1. Girlscene
  2. Girlscene
  3. Liefde & Boys
  4. Mijn ex

Dit onderwerp heeft 28 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 13-02-2012 20:04.

Mijn ex

1. Small
    Afbeelding van xhouse

Vera
    127 berichten
    Lid sinds December 2011

3 weken geleden beindigde hij onze relatie van 20 maanden. Hij huilde, ik ook. Hij had het te druk met school en wilde rust aan zijn hoofd.
    We zouden goeie vrienden blijven, nog leuke dingen gaan doen etc. Hij zou komen schaatsen als er ijs zou liggen, nu ligt er ijs maar ik hoor niks van hem.
    Ik heb een paar keer contact gezocht met hem in deze 2 weken; 3 keer.
    Ik vroeg daarin hoe hij ons nog zag ( ik had al een week niks gehoord en vond het best raar omdat hij met het voorstel kwam om beste vrienden te blijven ) We zouden gewoon vrienden zijn en afspreken als hij tijd had. Zo gezegd, ik wachte. Ik hoorde weer een week niks en ik vroeg gewoon hoe het was en of hij nog wat af wilde spreken. Nouja hij zou het wel weer laten weten.
    Toen kwam zijn moeder in het ziekenhuis te liggen en ik heb hem dus beterschap en stekte gewenst.
    Maar daar begon het. Ik zat op zijn twitter omdat die nog op mn telefoon ingelogd stond. ( ik vertrouwde mijn vriend niet omdat hij vaak gesprekken had met meiden die te ver gingen en dat ging vaak zo, maar ook via ping etc. )
    Ik zag dus zijn privé berichten en zag hem met een meisje. Hij zei dat hij met haar wilde trouwen en ze een droomvrouw was en nog meer. Zij zei tegen hem; sorry van je vriendin, dat je nu zo tgen mij praat. Toen zei hij dus dat het al 1,5 maand uit was ( wat eeen grote leugen is dus ) en nouja blabla flow dingen. Ik zei toen tegen hem op whatsapp haar naam...
    Hij werd kwaad ( logisch ik zat op zijn twitter maar had er geen bedoelingen mee en wilde dat ook verwijderen van mn telefoon, dat wilde ik toen, en hij had zijn wachtwoord gewoon moeten wijzigen, wat hij nu heeft gedaan )
    Hij zij dat ik op kon donderen etc. en dat zette hij ook mooi op twitter, iedereen kon het lezen...
    Hij blokte mij op twitter en verwijdere me. Hij vroeg nog of ik contact maatjes wilde blijven. Waarop ik dus antwoorde; succes er mee, als je dat wilt had je in die 3 weken geleden ook wel contact met mij mogen zoeken of langs kunnen komen, iets wat hij beloofd had!
    Ik kon dus nu op tyven.

Ik ben er kapot van. We zouden beste vrienden blijven, nu haten we elkaar!? Nouja hij mij...
    Hoe kan iemand waarvan je 20maanden veel gehouden hebt, alles hebt gedeeld, nu zoo behandelen?

Onze relatie was niet altijd mooi. Hij praate vaak met meiden, gesprekken die NIET KUNNEN!
    eigenlijk heb ik hem altijd teveel kansen gegeven... veelste veel... Hij deed mij vaak pijn met kleine dingetjes maar ik was verliefd en blind...

Toen hij het uitmaakte zei hij ook dat we misschien wel weer samen zouden komen. Iets wat ik nu al niet meer wil.
    Hij zei namelijk ook nog in dat gesprek; haha jij dacht dat ik je wel weer terugwilde na een tijdje maar je zeikte te veel aan mijn kop en vebood me teveel.

Ik heb hem nooit wat verboden, hij deed gewoon niet de dingen die hij daarvoor deed. En gaf mij daar altijd de schuld van.... Ik vertrouwde hem niet door al die dingen die gebeurd waren met die meiden, hij zou me helpen...maar hij hielp me niet.

