jaloers op jou te zijn.. ook al wist je niet dat hij nog een relatie met haar had.

Zeg maar gewoon niets tegen haar. Hij zal het wel ontkennen ooit komt ze er nog wel achter hoe hij in elkaar zit.

Girlscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?