Dit onderwerp heeft 1861 reacties, en bestaat uit 75 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 75.
De laatste reactie is geplaatst op 17-05-2012 21:25.
Officieel: Project 365 - 2012.
- Geplaatst op dinsdag 13 december 2011 20:08Hai meiden,
Vanwege het grote animo van 365 projecten (iedere dag een foto maken), leek het mij wel handig om een officieel 365-topic aan te maken voor 2012. Wie doen er allemaal mee?
Project 365
PhotoLicious : Tumblr
Pivoine: Blogspot
Girl with Passion: Blogspot
Sparrow: Blogspot
RainbowRoots: Blogspot
Theymayfall: Blogspot
Fluuuffy: Blogspot
MilouBisou: Blogspot
Shelob: Flickr
Mariska: Project 365
MargotAW: Blogspot
Marritjeee: 366daysofmarrit | Wordpress
Djoelie: Blogspot
Casckett: Tumblr
Project 52
Dreamhigh: Flickr + Blogspot
Karlijn1995: Flickr + Blogspot
xPEANUTT: Blogspot + dit topic
Lotjelovesyou: Blogspot
BLONDx : Blogspot
JDLxx: Blogspot
lisehhh: tumblr
Mentioned: Blogspot
beesphotos: Blogspot + Flickr (komt eraan)
xValentina: Flickr + Wordpress
Vanwyngarden: Blogspot
xBellerose: Blogspot
Liefs, Sharon / FearlessSharon.FearlessSharon wijzigde dit bericht op 17-02-2012 16:59 met 240%www.dailynoted.nl - www.flawlesspictures.blogspot.com (365-project) - www.vintagelle.wordpress.com
- Geplaatst op dinsdag 13 december 2011 20:10Hmm in principe wil ik het wel. Maar dan moet ik óf elke dag mijn camera overal mee naartoe zeulen (wat geen optie is, ben bang dat hij wordt gestolen/kapot gaat/kwijt raakt) of met mobieltje slechte foto's maken. Alhoewel, als ik een nieuwe mobiel heb is die camera eigenlijk best goed. En misschien doe ik het meer voor mezelf dan voor de echte 'kwaliteitsfoto's'.
Dus om een lang verhaal kort te maken: Ik denk dat ik meedoe
Our choices define who we are, far more than our abilities. TUMBLR 365 DAY PROJECT - Geplaatst op dinsdag 13 december 2011 20:15Precies, voor jezelf doen is ook ontzettend leuk, gewoon omdat je dan een foto hebt van ķedere dag van het jaar. Als er iets leuk is, is het wel aan het eind van het jaar terug kunnen kijken op wat je dit jaar hebt meegemaakt, toch?
Ik zet je in de beginpost!www.dailynoted.nl - www.flawlesspictures.blogspot.com (365-project) - www.vintagelle.wordpress.com - Geplaatst op dinsdag 13 december 2011 20:16Vind ik ook! Ik heb heel vaak zoiets van; 'Ah dat zou ik echt graag willen doen, maar om nou halverwege het jaar te beginnen is ook zo jammer'. Maar echt tof, heb er zin in!Our choices define who we are, far more than our abilities. TUMBLR 365 DAY PROJECT
- Geplaatst op dinsdag 13 december 2011 20:19
- Geplaatst op dinsdag 13 december 2011 20:24Foto's kan je maken van de meest impulsieve dingen (feestjes, school, (huis)dieren), tot foto's waarvoor je modellen/vriendinnen vraagt, tot hele artistieke foto's. Het is maar net wat jij het liefste wilt, toch?
Ik zal jou ook bij de beginpost zetten, leuk dat je meedoet!www.dailynoted.nl - www.flawlesspictures.blogspot.com (365-project) - www.vintagelle.wordpress.com - Geplaatst op dinsdag 13 december 2011 20:25
- Geplaatst op dinsdag 13 december 2011 20:26Dat is wel de bedoeling ja! Elkaar motiveren om door te blijven gaan, en elkaars foto's te beoordelen (:www.dailynoted.nl - www.flawlesspictures.blogspot.com (365-project) - www.vintagelle.wordpress.com
- Geplaatst op dinsdag 13 december 2011 20:27Ik kan het voor je proberen xD
Mja ik doe wel mee.Fuck de norm. - Geplaatst op dinsdag 13 december 2011 20:29En trouwens dan wordt het project 366 aangezien volgend jaar een schrikkeljaar is.Fuck de norm.