Ik weet niet wat ik met hem aanmoet. Ik wil gewoon leuk contact met hem en wat afspreken. Geen haat, Geen strijdt. En niet zo kinderachtig dingen over mij tweeten hoe ''stom'' ik wel niet ben.

Ondertussen heb ik al weer een Jongen ( het is nog wel een ''date'' en ken hem al jaren ), die is superlief en sleept me er helemaal doorheen en begrijpt me en geeft me de tijd.
    Maar toch zit mn ex me dwars waardoor ik me nog niet voor de volle 100% kan geven aan deze lieve jongen!

1. Large
    Afbeelding van Amethist

blackholesun
    5,687 berichten
    Lid sinds March 2009

Rustig beginnen me je nieuwe jongen.

2. Small
    Afbeelding van ICurse

Joanne
    861 berichten
    Lid sinds May 2011

Pff wat een zak!

Say what you need to say.

3. Small
    Afbeelding van Chant88

Chantal
    338 berichten
    Lid sinds November 2007

Ik zou je nieuwe vlam alles even uitleggen zodat die weet uit wat voor situatie je komt. Aangeven dat je nog onzeker bent. Al moet je wel pas een relatie aangaan als je echt over je ex heenbent. Het moet natuurlijk geen vervanger worden. En die ex van je lekker laten zitten.. Wie het laatst lacht, lacht t best. Die komt zichzelf nog wel tegen. Je moet daarboven proberen te staan en weten dat dat niet specifiek aan jouw heeft gelegen maar dat het gewoon zijn karakter is die aandacht van meiden wil.
    Succes met je date..

you only get one shot, so enjoy every moment of it

4. Small
    Afbeelding van Jitt_me

Ji
    829 berichten
    Lid sinds January 2012

Je noemt al een hoop negatieve dingen van je ex, wat goed is! Zo zie je zelf dat hij een klootzak is, dat je beter verdient en nu ook hebt gevonden. Doe vooral rustig aan met deze jongen, je geeft al aan dat hij je door deze tijd heen helpt en dus weet dat je het moeilijk hebt. Het is vanzelfsprekend dat je jongens nu minder vertrouwt, en dat zal die andere jongen niet raar vinden. Dus take it slow, volg je gevoel maar luister ook een beetje naar je verstand.

Levensgenieter.

5. Small
    Afbeelding van Squared

SQ
    615 berichten
    Lid sinds December 2011

De belofte goede vrienden blijven en nog leuke dingen doen gebeurd heel vaak niet ook al is het gezegd. Dat is opzich niks aparts.

Vind het niet echt gek dat hij nu achter andere meisjes aan gaat, jullie hebben immers geen relatie meer. En hij heeft al het recht om boos te zijn omdat je zijn prive berichten bekijkt. Het is nu eenmaal uit, als hij tegen een ander meisje zegt dat het langer uit is kan dat dan wel een leugen zijn, maar hij is duidelijk op zoek naar een ander. Hij wil dus gewoon haar overtuigen en zo'n leugentje is echt niks extreems dan.

Succes met je nieuwe jongen want deze is gewoon uit je leven en je doet er niks aan. Je druk maken over zijn eigen gedrag en relaties gaat dan nergens meer over. Jammer maar helaas.

Squared wijzigde dit bericht op 08-02-2012 19:20 met 19%

6. Xtra-small
    Afbeelding van xUSERNAME

Loes
    65 berichten
    Lid sinds August 2008

Het is zo vreemd om ineens geen contact meer te hebben met een jongen die je dag in dag uit zag voor zo'n lange tijd.. ik kan het nog steeds niet bevatten..

