Dit onderwerp heeft 6520 reacties, en bestaat uit 261 pagina's. U bent momenteel op pagina 261 van 261.
De laatste reactie is geplaatst op 22-08-2010 19:17. Dit onderwerp is gesloten!
Hier kan je alles over HEM kwijt. LUCHT JE HART!!
- Geplaatst op zaterdag 21 augustus 2010 11:37het is echt een sukkel.. Eerst gaat hij hoop geven, om vervolgens weer heeel vreemd te doen. Nouja, ik heb besloten dat ik gewoon een happy single word, zonder al dat jongensgedoe :')
- Geplaatst op zaterdag 21 augustus 2010 12:26die ene vriend van je is stom.
- Geplaatst op zaterdag 21 augustus 2010 13:13quote:Bootlegs schreef op 20 August 2010 @ 14:51:
[...]
Heeft hij jou echt het gevoel gegeven dat hij je op die manier leuk vindt? Mss heeft hij door dat jij verliefd op hem bent en weet hij niet wat doen want jullie zijn tenslotte beste vrienden, hij heeft vast nog nooit gedacht aan een relatie tussen jullie. Ik zou alles even laten rusten en wat afstand nemen.
Jaa, hij heeft door dat ik m leuk vind.
en hij geeft me ook echt een verliefd gevoel.
maar, we hebben net voor de kerst ook een soort relatie gehad. en toen ging hij in ene x met men vriendin.
maakt opzich niet zoveel uit want toen vond ik m ook niet leuk meer en ik had ook een ander vriendje.
maar een maand ofzo nadat het tussen hun uit is gegaan voelde ik weer wat voor m.
Maar wat jij zegt, ik kan het beter even laten rusten dan zie ik wel wat er van komt. - Geplaatst op zaterdag 21 augustus 2010 15:00
aah wat lief wat heb je erin laten graveren? (:quote:Dianaaaa15 schreef op 21 August 2010 @ 10:03:
oke... ik heb uiteindelijk toch maar een ketting gekocht, die ik heb laten graveren. was totaal maar 16 euro kwijt ofzo haha. maar ja, vandaag ga ik m dus ophalen
- Geplaatst op zaterdag 21 augustus 2010 15:25Blijkbaar hebben 2 vriendinnen over mij geroddeld waar m'n ex bijzat èn een paar goede vriendinnen. Ik kan hen wel...Nu is het òver. Dat je over mij roddelt bij die meiden, dan zou ik ze laten vallen zonder enig gevoel. Maar m'n ex?!You're not the same as you were before, You were much more...muchier...you've lost your muchness - Mad Hatter http://courageinred.blogspot.com
- Geplaatst op zaterdag 21 augustus 2010 20:32
gewoon zijn naam. Mike dusquote:fashionisall schreef op 21 August 2010 @ 15:00:
[...]
aah wat lief wat heb je erin laten graveren? (:
. jammer dat hij geen kettingen draagt, anders had ik er ook nog 1 aan hem gegeven:P - Geplaatst op zaterdag 21 augustus 2010 21:07quote:eline2802 schreef op 20 August 2010 @ 21:15:
[...]
Wow! Dat is wel echt eng ja..
Spreek je hem nog wellis? (op msn ofzo)
Ja , spreek hem nog wel is .
Maar ik praat nooit tegen hem , hij begint altijd
en dan zegt ie van :
ik kom vanavond naar je toe enzo.
en ik snijd je keel open met een mes ,.
Inmiddels heb ik hem al geblokt , en me ouders zijn met zijn ouders gaan praten , en ik ook met hun . maar dat helpt niet echt ..
Ik blijf hem zien uit me raam ;s - Geplaatst op zaterdag 21 augustus 2010 21:22Hij is mijn allerliefste Phoopie
*And at last I see the light and it\'s like the fog has lifted, And at last I see the light and it\'s like the sky is new. And it\'s warm and real and bright* #IamDisneyandIloveit - Geplaatst op zaterdag 21 augustus 2010 21:30@oclosebutsofar, moeten jullie dan niet een keer naar de politie ? Want ik zou het echt supereng vinden zo !
- Geplaatst op zaterdag 21 augustus 2010 22:07WAT EEN KLOTE GAST IERFGIGI
MIJ 4 WEKM LATEN WACHTE
EN NU GATA IE T FOKKIN UIT MAKEN OMDTA IK TEVELE TIJD IN NEEM ($^#(%(@#%&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&cfhydbjwl. - Geplaatst op zondag 22 augustus 2010 02:05mijn liefje is zo geweeellddiiiiiggg ^^
alleen n beetje overbezorgt.. daar kank me wel aanergeren, ma hij luistert goed
^ ma hij is zo verschrikkelijk sexy en lief... - Geplaatst op zondag 22 augustus 2010 05:45.Samiras wijzigde dit bericht op 23-01-2012 21:58 met 137%Studieboeken 1e jaar HBO Economische opleiding + 4/5 Havo materiaal (examenbundels etc)
- Geplaatst op zondag 22 augustus 2010 05:52nog steeds even verliefd om mijn vriendje als meer dan een jaar gelede, misschien zelfs wel meer <3 oeeee. ik hou van hem !If you live to be a hundred, I want to live to be a hundred minus one day so I never have to live without you. (L)
- Geplaatst op zondag 22 augustus 2010 10:59
- Geplaatst op zondag 22 augustus 2010 12:26Ik weet echt niet meer wat ik moet doen. Aan de ene kant heb ik er wel vertrouwen in dat ie kan veranderen, aan de andere kant hebben we dit al zo vaak meegemaakt, en ben ik wel aan iets nieuws toe, heb ik het helemaal met hem gehad.
- Geplaatst op zondag 22 augustus 2010 12:29Het is 'n lul.
- Geplaatst op zondag 22 augustus 2010 16:13^ what's happened?
- Geplaatst op zondag 22 augustus 2010 18:52ik heb hem leren kennen bij het uitgaan , hij vond mijn vriendin toen leuk,maar die had al een vriend toen liep zij bij het uitgaan even weg , en toen zei ze : wacht hier even met joep dus ik begon met praten met hem en hij vroeg naar mijn msn , dus die gaf ik , en op msn hebben we toen gesprekken gehad over vanalles en nog wat. toen vond ik hem al best leuk worden. ik heb toen een keer met m afgesproken, alleen t kutte was dat ik zo verlegen opeens was. wat ik normaal helemaal niet ben. gelukkig was hij ook best nerveus enzo dus ik was niet de enige . maar snel na die keer afspreken is hij naar terschelling gegaan met zijn vrienden (appelhof) en ik naar frankrijk met me ouders. toen ik terug kwam was het oppeens allemaal zo anders
eerst stuurde hij elke avond een smsje van ''slaap lekker toetje van me!'' en nu stuurt hij bijna nooit meer smsjes. en als ik dan aan m vraag op msn waarom laat je nooit meer iets van je horen? dan krijg ik het antwoord: ja ik vind je nog wel leuk , maar ik hecht me niet zo snel.. ik vind dit nu zo kut want ik ben gewoon echt heel verliefd op m geworden. alleen ik weet nu bijna zeker dat hij mij niet meer leuk vind..

- Geplaatst op zondag 22 augustus 2010 19:17*~*~*FRUSTRATIE*~*~*Amateur filmenthousiast, aspirerend schrijfster en fanatiek feminist met een mening over films: Girls On Film