Dit onderwerp heeft 6520 reacties, en bestaat uit 261 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 261.
De laatste reactie is geplaatst op 22-08-2010 19:17. Dit onderwerp is gesloten!
Hier kan je alles over HEM kwijt. LUCHT JE HART!!
- Geplaatst op zondag 01 juni 2008 12:08hij is zo knap :$
& spontaan
& leuk
& lief
! - Geplaatst op zondag 01 juni 2008 12:29Ik heb hem al 3 dagen niet gesproken. Ja even gesmst maar dat telt niet mee. >.<
- Geplaatst op zondag 01 juni 2008 13:05
Dat is bij mij ook het geval >.<quote:ByeBye_Gorgeous schreef op 28 mei 2008 @ 14:12:
Ik dacht dat ie perfect was, maar het is een player volgens mijn vriendinnen
En nét over de players kom je zo moeilijk heen
Aangezien hij in mijn ogen nog steeds perfect lijkt. - Geplaatst op zondag 01 juni 2008 13:17op dit moment hoef ik hem ff niet meer te zien.L'avenir est un paradis d'où personne n'est encore revenu
- Geplaatst op zondag 01 juni 2008 13:24Hij wil me iemand anders ;[
- Geplaatst op zondag 01 juni 2008 17:43
ja en dan zegt ie steeds zullen we dan vrienden blijven? NEE. volgens mij wil hij gewoon bedenktijd of hij nog verder wil omdat ik anders het contact verbreek. ik wil geen contact met iemand die (als t uit gaat) zo veel leuke mooie beloftes enzo gedaan heeft. dan is alles gewoon gelogen.. en t ergste is dan nog dat ie zegt je bent t beste wat me ooit is overkomen,, als dat zo zou zijn zou je toch niet zoiets doen lijkt mij.. ze kunnen heel leuk zijn, als het hun uitkomt,,quote:x_INNGG schreef op 01 juni 2008 @ 10:23:
[...]
Huppa zo is mijne nou ook ! alleen we hebben een break. Zegt ie ik mis vroeger , terwijl hij er zelf ook niks aan doet. :S Jongens zijn raaar!powered by worldofkimmiejjjjj.web-log.nl - Geplaatst op zondag 01 juni 2008 18:35ik ken hem niet.
ik weet zelfs zijn naam niet.
alleen dat hy bij Abcoude speelt.
en ik weet niet eens waar dat is!
maar hy is zooooooooooooooooooo leuk.

- Geplaatst op zondag 01 juni 2008 21:42AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
HAHA.
ik weet niet wat ik moet denken.You send this wild child into a lady by night - Geplaatst op zondag 01 juni 2008 21:43Hij moet even onlinekomen en zeggen hoelaat we morgen gaan afsprekenhttp://vodkamakesyousincere.blogspot.com/
- Geplaatst op zondag 01 juni 2008 21:54Waarom zeg je alle lieve dingen die je op msn en in sms'jes stuurt niet recht in m'n gezicht? Dat zou zo veel meer voor me betekenen.
En waarom geloof ik je niet als je zegt dat ik niet bang moet zijn dat je iets met haar krijgt. Waarom ben ik zo onzeker?
En waarom zeggen ze bij barbie niet dat die ken niet bestaat ?Nymph, in thy orisons, be al my sins remembered - Geplaatst op zondag 01 juni 2008 22:29hij is ZO leuk, en ik mis hem dus.. :Sla la la
- Geplaatst op zondag 01 juni 2008 22:41het is net uit..:cry:
maar hij ging met een ander.to pee or not to pee, that\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'s the question. - Geplaatst op maandag 02 juni 2008 14:10Hij is zo lief en ik geef zooo veel om die lul! We zijn echt al iets van een maand met elkaar bezig ofzo en het voelt gewoon echt supergoed voor mijn gevoel.. Nou heb ik gisteren dus zn ex toegevoegd op msn en ik ging met haar praten.. en nou zijn we dr dus achtergekomen dat ie tegen ons allebei hetzelfde zegt
Hij zei woensdagavond half 5 tegen haar dat hij met haar naar bed wou omdat hij echt wou dat zij zijn eerste zou zijn en dat hij dat alleen met haar wou delen. Nou heeft hij diezelfde woensdagavond om 10 uur 's avonds hetzelfde tegen mij gezegd
Hij is gewoon met ons allebei bezig geweest, tegelijk.. En het doet zo'n pijn want ik gaf hem alle liefde die ik had.. Ik doe nu nog tegen hem alsof ik van niks weet en dan ga ik woensdag met hem afspreken en dan komt zijn ex ook en dan gaan we hem eens ff op zn plek zetten, een soort wraakactie dus. Hij moet echt wel weten wie hij voor zich heeft.. maar ik moet nu dus nog faken alsof ik hem leuk vind maar dat is zo moeilijk want als hij naar me lacht op school dan ga ik echt dood vanbinnen en het is gewoon zo ongelofelijk kut allemaal.. Ik doe nog alsof ik hem leuk vind en eigenlijk vind ik hem ook nog leuk, daarom doet het zo'n pijn dat ik het nog meen en dat hij me gewoon keihard zit te bedriegen... Love hurts.
