1. Girlscene
  2. Girlscene
  3. Liefde & Boys
  4. Hier kan je alles over HEM kwijt. LUCHT JE HART!!

Dit onderwerp heeft 6520 reacties, en bestaat uit 261 pagina's. U bent momenteel op pagina 232 van 261.
De laatste reactie is geplaatst op 22-08-2010 19:17. Dit onderwerp is gesloten!

Hier kan je alles over HEM kwijt. LUCHT JE HART!!

1. Small
    Afbeelding van CAITLINxLOVE

Azra.
    118 berichten
    Lid sinds July 2010

quote:
    Beautic schreef op 28 July 2010 @ 00:18:
    [...]

Zeg nooit tegen jezelf dat je geen kans maakt als je 't niet eens probeerd.
    En Justin Bieber zal ik wel vergeten, elke meid in de puberteit is verliefd op hem.
    Over heel de wereld.

Haha , neeh het gaat niet over justinbieber ;p.
    Een andere jongen .
    ( stiekem blijft jb toch well erg hott ;a )

2. Small
    Afbeelding van CAITLINxLOVE

Azra.
    118 berichten
    Lid sinds July 2010

quote:
    XCHERR schreef op 28 July 2010 @ 00:22:
    ik haat hem omdat ik van hem hou,
    omdat; we morgen 2 weken geleden elkaar voor het laatst gezien hebben en we heel ver uit elkaar wonen dus elkaar even zien gaat niet zo makkelijk.
    nou ging het de eerste week nadat we elkaar gezien hadden heel goed, toen we elkaar zagen hebben we trouwens de hele dag gezoend enzoo & we vonden/vinden elkaar echt leuk.
    en nu, 2 weken later is hij gewoon echt heel weinig online, en als ik hem spreek doet hij heel droog en anders zulke buien heeft hij wel vaker,
    ik snap er niks van, ik denk echt dat hij me niet meer leuk vind enzo.

oke volgensmij is dit een heel onduidelijk verhaal.

Njaah , volgens mij vind hij je wel gwn leuk.
    Maar , probeert misschein zelf een beetje om over je heen te komen.
    Omdat het natuurlijk niet makkelijk voor jullie is.
    Ik weet niks , maar mischien heeft hij een nieuw oogje op iemand ofzo , maar dat zal vast niet binnen die kleine weekjes.
    Vraag het hem gwn waneer tie on. is ;)
    Grijp gwn je kans.
    Succes !

3. Small
    Afbeelding van HartjeGourcuff

Bladiebla
    176 berichten
    Lid sinds July 2010

ooh ik zit nu met m te praten op msn en hij doet echt kortaf en ik moet steeds 2 uur wachten tot dat ie antwoord geeft? Is dast normaal?

4. Medium
    Afbeelding van FLIPSYDEx

M
    1,362 berichten
    Lid sinds February 2010

oke lang verhaaaaal! ik ben dus vannacht terug gekomen uit spanje! was echt geweldig
    naja het verhaal met me ex.. ik wil hem terug maar we weten allebei niet zo goed wat we moesten doen enso, hij zegt: ja misschien wordt het nog wat ik vind je echt heel lief. we wouden nog eventjes afwachten. op vakantie kreeg ik echt hele lieve smsjes enso van hem en ik dacht echt: het word nog wat ik was best wel happy$ dus ik ging gister even kijken op hyves kom ik erachter dat die met meer meisjes smst.. ik vind het niet erg ofso want ik weet dat die er geen van leuk vind hij kent ze net 2 dagen. maar als hij moeite voor mij wil doen waarom smst die dan met hen?
    dus ik heb hem vannacht gezegd dat we nu echt een keuze moesten maken. hij wil mij niet verdrietig maken, en hij houd echt van mij zegt die(ik hou ook van hem hoor) ik heb gezegd dat ik er mee kap als die geen moeite voor mij doet, en toen zei die van ik weet het niet meer ik wil vrienden zijn, ik kan dat heus niet 123 op brengen hoor. hij heeft gevoelens maar hij durft het niet aan.. want hij is bang dat het mis gaat (we hebben trouwens 1,5 jaar gehad en het ging uit omdat hij twijfelde, ondertussen zijn we al een halfjaar verder) en we hebben allebei er echt veel last van gehad in dat halfjaar..
    ik mis hem nu al:( en ik kan er echt niet tegen als die straks een nieuwe vriendin krijgt:(

TUMBLR whatever you do in life will be insignificant

5. Medium
    Afbeelding van Dianaaaa15

Diana
    1,362 berichten
    Lid sinds February 2009

mmm dat gaat de 1e keer in 1 jaar zijn dat we echt een hele dag iets samen gaan doen :D. zondag naar de dierentuin haha. :P

6. Xtra-small
    Afbeelding van mariekex3

marie-ange
    81 berichten
    Lid sinds July 2010

quote:
    xMODEFREAK schreef op 27 July 2010 @ 03:19:
    Ik word gek dat ik weer zo jaloers ben, terwijl ik dat niet wil zijn >_>

Ik heb er geen zin meer in.