7. Xtra-small
    Afbeelding van redlipstime

kimberley
    9 berichten
    Lid sinds November 2011

bij mij nu juist hetzelfde deze maandag maakte hij het uit via telefoon!
    ik was egt pist
    savonds ga ik op facebook begon er in ene keer een jonge tegen mij egt een lieve
    hij heeft me al 2avonden lang goed laten lachen ik ben helemaal klaar met men ex maar hij doet wel belachelijk omdat ik lakens terug vraag die normaal van mijn ouders zijn XD

8. Xtra-small
    Afbeelding van Mell1996

Melany
    66 berichten
    Lid sinds February 2012

Op zich moet je blij zijn dat je van hem af bent! Hoe hij je behandelde is niet okee.
    Ik zou gwn vaak afspreken met die leuke nieuwe jongen en hem vertellen hoe je je voelt over je ex enzo. Hij zal daar vast begrip voor hebben! En beste remedie om je ex te vergeten is een nieuwe jongen (hoeft niet meteen bf te worden)

9. Small
    Afbeelding van peedyzx

Lisa
    268 berichten
    Lid sinds December 2011

dit is bijna hetzelfde verhaal als mijn vriendin had!
    vriendinnen en ik hadden al gezegd: dump hem, maarja
    liefde maakte haar blind

10. Medium
    Afbeelding van BettiePage

Charlotte
    3,245 berichten
    Lid sinds November 2007

Hier heb ik maar 1 ding over te zeggen : wees blij dat je van hem af bent...Je liet over je heen lopen en nu besef je wat een zak hij is.

It\\\'s not true I had nothing on, I had the radio on - Marilyn Monroe

11. Small
    Afbeelding van amore_

rosely
    374 berichten
    Lid sinds December 2011

Ga nu niet hopen dat hij nog contact met je opneemt om te gaan schaatsen of wat ook. Neem geen contact meer met hem op. Hij kan zelf ook moeite doen en doet hij dat niet dan moet je de eer aan jezelf houden., Het is ook niet voor niets je ex.. Let him go!

12. Small
    Afbeelding van Damii

April
    434 berichten
    Lid sinds December 2008

wauw, wat jij zegt heb ik de afgelopen tijd ook meegemaakt. echt zo vreemd dit! mijn relatie eindigde ook na 20 maanden, hij had ook zulke gesprekken & had ook na 3 weken al een ander. EN ik ben ook aan het daten met een nieuwe jongen maar vind het ook moeilijk om voor 100% voor diegene te gaan!

We zitten dus in hetzelfde schuitje en ik kan je hierover weinig advies geven. Wel weet ik dat hij zo rot tegen je doet omdat hij gewoon veel van je houdt, maar dat eigenlijk niet wilt. zo gaan jongens om met hun verdriet. je wordt uitgescholden, de grond in getrapt en ze zeggen tegen je dat het nooit echt is geweest en dat dat nieuwe meisje beter is dan jij. In de hoop dat ze hun eigen leugen gaan geloven, wat uiteindelijk misschien nog wel lukt ook.

Het is nu 3 maanden uit en ik mis mijn ex nog steeds. Hij stuurde me een berichtje gisteren met dat hij iets over mij gehoord had, en lachte me uit. ik kon het niet verkroppen om het toch te dwingen om met mij te bellen en anders zou ik zijn moeder bellen. Uiteindelijk is het gesprek geindigt met een huilende mij en een jongen aan de telefoon die mij ook mist, en een andere vriendin heeft om mij te vergeten. Hem terug hoef ik niet, hij heeft mij teveel pijn gedaan.

Sorry dat ik dit allemaal typ want je hebt er totaal niks aan, maar moest het even kwijt. Ik wens je veel succes met die andere jongen en op den duur ga je inzien dat jou ex het gewoon helemaal nooit waard is geweest.

Liefs

13. Small
    Afbeelding van Damii

April
    434 berichten
    Lid sinds December 2008

quote:
    xUSERNAME schreef op 08 February 2012 @ 19:46:
    Het is zo vreemd om ineens geen contact meer te hebben met een jongen die je dag in dag uit zag voor zo'n lange tijd.. ik kan het nog steeds niet bevatten..

