Dit onderwerp heeft 15980 reacties, en bestaat uit 640 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 640.
De laatste reactie is geplaatst op 03-09-2011 10:59.
gezond afvallen, wie doet mee?
- Geplaatst op zondag 01 november 2009 10:53Toen ik 53/54 kilo woog, vind ik mezelf niet dik ( dat is zo'n 7 maanden geleden ) Ik ga nu minder vet eten, en Zumba-en, heb 3 dvd's
Ik wil gewoon afvallen zodat ik van de zomer, weer in een bikini kan, en in de winter als ik ga zwemmen in het zwembad.
.I'm Dreaming Out Loud, About Ryan, Drew, Eddie, Zach, Brent ::: ONEREPUBLIC!!! - Geplaatst op zondag 01 november 2009 10:56quote:Chanzz schreef op 01 November 2009 @ 10:53:
Toen ik 53/54 kilo woog, vind ik mezelf niet dik ( dat is zo'n 7 maanden geleden ) Ik ga nu minder vet eten, en Zumba-en, heb 3 dvd's
Ik wil gewoon afvallen zodat ik van de zomer, weer in een bikini kan, en in de winter als ik ga zwemmen in het zwembad.
.
tja je moet het zelf weten
hou er wel rekening mee naar mate je ouder word je ook zwaarder word. heupen en borsten wegen ook!
weet niet hoe oud je bent
en verder ga ik me niet meer bemoeien xDI'm not like other girls, that\'s where you made your first mistake.... - Geplaatst op zondag 01 november 2009 10:57Ben 15
Maar, ik wil ook niet te licht worden hoor
Maar, hebben jullie ervaringen met Zumba?I'm Dreaming Out Loud, About Ryan, Drew, Eddie, Zach, Brent ::: ONEREPUBLIC!!! - Geplaatst op zondag 01 november 2009 11:40quote:Chanzz schreef op 01 November 2009 @ 10:53:
Toen ik 53/54 kilo woog, vind ik mezelf niet dik ( dat is zo'n 7 maanden geleden ) Ik ga nu minder vet eten, en Zumba-en, heb 3 dvd's
.
Ik begrijp wel wat je bedoelt. Ik woog rond maart 2009 een kilo of 64/65. Ben toen afgevallen naar 58, dit beviel zo goed dat ik doorging naar 55.
Doordat ik laatst een griepje heb gehad werd dit 53/54. Bij 54/55 kilo heb ik me het prettigst gevoelt en ik moet er nu ook absoluut niet meer aan denken om 58 of zelfs 65 te wegen.
Helaas is het bij mij een tikkeltje erger verlopen dan bij het normale afvallen; ik ben te streng geweest in het afgelopen half jaar (heb lange tijd op max. 600 calorieen per dag geleefd) waardoor ik nu niet veel kan eten zonder direct aan te komen. Ik durf dus niet (heel veel) meer extra te gaan eten omdat ik bang ben dat ik aankom en die kilo's er niet meer afkrijg.
Ik begrijp dat jij je lekkerder voelt bij dit gewicht, maar kijk alsjeblieft uit dat het niet doorslaat, dit gebeurd sneller dan je denkt. Blijf ook voldoende eten; zo voorkom je de beruchte 'spaarstand' waar je lichaam in gaat als je -zoals ik- weinig eet. - Geplaatst op zondag 01 november 2009 13:33Zumba lijkt me echt leuk!
ze doen eht hier in Goes volgens mij ook
bij mijn oude danslerares
maarja ik ben 1.68 en weeg rond de 60/65
en ik haat dat ><it was only just a dream - Geplaatst op zondag 01 november 2009 15:14quote:Chanzz schreef op 01 November 2009 @ 09:09:
Ik begin morgen wel, want vandaag en gister heb ik zwaar gezondigt...
Ik ging halloween lopen, dus ik heb echt te veel gesnoept...
mijn lijstje:
Chantal, 15 jaar
58kg, 168 CM
Verslaving: Snoep
Afvallen KG: ongeveer 5 kg
me niet dik voelen...
oke. [ik stel voor morgen beginnen..]
kirsten, 15 jaar.
62 KG, 1,63 CM
verslaving: chocola
afvallen: 5 kg
why: omdat ik me zekerder wil voelen. (:
wanneer streefgewicht willen bereiken: voor 2010.
stap 1: ontbijten.
stap 2: geen ongezonde tussendoortjes
stap 3: goede lunch
stap 4: 1x opscheppen bij avond eten
stap 5: elke week minimaal 2 uur sporten
moet lukken toch? (: - Geplaatst op zondag 01 november 2009 16:52quote:dyaa schreef op 01 November 2009 @ 11:40:
[...]
Ik begrijp wel wat je bedoelt. Ik woog rond maart 2009 een kilo of 64/65. Ben toen afgevallen naar 58, dit beviel zo goed dat ik doorging naar 55.
