1. Girlscene
  2. Girlscene
  3. Liefde & Boys
  4. Hier kan je alles over HEM kwijt. LUCHT JE HART!!

Dit onderwerp heeft 6520 reacties, en bestaat uit 261 pagina's. U bent momenteel op pagina 230 van 261.
De laatste reactie is geplaatst op 22-08-2010 19:17. Dit onderwerp is gesloten!

Hier kan je alles over HEM kwijt. LUCHT JE HART!!

1. Medium
    Afbeelding van whatashame

Kelsey
    4,914 berichten
    Lid sinds May 2008

quote:
    AnotherTrend schreef op 25 July 2010 @ 15:43:
    Eén weekendje samen kamperen en alles is me opeens duidelijk geworden.
    Ik moet er gewoon écht een punt achter zetten.
    Nu ben ik benieuwd naar je verhaal!

BLOG: http://overthewedge.blogspot.com

2. Medium
    Afbeelding van AnotherTrend

Another
    2,756 berichten
    Lid sinds February 2009

quote:
    cluelessperson schreef op 25 July 2010 @ 15:48:
    [...]

Nu ben ik benieuwd naar je verhaal!

Weekendje kamperen met iets van 30 man, hij ging mee als mijn aanhang. Heb hem de eerste nacht eerder naar huis moeten brengen omdat hij van zattigheid niks meer kon. Ik bedoel, is het teveel gevraagd om je te gedragen als je met mijn vrienden op stap gaat en daarna nog samen met mij in een tent moet slapen? Snap niet dat je op zo'n moment dan niet je fatsoen kunt houden en een paar biertjes minder kunt drinken. Volgende ochtend niet eens excuses gekregen terwijl we toch 3uur eerder naar huis zijn gegaan door hem en hij echt niets meer kon..
    Naja irritaties liepen daardoor al aardig hoog op aan mijn kant en ging daarom mijn heil zoeken bij een andere jongen die ook mee was. Klikte het goed mee, konden samen goed lachen.. Voelde bij hem de seksuele spannig ongelofelijk hangen, iets wat bij mij & mijn vriend eigenlijk al vanaf het begin ontbreekt. Hebben dan wel niks gedaan, maar ook dit zorgde weer voor meer twijfels of het eigenlijk wel een goed plan was dat ik samen ben met mijn vriend [ben al eerder vreemdgegaan].
    Tot slot werd hij vanochtend erg opdringerig toen hij het een en ander probeerde en ik hem vertelde dat ik geen zin had. Deed het toch, hield me tegen als ik weg wilde rollen/op wilde staan etc.

Tel daar bij op dat mijn seksuele behoeftes niet bevredigd worden bij hem, hij simpelweg niet bijster intelligent is, ik me regelmatig erger aan wat hij doet/zegt en ik me constant tot anderen meer aangetrokken voel dan tot mijn vriend en je komt tot dezelfde conclusie als ik denk ik zo. 'Het' gevoel is er gewoon simpelweg niet.
    -En het mag misschien zo lijken, maar het draait bij mij echt niet alleen om de seks.-

\

3. Xtra-small
    Afbeelding van fakyou

R
    21 berichten
    Lid sinds July 2010

//

fakyou wijzigde dit bericht op 28-07-2010 16:03 met 100%

4. Medium

Kelsey
    4,914 berichten
    Lid sinds May 2008

quote:
    AnotherTrend schreef op 25 July 2010 @ 16:10:
    [...]

