1. Girlscene
  2. Girlscene
  3. Food & Sport
  4. Ouch Pouch voor spitzen

Dit onderwerp heeft 22 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 12-02-2012 22:09.

Ouch Pouch voor spitzen

1. Large
    Afbeelding van WernerDeWalvis

Linda
    9,335 berichten
    Lid sinds October 2011

Hee, hopelijk kan iemand me helpen.
    Ik doe ballet en ben ook op spitzen.
    Nu had ik teenbeschermers van mijn danslerares, maar die zijn te dik en vind ik niet fijn meer. (en helemaal versleten)
    Deze:
    http://www.lepapillon.net/cache/img/6d98cdba7397/387/321/max/max/teenbeschermers.jpeg

Maar nu ben ik op zoek naar Ouch Pouches (sorry als ik iets verkeerd typ ofzo) Maar iig zulke:
    http://www.capeziodance.com/bunheads/gel/images/OuchPouch_14.jpg

Ik had op de site van papillon gekeken of ze daar zoiets hadden. Maar heb het niet gezien. Weet iemand misschien een winkel waar ik ze wel kan halen of op internet waar ik ze kan bestellen. Ik woon in noord brabant dus helemaal naar amsterdam naar een winkel gaat niet lukken..

Eerst HateMorning

1. Medium
    Afbeelding van rozepinguinx

Iris
    1,280 berichten
    Lid sinds February 2008

Ik zag dat ze op internet wel meerdere bestel sites hebben. Verkopen ze bij je dansschool geen ouch pouches? Bij mij wel. Ik heb trouwens blauwe van gel, vind ik veel fijner;)
    En anders een grote sportzaak in de buurt?

www.weeatproblemsforbreakfast.blogspot.com

2. Large

Linda
    9,335 berichten
    Lid sinds October 2011

@Rozepinguinx
    Kun je link van die bestelsites misschien sturen? Want om een of andere reden kan ik die niet vinden :')
    Nope, alleen die andere.
    heb jij deze dan?
    http://www.lepapillon.net/cache/img/7ee6cab72888/387/321/max/max/teenbeschermers.jpeg

Nope, we hebben wel 2 grote sportwinkels maar die verkopen geen dansspullen. Wel een klein winkeltje dat dansspullen verkoopt. Maar niks voor spitzen..

Eerst HateMorning

3. Xtra-large
    Afbeelding van WinterFairy

Linda
    20,919 berichten
    Lid sinds July 2008

Hmmm bij ons in het dorp zit een danswinkel, die hoort bij mijn dansschool, en die raadden die ouch pouch dingen (ik wist niet eens dat die zo heetten) juist aan. Ik wist niet eens dat er anderen bestonden.
    Maar je zal ze vast wel online kunnen bestellen.

You can turn off the sun, but I am still gonna shine. | Verhaal: Ondergesneeuwd | TUMBLR |

4. Medium
    Afbeelding van cruxed

Esther
    1,071 berichten
    Lid sinds October 2010

is er geen site online? ik heb zelf ook heel lang op stoffen gedanst, dus ik weet niet waar je die ouch pouch dingen kunt kopen. ik wilde zeggen; kijk bij papillon! maar dat heb je dus al gedaan haha. upje voor jou dus!

wild hearts cannot be broken

5. Large

Linda
    9,335 berichten
    Lid sinds October 2011

Ik kan echt geen online bestelding vinden :')

Eerst HateMorning

6. Medium

Iris
    1,280 berichten
    Lid sinds February 2008

http://www.dance-shoes.nl...nheads-ouch-pouch-jr.html
    die van mij zijn blauw, ik kan alleen geen plaatje vinden

7. Medium

Iris
    1,280 berichten
    Lid sinds February 2008

quote:
    WinterFairy schreef op 06 February 2012 @ 22:07:
    Hmmm bij ons in het dorp zit een danswinkel, die hoort bij mijn dansschool, en die raadden die ouch pouch dingen (ik wist niet eens dat die zo heetten) juist aan. Ik wist niet eens dat er anderen bestonden.
    Maar je zal ze vast wel online kunnen bestellen.
    Ik weet niet of je zelf ook spitzt maar het is een beetje een algemene regel dat je eerst die ruberen dingen krijgt omdat je daar echt alles in voelt en dan precies voelt wat je doet en die ouch pouche en gelbeschermers raden ze pas aan als je al iets gevorderer bent. En er zit ook een verschil in de vorm van je voeten enzo, en de spizten die je hebt

8. Large

Linda
    9,335 berichten
    Lid sinds October 2011

up :blush:

Eerst HateMorning

9. Small
    Afbeelding van Lotjelovesyou

Lotje
    880 berichten
    Lid sinds July 2010

Ik heb siliconen teenbeschermers, en ook geregeld via de dansschool. Anders kan je gewoon bij je dansschool vragen waar je accesoires voor je spitzen kan kopen :)

http://dafnelotje.blogspot.com/

10. Large

Linda
    9,335 berichten
    Lid sinds October 2011

Hmm, ik zoek nog wel even verder dan :')

Eerst HateMorning

11. Medium

Iris
    1,280 berichten
    Lid sinds February 2008

heeft je danslerares geen tips waar je ze kan kopen of misschien kan ze zre zelfs voor je bestellen?

