1. Girlscene
  2. Girlscene
  3. Liefde & Boys
  4. Date

Dit onderwerp heeft 8 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 08-02-2012 11:35.

Date

1. Small
    Afbeelding van Fleurr1992

Fleur
    108 berichten
    Lid sinds December 2008

Hoi,

De titel zegt al een beetje waar dit over gaat, maar ik heb dus aankomende week een afspraak met een jongen. We gaan iets drinken ergens, nadat ik een hele tijd met hem heb gesmst (wat heel gezellig is). Ik heb hem alleen pas een keer echt gezien, en de laatste keer dat ik afsprak met een jongen 1 op 1 is echt al 3 jaar geleden. Inmiddels ben ik 20 en voelt het gewoon stom dat ik hier zo nerveus over ben, maar ik ben heel bang dat hij me uiteindelijk maar saai vind omdat ik een vrij verlegen karakter heb. Hebben jullie misschien tips ofzo om iets minder verlegen over te komen of gewoon andere tips?

1. Large
    Afbeelding van DISTORTION

Lennon
    5,393 berichten
    Lid sinds July 2010

Wees niet te zenuwachtig, dat maakt het alleen maar erger en dan kan je er niet van genieten! Zorg dat je kleren draagt waar je je lekker in voelt, en als het goed is gaat het dan allemaal vanzelf (:

Ra Ra Rasputin, lover of the Russian queen, they put some poison into his wine. Ra Ra Rasputin, Russia's greatest love machine, he drank it all and he said "I feel fine"

2. Medium
    Afbeelding van xinlove

Baukje
    1,366 berichten
    Lid sinds March 2008

ik had hier pas ook last van, had 3 jaar een vriend gehad en pas dus voor het eerst weer een date had, was ook echt super zenuwachtig.. maar kon er niet veel aan doen :p ging er echt met buikpijn heen, maar toen ik daar aankwam was dat echt volledig weg en was het super gezellig! dus don't worry! :)

3. Medium
    Afbeelding van averyyy

Avery
    2,414 berichten
    Lid sinds September 2010

Ga je niet anders voordoen als je bent. Ben je zenuwachtig? Vertel het hem dan, laat het hem zien, vertel dat je al lang niet meer hebt ge-date. Als hij echt een toffe jongen is, zal hij je op je gemak laten voelen, je niet ongemakkelijk doen laten voelen (:

Je bent mooi.

4. Small
    Afbeelding van KimandtheDoctor

Kim
    372 berichten
    Lid sinds November 2007

In het begin is het even nerveuzig, maar als je een klik hebt wordt het daarna echt alleen maar leuk en blijf je praten! En op het einde is er weer een 'zoenen?' spanning. In ieder geval, dat zijn mijn ervaringen.

5. Xtra-small
    Afbeelding van simonelinnemanx

Simone
    2 berichten
    Lid sinds February 2012

zoals iedereen hierboven zegt, het komt wel goed.
    &iedereen is toch meestal zenuwachtig voor een date?
    dus gewoon heengaan &het wordt vast wel gezellig !

6. Medium
    Afbeelding van xinlove

Baukje
    1,366 berichten
    Lid sinds March 2008

quote:
    averyyy schreef op 06 February 2012 @ 23:16:
    Ga je niet anders voordoen als je bent. Ben je zenuwachtig? Vertel het hem dan, laat het hem zien, vertel dat je al lang niet meer hebt ge-date. Als hij echt een toffe jongen is, zal hij je op je gemak laten voelen, je niet ongemakkelijk doen laten voelen (:
    dit had ik trouwens van te voren ook tegen hem gezegd, wel een beetje op lacherige manier!

7. Large
    Afbeelding van vanwyngarden

Esther
    7,900 berichten
    Lid sinds October 2009

Het is allemaal nieuw en spannend. Het is logisch dat je nerveus bent.
    maar als er een klik is duurt dat echt 10 minuten en de rest van de avond praten jullie maar door (:
    Veel plezier! :)

http://estherr2407.blogspot.com

8. Small
    Afbeelding van EmergencyRoom

anonieeem
    481 berichten
    Lid sinds January 2011

Probeer er gewoon van te genieten! Je wordt vanzelf wel wat losser als je eenmaal in gesprek bent! Veel plezier!

Girlscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?