Dat heb ik ook.. we hebben weken lang ruzie gehad omdat ik niet begreep dat hij op netlog op meisjes reageerde.. :s ik vond dat je dat niet deed & hij zag er niets verkeerd in want hij 'verveelde' zich en zocht er niets achter.. Ondertussen na erg veel hysterische ruzies en hij die 100x verteld heeft dat hij zo niet is, dat hij mij niet alleen laat , dat hij enkel mij graag ziet. heeft hij me toch overtuigd. I don't like it at all.. maar ik vertrouw hem & doe niet meer jaloers.. ik lees er gewoon over nu :p & hij zwijgt erover want dat heb ik gevraagd.. :)

Maar ik weet dat hij niets zal doen met andere meisjes. Zijn moeder heeft meerdere 'vrienden' na zijn pa gehad & dat wilt hij zelf niet.. hij wilt niet de fout van zijn moeder maken.. Daarom wilt hij ook niet trouwen, want zijn moeder heeft dat al meerdere keren gedaan & hij zag ze elke keer mislukken..

7. Medium
    Afbeelding van icexprincess

Ice
    1,456 berichten
    Lid sinds August 2009

Waarom maak ik het mezelf soms zoo moeilijk..
    Ik heb het allerleukste vriendje dat er is & dan nog kan ik zo moeilijk doen over kleine dingen...

Ik ben zo blij met hem, hij accepteert het gewoon dat ik bij hele kleine dingen ineens door kan slaan...

God wat hou ik van hem..

8. Medium
    Afbeelding van FLIPSYDEx

M
    1,362 berichten
    Lid sinds February 2010

zitten we allebei te huilen, hij heeft zelf gezegd dat het te ingewikkeld was om weer iets te beignnen. gaat die huilen omdat ik over iemand aan het kletsen was. ik snap dr niks van?

9. Large
    Afbeelding van Bootlegs

Charlotte
    9,077 berichten
    Lid sinds September 2008

quote:
    Liisa92 schreef op 25 July 2010 @ 22:34:
    [...]

weet precies hoe je je voelt.
    ik hoorde laatst dat mijn ex me heeft gebruikt om een andere jongen die mij leuk vond te pesten. dat is echt kut, maar nu heb je voor de zoveelste keer weer bevestiging dat je blij mag zijn dat hij uit je leven is. ookal voelt het op dit moment nog niet zo.
    je moet door deze tijd heen zien te komen. en zeggen dat je gewoon aan andere leuke dingen moet denken werkt niet, dat weet ik ook. overdag kun je het heel leuk hebben met vriendinnen en helemaal niet aan hem denken, maar s'avonds als je alleen op je kamer bent of in bed ligt zit hij weer in je hoofd.
    het is iets waar je niks aan kunt doen en niemand kan je helpen. je moet er gewoon doorheen..
    heel veel sterkte meid

(sorry als ik je hiermee niet verder help..)
    Ja idd. Ik kan de hele dag door mezelf bezig houden en lachen maar s'avonds komt het verdriet en het gemis. Ergens ben ik blij dat hij uit m'n leven is, dat de zorgen weg zijn. Nooit meer hoef ik te piekeren over z'n gedrag tegenover mij...Maar het doet pijn, zeker omdat het m'n eerste èchte verliefdheid was en ik blijkbaar werd gebruikt.

You're not the same as you were before, You were much more...muchier...you've lost your muchness - Mad Hatter http://courageinred.blogspot.com

10. Large
    Afbeelding van Bootlegs

Charlotte
    9,077 berichten
    Lid sinds September 2008

quote:
    distantxlullaby schreef op 26 July 2010 @ 08:31:
    [...]

Waaat een klootzak. Jij verdient sowieso beter! Pfff. Ik zou ook echt geen aandacht meer aan hem schenken nu.
    Ik heb 'm al 3 dagen geen bericht gestuurd. Best trots op mezelf, haha ( oké klinkt zielig).

You're not the same as you were before, You were much more...muchier...you've lost your muchness - Mad Hatter http://courageinred.blogspot.com

11. Medium
    Afbeelding van AnotherTrend

Another
    2,756 berichten
    Lid sinds February 2009

quote:
    Bootlegs schreef op 29 July 2010 @ 22:10:
    [...]

Ik heb 'm al 3 dagen geen bericht gestuurd. Best trots op mezelf, haha ( oké klinkt zielig).

Goed zo!! Geloof me, ik weet hoe moeilijk het is.. Zet 'm op (:
    Begin is gemaakt, nu volhouden nog!

\

12. Large
    Afbeelding van Bootlegs

Charlotte
    9,077 berichten
    Lid sinds September 2008

quote:
    AnotherTrend schreef op 29 July 2010 @ 22:31:
    [...]