14. Small
    Afbeelding van xhouse

Vera
    127 berichten
    Lid sinds December 2011

quote:
    Squared schreef op 08 February 2012 @ 19:19:
    De belofte goede vrienden blijven en nog leuke dingen doen gebeurd heel vaak niet ook al is het gezegd. Dat is opzich niks aparts.

Vind het niet echt gek dat hij nu achter andere meisjes aan gaat, jullie hebben immers geen relatie meer. En hij heeft al het recht om boos te zijn omdat je zijn prive berichten bekijkt. Het is nu eenmaal uit, als hij tegen een ander meisje zegt dat het langer uit is kan dat dan wel een leugen zijn, maar hij is duidelijk op zoek naar een ander. Hij wil dus gewoon haar overtuigen en zo'n leugentje is echt niks extreems dan.

Succes met je nieuwe jongen want deze is gewoon uit je leven en je doet er niks aan. Je druk maken over zijn eigen gedrag en relaties gaat dan nergens meer over. Jammer maar helaas.

Hij maakte het met mij uit omdat hij geen tijd meer had.... Te druk met school en werk... Dus een nieuwe vriendin lijkt me dan ook niet zo verstandig! Dan krijgt hij hetzelfde. Of hij heeft zitten liegen x]

Ook over dat meisje vertelde hij tegen mij dat alles een grapje is en hij haar helemaal geen droomvrouw vind en blabla. haha grappig denk ik dan, je liegt nu tegen mij of haar, goed bezig!

15. Small
    Afbeelding van xhouse

Vera
    127 berichten
    Lid sinds December 2011

@Damii pff inndd zelfde situatie als mij ongeveer. Rot zeg. En gooi het er mar gewoon uit hoor... Ik moest het ook kwijt en weet me gewoon geen raad. Het is mn eerste liefde...

@ Allemaal; Die date waar ik nu mee zit weet al alles van mij...Ik ken hem langer dan mn ex en als ik ergens mee zat ( over mn ex ) ging ik altijd naar hem toe om te vragen wat ik moest doen. Hij weet dus ALLES van mijn relatie af en wat die jongen mij heeft ''aangedaan''
    Hij doet nu ook heel voorzichtig met mij omdat hij mij geen pijn wilt doen!

16. Small
    Afbeelding van Damii

April
    434 berichten
    Lid sinds December 2008

goedzo meid!! de jongen met wie ik date weet ook al van alles af, zodat hij niet voor verassingen komt te staan en dat soort dingen. Maar het is eigenlijk ook wel hilarisch dat ik, hij en mijn ex allemaal in hetzelfde dorp wonen. Ze komen elkaar regelmatig tegen, zoals bij de fitness. gelukkig heeft mijn guy zijn mondje klaar en ik voel me erg veilig bij hem, omdat mijn ex mij toch regelmatig ook heeft bedreigt.

Mijn ex was ook mijn eerste liefde, en dat zat jij altijd blijven en hij zal altijd in mijn hart zitten. maar we zijn allebij nog zo jong en hebben nog een heel leven voor ons. je gaat wel iemand vinden die beter bij jou past :) en zodra je diegene hebt gevonden zal je inzien dat het een kalverliefde was wat je met jou ex hebt gehad. (wijze woorden voor een meisje van 17, haha :p) maar ik weet dat het de waarheid is!

Keep you're head up <3

http://www.youtube.com/watch?v=E-QUzwbRPyQ&ob=av2n

17. Small
    Afbeelding van xhouse

Vera
    127 berichten
    Lid sinds December 2011

Damii; oh wat rot dat hij je ook bedreigt zeg. Ik zal mn ex niet snel tegen komen...denk eigenlijk nooit.

Klopt, ik probeer ook te denken dat het toch nooit wat zou worden, want ik wil geen jongen die achter andere meiden aan gaat. Ik ben zelf zo betrouwbaar dat ik zo oogkleppe kan opzetten en niks zie in andere jongens in een relatie. Ik kon dat dus nooit begrijpen waarom hij dat deed....

