Dit onderwerp heeft 2231 reacties, en bestaat uit 90 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 90.
De laatste reactie is geplaatst op 20-05-2012 22:53.
Algemeen: 'Wie kan een header/logo voor mijn website maken?'
- Geplaatst op woensdag 02 februari 2011 17:32Aangezien er heel veel topics worden gemaakt getiteld 'Wie kan er een header voor mijn website maken' dacht ik, ik maar er een algemeen topic van. Zo kunnen alle photoshop-dummies hier hun wensen posten en alle photoshop-nerds hun gang gaan!
Het is natuurlijk niet de bedoeling om tegelijkertijd reclame te maken.
Wees ook even duidelijk met wat je wilt (!): kleuren, grootte, naam, tekst, lettertype, eventuele plaatjes...
(ik hoop trouwens niet dat de topic naam te lang is, kan een mod hem anders even aanpassen in iets korters?)[url=www.lifeisfilledwithart.tumblr.com]MIJN TUMBLR[/url]|Haaienhapje oehaha
- Geplaatst op woensdag 02 februari 2011 17:36Haha slim, maar ik vraag me af of het gaat werken. Als je een 'eigen' topic maakt krijg je al nauwelijks reacties.http://handmadebyjoyce.weebly.com http://zoesaa.blogspot.com
- Geplaatst op woensdag 02 februari 2011 17:45Dus nu kijken alle mensen die van photoshoppen houden alleen in dit topic, netzoals het 'algemene foto bewerk topic'. Nu kijkt iedereen daar in, vroeger had je allemaal losse topics waar je dan niet in keek

Hoop ik teminste....
[url=www.lifeisfilledwithart.tumblr.com]MIJN TUMBLR[/url]|Haaienhapje oehaha - Geplaatst op woensdag 02 februari 2011 17:50hm, zou iemand er eentje voor mij willen maken?
ik ben er niet echt goed in, en nu heb ik er al eentje van een meisje van girlscene, die ze voor me had gemaakt, maar hij is het toch nét niet. ;]
zie blog in signature!it sucks when the only person who can make you feel better is the reason why you\\\\\\\'re crying - Geplaatst op zondag 29 mei 2011 19:55upIk was Wishyoulovedme. Niet dat iemand me kent. Maar alsnog. Dan weet je dat.
- Geplaatst op zondag 29 mei 2011 20:03Ik ben echt een dummie als het gaat om photoshop..
Zou iemand een header willen maken voor mijn blogs, http://glorious-ladies.blogspot.com/
er hoeft alleen maar de tekst op die er nu ook op staat.. xx - Geplaatst op woensdag 01 juni 2011 20:25oke ik had echt beter de zoekfunctie moeten gebruiken ahum, ik heb dus ook een blog ( www.partoutdemode.blogspot.com ) en ik wil ook graag een header. Wie zou er een voor mij willen maken?
Stijl =
- plaatjes met make-up, fashion, catwalk, etc.
- blauwe (mint,babyblauwe) kleuren zoals op mijn blog te zien is
- de titel partout de mode eruit springend zegmaar in een klassiek letterype
iemand?www.beautyflavor.blogspot.com - Geplaatst op woensdag 01 juni 2011 20:32upIk was Wishyoulovedme. Niet dat iemand me kent. Maar alsnog. Dan weet je dat.
- Geplaatst op donderdag 02 juni 2011 10:33@chanel_chick
zoiets?

Ben er niet erg goed in, maar ik verveelde me haha!
Je kunt wel zeggen dat een lul een bel is, maar trek er maar eens aan. - Geplaatst op donderdag 02 juni 2011 13:37oh ja zoiets is wel leuk alleen zou dan nog iets bij dat bloemetje kunnen:$?www.beautyflavor.blogspot.com
- Geplaatst op donderdag 02 juni 2011 19:53ja hoor, zeg maar wat!
Je kunt wel zeggen dat een lul een bel is, maar trek er maar eens aan. - Geplaatst op donderdag 02 juni 2011 22:04
- Geplaatst op vrijdag 03 juni 2011 11:06zou misschien iemand er ook een voor mij willen maken??
Had het zelf geprobeerd maar dat was echt heelerg mislukt,
ik zou dan graag willen :
- de tekst: Iris Photography
- plaatje : een klavertje vier
- plaatje : Fototoestel
zoiets ongeveer als je zelf er wat anders bij wilt doen mag dat ook !!! - Geplaatst op zaterdag 04 juni 2011 18:12upjeJe kunt wel zeggen dat een lul een bel is, maar trek er maar eens aan.
- Geplaatst op zaterdag 04 juni 2011 18:37
- Geplaatst op zaterdag 04 juni 2011 19:01^jaaah nice dankjee

- Geplaatst op zondag 05 juni 2011 14:24weet je wat? Ik wil er zelf ook wel eentje!
Ik heb er nu wel een, maar die past niet echt bij mijn achtergrond. (www.blondejamesblonde.wordpress.com)
Ik wil graag:
-De titel en het citaat wat nu ook op mijn header staat,
-Een doodle/tekeningetje van iets meisjesachtigs
-Lichte kleuren
-Het moet er 'lief' uitzien, een beetje sierlijk.
Alvast bedankt!:)Je kunt wel zeggen dat een lul een bel is, maar trek er maar eens aan. - Geplaatst op zondag 05 juni 2011 14:25Stijnn wat ben jij een leuk meisje!
Ik zal vanavond evne aan de slag gaan. En een vraagje. Weet jij waar je dat soort tekeningetjes als op je achtergrond vandaan haalt? - Geplaatst op zondag 05 juni 2011 14:32@pevensie google haha!
en dankje voor het compliment!Je kunt wel zeggen dat een lul een bel is, maar trek er maar eens aan. - Geplaatst op dinsdag 07 juni 2011 21:41upje!Je kunt wel zeggen dat een lul een bel is, maar trek er maar eens aan.
- Geplaatst op zaterdag 11 juni 2011 13:35upjeJe kunt wel zeggen dat een lul een bel is, maar trek er maar eens aan.
- Geplaatst op zaterdag 11 juni 2011 13:41ojee wat ben ik vergeetachtig :O Ik ben nog niet begonne
Naja, ik heb photoshop nu open staan. Waar google je dan op? - Geplaatst op zaterdag 11 juni 2011 13:45Hee , zou iemand een header kunnen maken voor mij met vooral de kleuren wit en zwart met de tekst erop : SILK BRUNETTE
Want ik ben niet echt goed met dat soort dingen en de header is voor me blog. Graag zou ik dit plaatje erin willen. HEEEEL ERG BEDANKT ALVAST. xx

- Geplaatst op zaterdag 11 juni 2011 14:14
- Geplaatst op zaterdag 11 juni 2011 14:18Weet niet of er hier iemand met verstand is van wordpress? En of daar een layout etc zelf gemaakt kan worden? Ik ben een leek op dit gebiedI must be crazy to want this Cause you are the girl of my dreams But I\'m prone to ruin the good things Cautious \'round balance it seems