Doordat ik laatst een griepje heb gehad werd dit 53/54. Bij 54/55 kilo heb ik me het prettigst gevoelt en ik moet er nu ook absoluut niet meer aan denken om 58 of zelfs 65 te wegen.
Helaas is het bij mij een tikkeltje erger verlopen dan bij het normale afvallen; ik ben te streng geweest in het afgelopen half jaar (heb lange tijd op max. 600 calorieen per dag geleefd) waardoor ik nu niet veel kan eten zonder direct aan te komen. Ik durf dus niet (heel veel) meer extra te gaan eten omdat ik bang ben dat ik aankom en die kilo's er niet meer afkrijg.
Ik begrijp dat jij je lekkerder voelt bij dit gewicht, maar kijk alsjeblieft uit dat het niet doorslaat, dit gebeurd sneller dan je denkt. Blijf ook voldoende eten; zo voorkom je de beruchte 'spaarstand' waar je lichaam in gaat als je -zoals ik- weinig eet.
Ik heb dit ook gehad! ik heb ook een paar maanden op 800 kcal per dag geleefd en kon toen ook echt heel weinig hebben. toen ben ik op vakantie gegaan en 2 weken echt vet gegeten (veel pizza, chips, patat koekjes en weinig beweging)
en toen was ik na die 2 weken ook 4 kg aan gekomen wat me toen nog meeviel
toen ben ik weer gewoon gezonder gaan eten maar dan tussen de 1200-1600 kcal per dag en nou val ik ook gewoon weer af. ik weeg natuurlijk niet meer zoveel als voor de vakantie, maar ik doe het rustig aan
dus misschien ook een tip voor jou ? - Geplaatst op zondag 01 november 2009 18:39Ik ben vroeger,half jaar,geleden,ook testreng voor mezelf geweest.
Gewoon niks eten,alleen 's avonds,maar dat houw je niet vol & 't is niet goed voor je.
Dus ik ga nu gwn zumba doen &gezond eten.
Iemand tips,wat eten jullie zoal op een dag,gezond hea
All was well. - Geplaatst op zondag 01 november 2009 18:41ik wil ook meedoen!!!
- Geplaatst op zondag 01 november 2009 19:15~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[quote][b][message=4244415,noline]octoberlush schreef op 31 October 2009 @ 18:19[/message]:[/b]
1. kirsteeeh
2. LiveLaughLove
3. Chanzz
4. Dream1
5. FreePeace
6. Annutjuhh
7. Nancyyyy
8. LOTTJEE
9. marijke1996
10.BirdyBirdy
11.Octoberlush
12. loliepopje
niemand heeft mij erbij gezet dus doe ik het zelf maar
weet iemand of je borsten kleiner worden als je afvalt ???He can run faster then Severus snape confronted with shampoo! - Fred Weasley - Geplaatst op zondag 01 november 2009 19:30Ik doe graag ook mee.
Mijn doel:
5kg afvallen voor 2010.
En bij sinterklaas + kerstdagen (niet teveel snoepen en eten.) & niet aankomen.- - Geplaatst op zondag 01 november 2009 20:15Ik doee mee

Het is dat ik lang ben waardoor het niet opvalt maar ik heb wel een buikje gekregen de laatste tijd, door teveel eten en te weinig sporten dus ben van plan om weer meer op eten te letten en goed en regelmatig gaan sporten. - Geplaatst op zondag 01 november 2009 20:22I'm in! Ben niet te zwaar, maar vind mezelf wel te dik.
Wat beter voor mezelfvertrouwen dan.
Okay,
Ik ben 15 jaar,
1.74 lang en weeg 55 denk ik.
want woog eerst 53, en nu denk ik 55 maar ik kan nu ff niet kijken want mn zusje is daar hahaha.
ik streef er naar om me zekerder te voelen,
en wil graag mn buikje weg, het gaat mij niet om de kilos ;pmishakaulitz wijzigde dit bericht op 01-11-2009 20:26 met 18% - Geplaatst op zondag 01 november 2009 20:29[quote]loliepopje schreef op 01 November 2009 @ 19:15:
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\[quote][b][message=4244415,noline]octoberlush schreef op 31 October 2009 @ 18:19[/message]:[/b]
1. kirsteeeh
2. LiveLaughLove
3. Chanzz
4. Dream1
5. FreePeace
6. Annutjuhh
7. Nancyyyy
8. LOTTJEE
9. marijke1996
10.BirdyBirdy
11.Octoberlush
12. loliepopje
niemand heeft mij erbij gezet dus doe ik het zelf maar
weet iemand of je borsten kleiner worden als je afvalt ???[/quote]
JA! bij mij in elk geval wel, véél kleiner.
(ik doe niet officieel hier mee, maar lees het wel graag.)We sail tonight for Singapore // We're all as mad as hatters here - Geplaatst op zondag 01 november 2009 21:34quote:Dream1 schreef op 01 November 2009 @ 16:52:
[...]
