1. Girlscene
  2. Girlscene
  3. Liefde & Boys
  4. Berichtje sturen?

Dit onderwerp heeft 140 reacties, en bestaat uit 6 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 6.
De laatste reactie is geplaatst op 26-01-2012 13:28.

Berichtje sturen?

1. Small
    Afbeelding van xButterflyy

Bo
    102 berichten
    Lid sinds November 2011

Haaii!

Ik heb vaker dingen gevraagd over mijn crush waarvoor ik onbekend ben, dus ik weet niet of je dat al/nog weet dus ff een korte herhaling. Ik heb heel heel heel erg verliefd op een jongen die waarschijnlijk (?) niet eens weet wie ik ben, we zitten wel allebei in de 2de. Hij is altijd bij zijn vrienden + populair (daar bedoel ik mee samen met een vriend knapste jongen in de 2de). Ik heb het lef niet om op hem af te stappen enz.

Ik heb dingen gevraagd over smsen, twitter enz maar nu heb ik een idee die meer subtiel is (denk ik XD). Ik heb hem als vriend op hyves en nu zat ik te denken zal ik op hyves hem zoiets sturen in een berichtje: Heey! Jij zit toch op Atheneum 2, bij *naam van mijn buurmeisje* in de klas? Xxx

Waarschijnlijk zal ik dan zoiets terug krijgen: Ja, hoezo?

En dan ik: Oh, ik zie je wel eens lopen en *naam van mijn buurmeisje* is mijn buurmeisje! Xxx

Toevallig is hij vrijdag jarig dus dan kan ik misschien meteen feliciteren als het mooi overloopt, misschien komt er een gesprek(je) uit, misschien blijft het hierbij of misschien reageert hij wel helemaal niet. Maar zal ik het proberen? Of zouden jullie het heel weird vinden ofzo?

Liefs,

xButterflyy

1. Medium
    Afbeelding van Bambi90

Kylie
    3,489 berichten
    Lid sinds March 2009

Ik zou het gewoon proberen hoor! Waarom niet? :)
    Als je hem feliciteert, kun je daarna ook bijvoorbeeld vragen of hij een leuke verjaardag heeft, of dat hij nog wat leuks heeft gekregen. Zo kun je proberen een gesprek te voeren. Wie niet waagt wie niet wint ;-)

2. Small
    Afbeelding van Loeeees

Loes
    396 berichten
    Lid sinds August 2011

doen!

3. Small

Bo
    102 berichten
    Lid sinds November 2011

@Bambi90
    Goed idee! Ik denk dat ik het gewoon ga proberen ja.

Dan alleen nog hopen dat hij ook berichtjes leest en nog voor zijn verjaardag :P
    Want ik krabbel liever niet aangezien iedereen het dan ziet en dan is het zo opvallend...

4. Xtra-small
    Afbeelding van Omgitsnicky

Gina
    24 berichten
    Lid sinds January 2012

Ik zou het eigenlijk best weird vinden als iemand die ik amper ken opeens me gaat krabbelen over m'n buurmeisje..

Kan je hem niet gewoon alleen feliciteren? En misschien kan je buurmeisje je wel aan hem koppelen door als hun bijv. in de pauze staan te praten, jou even aan hem voor te stellen en dan praat je gewoon met hun mee?

Edit: via privé bericht zou ik helemaal niet doen, dat komt een beetje vreemd over.

Omgitsnicky wijzigde dit bericht op 25-01-2012 22:50 met 12%

5. Small

Bo
    102 berichten
    Lid sinds November 2011

quote:
    Omgitsnicky schreef op 25 January 2012 @ 22:49:
    Ik zou het eigenlijk best weird vinden als iemand die ik amper ken opeens me gaat krabbelen over m'n buurmeisje..

Kan je hem niet gewoon alleen feliciteren? En misschien kan je buurmeisje je wel aan hem koppelen door als hun bijv. in de pauze staan te praten, jou even aan hem voor te stellen en dan praat je gewoon met hun mee?

Edit: via privé bericht zou ik helemaal niet doen, dat komt een beetje vreemd over.

Is het dan echt zo raar als je gewoon een berichtje krijgt over of het klopt dat je op 2 Atheneum zit bij *naam* in de klas?

Ja, maar hij verwijdert zijn krabbels (als ze niet leuk zijn ofzo XD) dus dan zie je meteen mijn krabbel staan en dat is gewoon heel opvallend/doorzichtig vind ik...

Nou, eigenlijk heb ik totaal geen goede band meer met mijn buurmeisje, dus dat is ook een beetje lastig...

