Dit onderwerp heeft 2519 reacties, en bestaat uit 101 pagina's. U bent momenteel op pagina 87 van 101.
De laatste reactie is geplaatst op 15-03-2012 16:44. Dit onderwerp is gesloten!
afvallen met elkaar, gezond en persoonlijk
- Geplaatst op maandag 06 februari 2012 16:07Hee iedereen!
Vandaag toch een leuker dagje dan van het weekend ook al hoef je in het weekend niet naar school maar mijn weekend was gewoon kut:P.
Qua eten en bewegen is tot nu toe best goed gegaan! maar ik ben net thuis en vanaf dan wordt het moeilijk voor mij. Mijn lijstje tot nu toe:
O: bakje cornflakes met halfvolle melk
T: minikrentenbol en snelle jelle
M: 2 bb met beleg en 1bb met pindakaas
T: tomatencupasoup met droge toosjes
xxxxx
en inderdaad Lisa super moedig van dat p90x - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 16:31@Suzanne
Gelukkig dat het nu beter gaat met je.(:
Sorry trouwens dat ik zaterdag&zondag geen lijstjes heb gepost, 'k heb te druk gehad. Maar het waren allebei 2 goede dagen.;D
Vanochtend was ook de weegschaal nog eens aardig tegen me; ik ben een kilo kwijt! Jeeeej!
Lijstje voor vandaag;
O; muesli met halfvolle melk.
T; appel.
M; 2 bb met jam&appelstroop en 2 mandarijntjes.
T; yoghurtrijstwafel.
En als avondeten gaan we straks een broccolistamppot eten, met stukjes ham er doorheen. Ben benieuwd of dat lekker is.(: - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 16:33Jongens, het spijt me zooooo erg dat ik niks meer heb laten horen. Het ging niet goed met mijn opa.. Dus gs was niet echt iets waar ik aam dacht.
Maar het gaat weer iets beter met hem, gelukkig.
Ik moet zeggen dat ik niet slecht heb gegeten, maar niet afgevallen..
Strakjes even het meeste teruglezen!Living the good life! - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 17:03Ach Eliza, wat is er met hem?
Hee people!
Vandaag gaat wel goed, maar ik ben nu wel boterhammen- en yoghurtverslaafd. =) Oh, ik moet echt Duits gaan leren, best grote s.o. morgen =(... I don't want! - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 17:40Hallo allemaal,
@Claudette ik was er een uur te vroeg haha. Heerlijk die NS. En ja dat ken ik wel, van naam dan..
@Eliza, heel fijn dat het weer wat beter gaat, daar hoef je toch geen sorry voor te zeggen!
@Suzanne, je lijstje tot nu is in ieder geval erg goed
.
@Jolisa, lieve weegschaal heb je
. Haha nee meid, je hebt het helemaal zelf gedaan. Applausje!
@Renske, succes met leren!
Ik eet nu heel slecht snoepjes.. Voor het eerst sinds laaaange tijd. Maar, ik zou het niet moeten doen. Het gaat bij mij eigenlijk best wel minder geloof ik.. Maar tis ook zo hectisch allemaal met school momenteel, en tsja van stress ga ik eten... - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 17:47Ik heb tot nu toe een goede dag, yeah
i can tell you, iloveyou - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 18:40@Monique
Dankje!:D Ben er ook heel blij mee!
Awh, dat is wel balen, ik snap dat je van stress gaat eten, maar kom op hè, je kan het! - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 19:38Heee,
Ik had het vandaag echt druk... ik had een heel schema gemaakt met mn huiswerk en work-outs, maar toen kwam mn tante onverwachts langs. Daar was ik wel blij om want ik heb haar al best lang niet gezien en ze zei dat ik slanker was geworden
toen was ik echt blij! Dus ik heb vandaag niet bewogen, maar morgen ga ik wel work-outen.
Lijstje;
O; krentenbrood
T; appel
L; bb ham, bb kipfilet
T; banaan en peer
A; boerenkool
T; gevulde koek
Afgezien van die gevulde koek best goede dag.
Nu weer even verder leren; morgen Duits repetitie, heb gehoord dat die heel moeilijk is en ook wiskunde repetitie, maar daaar ben ik best wel goed in.
Lekker lang berichtje
xxx - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 08:09laaange tijd niet geweest!
ik moet echt leren van chocola af te blijven:( - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 14:53Hee, mooi lijstje Amber!
Grrr wat háát ik dit weer, voor mijn part net zo goed geen Elfstedentocht en mag de temperatuur weer omhoog!
Lijstje van vandaag tot nu toe: (lijkt misschien een beetje vreemd maar mijn dag begon al om 05:30, lang leve college en de NS)
Ontbijt: 2 bruine boterhammen, hagelslag en ham + glas karnemelk
Lunch 1: 2 bruine boterhammen Slankie, 1 pakje appelsap
Lunch 2: 2 rauwe wortels en schijfjes komkommer en een 'kale' bagel - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 16:10Heee
Mn duits toets ging echt slecht, maar hopen op een voldoende. en wiskunde ging best wel goed. Na school ging ik schaatsen; eerst op combinoren, maar die waren heel bot. dus toen op ijshockeyschaaatsen, maar dat schaatst dus echt verrot...
En ik moet donderdag met school schaatsen, das verplicht, maar ik heb zelf dus geen goede schaatsen.
Lijstje;
O; 2 wb pindakaas
T; appel
L; 2 wb ham en cervelaat
T; roze koek (oeps, het werd me aangeboden) en peer
A; weet ik nog niet - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 18:45@Amber
Dat is balen! Maar hopen dat je een voldoende hebt idd.(: Haha, ik vind hockeyschaatsen juist veel beter schaatsen.;p
Lijstje;
O; appel.
T; 1 rijstwafel en warme chocolademelk.
M; 2 bb met jam, een kiwi & een mandarijn.
T; 1 rijstwafel
A; Gebakken aardappeltjes, doperwten en varkenshaas met roomsaus (tsja, die saus is natuurlijk puur vet, maar die is zó lekker, daarom maar geen toetje).
Dus, opzich wel goed, behalve de chocolademelk en de roomsaus.(; - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 23:01Hey mensen!
Het ging wel goed bij mij vandaag, morgen wegen! Ik ben zo benieuwd of ik afgevallen ben! Ik heb deze week wel redelijk gegeten, volgens mij... =) Nou, ik zal wel zien morgen.
Weet iemand trouwens in welke volgorde je afvalt, ik heb wel zoiets gehoord van eerst je borsten, dan je ..., dan je ... en dan je buik ofzo? Ik weet het niet meer.
Volgens mij gaat het bij iedereen wel goed nu, en gelukkig eindelijk ook bj mij een soortvan... =) - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 16:12@Renske Ik weet alleen dat je bij je buik het laatste afvalt, voor de rest weet ik het niet..
Weten jullie leuke cardio oefeningen voor binnen, want hardlopen gaat niet omdat ik de hele tijd uitglijd en het is koud.. en anders ben ik bang dat mn conditie weer achteruit gaat en dat ik straks weer op nieuw moet beginnen, dat wil ik echt niet.. - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 16:52Eh bah, ik weeg nu 81.1.. Deze week maar ff hard mn best doen en proberen die kilo eraf te krijgen. Ik baal echt

