Dit onderwerp heeft 2519 reacties, en bestaat uit 101 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 101.
De laatste reactie is geplaatst op 15-03-2012 16:44. Dit onderwerp is gesloten!
afvallen met elkaar, gezond en persoonlijk
- Geplaatst op woensdag 28 december 2011 12:00Ik ga niet posten wat ik eet, dat gaat me te ver haha. Ik ga samen met mijn vriend in januari 1 of 2x per week zwemmen om wat aan mijn lichaam te doen.

- Geplaatst op woensdag 28 december 2011 12:08zwemmen werkt heel goed heb ik gehoord! omdat je al je spieren ermee traint ofzo
- Geplaatst op woensdag 28 december 2011 12:31kan ik ook mee doen ik ben niet te zwaar ofzo maar ik heb wel een beetje een buikje ik ben 1,73 en ik weeg 54 kilo
xxxfashion-girl - Geplaatst op woensdag 28 december 2011 12:35Ja, heb ik ook gehoord. En doordat als je zweet continu je warmte afgeeft aan het water, ga je ook meer verbranden denk ik!

Hoe kijken jullie eigenlijk voor jezelf of je gezond eet? Ik vind het soms moeilijk om in te schatten omdat ik ook graag iets zoet eet na mijn warme maaltijd en 's avonds ook graag bij tv iets eet. - Geplaatst op woensdag 28 december 2011 12:38quote:123fashiongirl schreef op 28 December 2011 @ 12:31:
kan ik ook mee doen ik ben niet te zwaar ofzo maar ik heb wel een beetje een buikje ik ben 1,73 en ik weeg 54 kilo
xxx
Sorry, maar zo'n reacties zijn niet leuk voor meisjes die echt iets aan hun figuur moeten en willen doen.
Je hebt bijna ondergewicht en zegt dan nog dat je een buikje hebt.. - Geplaatst op woensdag 28 december 2011 12:40
... Hier begint er 1 ...quote:123fashiongirl schreef op 28 December 2011 @ 12:31:
kan ik ook mee doen ik ben niet te zwaar ofzo maar ik heb wel een beetje een buikje ik ben 1,73 en ik weeg 54 kilo
xxx - Geplaatst op woensdag 28 december 2011 12:56Sorry fashiongirl, maar dit is niet waar dit topic voor is geopend! als je je buikje weg wilt hebben, doe dan buikspieroefeningen, maar niet hier posten. Dit is niet voor meisjes die hun buikje willen weghebben maar voor meisjes die te dik zijn en willen afvallen.
- Geplaatst op woensdag 28 december 2011 14:29Laat ik fashiongirl maar even negeren en niet te veel aandacht schenken.
-
Mijn doel was dus om gezond te gaan eten maar het lukt og voor geen meter met al dat kersteten en alles wat over is. Aarg. Als we dan ook nog een high tea met vriendinnen hebben vanmiddag word het helemaal een ramp. Morgen voor mij een nieuwe dag en dan gaat het me echt lukken!http://postitspoezie.weebly.com/ - Geplaatst op woensdag 28 december 2011 14:49Hee iedereen!
Ik zal het in de begin post in iedergeval zeggen dat het vol is! Ik snap dat sommige niet via de mail willen dus laten we het dan maar op het forum houden. Ik vind het wel fijn om te posten wat ik vandaag gegeten heb zo houd ik motivatie om niet alsnog ongezond te gaan eten:P. Ik heb vandaag uitgeslapen dus heb tot nu toe alleen nog maar ontbeten xD. hier mijn lijstje:
O: glaasje water, bakje cornflakes(60gram) met melk, volkoren cracker met hagelslag
Hoop vandaag gezond en niet te veel te eten
Jammer dat fashiongirl hier zonodig een post moest plaatsen maar laten we er geen aandacht aan besteden wat ik nu jammer genoeg toch al doe...
Good Luck Ladies, we can do it together
Lots of love Girlnextdoor - Geplaatst op woensdag 28 december 2011 14:53
Scheer je weg. Sorry hoor, maar er zijn meiden die hier echt willen afvallen omdat ze iets te dik zijn of zelfs overgewicht hebben. Als jij dan aankomt met je 54 kilo, ga dan weg alsjeblieft.quote:123fashiongirl schreef op 28 December 2011 @ 12:31:
xxx - Geplaatst op woensdag 28 december 2011 14:57
Jij zegt je hoopt niet te veel te eten, daarbij krijg ik het idee dat je wil afvallen door jezelf minder te laten eten? Dat is ook niet helemaal juist.quote:xGirlnextdoor schreef op 28 December 2011 @ 14:49:
Hee iedereen!
Ik zal het in de begin post in iedergeval zeggen dat het vol is! Ik snap dat sommige niet via de mail willen dus laten we het dan maar op het forum houden. Ik vind het wel fijn om te posten wat ik vandaag gegeten heb zo houd ik motivatie om niet alsnog ongezond te gaan eten:P. Ik heb vandaag uitgeslapen dus heb tot nu toe alleen nog maar ontbeten xD. hier mijn lijstje:
O: glaasje water, bakje cornflakes(60gram) met melk, volkoren cracker met hagelslag
Hoop vandaag gezond en niet te veel te eten
Jammer dat fashiongirl hier zonodig een post moest plaatsen maar laten we er geen aandacht aan besteden wat ik nu jammer genoeg toch al doe...
Good Luck Ladies, we can do it together
Lots of love Girlnextdoor - Geplaatst op woensdag 28 december 2011 14:57
Ja, mijn vriend kwam daarmee haha. Ik ga het gewoon eens proberen.quote:GoldenPearl schreef op 28 December 2011 @ 12:08:
zwemmen werkt heel goed heb ik gehoord! omdat je al je spieren ermee traint ofzo
Ik ben ook nog een fitnesscentrum aan het zoeken die maandcontracten aanbied, maar die zijn schaars hier... - Geplaatst op woensdag 28 december 2011 14:58heej! Dit is wat ik tot nu toe heb gegeten:
O; havermout met halfvolle melk
T: een pakje lu knackers
L: een kop linzensoep , 1 bb met boter en salami.
Wat mijn plan is:
T: appel
A: geen idee wat ik ga eten, in ieder geval heeeel veel groente opscheppen
T; yoghurt - Geplaatst op woensdag 28 december 2011 14:59is dat zo ongeveer goed eigenlijk?
- Geplaatst op woensdag 28 december 2011 15:00^ Halfvolle melk vervangen door magere melk en eventueel wat fruit toevoegen?
- Geplaatst op woensdag 28 december 2011 15:01Naar mijn idee is het een super mooi lijstje;), nu in de vakantie zeker goed maar als je naar school gaat of moet werken zijn een paar boterhammen meer misschien een idee??
xxx - Geplaatst op woensdag 28 december 2011 15:01en idd wat Leires zegt misschien iets fruit toevoegen?
- Geplaatst op woensdag 28 december 2011 15:12Hi super goed dat jullie gezonder willen worden!
ik heb trouwens misschien iets gevonden dat kan helpen met afvallen. Het zal niet zorgen voor grote resultaten maar is wel handig wanneer je een ander eetpatroon wilt denk ik. http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2039574/Rosie-Huntington-Whiteleys-personal-trainer-lose-weight-fast-NO-diet.html
Veel succes!
- Geplaatst op woensdag 28 december 2011 15:13GoldenPearl; Ik vind wel dat je een beetje weinig eet voor je lengte en gewicht.
Enne, misschien is het handig als we elkaar bij de voornaam kunnen noemen?
Ik heet Tessa, aangenaam haha. - Geplaatst op woensdag 28 december 2011 15:19Mijn naam is Suzanne!:D
- Geplaatst op woensdag 28 december 2011 15:25Pfff ik haat het zo ik wil sporten! maar op dit moment kan ik niks want 1. het is vakantie 2. ik heb een gekneuste teen dus hardlopen zit er niet in:(
iemand een ideetje voor mij wat ik wel kan doen??
xxxx - Geplaatst op woensdag 28 december 2011 15:27Ja, goed idee! Ik ben Sanne.

