Dit onderwerp heeft 2296 reacties, en bestaat uit 92 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 92.
De laatste reactie is geplaatst op 20-05-2012 22:28.
Het Algemene voetbal-topic (:
- Geplaatst op donderdag 11 augustus 2011 23:56Ik weet dat weinig meiden hier van voetbal houden, maar volgens mij zijn er nog steeds redelijk veel meiden die hier wel van houden. Duss, wat is jullie favo club? (: En jullie favo speler?Dit is mijn club, mijn ideaal, dit is de mooiste club van allemaal. Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet, het kan dooien, het kan vriezen, we kunnen winnen of verliezen, maar een beet\\\'re club dan deze is er niet. Ajax Amsterdam!
- Geplaatst op donderdag 11 augustus 2011 23:56Mijne is trouwens ajax ghehe (:Dit is mijn club, mijn ideaal, dit is de mooiste club van allemaal. Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet, het kan dooien, het kan vriezen, we kunnen winnen of verliezen, maar een beet\\\'re club dan deze is er niet. Ajax Amsterdam!
- Geplaatst op vrijdag 12 augustus 2011 00:02jeej eindelijk een voetbal topic <3
mijne is ajax en fc barcelona, lievelingsspelers: ibrahim afellay, christian eriksen,leonel messi, kaká, fernando torres,Cesc Fàbregas,wesley sneijder.italiaanse swagg. - Geplaatst op vrijdag 12 augustus 2011 00:07Mijn lievelingsspelers: Sulejmani, Mertens, Robben, Riberí of hoe je dat schrijft xd, Messi (:Dit is mijn club, mijn ideaal, dit is de mooiste club van allemaal. Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet, het kan dooien, het kan vriezen, we kunnen winnen of verliezen, maar een beet\\\'re club dan deze is er niet. Ajax Amsterdam!
- Geplaatst op vrijdag 12 augustus 2011 00:14suljemani is idd ook goed!italiaanse swagg.
- Geplaatst op vrijdag 12 augustus 2011 00:15zit je zelf ook op voetbal of niet?italiaanse swagg.
- Geplaatst op vrijdag 12 augustus 2011 00:19Nee dat niet, maar ik doe het wel vaak met vriendinnen gwn voor de lol (:
Jij wel?Dit is mijn club, mijn ideaal, dit is de mooiste club van allemaal. Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet, het kan dooien, het kan vriezen, we kunnen winnen of verliezen, maar een beet\\\'re club dan deze is er niet. Ajax Amsterdam! - Geplaatst op vrijdag 12 augustus 2011 00:21voetbal <333 !
mijn lievelingsspelers: Elia, Affellay, Kuyt.
ik kijk meestal de samenvattingen van wedstrijden (:
zitten jullie er ook op ?
ik voetbal nu voor m'n 4e jaaar !
- Geplaatst op vrijdag 12 augustus 2011 00:27Yaaaay! I love football!
mijn lievelingsclub is Feyenoord en Fc Barcelona
mijn lievelingsspelers zijn : Van Persie , Messi , Afellay en Zidane - Geplaatst op vrijdag 12 augustus 2011 00:28
Nee, in ons dorp kan je als meisje wel voetballen maar ze hebben geen aparte meidenteams, dan moet je dus waarschijnlijk bij 10 jongens in het team en daar heb ik dus geen zin in (:quote:xJJkiekeboe schreef op 12 August 2011 @ 00:21:
voetbal <333 !
mijn lievelingsspelers: Elia, Affellay, Kuyt.
ik kijk meestal de samenvattingen van wedstrijden (:
zitten jullie er ook op ?
ik voetbal nu voor m'n 4e jaaar !
Dit is mijn club, mijn ideaal, dit is de mooiste club van allemaal. Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet, het kan dooien, het kan vriezen, we kunnen winnen of verliezen, maar een beet\\\'re club dan deze is er niet. Ajax Amsterdam! - Geplaatst op vrijdag 12 augustus 2011 00:28
Haha ik mag hem niet, ik weet ook niet waarom xdquote:mcnoa schreef op 12 August 2011 @ 00:27:
Yaaaay! I love football!
mijn lievelingsclub is Feyenoord en Fc Barcelona
mijn lievelingsspelers zijn : Van Persie , Messi , Afellay en ZidaneDit is mijn club, mijn ideaal, dit is de mooiste club van allemaal. Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet, het kan dooien, het kan vriezen, we kunnen winnen of verliezen, maar een beet\\\'re club dan deze is er niet. Ajax Amsterdam! - Geplaatst op vrijdag 12 augustus 2011 00:33
Heel veel mensen vinden hem arrogant , maar ik denk dat hij eerder een beetje gefrustreerd is bij sommige gebeurtenissen, en dat hij daarom een beetje raar reageerdquote: - Geplaatst op vrijdag 12 augustus 2011 00:37@ chajus98
oohh, dat is jammerr !
hihi, eigenlijk ga ik nu voor het 2e jaar voetballen bij de jongens :$
ik vind het leuker dan bij meisjes, niet zoveel gezeur.
& ik leer er meer (:
maar gelukkig zit er nog een meisje bij, waar ik mee op kan schieten.
anders deed ik het niet xd
vorig jaar heb ik een halfjaar als ''enigste'' meisje in het team gezeten omdat 't andere meisje gestopt was
maaáar echt, dat was niks. bijna niemand praatte tegen me. - Geplaatst op vrijdag 12 augustus 2011 00:38ja oké & m'n andere 2 vrienden waren ook gestopt, dus bleef ik daar n beetje over.
