Dit onderwerp heeft 3515 reacties, en bestaat uit 141 pagina's. U bent momenteel op pagina 114 van 141.
De laatste reactie is geplaatst op 20-05-2012 20:12.
Het algemene Baking topic
- Geplaatst op donderdag 02 februari 2012 22:41Oja, ik las verkeerd sorry!
Nee kan prima (: wordt gewoon glad enzo!http://fashionfrippel.blogspot.com/ Ik was Aurorae! - Geplaatst op donderdag 02 februari 2012 22:42Oke thanks! Misschien dat maar eens proberen! Meer tips zijn altijd welkom!I'm not like other girls, that\'s where you made your first mistake....
- Geplaatst op donderdag 02 februari 2012 23:27quote:Paradox schreef op 02 February 2012 @ 22:35:
[...]
Oohhh wat leuk zeg voor je
Wat voor cupcakes moet je maken? Ik kan je wel de tip geven dat je jezelf voor fondant echt een paar uur moet geven. Ik doe echt heel erg mijn best enzo, maar je bent zo minimaal 2 uur kwijt!
Zoiets! En ik moet er 35 maken dus ik zal er wel eventjes zoet mee zijn haha.SHAKExITxUP wijzigde dit bericht op 02-02-2012 23:28 met 27%Believe me, I would love to be one of those people who's all; we loved, thank you, you enriched my life, now go and prosper. But I'm much more; we didn't work out, you need to not exist. - Geplaatst op vrijdag 03 februari 2012 16:55niet echt een baksel, maar chocolaatjes gemaakt.
yummieI'm not like other girls, that\'s where you made your first mistake.... - Geplaatst op vrijdag 03 februari 2012 16:58oke ik ben overmorgen jarig en ga morgen waarschijnlijk een taart maken. maar ik weet dus niet wat voor taart en alles ;$$
helluuuuupp ;p - Geplaatst op vrijdag 03 februari 2012 17:01ik ga morgen cakejes bakken voor mijn vriendje en mezelf
omdat we zo hard gewerkt hebben voor de toetsweek 
- Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 16:43ik heb een vraagje,
als ik cakejes maak, meestal met botercreme dan heb ik daar altijd heel veel over. want die botercreme maak ik altijd met poedersuiker + boter, en dan is het redelijk zoet. en ik maak ook niet zo vaak cakejes om die botercreme te bewaren. maar nu is mijn vraag hoeveel van elk ingrediënt gebruiken jullie ongeveer? en hoe maken jullie zo'n topping dat ie wat minder zoet is?
xlooootsoflove - Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 16:47^ik heb van funcakes een mix voor botercreme, heel simpel en het smaakt goed. Dus ik kan je niet helpen

- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 11:11weet iemand een recept voor Snickerdoodles zonder bakpoeder ?
ik heb alles in huis behalve bakpoeder haha - Geplaatst op zondag 05 februari 2012 12:01Misschien met zelfrijzendbakmeel i.p.v. bloem?mijn blog>>> http://deblogvansarah.blogspot.com/
- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 14:04dit is het recept:
•90 gram boter/margarine
•130 gram suiker
•155 gram bloem
•2 gram baking soda
•1/2 tl. zout
•10 gram suiker
•2 gram kaneel
•bloem voor het uitrollen
Moet ik dan gewoon meer bloem gebruiken of evenveel als in het recept staat ?
- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 14:21Ehm, misschien een beetje een rare vraag...
Maar, kan je een ei vervangen voor het bakken van koekjes?
Ik wil graag dit recept maken, maar een vriendinnetje van me kan niet tegen ei...
http://24kitchen.nl/recepten/chocolate-chipcookiesWhen life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile. - Geplaatst op zondag 05 februari 2012 14:30zoek maar op Vegan chocolate chip cookies, want veganisten eten geen eieren etc.
- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 14:34@xHailey
Baking soda is zowieso wat anders dan bakpoeder! Maar ik zou anders gewoon zelfrijzend bakmeel gebruiken als je dat hebt?mijn blog>>> http://deblogvansarah.blogspot.com/ - Geplaatst op zondag 05 februari 2012 14:42@Strandjutter
Ik zou zowieso een ander chocolate chip cookies recept zoeken, persoonlijk heb ik echt hele slechte ervaringen met recepten van Rudolph van Veen, maar als jij er natuurlijk goede ervaringen mee hebt, gewoon gebruiken!mijn blog>>> http://deblogvansarah.blogspot.com/ - Geplaatst op zondag 05 februari 2012 14:46@saartje14
ik heb wel zelfrijzend bakmeel, maar mijn vraag is dan hoeveel ik ervan moet gebruiken?
en omdat in het recept baking soda staat kan ik dan wel zelfrijzend bakmeel gebruiken? - Geplaatst op zondag 05 februari 2012 14:54In zelfrijzend bakmeel zit weining baking soda, dus je moet er dan veel van gebruiken. Punt is dat het hele geheel dan veel droger wordt en dan moet je er weer meer vloeibare ingrediënten in doen. Misschien even in de supermarkt rondkijken of je baking soda kan vinden? Het is in ieder geval bij de toko te koop.http://frogsandcatsarecute.tumblr.com/
- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 15:12@saartje14 & xHailey: Bedankt voor jullie reacties
Ik zal eens googlen voor vegan cookies ;DWhen life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile. - Geplaatst op zondag 05 februari 2012 15:14Hmm, kan alleen engelse recepten vinden. Heb liever gewoon nederlandse, voordat ik iets fout doe ;$When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.
- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 17:06xHailey wijzigde dit bericht op 05-02-2012 17:09 met 65%
- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 17:41Hmm oke, ik denk dat het toch zandkoekjes worden, hihi ;$When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.
- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 18:21Dit is helaas niet toegestaan.HEARTxCORE wijzigde dit bericht op 07-02-2012 14:00 met 94%
- Geplaatst op maandag 06 februari 2012 13:58Cake met appel. (eigen recept)
250 gram zelfrijzend bakmeel
1 zakje vanille suiker
60 gram roomboter
1 appel (ca. 100 gram)
kaneel
100 gram suiker
150 ml melk
1,5 theelepel zout
2 eieren
De melk is doe ik altijd op gevoel, totdat het bijna een vloeibaar beslag is. Ik kan het niet zo goed uitleggen haha. Als er liefhebbers zijn voor een 'baking' filmpje hoor ik het graag !i can tell you, iloveyou - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 12:37heeft iemand een lekkere vulling waar je echt JUMMIIEE tegen zegt?
voor in een taart!shadowfax94 - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 17:02bokkepootjes vulling
echt heel lekkeeer!
Ingrediënten:
• 250 ml slagroom, stijf geklopt
• 1 zakje slagroomversteviger
• 1 pak bokkenpootjes
Werkwijze:
•Slagroom kloppen met slagroomversteviger en een beetje suiker
•Bokkenpootjes verpulveren in keukenmachine
•Verpulverde bokkenpootjes door de slagroom scheppen.
Tip: •Een biscuit in 3 lagen snijden, vullen met de bokkenpootjesvulling en dan 2 grote repen melkchocolade smelten en over de cake gieten en gelijkmatig verdelen.