Mijn verhaal: Cosmopolitan - Geplaatst op maandag 02 juni 2008 14:16alweer 2,5 jaar:W i lovelove him:)Justsoyouknow
- Geplaatst op maandag 02 juni 2008 14:37Ik vond/vind hem leuk, en we zijn gewoon goede vrienden. Maar ik ben zaterdag per ongeluk wéér bij hem in bed wakker geworden
En telkens daarna is de sfeer zo ongemakkelijk, omdat we allebei geen relatie willen en niet zo goed een houding weten.. =S - Geplaatst op maandag 02 juni 2008 14:47hijs zo leuk, maar ik weet niet meer hoe ik over hem moet denken. hij zegt 'ik wil je zoenen'enzo, en we hebben samen ook héél maar dan ook héél gezellig in de stad gefietst, en ik hield zijn hand vast. maar nu doet hij zo raar, en zegt bijna niks meer, ik had hem al een paar maanden geleden gevraagd, maar toen wilde hij niet. en nu doet hij allemaal van dit soort dingen, ik ben zo in de war. en er is nog een bestwel leuke jongen, en die doet echt supper aardig, maar die gevoelens voor die andere blijven, ik droom zelfs over hem :S , O kan iemand me helpen? zo ja, laat dan even een berichtje achter op me profiel.hihi
- Geplaatst op maandag 02 juni 2008 14:50ik hou ontzettend veel van mijn vriend! bijna 1,5 jaar samen
hij is zo lief en ik kan niet meer zonder hem!
mijn puzzel is compleet
Uiterlijk straalt, innerlijk bepaalt! - Geplaatst op maandag 02 juni 2008 15:36
Amagash jij hebt dus echt PRECIES hetzelfde wat ik heb !!! :|Mijn vriendje wil ook vrienden blijfen maar dat kan ik niet want ik vind hem leuheeeuuk! en dan lijkt het net of hij nog doet of hij verliefd op me is om me niet kwijt te raken.quote:kimmiejjjjj schreef op 01 juni 2008 @ 17:43:
[...]
ja en dan zegt ie steeds zullen we dan vrienden blijven? NEE. volgens mij wil hij gewoon bedenktijd of hij nog verder wil omdat ik anders het contact verbreek. ik wil geen contact met iemand die (als t uit gaat) zo veel leuke mooie beloftes enzo gedaan heeft. dan is alles gewoon gelogen.. en t ergste is dan nog dat ie zegt je bent t beste wat me ooit is overkomen,, als dat zo zou zijn zou je toch niet zoiets doen lijkt mij.. ze kunnen heel leuk zijn, als het hun uitkomt,,http://ingeBambi.blogspot.com - Geplaatst op maandag 02 juni 2008 20:06
ik wil geen vrienden zijn met iemand die me eerst zo veel pijn doet,, maarja hij wil t wel en niet uitmaken.. hij houd nog wel van me maar vind me niet mer zo leuk.. hij wil echt niks meer alles wat ik doe is gewoon fout,, en hij zegt nu dat ie ook niet zonder me kan,, voel me echt zo kutquote:x_INNGG schreef op 02 juni 2008 @ 15:36:
[...]
Amagash jij hebt dus echt PRECIES hetzelfde wat ik heb !!! :|Mijn vriendje wil ook vrienden blijfen maar dat kan ik niet want ik vind hem leuheeeuuk! en dan lijkt het net of hij nog doet of hij verliefd op me is om me niet kwijt te raken.powered by worldofkimmiejjjjj.web-log.nl - Geplaatst op dinsdag 03 juni 2008 13:17Laten we zeggen dat hij een tijdje geleden zijn ware kant heeft laten zien. Ik heb die avond gehuild, maar nadat mijn moeder me een beetje opgevrolijkt heeft heb ik mezelf gedwongen niet meer te huilen. Hij is vertrokken en heeft niet meer wat van zich laten horen. Al bijna drie weken. Ik heb mezelf door die periode gesleept met Nightwish en Within Temptation. Ik heb met mezelf afgesproken: als hij voor de grote vakantie niet meer wat van zich laat horen, is het voorbij.
Somebody who really loves you will always come back. No matter what.
Hij heeft te erge vooroordelen over dingen en nu, na bijna 2 jaar, ben ik tot de conclusie gekomen dat dat onze relatie in de weg staat. Als iemand echt van je houdt zal niets echte liefde weerhouden. Bij mij is dat dus wel gebeurd. De afgelopen jaren is een tijd die ik achter me moet sluiten, een boek dat gesloten moet worden. - Geplaatst op dinsdag 03 juni 2008 14:51arme zielige mensen hier
en dan kom ik met mn blijheid
1 juli alweer 3,5 jaaaar!
like a bird in the sky.. - Geplaatst op dinsdag 03 juni 2008 15:09ik hou super super super super super super veel van mijn schatje!!
ook al komt die supervaak te laat (zoals ook nu) en vergeet hij altijd zijn telefooon, hij is mijn schatje voor altijd:D!!!!!!!!!! - Geplaatst op dinsdag 03 juni 2008 19:20hij is een súkkel ik snap hem niet waarom zoent hij met mij en laat daarna niks meer van zich horen xD agh hij is tog te oud voor mij maar togh xD ik word er gewn gék van!life may be hard sometimes but never give up
- Geplaatst op dinsdag 03 juni 2008 19:37Mijn vriend zit nu in spanje, hij gaat binnekort naar het ek, volgende week naar schotland en over 3 weken naar londen, ik wil ook zo'n baan! En ik mis hem

- Geplaatst op dinsdag 03 juni 2008 20:24ik wil ook naar het ek!like a bird in the sky..