Weekendje kamperen met iets van 30 man, hij ging mee als mijn aanhang. Heb hem de eerste nacht eerder naar huis moeten brengen omdat hij van zattigheid niks meer kon. Ik bedoel, is het teveel gevraagd om je te gedragen als je met mijn vrienden op stap gaat en daarna nog samen met mij in een tent moet slapen? Snap niet dat je op zo'n moment dan niet je fatsoen kunt houden en een paar biertjes minder kunt drinken. Volgende ochtend niet eens excuses gekregen terwijl we toch 3uur eerder naar huis zijn gegaan door hem en hij echt niets meer kon..
    Naja irritaties liepen daardoor al aardig hoog op aan mijn kant en ging daarom mijn heil zoeken bij een andere jongen die ook mee was. Klikte het goed mee, konden samen goed lachen.. Voelde bij hem de seksuele spannig ongelofelijk hangen, iets wat bij mij & mijn vriend eigenlijk al vanaf het begin ontbreekt. Hebben dan wel niks gedaan, maar ook dit zorgde weer voor meer twijfels of het eigenlijk wel een goed plan was dat ik samen ben met mijn vriend [ben al eerder vreemdgegaan].
    Tot slot werd hij vanochtend erg opdringerig toen hij het een en ander probeerde en ik hem vertelde dat ik geen zin had. Deed het toch, hield me tegen als ik weg wilde rollen/op wilde staan etc.

Tel daar bij op dat mijn seksuele behoeftes niet bevredigd worden bij hem, hij simpelweg niet bijster intelligent is, ik me regelmatig erger aan wat hij doet/zegt en ik me constant tot anderen meer aangetrokken voel dan tot mijn vriend en je komt tot dezelfde conclusie als ik denk ik zo. 'Het' gevoel is er gewoon simpelweg niet.
    -En het mag misschien zo lijken, maar het draait bij mij echt niet alleen om de seks.-

Als je je idd alleen maar aan hem irriteert en je je gewoon niet aangetrokken voelt tot hem lijkt het me ook niet meer dan logisch om de relatie te verbreken.
    Ik bedoel, als je je constant irriteert aan hem, dat is toch gewoon fucking irritant?
    En ik vind het persoonlijk wel heel belangrijk om je seksueel aangetrokken te voelen tot de ander, als dat er niet is werkt een relatie niet naar mijn mening.

Wanneer wil je het gaan uitmaken?

5. Medium
    Afbeelding van AnotherTrend

Another
    2,756 berichten
    Lid sinds February 2009

quote:
    cluelessperson schreef op 25 July 2010 @ 16:35:
    [...]

Als je je idd alleen maar aan hem irriteert en je je gewoon niet aangetrokken voelt tot hem lijkt het me ook niet meer dan logisch om de relatie te verbreken.
    Ik bedoel, als je je constant irriteert aan hem, dat is toch gewoon fucking irritant?
    En ik vind het persoonlijk wel heel belangrijk om je seksueel aangetrokken te voelen tot de ander, als dat er niet is werkt een relatie niet naar mijn mening.

Wanneer wil je het gaan uitmaken?

Het is niet dat ik me constant irriteer aan hem, maar wel ontzettend vaak.
    Klinkt misschien raar dat ik dan iets met hem heb, maar hebben ook veel leuke momenten gehad samen. Helaas zie ik die de laatste tijd niet vaak meer voorkomen. En inderdaad, het gemis van seksuele aantrekkingskracht vind ik ook wel echt een groot punt.. Vooral omdat ik het bij anderen wel voel.

Aangezien ik nu voor mezelf eerlijk gezegd heb dat het niet gaat werken, kan ik dat denk ik maar het beste zo snel mogelijk ook tegen hem zeggen. Wel zo fair. Weet alleen niet hoe ik het moet brengen. Ik bedoel, 'ik voel me niet aangetrokken tot je' klinkt gewoon ontzettend lullig.

\

6. Large
    Afbeelding van Bootlegs

Charlotte
    9,077 berichten
    Lid sinds September 2008

heb met vriend van 'm gepraat.
    Hij wil zich niet bemoein maar heeft me gezegd dat m'n ex me meer gebruikte dan dat hij ècht om me gaf. Dat hij het niet serieus nam, een vriendin had om ééntje te hebben en dat hij met me omging wanneer hij daar zin in had.
    Kwetst enorm!

