1. Girlscene
  2. Girlscene
  3. Liefde & Boys
  4. Hier kan je alles over HEM kwijt. LUCHT JE HART!!

Dit onderwerp heeft 6520 reacties, en bestaat uit 261 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 261.
De laatste reactie is geplaatst op 22-08-2010 19:17. Dit onderwerp is gesloten!

Hier kan je alles over HEM kwijt. LUCHT JE HART!!

1. Xtra-small
    Afbeelding van BUBBLY

Lieverniet -
    35 berichten
    Lid sinds January 2008

hij is zo knap :$
    & spontaan
    & leuk
    & lief
    !

2. Medium
    Afbeelding van Foxtrot

Linda
    3,016 berichten
    Lid sinds November 2007

Ik heb hem al 3 dagen niet gesproken. Ja even gesmst maar dat telt niet mee. >.<

3. Medium
    Afbeelding van DPHN

Daphne
    1,028 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    ByeBye_Gorgeous schreef op 28 mei 2008 @ 14:12:
    Ik dacht dat ie perfect was, maar het is een player volgens mijn vriendinnen :'(
    Dat is bij mij ook het geval >.<
    En nét over de players kom je zo moeilijk heen

Aangezien hij in mijn ogen nog steeds perfect lijkt.

4. Medium
    Afbeelding van MonkeyBonkey

A.
    1,632 berichten
    Lid sinds November 2007

op dit moment hoef ik hem ff niet meer te zien.

L'avenir est un paradis d'où personne n'est encore revenu

5. Small
    Afbeelding van STARRY_EYED

Marlies
    201 berichten
    Lid sinds April 2008

Hij wil me iemand anders ;[

6. Medium
    Afbeelding van kimmiejjjjj

kim
    1,287 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    x_INNGG schreef op 01 juni 2008 @ 10:23:
    [...]

Huppa zo is mijne nou ook ! alleen we hebben een break. Zegt ie ik mis vroeger , terwijl hij er zelf ook niks aan doet. :S Jongens zijn raaar!
    ja en dan zegt ie steeds zullen we dan vrienden blijven? NEE. volgens mij wil hij gewoon bedenktijd of hij nog verder wil omdat ik anders het contact verbreek. ik wil geen contact met iemand die (als t uit gaat) zo veel leuke mooie beloftes enzo gedaan heeft. dan is alles gewoon gelogen.. en t ergste is dan nog dat ie zegt je bent t beste wat me ooit is overkomen,, als dat zo zou zijn zou je toch niet zoiets doen lijkt mij.. ze kunnen heel leuk zijn, als het hun uitkomt,,

powered by worldofkimmiejjjjj.web-log.nl

7. Xtra-small
    Afbeelding van fastfoodbarbie

Anneline.
    21 berichten
    Lid sinds November 2007

ik ken hem niet.
    ik weet zelfs zijn naam niet.
    alleen dat hy bij Abcoude speelt.
    en ik weet niet eens waar dat is!
    maar hy is zooooooooooooooooooo leuk.
    :frusty:

8. Small
    Afbeelding van kkkkka

Caaaaa
    126 berichten
    Lid sinds November 2007

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

HAHA.
    ik weet niet wat ik moet denken.

You send this wild child into a lady by night

9. Large
    Afbeelding van BEERx

Birgit
    10,651 berichten
    Lid sinds November 2007

Hij moet even onlinekomen en zeggen hoelaat we morgen gaan afspreken

http://vodkamakesyousincere.blogspot.com/

10. Medium
    Afbeelding van Disfunction

K
    1,522 berichten
    Lid sinds November 2007

Waarom zeg je alle lieve dingen die je op msn en in sms'jes stuurt niet recht in m'n gezicht? Dat zou zo veel meer voor me betekenen.
    En waarom geloof ik je niet als je zegt dat ik niet bang moet zijn dat je iets met haar krijgt. Waarom ben ik zo onzeker?
    En waarom zeggen ze bij barbie niet dat die ken niet bestaat ?

Nymph, in thy orisons, be al my sins remembered

11. Xtra-small
    Afbeelding van xFaya

Faya
    33 berichten
    Lid sinds November 2007

hij is ZO leuk, en ik mis hem dus.. :S

la la la

12. Large
    Afbeelding van Krommebanaan

Jael
    6,577 berichten
    Lid sinds November 2007

het is net uit..:cry:
    maar hij ging met een ander.

to pee or not to pee, that\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'s the question.