Goldenpearl, ik zou ook nog een stukje fruit toevoegen aan je dagmenu. Voor de rest misschien nog een boterham extra 's middags? Ik denk dat je snel terug honger zal krijgen.
Ik doe momenteel mee met weight watchers en vandaag ziet er zo uit:
O: 2 volkoren beschuiten met half plakje 40+ kaas
T: 1 vb met smeerkaas 20+
M: tas tomatensoep, bord spaghetti bolognese
T: cakeje (30g), glas vers geperst sinaasappelsap (2 sinaasappelen)
En straks:
A: 3 vb met kaas 40+
T: 20g tuc mini koekjes
Cakeje had ik misschien beter gelaten maar vind het echt moeilijk om geen koekje te eten en kaas beter vervangen door 20+ maar die hebben we niet..
- Geplaatst op woensdag 28 december 2011 15:28
Zwemmen of buikspieroefeningen?quote:xGirlnextdoor schreef op 28 December 2011 @ 15:25:
Pfff ik haat het zo ik wil sporten! maar op dit moment kan ik niks want 1. het is vakantie 2. ik heb een gekneuste teen dus hardlopen zit er niet in:(
iemand een ideetje voor mij wat ik wel kan doen??
xxxx
- Geplaatst op woensdag 28 december 2011 15:31oké! Ik kan na de yoghurt nog een mandarijn eten.
ALs ik naar school ga eet ik veel meer hoor! Maar nu zit ik eigenlijk de hele dag thuis en beweeg weinig. Ik heet Roos! ik probeer al best lang af te vallen en dan hou dik het een week vol en dan gaat het helemaal mis. Zoals ik nu met kerst ongelooflijk veel heb gegeten. - Geplaatst op woensdag 28 december 2011 15:45@Goldenpearl
bij mij ook het zelfde, ik houd het dan een weekje vol en dan pats boem mis veelste veel en mijn doel verdwijnt dan weer voor ogen.
Maar dit keer ga ik het volhouden!
xx