1. Girlscene
  2. Girlscene
  3. Food & Sport
  4. Het Algemene voetbal-topic (:

Dit onderwerp heeft 2296 reacties, en bestaat uit 92 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 92.
De laatste reactie is geplaatst op 20-05-2012 22:28.

Het Algemene voetbal-topic (:

1. Medium
    Afbeelding van LostMyMind

Karen
    3,444 berichten
    Lid sinds August 2008

jaa eindelijk voetball!!
    ben zelf voor twente,,
    en mn favoriete speler was altijd van der sar maar die is gestopt dus ja

life is not about waiting for the storm to pass, it\'s about learning to dance in the rain

2. Medium
    Afbeelding van shitosssss

.YNRUOGIS
    1,063 berichten
    Lid sinds August 2010

quote:
    chajus98 schreef op 12 August 2011 @ 20:15:
    ohja das wel logisch ;p Maar bij NEC en Excelsior hebben toch niet echt veel
    internationals?
    nee klopt! ik heb eerlijk gezegt geen idee waarom ze die nou op maandag gezet hebben?

italiaanse swagg.

3. Small
    Afbeelding van Tabby

Danique
    199 berichten
    Lid sinds January 2008

Ik voetbal zelf niet meer, maar kijk er wel heel veel naar. Ik ben voor Ajax en heb nu voor het 7de seizoen een seizoenskaart (: Gister nog stukjes van de training gezien, ook al was die eigenlijk besloten :') Ohja, mijn favoriete speler is Suárez.

4. Medium

.YNRUOGIS
    1,063 berichten
    Lid sinds August 2010

vanavond ga ik psv - rkc waalwijk kijken denk :)
    nou eigenlijk om dries mertens, ik vind dat zo een geweldige voetballer, ik vind hem een van de beste van de eredivisie.

italiaanse swagg.

5. Medium
    Afbeelding van LoveAvril_x

Danielle
    2,721 berichten
    Lid sinds August 2011

|Weet er iemand een goede voetbal club in Rotterdam?

Be kind, be gentle, be generous, be love and you will be loved. ~ Avril Lavigne (ll')

6. Medium
    Afbeelding van LoveAvril_x

Danielle
    2,721 berichten
    Lid sinds August 2011

Owja k ben voor feyenoord :p

Be kind, be gentle, be generous, be love and you will be loved. ~ Avril Lavigne (ll')

7. Medium

.YNRUOGIS
    1,063 berichten
    Lid sinds August 2010

@ chocokoekje_x

mischien kun je hier even op kijken?
    http://www.voetbalvereniging.com/Rotterdam

italiaanse swagg.

8. Medium
    Afbeelding van chajus98

chaja
    3,263 berichten
    Lid sinds May 2011

quote:
    shitosssss schreef op 13 August 2011 @ 14:52:
    vanavond ga ik psv - rkc waalwijk kijken denk :)
    nou eigenlijk om dries mertens, ik vind dat zo een geweldige voetballer, ik vind hem een van de beste van de eredivisie.

Me 2 (: al ben ik voor ajax, ik zal altijd fan blijven van hem ghehe. Hij loopt ook zo schattig met z'n borst naar voren, net als Anita (:
    Maar hij is natuurlijk niet de beste, dat is Sulejmani ;D
    Ik ben nu trouwens Twente - AZ aan het kijken (:

Dit is mijn club, mijn ideaal, dit is de mooiste club van allemaal. Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet, het kan dooien, het kan vriezen, we kunnen winnen of verliezen, maar een beet\\\'re club dan deze is er niet. Ajax Amsterdam!

9. Medium
    Afbeelding van chajus98

chaja
    3,263 berichten
    Lid sinds May 2011

Shit 2-0 ruiz, ik haaaat hem O.o

Dit is mijn club, mijn ideaal, dit is de mooiste club van allemaal. Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet, het kan dooien, het kan vriezen, we kunnen winnen of verliezen, maar een beet\\\'re club dan deze is er niet. Ajax Amsterdam!

10. Medium
    Afbeelding van cookiedevil

Jessica
    4,802 berichten
    Lid sinds May 2010

Morgen ga ik de kampioen van Nederland weer eens zien, yay. :"D

11. Medium
    Afbeelding van chajus98

chaja
    3,263 berichten
    Lid sinds May 2011

Ga je naar het stadion? Supervet! Ik wil dat ook doen maar ik woon in huis met een psv'er, een feyenoorder, een tukker en 2 mensen die geen fuck geven om voetbal en ik ben 13 dus ik mag van m'n moeder niet alleen. Kortom: I'm doomed :') Haha als ik oud genoeg ben (:

12. Medium
    Afbeelding van chajus98

chaja
    3,263 berichten
    Lid sinds May 2011

Omg AZ komt telkens best ver maar altijd een paar meter voor de zestien verpesten ze het o.O

13. Medium
    Afbeelding van chajus98

chaja
    3,263 berichten
    Lid sinds May 2011

Muwhaha Ruiz is helemaal nat, lekker voor'um :")

14. Medium
    Afbeelding van chajus98

chaja
    3,263 berichten
    Lid sinds May 2011

vanavond 22.30 @ NL 1 alle samenvattingen van vandaag (:

15. Medium

.YNRUOGIS
    1,063 berichten
    Lid sinds August 2010

omg wat speelde psv slecht zeg, maar wel doelpuntje van driesje haha!

italiaanse swagg.

