1. Girlscene
  2. Girlscene
  3. Food & Sport
  4. afvallen met elkaar, gezond en persoonlijk

Dit onderwerp heeft 2519 reacties, en bestaat uit 101 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 101.
De laatste reactie is geplaatst op 15-03-2012 16:44. Dit onderwerp is gesloten!

afvallen met elkaar, gezond en persoonlijk

1. Medium
    Afbeelding van Leires

Tessa
    2,098 berichten
    Lid sinds June 2009

Ik ga niet posten wat ik eet, dat gaat me te ver haha. Ik ga samen met mijn vriend in januari 1 of 2x per week zwemmen om wat aan mijn lichaam te doen. :)

2. Small
    Afbeelding van GoldenPearl

Roos
    225 berichten
    Lid sinds December 2011

zwemmen werkt heel goed heb ik gehoord! omdat je al je spieren ermee traint ofzo

3. Xtra-small
    Afbeelding van 123fashiongirl

suus
    12 berichten
    Lid sinds October 2011

kan ik ook mee doen ik ben niet te zwaar ofzo maar ik heb wel een beetje een buikje ik ben 1,73 en ik weeg 54 kilo

xxx

fashion-girl

4. Small
    Afbeelding van Chocolatechips

Sanne
    457 berichten
    Lid sinds October 2008

Ja, heb ik ook gehoord. En doordat als je zweet continu je warmte afgeeft aan het water, ga je ook meer verbranden denk ik! :)

Hoe kijken jullie eigenlijk voor jezelf of je gezond eet? Ik vind het soms moeilijk om in te schatten omdat ik ook graag iets zoet eet na mijn warme maaltijd en 's avonds ook graag bij tv iets eet.

5. Small

Sanne
    457 berichten
    Lid sinds October 2008

quote:
    123fashiongirl schreef op 28 December 2011 @ 12:31:
    kan ik ook mee doen ik ben niet te zwaar ofzo maar ik heb wel een beetje een buikje ik ben 1,73 en ik weeg 54 kilo

xxx

Sorry, maar zo'n reacties zijn niet leuk voor meisjes die echt iets aan hun figuur moeten en willen doen.
    Je hebt bijna ondergewicht en zegt dan nog dat je een buikje hebt..

6. Large
    Afbeelding van Moonkissed

Essssy
    11,834 berichten
    Lid sinds November 2010

quote:

xxx
    ... Hier begint er 1 ...

7. Small

Roos
    225 berichten
    Lid sinds December 2011

Sorry fashiongirl, maar dit is niet waar dit topic voor is geopend! als je je buikje weg wilt hebben, doe dan buikspieroefeningen, maar niet hier posten. Dit is niet voor meisjes die hun buikje willen weghebben maar voor meisjes die te dik zijn en willen afvallen.

8. Medium
    Afbeelding van xBlubjex

Mara
    1,374 berichten
    Lid sinds March 2010

Laat ik fashiongirl maar even negeren en niet te veel aandacht schenken.
    -

Mijn doel was dus om gezond te gaan eten maar het lukt og voor geen meter met al dat kersteten en alles wat over is. Aarg. Als we dan ook nog een high tea met vriendinnen hebben vanmiddag word het helemaal een ramp. Morgen voor mij een nieuwe dag en dan gaat het me echt lukken!

http://postitspoezie.weebly.com/

9. Small
    Afbeelding van xGirlnextdoor

Suzanne
    188 berichten
    Lid sinds December 2011

Hee iedereen!
    Ik zal het in de begin post in iedergeval zeggen dat het vol is! Ik snap dat sommige niet via de mail willen dus laten we het dan maar op het forum houden. Ik vind het wel fijn om te posten wat ik vandaag gegeten heb zo houd ik motivatie om niet alsnog ongezond te gaan eten:P. Ik heb vandaag uitgeslapen dus heb tot nu toe alleen nog maar ontbeten xD. hier mijn lijstje:
    O: glaasje water, bakje cornflakes(60gram) met melk, volkoren cracker met hagelslag
    Hoop vandaag gezond en niet te veel te eten

Jammer dat fashiongirl hier zonodig een post moest plaatsen maar laten we er geen aandacht aan besteden wat ik nu jammer genoeg toch al doe...

Good Luck Ladies, we can do it together

Lots of love Girlnextdoor

10. Medium
    Afbeelding van Leires

Tessa
    2,098 berichten
    Lid sinds June 2009

quote:

xxx
    Scheer je weg. Sorry hoor, maar er zijn meiden die hier echt willen afvallen omdat ze iets te dik zijn of zelfs overgewicht hebben. Als jij dan aankomt met je 54 kilo, ga dan weg alsjeblieft.

11. Medium
    Afbeelding van Leires

Tessa
    2,098 berichten
    Lid sinds June 2009

quote:
    xGirlnextdoor schreef op 28 December 2011 @ 14:49:
    Hee iedereen!
    Ik zal het in de begin post in iedergeval zeggen dat het vol is! Ik snap dat sommige niet via de mail willen dus laten we het dan maar op het forum houden. Ik vind het wel fijn om te posten wat ik vandaag gegeten heb zo houd ik motivatie om niet alsnog ongezond te gaan eten:P. Ik heb vandaag uitgeslapen dus heb tot nu toe alleen nog maar ontbeten xD. hier mijn lijstje:
    O: glaasje water, bakje cornflakes(60gram) met melk, volkoren cracker met hagelslag
    Hoop vandaag gezond en niet te veel te eten

Jammer dat fashiongirl hier zonodig een post moest plaatsen maar laten we er geen aandacht aan besteden wat ik nu jammer genoeg toch al doe...

