1. Girlscene
  2. Girlscene
  3. Food & Sport
  4. 'afvalmaatje' gezocht

Dit onderwerp heeft 31 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 06-02-2012 20:21. Dit onderwerp is gesloten!

'afvalmaatje' gezocht

1. Small
    Afbeelding van cannotforgetyou

zegiklieverniet
    529 berichten
    Lid sinds January 2011

quote:
    Alliesss schreef op 03 February 2012 @ 19:39:
    haha vandaag ging echt te slecht, ik heb 3 koekjes en chocola naar binnen gewerkt @ gefaald. hoe kan ik vreetbuiten uit school voorkomen? ;$

Ik vind het ook altijd lastig om niet te snoepen als ik thuis kom van school. Er is niet echt een manier voor om het af te leren. Gewoon sterk zijn. Ik ga telkens mijn tanden poetsen haha, dan heb ik geen honger mee :)
    Ofwel drink ik 2 glazen water en dan is de honger ook weg :D

2. Small
    Afbeelding van Little_person

A...
    728 berichten
    Lid sinds January 2010

Vandaag gaat t echt heel slecht, voel me sowieso rot door andere dingen... Heb kop soep, dropjes, banaan en koekjes...
    Naja, eerst maar even kijken hoe het gaat aankomende week ook tentamen week en een belangrijke uitslag ergens van, dus denk dat ik daarna echt ga beginnen

Your life is made by yourself!

3. Xtra-xtra-large
    Afbeelding van lysh

Lisa
    25,672 berichten
    Lid sinds June 2009

Ik heb té slecht gegeten vandaag, héél veel chcola en chips. Dus morgen fruitdag, i think.

A month of Sunday's would be greatly appreciated...

4. Small
    Afbeelding van littlelovestory

Melanie
    305 berichten
    Lid sinds September 2010

Ik doe oook mee.
    Ben 1.72 en weeg 60kg.
    Streefgewicht; 57, niet zo zeer om de kilo's maar de heupen en buikje..
    Begin morgen (:

5. Xtra-small
    Afbeelding van sterreYTF

sterre
    1 berichten
    Lid sinds January 2012

hoi!
    ik probeer al heel lang af te vallen en het lukt meestal wel maar ik houd het niet zo lang vol. ik ben 17 en 1.77 en weeg 60 kg maar wil graag 5 kilo ofzo tot ik er blij mee ben afvallen^_^
    ik zoek iemand van ongeveer de zelfde lengte en gewicht die het leuk vind om met mij te mailen en elkaar te motiveren om af te vallen.
    stuur me maar een berichtje als je interesse hebt!
    suc6 iedereen hier! xxxxx

6. Medium
    Afbeelding van Fleur001

E.
    1,619 berichten
    Lid sinds November 2007

Hallo!
    Ik houd het zelf ook niet echt vol met afvallen... en ik zou wel graag wat kilootjes kwijtraken en alles weer helemaal strak krijgen :).
    Ik ben 1.80m en 65 kilo.. (19 jaar)

Ik ben op zoek naar iemand die ongeveer even groot is en evenveel weegt en die gezellig met mij gemotiveerd er tegen aan wil gaan!

7. ModeratorXtra-xtra-large
    Afbeelding van Vivere

Viv.
    25,770 berichten
    Lid sinds November 2007

En toch mag dit in het algemene topic: http://forum.girlscene.nl...6619?data%5Bsource%5D=rss

Vivere, leef. One life to live, nothing to loose.

Girlscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?