Dit onderwerp heeft 16 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 09-02-2012 17:35.
CD ideetjes
- Geplaatst op maandag 06 februari 2012 23:18Hallo mensjes
My bf gaat vanaf zaterdag twee weekjes naar Zuid Afrika op internationale stage. Ook al is het maar twee weken, ik ga hem echt ontzettend missen! Vooral denk ik omdat ik het zo gewend ben hem zo'n beetje ELKE dag te zien.
Omdat het volgende week dinsdag natuurlijk valentijnsdag is, en ook omdat ik wil dat hij iets heeft om bij aan me te denken, had ik een leuk ideetje.
Ik ga ergens een oude discman kopen (ik weet niet zeker of hij daar een cd-speler heeft dus tsja) en maak een CD met allemaal nummers met een leuke achterliggende gedachte.
Onze relatie is ook een soort van begonnen door dat we elkaar nummers stuurden via msn en muziek is gewoon altijd iets gebleven dat wij kunnen delen. Daarom leek me dit zo leuk. Ik ga ook echt een cover maken, mss zelfs een echt CD boekje (zodat hij de songteksten kan lezen en t nog meer begrijpt...)
Hebben jullie mss ideetjes voor songs of andere dingen?
Geen top-40 songs ofzo, daar houden wij allebei echt niet van... Stuur maar wat ik kijk wel haha.
Ik ga dit trouwens stiekem in zijn koffer doen zodat hij het pas in Zuid Afrika ziet :3
Groetjes Appiee
- Geplaatst op maandag 06 februari 2012 23:23Linger van The Cranberries vind ik wel erg mooi, maar dat gaat meer over een break-up :')
- Geplaatst op maandag 06 februari 2012 23:40
- Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 13:52Ik weet niet zoveel af van dit soort liedjes sorry! Maar ik zou er wel voor zorgen dat je er een briefje op legt zodat hij zich niet dood schrikt met de gedachte dat er misschien een bom in z'n koffer is gelegd door iemand ofzo XD. Naja dat is wat ik zelf zou denken hahah.
- Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 16:50
- Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 18:44haha ik moet meteen aan 'I remember you' denken > van Skid Row! (:
- Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 19:07Ed Sheeran - give me love
Bon Iver - towers
Jack Johnson - Better together
Jeremy Messersmith - A Girl, a Boy, and a Graveyard
Ik weet niet of je van dit soort muziek houdt. Persoonlijk vind ik het wel schattige liedjes
Two years he walks the earth. No phone, no pool, no pets, no cigarettes. Ultimate freedom. - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 20:47
- Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 16:37
- Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 16:39Ed Sheeran misschien? Die heeft erg goede muziek..http://www.adorablegirl.nl
- Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 17:26I won't give up - Jason Mraz
Jet lag - Simple Plan
Geen idee of je het leuk vindt :')Behind every bitch there's a boy who did her wrong, and made her.. strong. - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 21:09Bedankt, maar
sowieso alle nummers van ed sheeran ken ik al maar gaan allemaal beetje over andere dingen
en jet lag ken ik ook al maar is niet zo zijn stijl
dus dat nummer van jason mraz zou ik wel even opzoeken haha
nog meer suggesties? - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 23:15statue van alex thao
echt super mooi vind ik m! of bijv stay here tonight - enrique iglesias - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 23:19Iets van John Mayer?
Ra Ra Rasputin, lover of the Russian queen, they put some poison into his wine. Ra Ra Rasputin, Russia's greatest love machine, he drank it all and he said "I feel fine" - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 15:00
Kee, van wat voor muziek houdt hij een beetje?quote:Rictumsempra schreef op 08 February 2012 @ 21:09:
Bedankt, maar
sowieso alle nummers van ed sheeran ken ik al maar gaan allemaal beetje over andere dingen
en jet lag ken ik ook al maar is niet zo zijn stijl
dus dat nummer van jason mraz zou ik wel even opzoeken haha
nog meer suggesties?Behind every bitch there's a boy who did her wrong, and made her.. strong. - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 15:09Chris Ayer - Warmer
http://www.youtube.com/watch?v=THkquKydioE - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 17:35