You're not the same as you were before, You were much more...muchier...you've lost your muchness - Mad Hatter http://courageinred.blogspot.com

7. Medium
    Afbeelding van stupidchocolate

/
    1,182 berichten
    Lid sinds April 2009

Hoi mijn “ex-eerste liefde”,
    Dit is het laatste wat ik ooit voor je ga schrijven, dit is het laatste wat je van me zult horen. Ik ben het zat dat ik jou telkens in mijn gedachten zie rondlopen en dat terwijl je het niet eens waard bent. Het is lang niet zo erg meer als maanden geleden, toen de tranen iedere dag over mijn wangen heen stroomden. Toen mijn leven nog op instorten stond, althans zo voelde het.
    Toen ik jou op school wel eens tegen kwam, wou ik je het liefst uitschelden, wat voor enorme klootzak jij wel niet was. Ik hoopte stiekem op een blik van jou kant, maar dat gunde je me niet, je gunde me niet eens een blik. Het was alsof ik niets was, alsof ik niets meer was dan een hoopje lucht die jij inademde. Datgene wat ik met jou mee had gemaakt niets voor je betekende. Alsof het nooit gebeurd was. Het deed me zoveel pijn, weet je dat? Besef je dat wel, hoeveel pijn je me hebt gedaan? Dacht het niet.
    Na onze laatste date, liet je ineenkeer niets meer van je horen. Ik heb een week zitten wachten, hopend op een sms of een email van jou. Het was stil, ik hoorde niets van je. Toen heb ik toch maar zelf het initiatief genomen om te vragen of je het nog wel leuk had gehad en heb hier nooit een antwoord op gekregen..Hoe sneu ben je dan. Als je iemand zo lang in valse hoop laat zitten wachten?! Ik heb nooit een duidelijke reden gekregen waarom je zo deed, je praatte niet meer tegen me. Had me dan gewoon verteld dat je me niet meer zo leuk vond, dan had ik tenminste duidelijkheid. Je bent gewoon een zwakke lul, weet je dat? Een mietje. Bah wat walg ik van je.

Dit was de laatste keer dat jij nog in mijn hoofd rondzwerft,
    with hate, me.

8. Xtra-small
    Afbeelding van Xietje

astrod
    6 berichten
    Lid sinds June 2010

waauw..
    iedereen houd hier al eeuwen van iemand...
    kom ik met 6 jaar verliefd zijn, 1,5 jaar verkering.. daarna uit maken.. en dan erachter komen dat je helemaal stapel verliefd bent op degene waarmee je het hebt uitgemaakt.... om er dan vervolgens achter te komen dat het helemaal over is van zijn kant....
    en dan maar vrienden te zijn, maar dan toch nog af en toe even een beetje te zoenen etc.

Drama... ben helemaal in de war..
    Mannen... je kan beter kippen vangen... dat is makkelijker..

ik ben nu maar opzoek naar een ander.. maar dat gaat niet zo makkelijk als je ex toch stiekem heel jaloers is en je vervolgens alles geeft wat je wilt.. gewoon wat liefde van zijn kant!..... ik wil hem terug... that's all... ik denk al bijna aan Chantage, omkoping etc. maja.. dat is ook niet leuk!:(

9. Medium
    Afbeelding van stiekemepinguin

loes
    1,595 berichten
    Lid sinds June 2009

quote:
    Bootlegs schreef op 25 July 2010 @ 19:12:
    Hij wil zich niet bemoein maar heeft me gezegd dat m'n ex me meer gebruikte dan dat hij ècht om me gaf. Dat hij het niet serieus nam, een vriendin had om ééntje te hebben en dat hij met me omging wanneer hij daar zin in had.
    Kwetst enorm!
    Sterkte!