6. Medium
    Afbeelding van Pianissimo

Stephanie
    1,853 berichten
    Lid sinds November 2007

Wacht tot vrijdag en feliciteer hem dan. Niks raars, want hij staat gewoon in jouw verjaardagskalendertje op hyves :)

7. Small

Bo
    102 berichten
    Lid sinds November 2011

@Pianissimo
    Oke, maar wat is er dan eigenlijk mis met het berichtje? :)

8. Xtra-small
    Afbeelding van Omgitsnicky

Gina
    24 berichten
    Lid sinds January 2012

quote:
    xButterflyy schreef op 25 January 2012 @ 23:03:
    [...]

Is het dan echt zo raar als je gewoon een berichtje krijgt over of het klopt dat je op 2 Atheneum zit bij *naam* in de klas?

Ja, maar hij verwijdert zijn krabbels (als ze niet leuk zijn ofzo XD) dus dan zie je meteen mijn krabbel staan en dat is gewoon heel opvallend/doorzichtig vind ik...

Nou, eigenlijk heb ik totaal geen goede band meer met mijn buurmeisje, dus dat is ook een beetje lastig...
    Nouja niet héél raar, maar het komt gewoon vreemd over vind ik. Want waarom zou je dat aan een vrijwel onbekende vragen..? Hem een krabbel sturen op z'n verjaardag vind ik dan weer niet raar. Dat doe ik ook gewoon bij mensen die ik amper ken, gewoon uit aardigheid. Kan je hem anders niet een keer aanspreken op een schoolfeest/tijdens het uitgaan?

9. Small

Bo
    102 berichten
    Lid sinds November 2011

quote:
    Omgitsnicky schreef op 25 January 2012 @ 23:23:
    [...]

Nouja niet héél raar, maar het komt gewoon vreemd over vind ik. Want waarom zou je dat aan een vrijwel onbekende vragen..? Hem een krabbel sturen op z'n verjaardag vind ik dan weer niet raar. Dat doe ik ook gewoon bij mensen die ik amper ken, gewoon uit aardigheid. Kan je hem anders niet een keer aanspreken op een schoolfeest/tijdens het uitgaan?

Omdat ik hem wel eens zie lopen en me dat afvraag (tenminste dat zou zijn wat ik hem vertel). Ik ben al zolang verliefd op iemand die uk dus niet ken en dat is gewoon niet leuk meer dus tja...

Toevallig is er vrijdag een schoolfeest maar ik denk niet dat hij erheen gaat want dan is hij dus jarig... En dan moet ik nog eens een moment vinden dat hij alleen is en weten wat ik moet zeggen!

10. Small
    Afbeelding van xBLONDE

-
    181 berichten
    Lid sinds August 2011

Ik zou het gewoon lekker sturen :)

11. Small

Bo
    102 berichten
    Lid sinds November 2011

Wat in godsnaam moet ik hiermee?

12. Small

Bo
    102 berichten
    Lid sinds November 2011

Even los van die rare plaatjes.

Wat vinden jullie dat ik moet doen?
    Ik heb het heel hard nodig want sommige mensen zeggen nu: Doen! en andere: Niet doen!

13. Small
    Afbeelding van xoxrosalie

Rosalie
    440 berichten
    Lid sinds September 2011

Als je hem als vriend hebt op hyves, zou je hem wel gewoon kunnen feliciteren: hij staat gewoon tussen 'je jarige vrienden'. Ik zou niet meteen over je buurmeisje beginnen want dan zou ik zelf ook denken van: ehm, ja, wat moet ik hiermee? - Maar goed, als jij gewoon zegt (aan het einde van de dag bijvoorbeeld): Gefeliciteerd! Leuke dag gehad? x ofzo, dan rolt daar vanzelf wel een gesprekje/krabbelsessie/weet ik veel hoe je dat noemt uit. :)

14. Small

Bo
    102 berichten
    Lid sinds November 2011

Maar het gaat dan eigenlijk niet over mijn buurmeisje maar meer over dat ik hem wel eens zie lopen op school (wat natuurlijk niet 'toevallig' is, haha) en of het klopt dat hij op 2 Atheneum zit. Dan kan ik natuurlijk evt dat van of hij bij *naam* in de klas zit weglaten...

Ja, maar zou ik dan ook kunnen feliciteren en dat vragen via prive-bericht op hyves of is dat weer vreemd?

15. Small
    Afbeelding van Sassel

Sas
    556 berichten
    Lid sinds November 2010

Ik zou 'm als ik jou was gewoon feliciteren via een krabbel.
    Gewoon zoals xoxrosalie zei.
    Via een privebericht is een beetje apart.

16. Small

Bo
    102 berichten
    Lid sinds November 2011

Oke, mag ik dan wel vragen waarom jullie niet zo'n berichtje zouden sturen met op hij op Atheneum 2 zit enz? :)

Girlscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?