MEEEHEE IK ZAT NET ONDER DE 80
nou oke, nog even bikkelen en dan ben ik er weer
hoop ik. - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 16:54Ik wil ook kunnen bikkelen, maar het lukt me niet. Ik BLIJF eten echt koekjes, dropjes alles. Ik kan het gewoon niet meeer

- Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 16:58Jawel je kan het wel!
Just keep on believing!
echt waar!! - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 16:59Dat zeg ik al sinds vrijdag tegen mezelf, en het gaat alleen maar slechter en slechter

- Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 17:55@Claudette @Monique KOM OP, JULLIE KUNNEN HET!

nu even wat work-outs doen - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 18:41Tubthumper, ik ken volledig wat je beschrijft! heb er zelf afgelopen week de hele week last van gehad. alles wat in huis was aan chocola+snoep heb ik opgegeten.
Maak een lijstje met waarom je ookalweer wilt afvallen. dit hielp bij mij en maak ook een lijstje met wat je kunt doen als je neigt naar ongezond.
Bijv.
Lijstje 1
- om me weer goed te voelen in strakke kleding
- zodat ik mijn buik niet hoef in te houden
- zodat ik weer kan focussen op andere dingen
- dan voel ik me gelukkiger
-etcetc
Lijstje 2:
- nagels lakken
- kamer opruimen
- gezonde maaltijd koken
- een uurtje wandelen
- film kijken
- etcetc
komop meid! je kunt dit! - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 19:57Net even een half uur gework-out , zweet me dood, maar wel blij dat ik het gedaan heb. Lijstje;
O; 2 bb pindakaas
T; appel en time-out
L; panini tonijn + sla + tomaat + komkommer
T; banaan en droog brood (
)
A; spaghetti
Morgen lekker 2uur schaatsen met school. Mijn moeder heeft vandaag nieuwe schaatsen voor me gekocht dus hopen dat ze ook lekker schaatsen - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 20:16Pff, wat een dag, ik had zooooo'n trek in chocolade en koekjes enzo. Ik ging naar m'n oma toe, want m'n opa moest weg en zij wilde nog niet alleen blijven omdat ze pas een nieuwe heup heeft gehad. Maar ze had dus speciaal bonbons in huis gehaald voor mij, en nu heb ik er 2 op.:(
Lijstje;
O; kiwi & appel.
T; rijstwafel.
M; 2 bb (jam&appelstroop) & een mandarijn.
T; 2 bonbons en paar snoepjes.:(
A; kom tomatensoep & 3 bb.
T; rijstwafel.
Achja, morgen weer beter...en GEEN bonbons haha.;p - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 20:17O m g ik moet me HEEL erg inhouden.. Mn moeder heeft warme chocolademelk met marshmallows gekocht.. Ik ga het niet nemen denk ik, maar o wauw wat heb ik er zin in..

- Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 20:27^ ben ik even blij dat ik geen chocolademelk lust

- Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 20:34He meiden, sorrysorry. Maar school moet even voor
. Bij mij gaat het ook niet echt geweldig.. Ik snoep niet en eet allemaal fruit en zo maar resultaat blijft zowat hetzelfde.. ):
@ Claudette, ja bij mij ook! Maar dan Snickers, Mars, Bounty en Milkyways. God! Zo wordt het niet echt makkelijker nee. -.-"
xCome and take a walk on the wild side. Let me kiss you hard in the pouring rain..