Goed zo!! Geloof me, ik weet hoe moeilijk het is.. Zet 'm op (:
    Begin is gemaakt, nu volhouden nog!
    Ik ga 'm zien binnenkort, op een feestje...Over 2 weken...Ik hoop dat ik dan over hem heen ben!

13. Small
    Afbeelding van LaNouvelle

Pien
    212 berichten
    Lid sinds May 2008

ik moet eigenlijk iets opbiechten
    ik heb een vriendje, maar mijn "him" is iemand anders...
    ben nu op vakantie en ik mis mijn vriedje helemaal niet, moet steeds aan die andere jongen denken
    ik zou me moeten schamen :$

14. Large
    Afbeelding van Bootlegs

Charlotte
    9,077 berichten
    Lid sinds September 2008

Vandaag droomde ik over hem en dat we nog samen waren en dan word je wakker. Was wel klote maar ja.

@ hierboven :
    Voelt die andere jongen ook wat voor je?
    Ik zou het eigenlijk uit maken met m'n huidig vriendje als ik jou was...
    Zo te horen hou je meer van die andere jongen en dat is eigenlijk wel erg voor je vriendje.

15. Medium
    Afbeelding van stereoheart

-
    1,546 berichten
    Lid sinds January 2010

Whaa ik word helemaal gek, ik maak mezelf echt helemaal gek. Of ik bedoel, hij maakt me gek. pfffffffffffffffffffff.

to live doesn\\\\\\\'t mean you\\\\\\\'re alive

16. Medium
    Afbeelding van Limoenade

--
    1,165 berichten
    Lid sinds December 2008

jij bent lief.
    gewoon omdat ik zoveel geleerd heb en nu pas kan begrijpen sinds het hele gesprek vandaag
    en ja, ik ga echt afspreken met je, ze had gelijk.
    ik vind je nog steeds wel lief

http://shebrightensupthedays.tumblr.com/

17. Large
    Afbeelding van Bootlegs

Charlotte
    9,077 berichten
    Lid sinds September 2008

Nog van méér mensen gehoord dat hij me gebruikte.
    To hell with him.

18. Medium
    Afbeelding van stupidchocolate

/
    1,182 berichten
    Lid sinds April 2009

Waarom trap ik er met mijn blinde hoofd telkens weer in, gvd. :cry:

19. Medium
    Afbeelding van AnotherTrend

Another
    2,756 berichten
    Lid sinds February 2009

quote:
    Bootlegs schreef op 30 July 2010 @ 01:49:
    [...]

Ik ga 'm zien binnenkort, op een feestje...Over 2 weken...Ik hoop dat ik dan over hem heen ben!

Dwing jezelf niet over hem heen te zijn.. Waarschijnlijk vertel je jezelf dan namelijk dat je over hem heen bent terwijl het nog niet zo is, zodat de klap van het missen dubbel zo hard aankomt als je hem weer ziet.
    Ik hoop dat het je lukt, echt waar.. Vooral nu je hoort dat hij je gebruikt heeft. Die jongen is jouw verdriet niet waard!

\

20. Large
    Afbeelding van Lunaste

Lotte
    7,163 berichten
    Lid sinds September 2008

Ik had het eigenlijk al opgegeven met hem, maar iedere keer dat ik hem zie vind ik hem stiekem wel heel leuk x')
    Al moet het maar eens ophouden met van die kuise aanrakingen op armen en benen. Laat eens zien dat je me echt interessant vindt!

Amateur filmenthousiast, aspirerend schrijfster en fanatiek feminist met een mening over films: Girls On Film

21. Small
    Afbeelding van lechatnoir

Noah
    196 berichten
    Lid sinds February 2009

Ik vertrouw mijn vriend niet. Hij is al een paar keer vreemd gegaan.. Ik check altijd alles van hem.. Heb zijn wachtwoorden van Facebook, Hyves en Hotmail. :( I just don't want to waste time and energy on a cheating bastard.. but i do..

For one human being to love another; that is perhaps the most difficult of all our tasks... The work for which all other work is but preparation.

22. Medium
    Afbeelding van Limoenade

--
    1,165 berichten
    Lid sinds December 2008

jeetje ik voelde het kriebelen toen ik aan hem dacht..
    komt miss door de tijd maar toch..

http://shebrightensupthedays.tumblr.com/

23. Medium
    Afbeelding van FLIPSYDEx

M
    1,362 berichten
    Lid sinds February 2010

ik heb contact verbroken en ik ben d'r zo maar zeggen kapot van:(

24. Xtra-small
    Afbeelding van MendyHORROR_

Mendy
    21 berichten
    Lid sinds January 2010

Had m een tijd niet gezien maar nu we elkaar weer zien.. OMGSSSSSSS
    Hij gaf mn zo lief kusjeeaaahh xDDD omggg whaaa.

25. Medium
    Afbeelding van EllaJune

EllaJune
    1,896 berichten
    Lid sinds November 2007

Ik zie hem vanavond terug
    i must look AMAZIIIING

Girlscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?