13. Small
    Afbeelding van WriteLove

Anoniem
    945 berichten
    Lid sinds February 2008

Hij is zo lief en ik geef zooo veel om die lul! We zijn echt al iets van een maand met elkaar bezig ofzo en het voelt gewoon echt supergoed voor mijn gevoel.. Nou heb ik gisteren dus zn ex toegevoegd op msn en ik ging met haar praten.. en nou zijn we dr dus achtergekomen dat ie tegen ons allebei hetzelfde zegt :o Hij zei woensdagavond half 5 tegen haar dat hij met haar naar bed wou omdat hij echt wou dat zij zijn eerste zou zijn en dat hij dat alleen met haar wou delen. Nou heeft hij diezelfde woensdagavond om 10 uur 's avonds hetzelfde tegen mij gezegd :cry: Hij is gewoon met ons allebei bezig geweest, tegelijk.. En het doet zo'n pijn want ik gaf hem alle liefde die ik had.. Ik doe nu nog tegen hem alsof ik van niks weet en dan ga ik woensdag met hem afspreken en dan komt zijn ex ook en dan gaan we hem eens ff op zn plek zetten, een soort wraakactie dus. Hij moet echt wel weten wie hij voor zich heeft.. maar ik moet nu dus nog faken alsof ik hem leuk vind maar dat is zo moeilijk want als hij naar me lacht op school dan ga ik echt dood vanbinnen en het is gewoon zo ongelofelijk kut allemaal.. Ik doe nog alsof ik hem leuk vind en eigenlijk vind ik hem ook nog leuk, daarom doet het zo'n pijn dat ik het nog meen en dat hij me gewoon keihard zit te bedriegen... Love hurts. :(

Mijn verhaal: Cosmopolitan

14. Medium
    Afbeelding van Nokker

A
    2,166 berichten
    Lid sinds November 2007

alweer 2,5 jaar:W i lovelove him:)

Justsoyouknow

15. Small
    Afbeelding van PaintedSmile

Elle
    373 berichten
    Lid sinds November 2007

Ik vond/vind hem leuk, en we zijn gewoon goede vrienden. Maar ik ben zaterdag per ongeluk wéér bij hem in bed wakker geworden :( En telkens daarna is de sfeer zo ongemakkelijk, omdat we allebei geen relatie willen en niet zo goed een houding weten.. =S

16. Xtra-small
    Afbeelding van cupshake

Lindsey
    4 berichten
    Lid sinds November 2007

hijs zo leuk, maar ik weet niet meer hoe ik over hem moet denken. hij zegt 'ik wil je zoenen'enzo, en we hebben samen ook héél maar dan ook héél gezellig in de stad gefietst, en ik hield zijn hand vast. maar nu doet hij zo raar, en zegt bijna niks meer, ik had hem al een paar maanden geleden gevraagd, maar toen wilde hij niet. en nu doet hij allemaal van dit soort dingen, ik ben zo in de war. en er is nog een bestwel leuke jongen, en die doet echt supper aardig, maar die gevoelens voor die andere blijven, ik droom zelfs over hem :S , O kan iemand me helpen? zo ja, laat dan even een berichtje achter op me profiel.

hihi

17. Large
    Afbeelding van Kimmiieee

kim
    6,100 berichten
    Lid sinds November 2007

ik hou ontzettend veel van mijn vriend! bijna 1,5 jaar samen
    hij is zo lief en ik kan niet meer zonder hem!
    mijn puzzel is compleet :P

Uiterlijk straalt, innerlijk bepaalt!

18. Small
    Afbeelding van x_INNGG

Inge
    614 berichten
    Lid sinds February 2008

quote:
    kimmiejjjjj schreef op 01 juni 2008 @ 17:43:
    [...]

ja en dan zegt ie steeds zullen we dan vrienden blijven? NEE. volgens mij wil hij gewoon bedenktijd of hij nog verder wil omdat ik anders het contact verbreek. ik wil geen contact met iemand die (als t uit gaat) zo veel leuke mooie beloftes enzo gedaan heeft. dan is alles gewoon gelogen.. en t ergste is dan nog dat ie zegt je bent t beste wat me ooit is overkomen,, als dat zo zou zijn zou je toch niet zoiets doen lijkt mij.. ze kunnen heel leuk zijn, als het hun uitkomt,,
    Amagash jij hebt dus echt PRECIES hetzelfde wat ik heb !!! :|Mijn vriendje wil ook vrienden blijfen maar dat kan ik niet want ik vind hem leuheeeuuk! en dan lijkt het net of hij nog doet of hij verliefd op me is om me niet kwijt te raken.

http://ingeBambi.blogspot.com

19. Medium
    Afbeelding van kimmiejjjjj

kim
    1,287 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    x_INNGG schreef op 02 juni 2008 @ 15:36:
    [...]

Amagash jij hebt dus echt PRECIES hetzelfde wat ik heb !!! :|Mijn vriendje wil ook vrienden blijfen maar dat kan ik niet want ik vind hem leuheeeuuk! en dan lijkt het net of hij nog doet of hij verliefd op me is om me niet kwijt te raken.
    ik wil geen vrienden zijn met iemand die me eerst zo veel pijn doet,, maarja hij wil t wel en niet uitmaken.. hij houd nog wel van me maar vind me niet mer zo leuk.. hij wil echt niks meer alles wat ik doe is gewoon fout,, en hij zegt nu dat ie ook niet zonder me kan,, voel me echt zo kut