Good Luck Ladies, we can do it together

Lots of love Girlnextdoor
    Jij zegt je hoopt niet te veel te eten, daarbij krijg ik het idee dat je wil afvallen door jezelf minder te laten eten? Dat is ook niet helemaal juist.

12. Medium
    Afbeelding van Leires

Tessa
    2,098 berichten
    Lid sinds June 2009

quote:
    GoldenPearl schreef op 28 December 2011 @ 12:08:
    zwemmen werkt heel goed heb ik gehoord! omdat je al je spieren ermee traint ofzo
    Ja, mijn vriend kwam daarmee haha. Ik ga het gewoon eens proberen. :) Ik ben ook nog een fitnesscentrum aan het zoeken die maandcontracten aanbied, maar die zijn schaars hier...

13. Small

Roos
    225 berichten
    Lid sinds December 2011

heej! Dit is wat ik tot nu toe heb gegeten:
    O; havermout met halfvolle melk
    T: een pakje lu knackers
    L: een kop linzensoep , 1 bb met boter en salami.
    Wat mijn plan is:
    T: appel
    A: geen idee wat ik ga eten, in ieder geval heeeel veel groente opscheppen
    T; yoghurt

14. Small

Roos
    225 berichten
    Lid sinds December 2011

is dat zo ongeveer goed eigenlijk?

15. Medium
    Afbeelding van Leires

Tessa
    2,098 berichten
    Lid sinds June 2009

^ Halfvolle melk vervangen door magere melk en eventueel wat fruit toevoegen?

16. Small

Suzanne
    188 berichten
    Lid sinds December 2011

Naar mijn idee is het een super mooi lijstje;), nu in de vakantie zeker goed maar als je naar school gaat of moet werken zijn een paar boterhammen meer misschien een idee??
    xxx

17. Small

Suzanne
    188 berichten
    Lid sinds December 2011

en idd wat Leires zegt misschien iets fruit toevoegen?

18. Small
    Afbeelding van Lalapokemon

pokemon
    355 berichten
    Lid sinds April 2011

Hi super goed dat jullie gezonder willen worden!
    ik heb trouwens misschien iets gevonden dat kan helpen met afvallen. Het zal niet zorgen voor grote resultaten maar is wel handig wanneer je een ander eetpatroon wilt denk ik. http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2039574/Rosie-Huntington-Whiteleys-personal-trainer-lose-weight-fast-NO-diet.html

Veel succes! :)

19. Medium
    Afbeelding van Leires

Tessa
    2,098 berichten
    Lid sinds June 2009

GoldenPearl; Ik vind wel dat je een beetje weinig eet voor je lengte en gewicht.

Enne, misschien is het handig als we elkaar bij de voornaam kunnen noemen? :) Ik heet Tessa, aangenaam haha.

20. Small

Suzanne
    188 berichten
    Lid sinds December 2011

Mijn naam is Suzanne!:D

21. Small

Suzanne
    188 berichten
    Lid sinds December 2011

Pfff ik haat het zo ik wil sporten! maar op dit moment kan ik niks want 1. het is vakantie 2. ik heb een gekneuste teen dus hardlopen zit er niet in:(
    iemand een ideetje voor mij wat ik wel kan doen??
    xxxx

22. Small

Sanne
    457 berichten
    Lid sinds October 2008

Ja, goed idee! Ik ben Sanne. :)

Goldenpearl, ik zou ook nog een stukje fruit toevoegen aan je dagmenu. Voor de rest misschien nog een boterham extra 's middags? Ik denk dat je snel terug honger zal krijgen. :)

Ik doe momenteel mee met weight watchers en vandaag ziet er zo uit:
    O: 2 volkoren beschuiten met half plakje 40+ kaas
    T: 1 vb met smeerkaas 20+
    M: tas tomatensoep, bord spaghetti bolognese
    T: cakeje (30g), glas vers geperst sinaasappelsap (2 sinaasappelen)

En straks:

A: 3 vb met kaas 40+
    T: 20g tuc mini koekjes

Cakeje had ik misschien beter gelaten maar vind het echt moeilijk om geen koekje te eten en kaas beter vervangen door 20+ maar die hebben we niet.. :)

23. Small

Sanne
    457 berichten
    Lid sinds October 2008

quote:
    xGirlnextdoor schreef op 28 December 2011 @ 15:25:
    Pfff ik haat het zo ik wil sporten! maar op dit moment kan ik niks want 1. het is vakantie 2. ik heb een gekneuste teen dus hardlopen zit er niet in:(
    iemand een ideetje voor mij wat ik wel kan doen??
    xxxx
    Zwemmen of buikspieroefeningen? :)

24. Small

Roos
    225 berichten
    Lid sinds December 2011

oké! Ik kan na de yoghurt nog een mandarijn eten.
    ALs ik naar school ga eet ik veel meer hoor! Maar nu zit ik eigenlijk de hele dag thuis en beweeg weinig. Ik heet Roos! ik probeer al best lang af te vallen en dan hou dik het een week vol en dan gaat het helemaal mis. Zoals ik nu met kerst ongelooflijk veel heb gegeten.

25. Small

Suzanne
    188 berichten
    Lid sinds December 2011

@Goldenpearl
    bij mij ook het zelfde, ik houd het dan een weekje vol en dan pats boem mis veelste veel en mijn doel verdwijnt dan weer voor ogen.
    Maar dit keer ga ik het volhouden!
    xx

Girlscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?