12. Medium

Iris
    1,280 berichten
    Lid sinds February 2008

heeft je danslerares geen tips waar je ze kan kopen of misschien kan ze zre zelfs voor je bestellen?

13. Large

Linda
    9,335 berichten
    Lid sinds October 2011

Ik heb het er niet zo op om het aan mijn danslerares te vragen :blush: Maar ik heb besloten naar het kleine danswinkeltje hier te gaan en kijken of zij ze voor me kunnen bestellen. Of op internet dan..

Eerst HateMorning

14. Small
    Afbeelding van MonaLisa_

-
    390 berichten
    Lid sinds July 2009

bij edmundvangroningen.nl hebben ze ze ook volgens mij. Maar de verzendkosten zijn daar best hoog..

Dance till the war is over

15. Small
    Afbeelding van MonaLisa_

-
    390 berichten
    Lid sinds July 2009

bij edmundvangroningen.nl kun je ze bestellen. Ze hebben daar veel danskleding en dingen voor spitzen. Maar de verzendkosten zijn daar wel best hoog dacht ik..a

16. Small
    Afbeelding van MonaLisa_

-
    390 berichten
    Lid sinds July 2009

bij edmundvangroningen.nl hebben ze ze ook. Maar de verzendkosten zijn daar best hoog..

17. Small
    Afbeelding van MonaLisa_

-
    390 berichten
    Lid sinds July 2009

^^ excuus voor de dubbelposts. Ik kreeg telkens een error dus ik dacht dat ze niet werden geplaatst, dus heb het meerdere keren geprobeerd. Blijkbaar zijn ze dus wel gepost.

18. Medium
    Afbeelding van Demien

Nienke
    2,680 berichten
    Lid sinds November 2007

Die in het starttopic gevraagt worden heb ik ooit wel bij de papilion gehaald maar das alweer 10 jaar terug.
    Die andere in de 3e post ofzo, heb ik ook bij de papilion gehaald. Bijde vond ik niet fijn. Heb het geleerd met alleen wat syntetische wol. Heb nu wollen teenbeschremers en die vind ik ehct heel fijn!

19. Large

Linda
    9,335 berichten
    Lid sinds October 2011

Ik heb het zelf eerst altijd met wcpapier gedaan :')

@MonaLisa
    Er staat dan beperkt op voorraad bel even, moet je dan persé bellen als je ze wil bestellen? Want ik faal zo hard aan de telefoon :$

Eerst HateMorning

20. Large

Linda
    9,335 berichten
    Lid sinds October 2011

@Demien
    Nog een bepaalde reden waarom die wollen fijner zijn dan die andere? Of doet het gewoon minder pijn.

Eerst HateMorning

21. Large
    Afbeelding van VintageROCKS

Elisa
    9,079 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    WernerDeWalvis schreef op 06 February 2012 @ 21:54:
    @Rozepinguinx
    Kun je link van die bestelsites misschien sturen? Want om een of andere reden kan ik die niet vinden :')
    Nope, alleen die andere.
    heb jij deze dan?
    [afbeelding]

Nope, we hebben wel 2 grote sportwinkels maar die verkopen geen dansspullen. Wel een klein winkeltje dat dansspullen verkoopt. Maar niks voor spitzen..

Ik heb deze van het plaatje en vind die veel fijner zitten dan die eerste. Maar zoiets is persoonlijk natuurlijk. (:

Anyway, is er geen balletwinkel in de buurt?

Ik ging altijd naar deze balletwinkel: http://www.maillots-pavlova.com/index.html
    Is wel in België, maar ben er heel tevreden van. Als je niet ver van de grens woont kan je anders daar eens kijken? In Gent heb je ook veel balletwinkels, maar heb even gegoogled voor je en je kan er niet online bestellen.

En waar haalt de rest van je balletgroep hun Ouch Pouches dan?

22. Large

Linda
    9,335 berichten
    Lid sinds October 2011

quote:
    VintageROCKS schreef op 09 February 2012 @ 21:08:
    [...]

Ik heb deze van het plaatje en vind die veel fijner zitten dan die eerste. Maar zoiets is persoonlijk natuurlijk. (:

Anyway, is er geen balletwinkel in de buurt?

Ik ging altijd naar deze balletwinkel: http://www.maillots-pavlova.com/index.html
    Is wel in België, maar ben er heel tevreden van. Als je niet ver van de grens woont kan je anders daar eens kijken? In Gent heb je ook veel balletwinkels, maar heb even gegoogled voor je en je kan er niet online bestellen.

En waar haalt de rest van je balletgroep hun Ouch Pouches dan?

Veel hebben dezelfde als die ik nu heb. Maar die kunnen ermee leven :')
    Ik heb wel iemand in de groep die die roze op dat plaatje heeft, ik ga wel even vragen of ik die kan proberen. Misschien zijn die ook wel fijn. Verder is er maar een iemand die ik ken met ouch pouch en die heeft ze ergens ver weg gehaald :').
    En anders is belgië voor mij niet eens zo heeel ver weg. Ik ga nog even testen dan voor die silliconen dingen. Heel erg bedankt!

Eerst HateMorning

Girlscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?