Dit onderwerp heeft 6520 reacties, en bestaat uit 261 pagina's. U bent momenteel op pagina 5 van 261.
De laatste reactie is geplaatst op 22-08-2010 19:17. Dit onderwerp is gesloten!
Hier kan je alles over HEM kwijt. LUCHT JE HART!!
- Geplaatst op vrijdag 13 juni 2008 21:55
Godverdomme wat is over iemand heen komen fack moeilijk>.< - Geplaatst op vrijdag 13 juni 2008 22:10Nou,
Ik ben verliefd op een jongen bij mij op school.
Hij is super leuk
Nou ik heb zijn msn.
Op msn zeg die soms wel van die lieve dingen,
Zoals dat ik binnenkort van hem bent enzo
Maar hij zag me een tijdje staan, en zei hoi enzo als ik hem tegenkom
En als ik nu langskom ben ik opeens lucht
en dan zeg ik hoi of ik kijk hem aan en lach ik en dan draait die gewoon zijn hoofd om,
Ik zit hier best erg mee,
Want er is helemaal niks gebeurt enzo,
Wat moet ik nu doen?
x Michelle - Geplaatst op vrijdag 13 juni 2008 22:16
Vraag anders op msn wat er is? Of jij iets gedaan hebt ofzo?quote:Macfluffie schreef op 13 juni 2008 @ 22:10:
Nou,
Ik ben verliefd op een jongen bij mij op school.
Hij is super leuk
Nou ik heb zijn msn.
Op msn zeg die soms wel van die lieve dingen,
Zoals dat ik binnenkort van hem bent enzo
Maar hij zag me een tijdje staan, en zei hoi enzo als ik hem tegenkom
En als ik nu langskom ben ik opeens lucht
en dan zeg ik hoi of ik kijk hem aan en lach ik en dan draait die gewoon zijn hoofd om,
Ik zit hier best erg mee,
Want er is helemaal niks gebeurt enzo,
Wat moet ik nu doen?
x Michelle - Geplaatst op vrijdag 13 juni 2008 22:24HIJ is:lief,mooi,nice,super,
knap,romantisch,cute,een knuffel
beertj [HIJ IS GWN ALLES!] - Geplaatst op vrijdag 13 juni 2008 22:40Mijn vriendje is het leukst

