Dit onderwerp heeft 31 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 06-02-2012 20:21. Dit onderwerp is gesloten!
'afvalmaatje' gezocht
- Geplaatst op vrijdag 03 februari 2012 19:58quote:Alliesss schreef op 03 February 2012 @ 19:39:
haha vandaag ging echt te slecht, ik heb 3 koekjes en chocola naar binnen gewerkt @ gefaald. hoe kan ik vreetbuiten uit school voorkomen? ;$
Ik vind het ook altijd lastig om niet te snoepen als ik thuis kom van school. Er is niet echt een manier voor om het af te leren. Gewoon sterk zijn. Ik ga telkens mijn tanden poetsen haha, dan heb ik geen honger mee
Ofwel drink ik 2 glazen water en dan is de honger ook weg
- Geplaatst op vrijdag 03 februari 2012 20:21Vandaag gaat t echt heel slecht, voel me sowieso rot door andere dingen... Heb kop soep, dropjes, banaan en koekjes...
Naja, eerst maar even kijken hoe het gaat aankomende week ook tentamen week en een belangrijke uitslag ergens van, dus denk dat ik daarna echt ga beginnenYour life is made by yourself! - Geplaatst op vrijdag 03 februari 2012 21:16Ik heb té slecht gegeten vandaag, héél veel chcola en chips. Dus morgen fruitdag, i think.A month of Sunday's would be greatly appreciated...
- Geplaatst op vrijdag 03 februari 2012 22:10Ik doe oook mee.
Ben 1.72 en weeg 60kg.
Streefgewicht; 57, niet zo zeer om de kilo's maar de heupen en buikje..
Begin morgen (: - Geplaatst op zondag 05 februari 2012 11:34hoi!
ik probeer al heel lang af te vallen en het lukt meestal wel maar ik houd het niet zo lang vol. ik ben 17 en 1.77 en weeg 60 kg maar wil graag 5 kilo ofzo tot ik er blij mee ben afvallen^_^
ik zoek iemand van ongeveer de zelfde lengte en gewicht die het leuk vind om met mij te mailen en elkaar te motiveren om af te vallen.
stuur me maar een berichtje als je interesse hebt!
suc6 iedereen hier! xxxxx - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 20:09Hallo!
Ik houd het zelf ook niet echt vol met afvallen... en ik zou wel graag wat kilootjes kwijtraken en alles weer helemaal strak krijgen
.
Ik ben 1.80m en 65 kilo.. (19 jaar)
Ik ben op zoek naar iemand die ongeveer even groot is en evenveel weegt en die gezellig met mij gemotiveerd er tegen aan wil gaan! - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 20:21En toch mag dit in het algemene topic: http://forum.girlscene.nl...6619?data%5Bsource%5D=rssVivere, leef. One life to live, nothing to loose.