Dit onderwerp heeft 26 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 04-02-2012 21:45.
Gekust met een ander
- Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 10:29--
nm topic mag verwijderd wordenGRmmmbbblbbb wijzigde dit bericht op 04-02-2012 12:41 met 118%
- Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 10:40Vertel het hem, je hebt iets stoms gedaan en nu moet je er de gevolgen maar van dragen. Eigen schuld.http://weheartit.com/LoveyHoney
- Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 10:40altijd eerlijk zijn! maar lijkt me wel ontzettend moeilijk.
- Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 10:44quote:LoveyHoney schreef op 04 February 2012 @ 10:40:
Vertel het hem, je hebt iets stoms gedaan en nu moet je er de gevolgen maar van dragen. Eigen schuld.Put on your dancing shoes, you sexy little swine! - Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 10:51quote:LoveyHoney schreef op 04 February 2012 @ 10:40:
Vertel het hem, je hebt iets stoms gedaan en nu moet je er de gevolgen maar van dragen. Eigen schuld.Tumblr|"grades don't define intelligence and age doesn't define maturity." - Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 10:52Ik zou het hem vertellen.. ik weet niet hoe het bij jou zit, maar dit soort dingen zou ik niet voor me kunnen houden, ik zou me dan zo vreselijk schuldig voelen en iedere keer als ik hem zou zien, zou ik hem niet op dezelfde manier aan kunnen kijken als vóór wat er gebeurde..
- Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 10:56Pff ja, guess so. Alleen is het zo moeilijk want het betekende helemaal niks.
Ik kan mezelf wel voor m'n kop slaan. - Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 11:01
- Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 11:06Ik vind het wel raar dat hij problemen heeft met je te vertrouwen als hij daar eerst geen reden voor had.
Je moet het gewoon tegen hem vertellen, zoals je het hier verteld.
Het is echt je eigenschuld.Ik was overdressed. - Mijn hair tumblr! - Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 11:09
Ik begrijp het.. Ik zou als ik jou was van het ergste uitgaan, dat je vriendje je dumpt en nooit meer hoeft te zien. Dat klinkt hard, maar als je daar vanuit gaat kan het alleen maar meevallen snap je. Misschien wordt hij eerst ook wel heel boos, maar als je het dan even de tijd geeft dat het over een paar weken wat is bezonken?quote:GRmmmbbblbbb schreef op 04 February 2012 @ 10:56:
Pff ja, guess so. Alleen is het zo moeilijk want het betekende helemaal niks.
Ik kan mezelf wel voor m'n kop slaan. - Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 11:10Hoe weet je zo zeker dat hij er nooit achter zal komen? Je moet eens weten hoeveel dingen via via via via door worden verteld. Die jongen tegen zijn vrienden, die weer tegen anderen, die weer tegen anderen, en tussen al die mensen zit (meestal) vast iemand die je vriend kent, al woont hij aan de andere kant van Nederland. Ik zou het vertellen.
- Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 11:19Je moet het hem zo snel mogelijk vertellen. Geloof mij maar via via komt alles wel een keer uit, zo is et ook bij mij en mijn vriend gegaan. Gewoon vertellen wat je ons nu hebt verteld. Verder is de keuze aan hem.
- Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 11:26Ik zou het hem vertellen, want anders lieg je tegen hem en maak je het alleen maar erger. En je wilt toch niet voor de rest van je leven met zo'n leugen leven?music kills the silence
- Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 11:29--GRmmmbbblbbb wijzigde dit bericht op 04-02-2012 12:42 met 100%
- Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 11:46je hebt het toch niet gezegd via sms he?http://weheartit.com/LoveyHoney
- Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 11:48Ohgod. Geen reactie. Je hebt het verteld via sms? Wat ongelooflijk laf. Jij bent toch zo stom geweest om vreemd te gaan? Heb dan gewoon het lef om het in real tegen 'm te zeggen.May the odds be ever in your favor'
- Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 11:49Hoe heb je het vertelt? Hopelijk niet via sms.....
In ieder geval wel goed dat je het hebt vertelt. Als je t niet doet blijft het in je gedachten rond spoken en komt het er later toch wel een keer uit. Hoe eerder hoe beter.
Succes en sterkte! - Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 11:50
Dit dus!quote:ICExCOLD schreef op 04 February 2012 @ 11:48:
Ohgod. Geen reactie. Je hebt het verteld via sms? Wat ongelooflijk laf. Jij bent toch zo stom geweest om vreemd te gaan? Heb dan gewoon het lef om het in real tegen 'm te zeggen.http://weheartit.com/LoveyHoney - Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 12:40Nee tuurlijk niet via sms, hallo. Hij had gewoon niks terug te zeggen.
- Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 12:44Slotje?- Ik was LOVEforSPN - :' )
- Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 13:19Ik heb het berichtje die je hebt verwijderd niet gelezen, maar enige wat ik je kan zeggen is: geef hem tijd.music kills the silence
- Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 16:51Wel, hij belde net en hij zegt dat het dom was, maar hij deze relatie niet wou opgeven. Dus het zal wel goedkomen. God wat heb ik een geweldige vriend.
Maar er mag een slotje op, ik ga even een vreugdedansje doen - Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 18:10Awww wat lief!

- Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 18:40Ja, ik was 'm echt aan het freaken omdat ik volgens mij een veel heftigere reactie verwacht had. Anyways, ik wist wel dat ik het hem moest vertellen, maar toch bedankt voor de reacties. Het lucht echt ontzettend op, dus ik raad het iedereen aan die in een relatie toch ooit een misstap begaan heeft: eerlijk zijn.
- Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 19:36Ja precies! Hoe heb je het hem verteld dan?