1. Girlscene
  2. Girlscene
  3. Liefde & Boys
  4. Briefje??

Dit onderwerp heeft 86 reacties, en bestaat uit 4 pagina's. U bent momenteel op pagina 4 van 4.
De laatste reactie is geplaatst op 11-07-2011 15:14.

Briefje??

1. Small
    Afbeelding van livelaugh

Lotte
    568 berichten
    Lid sinds February 2008

die van lemonjenny is gewoon goed, zet het een beetje in je eigen woorden en hou het luchtig.

life may be hard sometimes but never give up

2. Xtra-small
    Afbeelding van MaryEllen

Mary-Ellen
    79 berichten
    Lid sinds August 2009

Ik heb net het mailtje gestuurd... Dank jullie wel voor jullie hulp, en als ik wat terug krijg, post ik weer een berichtje!

3. Medium
    Afbeelding van LemonJenny

Meisje
    4,080 berichten
    Lid sinds August 2008

Ik ben benieuwd!
    Had het net even niet meer gevolgd, maar wat ik bedoelde met het initiatief bij hem leggen: dat als hij erop wil reageren, hij dat vanzelf doet! Niet dat jij het antwoord uit hem hoeft te trekken ofzo. Maar ik snap dat je niet zeker weet of hij het heeft gelezen. Nouja, dat merk je snel genoeg hopelijk, haha.
    Als hij het wel heeft gelezen, kan het zijn dat hij op dat feest even totaal niet de link legde tussen het briefje + jij. Of hij wist niet zeker hoe hij moest reageren. Dat is over de mail in ieder geval een stuk makkelijker, haha.
    Als hij hem echt niet heeft gezien wordt het lastiger, want het zou beter zijn om in real life de strekking van het briefje te vertellen dan onpersoonlijk over de mail...
    Maar dat zie je dan wel weer :angel:

4. Xtra-small
    Afbeelding van MaryEllen

Mary-Ellen
    79 berichten
    Lid sinds August 2009

Aaah okee! ik zou het wel jammer vinden als ik niks terugkrijg :(( maarja kan dat hij nu al op vakantie is, of hij vindt het onzin om te beantwoorden... Dus ik weet niet wanneer ik weer iets kan posten maar dat doe ik wel zodra ik iets terug heb! :)) in de tussentijd mogen jullie uiteraard gewoon dingen posten :)) hopelijk post ik hier snel weer wat! :))

5. Medium
    Afbeelding van xMiss_carolaa

Carola
    2,994 berichten
    Lid sinds May 2008

Ben benieuwd wat hij reageert! En als hij niet reageert, naja,, dan weet je genoeg eigenlijk toch? Maar ik denk dat hij vast wel reageert eigenlijk, elke jongen zou zich daardoor gevleid voelen :)

6. Xtra-small
    Afbeelding van MaryEllen

Mary-Ellen
    79 berichten
    Lid sinds August 2009

Hee meiden!!
    's avonds laat, bijna 12 uur lag ik in bed, toen dacht ik nog van... Miss heb ik al iets terug, dus ging ik even kijken. Wat blijkt nou, ik heb wel wat terug! Alleen helaas maakte het me best verdrietig...

Ik zal wel ff citeren... "Ik vind jou erg aardig, maar daar houdt het bij mij ook op, sorry" Dit maakte me best verdrietig, ook al heeft hij het (gelukkig) wel een beetje "zachtjes" gedaan. Een zin op het einde was dan weer lief, want hij zei van: "Dit wilde ik je ook persoonlijk vertellen, maar het zou dan kei lang duren voordat ik je weer zou zien. Dit vond ik erg lullig voor je". Hierdoor weet ik dat hij het iig wel persoonlijk wilde doen, en dat vind ik heel goed. Dus ik werd best verdrietig en het brak echt iets in me omdat ik zo van hem houd, maarja, ik heb maar weer een luchtig emailtje teruggestuurd.

Ik ben wel blij dat ik hem dan weer een poosje niet zie, want dat geeft mij weer tijd om er even overheen te komen. Want ik vond hem dus al sinds oktober leuk, en zo'n hele poos kan je niet in een keer vergeten...

Het is helaas niet afgelopen zoals ik had gehoopt, maarja... Dit was wel te verwachten, helaas :(

Dank jullie allemaal voor jullie hulp! Zonder jullie ben ik er niet zeker van geweest om het te doen, en dan wist ik niet wat ik nu wel weet! Ook al vind ik het jammer, zou ik het nog erger vinden als ik dit niet wist. Nogmaals bedankt!

7. Medium
    Afbeelding van lipleesbroek

Codie
    1,154 berichten
    Lid sinds May 2011

Ah jammer! Maar het is toch heel goed dat je het hebt gedaan, nu weet je tenminste hoe het zit. Bovendien zijn er veel meer leuke jongens (: Succes

8. Small
    Afbeelding van Durrey

Durrey
    148 berichten
    Lid sinds April 2011

Aaah, echt jammer ja! Maar inderdaad wel goed dat je het gedaan hebt.
    Je schrijft trouwens dat je van hem houdt, maar volgens mij bedoel je gewoon dat je verliefd op hem bent.

9. Xtra-small
    Afbeelding van MaryEllen

Mary-Ellen
    79 berichten
    Lid sinds August 2009

Uh ja klopt (A)

10. Medium
    Afbeelding van LemonJenny

Meisje
    4,080 berichten
    Lid sinds August 2008

Helemaal eens met lipleesbroek!

Ik heb het ook wel eens gehad, in totaal heb ik een jongen bijna 2 jaar leuk gevonden :blink:
    En ik durfde het maar niet te zeggen, en na een jaar kwam hij er viavia achter en bleek hij mij helemaal niet leuk te vinden. In principe heb ik me daar goed overheen kunnen zetten na een tijdje, maar waar ik wel spijt van heb is dat het altijd zo ongemakkelijk tussen ons is gebleven. Hij hoorde namelijk wel bij m'n vriendengroep en ik zag hem elke dag. Maar ik schaamde me te erg om 'normaal' tegen hem te doen: gewoon ook met hem praten en aan durven kijken, haha. Achteraf was dat ongemakkelijke gedoe helemaal niet nodig! Dat wil ik je dus nog meegeven als tip, want ik weet zeker dat hij het wel een toffe actie van je vond :) Dat die zomervakantie ertussen zit is inderdaad wel mooi. Misschien kom je wel een andere leuke jongen tegen! Succes!

11. Small
    Afbeelding van livelaugh

Lotte
    568 berichten
    Lid sinds February 2008

ah jammer zeg, sterkte ermee en ben het met lemmonjenny eens :)

life may be hard sometimes but never give up

Girlscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?