\'Ik kreeg een anonieme bief waarin ik beschuldigd werd van lafheid.\'

10. Medium
    Afbeelding van Liisa92

Lisa
    1,173 berichten
    Lid sinds January 2010

quote:
    Kwetst enorm!

weet precies hoe je je voelt.
    ik hoorde laatst dat mijn ex me heeft gebruikt om een andere jongen die mij leuk vond te pesten. dat is echt kut, maar nu heb je voor de zoveelste keer weer bevestiging dat je blij mag zijn dat hij uit je leven is. ookal voelt het op dit moment nog niet zo.
    je moet door deze tijd heen zien te komen. en zeggen dat je gewoon aan andere leuke dingen moet denken werkt niet, dat weet ik ook. overdag kun je het heel leuk hebben met vriendinnen en helemaal niet aan hem denken, maar s'avonds als je alleen op je kamer bent of in bed ligt zit hij weer in je hoofd.
    het is iets waar je niks aan kunt doen en niemand kan je helpen. je moet er gewoon doorheen..
    heel veel sterkte meid

(sorry als ik je hiermee niet verder help..)

11. Medium

Kelsey
    4,914 berichten
    Lid sinds May 2008

quote:
    Kwetst enorm!

EIKEL!
    Dat komt idd erg hard aan, maar misschien nog een reden om er sneller overheen te komen?:)

12. Medium
    Afbeelding van Limoenade

--
    1,165 berichten
    Lid sinds December 2008

lalala ik heb gewoon een goede daad verricht
    als vriend, niet als hopeloze verliefde weetikwat haha

http://shebrightensupthedays.tumblr.com/

13. Medium
    Afbeelding van Liisa92

Lisa
    1,173 berichten
    Lid sinds January 2010

*nieuwsgierig*

wat voor goede daad? :)

14. Small
    Afbeelding van X__Roos

Roos
    675 berichten
    Lid sinds June 2010

De jongen waarmee ik op vakantie ging,
    mijn vakantievriendje dus.
    Kan ik maar niet uit mijn hoofd krijgen,
    hij is zo perfect voor mij.
    Hij denkt over bijna alles hetzelfde als mij en de momenten dat we samen waren, waren echt gewoon zo leuk.
    Ik mis hem nu al,
    en hoop dat het wat word,
    maar ik weet gewoon niet hoe hij over mij denkt!

I'm not lazy, I'm on save energy mode.

15. Xtra-small
    Afbeelding van fashiontam

eva
    2 berichten
    Lid sinds July 2010

ik heb een tijdje met iemand gehad, alleen opeens maakte hij het uit om domme redenen, elke keer was het een andere.
    Nu zijn we gewoon goeie vrieden, maar toch zoent hij me nog.
    en ik snap er dan ook niks van want achteraf zegt hij dat het gewoon voor de lol is dat hij niet op nieuw een relatie met wilt.
    maar ik zeg dan geen nee, omdat ik hem nog helemaal geweldig vindt.
    we spreken nog wel vaak af, maar dan moet het altijd van mij kant komen.
    dan ben ik degene die hem belt of smst of mailt.
    en soms weet ik niet of dat wel zo'n goed idee is, maar toch doe ik het elke keer weer!
    zou iemand me kunnen helpen, want ik weet echt niet wat ik met dit/hem moet doen!? :(

16. Medium
    Afbeelding van xFutureDreams

Magic Fairy
    4,531 berichten
    Lid sinds May 2010

quote:
    fashiontam schreef op 26 July 2010 @ 01:48:
    ik heb een tijdje met iemand gehad, alleen opeens maakte hij het uit om domme redenen, elke keer was het een andere.
    Nu zijn we gewoon goeie vrieden, maar toch zoent hij me nog.
    en ik snap er dan ook niks van want achteraf zegt hij dat het gewoon voor de lol is dat hij niet op nieuw een relatie met wilt.
    maar ik zeg dan geen nee, omdat ik hem nog helemaal geweldig vindt.
    we spreken nog wel vaak af, maar dan moet het altijd van mij kant komen.
    dan ben ik degene die hem belt of smst of mailt.
    en soms weet ik niet of dat wel zo'n goed idee is, maar toch doe ik het elke keer weer!
    zou iemand me kunnen helpen, want ik weet echt niet wat ik met dit/hem moet doen!? :(

Stop!
    Stop met alles.
    Stop met te zoenen, afspreken of zélfs contact maken.
    Hij maakt joù helemaal gek voor niets.
    Dat zie je toch zelf?
    Je moet hem gewoon proberen te vergeten..