Mn date nu is al heel eerlijk en open naar mij en ik zie nu al dingen dat ik dacht; Huh mn ex werd altijd boos, en bij hem is het normaal...
    Ook hebben wij wel hetzelfde karakter en denken hetzelfde over een relatie, en mn ex en ik waren totaal tegenovergestelde. Maar toch kon dat goed samen... omdat ik me goed kan aanpassen en vrolijk ben ;p

Dankje :) Jij ook!
    Ooit vinden we indd de ware die lief is, gewoon perfect haha

18. Small
    Afbeelding van xhouse

Vera
    127 berichten
    Lid sinds December 2011

Mn ex is vandaag even langs geweest en het was gewoon zoals van ouds.

Alleen nu is mn nieuwe date jaloers. Als ik nu een relatie met hem begin zou ik nooit meer met mn ex kunnen afspreken...omdat ja nee dat kan gewoon niet.

Ik wil het liefst nu vrij zijn, rust aan me hoofd. Mijn nieuwe date praat heel de dag tegen me....en wat ik doe. Ik vind dit zelfs zo storend want ik wil rust. Als ik bij een vriendin ben trilt me telefoon, en ja na een tijdje is dat erg *** om te nergeren!

Ik vind mn ex nog steeds te leuk, veelste leuk. Niet dat ik hem terug wil...maar gewoon vrienden zijn, elkaar zien, elkaar spreken. En dat kan niet met mijn nieuwe dat geloof ik, omdat hij nu al op mijn lip zit er over.

Help, wat moet ik doen ;'(

19. Small
    Afbeelding van TessaatJ

Tessa
    381 berichten
    Lid sinds December 2008

Je zegt zelf al dat je nu vrij wilt zijn en rust aan je hoofd wil, vertel je nieuwe date dat je hem echt aardig vind, maar dat je er nu gewoon nog niet aan toe bent, omdat je ook nog niet over je vorige relatie heen bent.

20. Small
    Afbeelding van xhouse

Vera
    127 berichten
    Lid sinds December 2011

ja, alleen met vrij zijn is dus ook even niks met hem. En wij zitten nu al zover dat we eigenlijk zo een relatie in kunnen... en ik vind het gewoon heel irritant dat ik van die vragen krijg als; wat doe je?
    Voelt nogal alsof hij op mn lip zit ( omdat hij me super leuk vind ) maar hij drijft me er nu eerder mee weg..

21. Small
    Afbeelding van TessaatJ

Tessa
    381 berichten
    Lid sinds December 2008

Vertel dat hem, je moet daarover kunnen praten.

22. Small
    Afbeelding van xhouse

Vera
    127 berichten
    Lid sinds December 2011

maar hij loopt nu zielig te doen over dat hij me kwijt raakt door mn ex omdat ik mn ex terug wil.
    ECHT hij maakt er 1 groot drama van echt kan hem beter nergen nu volgensmij want wordt HELEMAAAL gek van hem

23. Xtra-small
    Afbeelding van pinkshoes

Lynn
    88 berichten
    Lid sinds June 2011

wat een sukkel! Ik snap je helemaal! ik zou ook 'beste vrienden' blijven, en nu negeert ie me dus compleet en noemt me ziek ?! laten stikken dus!!! En nooit meer teruggaan!

24. Small
    Afbeelding van SOESHHH

Susan
    326 berichten
    Lid sinds February 2012

Ik vind echt dat je blij moet zijn dat het over is, want hij klinkt echt als geen goede jongen. Het is nu écht heel moeilijk om hem te vergeten, snap ik, omdat je wel heel lang wat met hem gehad hebt. Probeer hem uit je hoofd te zetten, het duurt misschien een tijdje, maar dan lukt het je wel. Je mag me altijd mailen enzo, als je even je verhaal kwijt wilt wat dan ook. (:

Girlscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?