Dit onderwerp heeft 22 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 19-02-2012 12:59.
Sonja Bakker
- Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 10:02Hee allemaal.
Ik ben in een hele korte tijd heel erg aangekomen,
maar ik eet verder gewoon gezond geloof ik. Toch wil
ik graag sonja bakker doen maar ik heb niet zo'n boek.
IK vroeg me dus af of mishcien iemand van jullie zo'n boek had en
wilde typen of inscannen ofzo? :$
xxxxxxxx
- Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 10:20Beter ga gewoon gezond eten en bewegen.If your lucky enough to be different, never change. - taylor swift
- Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 10:21kan je m niet lenen bij de bieb?Happiness never decreases by being shared (:
- Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 10:26Ik heb het boek voor 4 euro op marktplaats gekocht! Ben 3 weken geleden begonnen

- Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 10:26En inscannen/overtypen is niet echt te doen want het is een vrij dik boekje

- Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 10:28Oke bedankt voor de reacties. Alleen kun je mischien een voorbeeld geven van een ontbijt of lunch? :$
- Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 15:43Op 1kiloperweek.nl staan recepten, alleen dat is dan wel van Dr. Frank.People throw rocks at things that shine.
- Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 17:13nouja dit heb ik op internet gevonden
Zo kan het ontbijt bijvoorbeeld bestaan uit:
- 1 glas jus d,orange en 1 beschuitje met halvarine en halvajam of
- 2 volkoren crackers met halvarine, 1 keer 20+ smeerkaas en 1 keer filet Americain of
- 1 beschuitje met halvarine en 1 keer 20+ kaas en 1 glas jus d,orange.
Een lijstje van mogelijke tussendoortjes is:
- 1 kiwi, peerof banaan,
- 1 glas Optimeldrink of 1 glas halfvolle melk,
- Plak vetarme cake of een eierkoek
- 1 versierde eierkoek met 2 eetlepels slagroom light(campina) en aardbeien of
- 1 fruitsalade (1/2 appel, 1 mandarijn, 1 kiwi)
Als lunch kun je de volgende gerechten tegenkomen:
- 1 pistoletje Hawai (ham/kaas/ananas)
- 2 volkoren boterhammen met 2 keer tonijn met 1 theelepel Yofresh
- 1 kop heldere soep met een volkoren pistolet met halvarine en kipfilet
En voor het avondeten kan bijvoorbeeld gekozen worden uit:
- 125 gram gekookte aardappelen, 200 gram andijvie, 75 gram Quorn (vleesvervanger), 1 scheplepel magere jus, bakje rauwkost met yoghurtdressing.
- 225 gram gekookte nasi , inclusief nasipakket en 75 gram kipfilet, 1 bakje rauwkost met yoghurtdressing.
- 125 gram gekookte aardappelen, 200 gram sperciebonen, 1 schepje magere jus, 75 gram kipfilet, bakje rauwkost met yoghurtdressing
- 175 gram ovenfrites, 200 gram sla, 1 tartaar
Ook voor de late tussendoor trek (20:00 uur) is een lijstje van mogelijkheden gegeven, zoals bijvoorbeeld:
- 1 sinaasappel.
- 2 mandarijnen
- 1 glas rode wijn of 1 glas jus d,orange met 3 toastjes met filet Americain of 20 + smeerkaas
- 1 glas rode wijn of 1 glas jus d,orange. - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 17:15Sonja bakker is een crashdieet en van dieten kom je meestal snel weer van aan, omdat je daarna weer veel gaat eten.
Eet gewoon geen snoep/koekjes en eet veel groente fruit. En beweeg iets meer.Don't fear, I'm right here. ~The honey trees tumblr - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 17:18Zou je niet aanraden om te Sonja Bakkeren..
Tenzij je wil afvallen voor heel even, anders zou je het op een gezondere manier moeten proberen! - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 17:21Ga gewoon sporten. Sonja Bakker is nogal gericht op het dieeten, en als je al een gezonde levensstijl hebt val je hier helemaal niks mee af.
- Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 17:25bedankt voor alle tips! xx
- Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 17:25bedankt voor alle tips! xx
- Geplaatst op zaterdag 11 februari 2012 12:03Sonja Bakker moet je wel volhouden
Ik heb als je wilt wel 1 boek in pdf bestand op mn pc staan van haar...note ma maar even als je interesse hebt 
- Geplaatst op woensdag 15 februari 2012 16:14Ja ik heb intresse maar ik kan niet note op een of andere manier, dan logt ie vanzelf uit, heel raar haha.
- Geplaatst op woensdag 15 februari 2012 16:17je komt van dieten alleen aan. En zo is dat ook met sonja bakker.[url=http://forum.girlscene.nl/forum.php/Media_film_muziek/Het_officile_Pottermore_topic/list_messages/205262]
- Geplaatst op woensdag 15 februari 2012 16:19Je gelooft dat je wel gezond eet. Waardoor ben je aangekomen dan?
Sporten is het magische woord, alleen Sonja Bakker kom je er niet mee.www.twitter.com/Kraplapje - Geplaatst op woensdag 15 februari 2012 22:55Sonja Bakker is inderdaad een dieet zonder blijvend resultaat.
Ze is niet eens een diëtist.
Je komt er niet met een tijdje een crashdieet volgen.
Een nieuw dieet is een nieuwe leefstijl, dus meer bewegen en gezond eten.
Om een idee van gezonde voeding te krijgen, kun je de Schijf van 5 als leidraad nemen, en kijken op het voedingscentrum wat een persoon van jou leeftijd en geslacht zou moeten eten op een dag.
Life is full of surprises. - Geplaatst op zaterdag 18 februari 2012 11:43Bij mijn broertje hielp Sonja Bakker anders heel erg goed, hij is 10 kilo kwijtgeraakt en nog steeds op zijn goede gewicht.
- Geplaatst op zaterdag 18 februari 2012 11:52Ik ken iemand die aan sonja bakker doet, maar ze mogen cake eten, lasagna en allemaal ongezonde dingen. Hoe val je daar dan van af?!
- Geplaatst op zondag 19 februari 2012 12:50quote:involved schreef op 18 February 2012 @ 11:52:
Ik ken iemand die aan sonja bakker doet, maar ze mogen cake eten, lasagna en allemaal ongezonde dingen. Hoe val je daar dan van af?!
Heel veel SAS-dagen inplannen!!
Sonja Bakker werkt volgens mij met de schijf van 5. Als je zorgt dat je van alle stoffen de juiste hoeveelheid binnen krijgt, mag je best eens wat lekkers eten! - Geplaatst op zondag 19 februari 2012 12:51ik doe ook sonja bakker, bij mij werkt het heel goed. Ben nu in 7 weken al 6,4 kilo afgevallen
- Geplaatst op zondag 19 februari 2012 12:59ik deed sonja bakker een tijd geleden, ben alleen gestopt omdat het totaal niet hielp.