Take me up. http://myonlydiary.tumblr.com/

17. Small
    Afbeelding van distantxlullaby

Esther
    418 berichten
    Lid sinds May 2010

quote:
    Kwetst enorm!
    Waaat een klootzak. Jij verdient sowieso beter! Pfff. Ik zou ook echt geen aandacht meer aan hem schenken nu.

18. Small
    Afbeelding van cookieyork

Sas
    506 berichten
    Lid sinds January 2010

Een vraag;
    Wat is een goede en leuke plek om naartoe te gaan om gewoon gezellig te kletsen? (op bij iemand van ons thuis na)
    We hebben blijkbaar al activiteiten genoeg gedaan en hij wil gezellig kletsen (en me weer eens zien) maar we hebben nog niet bepaald een idee waar.

19. Xtra-small
    Afbeelding van ingie014

ingrid
    17 berichten
    Lid sinds July 2010

ik heb het een paar weken geleden uitgemaakt... XD
    telkens als wij een afspraakje hadden gemaakt, zij hij het een dag daarvoor af!
    ik had echt alles al geprobeerd maar het kwam er maar niet van.
    zo hadden we een maand verkering, en nog nooit afgesproken! :O
    toen was ik het beu, ik vond hem ook steeds minder leuk.
    einde-

<3

20. Medium
    Afbeelding van EllaJune

EllaJune
    1,896 berichten
    Lid sinds November 2007

You were my first and worst love, so it only could go wrong.

21. Medium
    Afbeelding van Rebecca__xx

Rebecca
    1,382 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    cookieyork schreef op 26 July 2010 @ 15:18:
    Een vraag;
    Wat is een goede en leuke plek om naartoe te gaan om gewoon gezellig te kletsen? (op bij iemand van ons thuis na)
    We hebben blijkbaar al activiteiten genoeg gedaan en hij wil gezellig kletsen (en me weer eens zien) maar we hebben nog niet bepaald een idee waar.
    Een café of kroeg? Gezellig wat drinken samen ofzo!

I read somewhere... how important it is in life not necessarily to be strong... but to feel strong

22. Small
    Afbeelding van GeleSpons

Gelespons
    135 berichten
    Lid sinds November 2009

Het is net uit, en ik ben er super blij mee, wat ben ik slecht.

23. Small
    Afbeelding van maximaleva

Ik Heet
    172 berichten
    Lid sinds November 2007

Hij is een lul en dat mag iedereen weten. GRRRRRRRR vrijdag vanalles met hem uitgespookt in het donker en hij laat NIKS weten. Ik voel me niet gebruikt want ik heb er geen spijt van (maar ik ben wel gebruikt) maar ik HAAT het gewoon om geen aandacht te krijgen. LUL.

do no harm

24. Large
    Afbeelding van Sunflowerss

Lotte
    7,733 berichten
    Lid sinds April 2010

ik mis hem

~ No measure of time with you will be long enough but we\'ll start with forever, Edward Cullen ~

25. Small
    Afbeelding van cookieyork

Sas
    506 berichten
    Lid sinds January 2010

quote:
    Rebecca__xx schreef op 26 July 2010 @ 17:23:
    [...]

Een café of kroeg? Gezellig wat drinken samen ofzo!

Daar dacht ik ook wel aan.
    Ben in ieder geval geen kroeghanger maar een leuk café opzoeken kan altijd.
    Zijn er nog meer ideeën?

Girlscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?