Dit onderwerp heeft 9 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 05-02-2012 16:36.
Camera
- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 13:31hello Girlsss
ik heb een vraagje ik wil graag voor dat ik op vakantie ga een fotocamera.
maar ik twijfel tussen het merk
Nikon
Samsung
Canon.
iemand ervaring met een van die merken
en ik zoek gwn een goedkope waar ik goede foto's mee kan maken.
en die handig is miss iemand ideen
xoxxo
- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 13:32Wil je gewoon een digitale camera? Dan is zo'n dure ook niet nodig toch? Ga naar de mediamarkt en vraag daar om advies binnen je budget, dat is veel beter dan hier, wij weten toch ook niet het verschil tussen al die cameras? Daar zijn die winkelmedewerkers juist voor.Our choices define who we are, far more than our abilities. TUMBLR 365 DAY PROJECT
- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 14:17quote:Sparrow schreef op 05 February 2012 @ 13:32:
Wil je gewoon een digitale camera? Dan is zo'n dure ook niet nodig toch? Ga naar de mediamarkt en vraag daar om advies binnen je budget, dat is veel beter dan hier, wij weten toch ook niet het verschil tussen al die cameras? Daar zijn die winkelmedewerkers juist voor. - Geplaatst op zondag 05 februari 2012 14:42miss heb ik geen tijd en deze site is toch gwn voor vragen te stellen en miss zijn er mensen die het wel weten
- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 14:45als je geen tijd hebt om zelf te zoeken zou je specifieker moeten zijn..
waarvoor ga je hem gebruiken -vakantie maar wat.. gewoon kiekjes, natuur, enz-
wat is je budget
wat zijn je verwachtingen
dat soort dingen... - Geplaatst op zondag 05 februari 2012 14:45Huh? Je hebt geen tijd om daar om advies te vragen, maar je hebt wel tijd om er een te kopen?!
- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 15:24ja dan zoek ik al uit op internet ga ik na winkel klaar kopen
maar deze site is ook goed zeg als niemand je wil helpen - Geplaatst op zondag 05 februari 2012 15:24quote:Sweetxmemories schreef op 05 February 2012 @ 14:45:
Huh? Je hebt geen tijd om daar om advies te vragen, maar je hebt wel tijd om er een te kopen?! - Geplaatst op zondag 05 februari 2012 16:34Zoals jemappelledenise al zegt, misschien kan je wat specifieker zijn, zo kunnen wij je ook beter helpen =)
- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 16:36ik wil iets gwn voor vakantie maken
en tot de 80 euro