16. Medium
    Afbeelding van chajus98

chaja
    3,263 berichten
    Lid sinds May 2011

Jaaa driesje mag van mij altijd scoren! ;D

17. Medium
    Afbeelding van chajus98

chaja
    3,263 berichten
    Lid sinds May 2011

Ik ben nu ajax - heerenveen aan het kijken, t is nu rust. Mijn computer viel in de 41e minuut uit toen het 1-1 stond, ik keek weer vanaf de 43e minuut en wat denk je? Juist, Alderweireld scoorde de 2-1 in die tijd o.O
    Ik mis altijd doelpunten, laatst keek ik bij Twente - Az ook vanaf de 5e minuut stond het al 1-0 o.O

18. Medium

.YNRUOGIS
    1,063 berichten
    Lid sinds August 2010

ooooooohhhhhhh 5-1!!!!!!!!!!!! kampioenen, kampioenen hahaha nee sorry liet me even gaaan.......... :gay:
    jaa ik mis ook altijd die doelpunten ( die van alderweireld was trouwens wel een beautyy) ik moet me pa en ma nog even overtuigen om eredivisie live aan te schaffen, me pa zegt dan altijd , "ja dan kijken we toch gezellig de samenvatting savonds??" maaaar ik wil allesss zien

italiaanse swagg.

19. Medium
    Afbeelding van chajus98

chaja
    3,263 berichten
    Lid sinds May 2011

quote:
    shitosssss schreef op 14 August 2011 @ 17:49:
    ooooooohhhhhhh 5-1!!!!!!!!!!!! kampioenen, kampioenen hahaha nee sorry liet me even gaaan.......... :gay:
    jaa ik mis ook altijd die doelpunten ( die van alderweireld was trouwens wel een beautyy) ik moet me pa en ma nog even overtuigen om eredivisie live aan te schaffen, me pa zegt dan altijd , "ja dan kijken we toch gezellig de samenvatting savonds??" maaaar ik wil allesss zien
    Jaaa kampioenen! :D Ik kijk altijd via illegale streams op de computer (www.firstrowsports.com) maar mijn computer viel uit in de 40e minuut, hij deed het weer in de 43e minuut en ja hoor, doelpunt gemist o.O net de samenvatting gekeken, was echt beaty (:
    Ik probeer mijn ouders ook altijd over te halen maar die zeggen altijd dat ik toch de enige ben die ernaar kijkt xD

20. Medium
    Afbeelding van chajus98

chaja
    3,263 berichten
    Lid sinds May 2011

22h @ NL1 Studio Voetbal 23h (precies als dat af is) @ Veronica Studio Ajax :D
    En daarna moet ik naar bed want ik moet in m'n ritme komen, volgende week alweer naar school O.o

21. Medium

.YNRUOGIS
    1,063 berichten
    Lid sinds August 2010

^

hahaha jij kijkt echt alles he :p
    ik heb net studio voetbal gekeken dat volg ik altijd en natuurlijk VI morgen!!!
    aah ik heb nog 2 weekiess vakantie :)

shitosssss wijzigde dit bericht op 15-08-2011 12:05 met 46%
    italiaanse swagg.

22. Medium
    Afbeelding van chajus98

chaja
    3,263 berichten
    Lid sinds May 2011

Jaaaa ik kijk écht alles ;D
    Grr jaloers, over 7 dagen moet ik gewoon al naar school O.o
    Ik word echt depressief van onze school, ze zuigen gewoon echt al het leven uit je haha ;p

23. Medium

.YNRUOGIS
    1,063 berichten
    Lid sinds August 2010

jeeejj vanaaavond weer VI !! <3

italiaanse swagg.

24. Xtra-large
    Afbeelding van GODSAVETHEQUEEN

jan
    20,312 berichten
    Lid sinds August 2009

NEC moet winnen

This is looking like a contest of who can act like they care less.

25. Medium
    Afbeelding van chajus98

chaja
    3,263 berichten
    Lid sinds May 2011

Haha ik mag Pastoor echt niet, dus vanaf nu NEC ook niet meer :')
    Wat vonden jullie van VI gisteren?

Girlscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?