- Geplaatst op dinsdag 13 december 2011 20:32Project 365 is een term, of het jaar nou 365 of 366 dagen heeft ;')
Ik schrijf je er ook bij!www.dailynoted.nl - www.flawlesspictures.blogspot.com (365-project) - www.vintagelle.wordpress.com - Geplaatst op dinsdag 13 december 2011 20:33Haha^ idd
Ik doe ook mee!Aka SweetHeartHere - Geplaatst op dinsdag 13 december 2011 20:39ik maak wel foto's waarschijnlijk met mn mobiel is dat erg?? tis neit hele slechte kwaliteit365project
- Geplaatst op dinsdag 13 december 2011 20:41
Ik denk wel dat het goed is, want ik ga ook niet een camera overal mee naartoe slepen xdquote:Casckett schreef op 13 December 2011 @ 20:39:
ik maak wel foto's waarschijnlijk met mn mobiel is dat erg?? tis neit hele slechte kwaliteitAka SweetHeartHere - Geplaatst op dinsdag 13 december 2011 20:42@SweetHeartHere leuk leuk leuk, je staat erbij!
@Casckett nee hoor, geeft niet. Het is uiteindelijk toch voor jezelf ;')www.dailynoted.nl - www.flawlesspictures.blogspot.com (365-project) - www.vintagelle.wordpress.com - Geplaatst op dinsdag 13 december 2011 20:42
Ik neem wel overal mijn camera mee naar toe trouwens, maar dat doe ik nu ook al, haha.quote:SweetHeartHere schreef op 13 December 2011 @ 20:41:
[...]
Ik denk wel dat het goed is, want ik ga ook niet een camera overal mee naartoe slepen xdwww.dailynoted.nl - www.flawlesspictures.blogspot.com (365-project) - www.vintagelle.wordpress.com - Geplaatst op dinsdag 13 december 2011 20:43Het is wel leuk, de vorige keer heb ik het niet volgehouden, ik ging ook telkens lelijkere foto's maken omdat het maar moest, die drang was zo groot. Misschien dat ik mee doe, maar dan met alleen portretten, omdat het anders heel snel bij mij een afgezaagde detailfoto word van iets ofzo.http://www.ellenvanlent.blogspot.com | http://www.noattitude.tumblr.com
- Geplaatst op dinsdag 13 december 2011 20:49
Dat kan ookquote:fakeprincess schreef op 13 December 2011 @ 20:42:
[...]
Ik neem wel overal mijn camera mee naar toe trouwens, maar dat doe ik nu ook al, haha.
Aka SweetHeartHere - Geplaatst op dinsdag 13 december 2011 21:28Ik ga in 2012 beginnen aan een 52 weken project. Een beetje het zelfde, alleen niet elke dag een foto, maar elke week (:http://dafnelotje.blogspot.com/
- Geplaatst op dinsdag 13 december 2011 22:36Ook super leuk, voor als je minder tijd hebt!www.dailynoted.nl - www.flawlesspictures.blogspot.com (365-project) - www.vintagelle.wordpress.com
- Geplaatst op dinsdag 13 december 2011 22:42ik doe mee! ik zet het in mijn agenda, anders ben ik het tegen die tijd al vergeten :')destroy what destroys you
- Geplaatst op dinsdag 13 december 2011 23:01Ik wil ook een 52-weeks project doen, maar een nieuw topic maken is wel onnodig dus misschien kunnen ze allebei hierin?Insert all Muse lyrics here
- Geplaatst op dinsdag 13 december 2011 23:04
- Geplaatst op woensdag 14 december 2011 07:04Ik heb de beginpost even aangepast, vanaf nu kan je je ook opgeven voor Project 52!www.dailynoted.nl - www.flawlesspictures.blogspot.com (365-project) - www.vintagelle.wordpress.com
- Geplaatst op woensdag 14 december 2011 07:21Ik vind het best leuk die 365, het is trouwens 366 meiden, het is een schrikkeljaar!

Maar ik vind het best leuk, alleen ik denk niet dat ik iedere dag een boeiende foto kan maken, al vind ik het wel een heeeel leuk idee. En waar kan je dat dan trouwens bijhouden, gewoon op een blog of is er een speciale site voor?
Weet je wat, ik doe gewoon mee