alleen door dat stomme voetbal smst hij niet terug
- Geplaatst op maandag 16 juni 2008 20:16quote:Sjarlotte schreef op 13 juni 2008 @ 22:40:
Mijn vriendje is het leukst
alleen door dat stomme voetbal smst hij niet terug
haha jaa dat is zo irritant xD
dan sms je en dan krijg je pas twee uur later terug. of als het reclame is. ZO IRRITANT - Geplaatst op dinsdag 17 juni 2008 16:28hij is zo lief,
maar dan ineens zo raar
en dan doettie weer zo lief
ik word er gek van !
AAAAHx - Geplaatst op dinsdag 17 juni 2008 16:32ik ben ook zow verliefd maar ik weet niet hoe ik het kan weten of hij mij ook leuk vind?! help me
- Geplaatst op dinsdag 17 juni 2008 16:32Ik heb geen HEM XDsbs 6e zintuig overheerst.
- Geplaatst op dinsdag 17 juni 2008 16:36Hij is zó mooi, en ik hoop zó dat hij vanavond mijnes wordt..
- Geplaatst op dinsdag 17 juni 2008 16:55Ik was (een beetje ben) verlieft op een jongen.
Zegt ie: Ik ben homo vind je dat erg?
Zeg ik: neej natuurlijk niet! Gekkie!
(Maar eigelijk wil ik het niet geloven!
)
Heeft ie tegen zijn vrienden gezegt dat ie een oog je op mij heeft!
De dommerd! Gaat ie eerst zeggen dat ie homo is!
- Geplaatst op dinsdag 17 juni 2008 17:16quote:MYyName schreef op 17 juni 2008 @ 16:32:
ik ben ook zow verliefd maar ik weet niet hoe ik het kan weten of hij mij ook leuk vind?! help me
Zeg gewoon met open hart dat je hem super vind!
Dat vind een jongen het leukste.
NOOIT DOEN:
Via MSN (of ander online ding) vertellen dat je hem leuk vind (via sms is wel leuk)
Een vriendin vragen of zij het tegen hem wil zeggen.
WEL DOEN:
Liefdesbrief.
SMS. (Of bel hem?)
Briefje in zijn jaszak, rugzak.
En natuurlijk gewoon tegen hem zeggen!
Suc6 Mara! - Geplaatst op dinsdag 17 juni 2008 17:21ik snap echt helemaal niks van hem. Dan weer lief, en dan opeens weer mega-man. Kunnen jongens niet gewoon recht in je gezicht zeggen wat ze vinden in plaats van tussen 2 schermen van computer of mobiel
Nymph, in thy orisons, be al my sins remembered - Geplaatst op woensdag 18 juni 2008 14:01Pff ik hoor van iedereen dat hij me leuk vind, en ik zit ook helemaal met hem te smsen en hij zegt ook steeds dat ie me lekker vind. Lees ik net op hyves dat hij andere meisjes ook zo noemt. Dan denk ik echt zo LEKKER DAN ! Vind je me dan echt wel leuk weetje, of ben ik gewoon een van de velen. Jij mag je best gaan doen als je nog wat van me wilt. bleeeh
- Geplaatst op woensdag 18 juni 2008 16:33Het probleem is vooral dat er geen jongen is om problemen mee te hebben.doe je ding.
- Geplaatst op woensdag 18 juni 2008 17:38Whaaaaa kben verliefd, en ik haat dat want ik ken hem pas sinds zaterdag, maar mijn probleem is dus dat ik supersnel verliefd ben. Ik heb hem zaterdag leren kennen en heb ook met hem gezoend maar dat was ik eigenlijk helemaal niet van plan. T is ook niks voor mij want anders zou ik het hem zo 'makkelijk' maken zeg maar maar dr was drank in t spel (A):$ En t gebeurde gewoon. Ik heb hem gister weer gezien, en we hebben gewoon gezellig gepraat en beetje gezoend enzo. En ik zie hem vrijdag weer
Gaan we film kijken samen (A) En een vriendin van hem smste hem om te vragen wat ie van me vond
en hij zei dat ie me leuk vond, terwijl ik er gwn naast zat en dus al zijn smsjes kon lezen. Lalalaaa
Remember those walls I built, well baby they're tumbling down. - Geplaatst op woensdag 18 juni 2008 19:31ik mis heeeeem! ik wil hem nu hier hebben
en dan is die sukkel ook nog z'n mobiel vergeten...[op kamp, maar gelukkig kan hij na 8 uur gratis bellen met de mobiel van een vriend :)]fakeyourfashion wijzigde dit bericht op 18-06-2008 19:32 met 31% - Geplaatst op woensdag 18 juni 2008 19:44Hij is zo lief. Zo knap. Zo aardig. Zo leuk. Zo geweldig. Zo perfect. En te oud volgens mijn ouders.

- Geplaatst op woensdag 18 juni 2008 20:17
het is 3weken uit met me ex.
Ik val nu weer op een andere ex van mij en hij op mij. hoe erg?
http://ingeBambi.blogspot.com - Geplaatst op donderdag 19 juni 2008 09:12Waarom sms't die flapdrol nou niet gewoon terug. Hij kan het fijn op z'n buik schrijven dat ik nog langsga vanavond
Nymph, in thy orisons, be al my sins remembered - Geplaatst op donderdag 19 juni 2008 09:25M'n vriendje is gewoon zo, LIEF !

hy moet alleen btje zn kleding aanpassenI had no choice.. i fell in love with you - Geplaatst op donderdag 19 juni 2008 09:26mijn vriendje is ook zoooo lief en ik ga hem straks lekker een ontbijtje op bed brengen(a) hoop dat hij alleen nog in bed ligt!
- Geplaatst op zondag 22 juni 2008 20:04Jongens stomme wezens.
http://ingeBambi.blogspot.com - Geplaatst op zondag 22 juni 2008 20:42Beuh.
Ik mis hem.you\'re beautiful - Geplaatst op zondag 22 juni 2008 20:59Ik heb geen HEM. En ik haat het!