Ik heb dit ook gehad! ik heb ook een paar maanden op 800 kcal per dag geleefd en kon toen ook echt heel weinig hebben. toen ben ik op vakantie gegaan en 2 weken echt vet gegeten (veel pizza, chips, patat koekjes en weinig beweging)
en toen was ik na die 2 weken ook 4 kg aan gekomen wat me toen nog meeviel
toen ben ik weer gewoon gezonder gaan eten maar dan tussen de 1200-1600 kcal per dag en nou val ik ook gewoon weer af. ik weeg natuurlijk niet meer zoveel als voor de vakantie, maar ik doe het rustig aan
dus misschien ook een tip voor jou ?
Wat fijn dat iemand zich erin herkent, ik dacht echt dat ik een van de weinige was! Ik zou alleen niet wéten hoe ik aan die 1200 calorieen moet komen zeg, dat zijn er echt veel!
Nu gaat het ongeveer zo:
O: schaaltje magere yoghurt met muesli
L: 2 volkorenboterhammen met beleg zoals kalkoenfilet, smeerkaas 20+ etc.
T: een appel of een plakje ontbijtkoek ofzo
A: wat de pot schaft, alleen vaak geen vlees (ben ik niet zo'n fan van)
T: weer een stuk fruit (soms wel meer, heb vaak wel trek) - Geplaatst op zondag 01 november 2009 22:15Anne, 14 jaar
1.80m, 67kg
Ik wil graag afvallen, omdat ik een dik buikje heb. Het flubbert een beetje. En ik ga deze winter op vakantie en dan wil ik graag stralen in een bikini. Maar ik neem heel snel tussendoortjes :$ - Geplaatst op zondag 01 november 2009 22:18Ohja ik begin vanaf morgen!
- Geplaatst op zondag 01 november 2009 23:24Ìk doe ook mee!
Ik ben al begonnen, 1,5kg kwijt! Ik hang nu alleen een beetje stil, het lukt niet terwijl ik wel gezond eet en sport. Moet nog gezonder denk ik! - Geplaatst op zondag 01 november 2009 23:29Ik wil ook mee doen. Ben deze zomer gewoon vijf hele kilo's aangekomen.
Die moeten er weer af, hihi.I bet you look good on the dancefloor - Geplaatst op maandag 02 november 2009 00:04ik wil ook mee doen, maar ik wil niet heeel drastishc gaan werken alles in kleine stapjes, anders val k zo weer terug.
Dan gaat het maar niet zo snel en lukt het me wel als snel en dat het me niet lukt ! - Geplaatst op maandag 02 november 2009 10:29Ik heb niet echt een goed begin gemaakt: 1 boterham met pindakaas, 1 met appelstroop en dat op elkaar geklapt!
Pindakaas geeft wel een verzadigd (=vol) gevoel en is volgens mij niet eens zo heel slecht door de onverzadigde vetten (is gezonder dan verzadigde).. - Geplaatst op maandag 02 november 2009 15:42quote:dyaa schreef op 01 November 2009 @ 21:34:
[...]
Wat fijn dat iemand zich erin herkent, ik dacht echt dat ik een van de weinige was! Ik zou alleen niet wéten hoe ik aan die 1200 calorieen moet komen zeg, dat zijn er echt veel!
Nu gaat het ongeveer zo:
O: schaaltje magere yoghurt met muesli
L: 2 volkorenboterhammen met beleg zoals kalkoenfilet, smeerkaas 20+ etc.
T: een appel of een plakje ontbijtkoek ofzo
A: wat de pot schaft, alleen vaak geen vlees (ben ik niet zo'n fan van)
T: weer een stuk fruit (soms wel meer, heb vaak wel trek)
Ik denk dat je het gewoon het best langzaam kan opbouwen. dus ook een ochtendtussendoortje nemen. en misschien na je eten vla en een stuk fruit. het zijn maar kleine dingen maar zo kom je wel makkelijker aan het aantal calorieen en gaat je lichaam er ook steeds meer aan wennen denk ik.
succes ermee! - Geplaatst op maandag 02 november 2009 15:491. kirsteeeh
2. LiveLaughLove
3. Chanzz
4. Dream1
5. FreePeace
6. Annutjuhh
7. Nancyyyy
8. LOTTJEE
9. marijke1996
10.BirdyBirdy
11.Octoberlush
12. loliepopje
13. Stylistichttp://www.adorablegirl.nl - Geplaatst op maandag 02 november 2009 16:17Ben vandaag weer begonnen met 'gezond' te eten,
na mijn verjaardag (en de dagen erna met feestjes/veel eten),
O: fruitsla, 2 boterhammen (1 met kaas en 1 met choco :s) + glas fruitsap
L: 3 volkorenboterhammen (1 met kaas, 2 met kalkoenfilet)
T: vitalinea 0% yoghurt
A: wok met kip en groentjes
denk dat het wel ok is?http://simplicitude.blogspot.com - Geplaatst op maandag 02 november 2009 16:25ik doe ook mee!