- Geplaatst op vrijdag 12 augustus 2011 00:43haha en dan sta je er idd zo lonely ;p Ik heb een keer een paar maanden meegedaan met de jongens, maar die waren natuurlijk ook beter dus stond best vaak wissel xdDit is mijn club, mijn ideaal, dit is de mooiste club van allemaal. Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet, het kan dooien, het kan vriezen, we kunnen winnen of verliezen, maar een beet\\\'re club dan deze is er niet. Ajax Amsterdam!
- Geplaatst op vrijdag 12 augustus 2011 00:52jaaa klopt.
volgens mij is het ook wel wat moeilijker als je meteen bij de jongens gaat, ze voetballen toch anders :p
maaaar je leert er echt superveel
& wil je eigenlijk op voetbal, want je kan toch vragen aan een vriendin met wie je vaak voetbald, erop wilt & dan gaan jullie gewoon samen (:
haha, maaaar ik ga slapen ben moe ! :$
ciaoooooooooo x - Geplaatst op vrijdag 12 augustus 2011 00:54Nah, ik slaap op zaterdag altijd superlang uit, en dan moet je ineens om 8 uur opstaan ;o
en de kleedkamers stinken xd
Ik ga ook slapen nu, moet weer een beetje in m'n ritme komen voor school ;o
XDit is mijn club, mijn ideaal, dit is de mooiste club van allemaal. Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet, het kan dooien, het kan vriezen, we kunnen winnen of verliezen, maar een beet\\\'re club dan deze is er niet. Ajax Amsterdam! - Geplaatst op vrijdag 12 augustus 2011 00:59haha, jaa meestal ik ook.
ik had geluk want de meeste wedstrijden waren rond 12 // 2 uur
& dan heel soms heb je is een wedstrijd om 9 uur ofso :p
okeee ja dat is waaaar xd
ik oook maar dat is pas over 3 weken voor mij (:
slaaaplekker (: x - Geplaatst op vrijdag 12 augustus 2011 00:59haha, jaa meestal ik ook.
ik had geluk want de meeste wedstrijden waren rond 12 // 2 uur
& dan heel soms heb je is een wedstrijd om 9 uur ofso :p
okeee ja dat is waaaar xd
ik oook maar dat is pas over 3 weken voor mij (:
slaaaplekker (: x - Geplaatst op vrijdag 12 augustus 2011 01:12
- Geplaatst op vrijdag 12 augustus 2011 03:20ik ben voor PSV!
o yeaah:D - Geplaatst op vrijdag 12 augustus 2011 03:37Ajax!! Een favoriete speler heb ik op dit moment niet echt, maar mijn vader en ik zijn groot fan van Luis Suarez. En Messi is fantastisch natuurlijk

Voetbal is echt een heel groot onderdeel in me leven. Ik kijk veel wedstrijden en heb zelf super lang gevoetbald. Vorig jaar ben ik gestopt omdat het niet meer te combineren was met me drukke leventje. Was vaak pas om 12u thuis na de training en de volgende moest ik weer vroeg me bed uit. En als ik eerlijk ben ging ik liever zaterdagavond stappen in plaats van op zondagochtend vroeg op een koud veld te staan.
De meiden uit me team zijn nog steeds hele goede vriendinnen van me en de meeste ken ik ook al een jaar of 10. We hadden ook echt een vriendenteam dat ook buiten de voetbal veel met elkaar omging. De meeste zijn inmiddels ook gestopt, maar we gaan toch zo'n 2 x per maand nog een avondje chillen of stappen ofzo
Kijken er hier trouwens ook meiden naar Voetbal International? Ik vind van der Gijp echt fantastisch haha! - Geplaatst op vrijdag 12 augustus 2011 10:26ik zot ook op voetbal
eb ik ben voor feijnoord(opa komt uit rotterdam en ik moest eens proberen voor een andere club te zijn XD) - Geplaatst op vrijdag 12 augustus 2011 13:15haha ik kijk ALLES wat met voetbal te maken heeft ^^
2x per week Voetbal International
1x per week Barend & Barend (alleen moet dat nu nog beginnen)
1x per week Studio Voetbal
en natuurlijk vrijdagavond samenvatting,
zaterdagavond samenvattingen
zondagavond samenvattingen (:
En alle wedstrijden van ajax volg ik via een of andere illegale site ^^
En jullie, wat kijken jullie altijd wat met voetbal te maken heeft?Dit is mijn club, mijn ideaal, dit is de mooiste club van allemaal. Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet, het kan dooien, het kan vriezen, we kunnen winnen of verliezen, maar een beet\\\'re club dan deze is er niet. Ajax Amsterdam! - Geplaatst op vrijdag 12 augustus 2011 13:17En de andere wedstrijden die op tv komen natuurlijk ook --> Europa cup, champions league, finale vd bekerwedstrijden, Nederlands elftal, eigenlijk gewoon alle wedstrijden die op tv komen dus, en de wedstrijden van ajax via www.fromsport.com (:Dit is mijn club, mijn ideaal, dit is de mooiste club van allemaal. Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet, het kan dooien, het kan vriezen, we kunnen winnen of verliezen, maar een beet\\\'re club dan deze is er niet. Ajax Amsterdam!