Dit onderwerp heeft 2185 reacties, en bestaat uit 88 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 88.
De laatste reactie is geplaatst op 15-03-2012 16:42. Dit onderwerp is gesloten!
Gezond afvallen per 26-1-2012
- Geplaatst op donderdag 26 januari 2012 19:47
inderdaad groentjes, kan je makkelijk erbij hebben!quote:breathtaking_ schreef op 26 January 2012 @ 19:45:
haha, duCOQUELICOT, kom je ons topic meteen in de gaten houden?
- Geplaatst op donderdag 26 januari 2012 19:47@duCOQUELICOT: Ik neem ook altijd zaterdag als mijn snoepmoment :') Ik neem vaak mandarijnen, banaan of een appel mee! Die cornflakes zullen wel goed zijn dan, alleen is kaas eigenlijk beter niet zo goed.. Het bevat veel vetten. Wat ook heel lekker is maar wel gezonder is; kipfilet, halvajam, philadelphia light, smeerkaas 30+ bijvoorbeeld :')
@Severus: Weer Welkom, haha :')Cheers to the frickin weekend - Geplaatst op donderdag 26 januari 2012 19:48@Yellowfish: Haha is maar goed ook! Wij hebben niet eens iets lekkers in huis + supermarkten hier zijn ook dicht dus ik kan ook niks :')Cheers to the frickin weekend
- Geplaatst op donderdag 26 januari 2012 19:49duCOQUELICOT: haha ja hoor, was een grapje! dat is inderdaad fijn

ging trouwens net iets mis, ik wilde mijn bericht wijzigen maar quotte het per ongeluk. welkom, Severus! - Geplaatst op donderdag 26 januari 2012 19:50Dan ga ik kipfilet doen, dat hebben we ook altijd liggen:)
's Ochtends glaasje sinaasappelsap wel oké?"I wonder who first discovered the power of poetry in driving away love." || Twitter (quote) - Geplaatst op donderdag 26 januari 2012 19:51@breatthaking_: Dankje haha! Soms moet ik ook naar 5 minuten al stoppen, maar ik weet niet...vandaag ging het gewoon goed
.
Mijn lijstje vanvandaag is geworden:
O: (cola dus haha) 2vb, een met salami, een met smeerkaas
T: 5 heksenhiel dropjes
L: 1 worstenbroodje, trosje druiven
T: -
A: aardappel anders (zit al groenten in), vis uit de oven (ik weet niet hoe het heet, zo noemen wij het altijd), een beetje gebakken aardappeltjes, en als dessert had ik ijs :\
T: niks
Hm, ik zou er best wat feedback op willen eerlijk gezegd. Weet niet echt ...wat ik ervan vind.Knee deep in the shit. All together in the pit. All forever in the shit for this. KNAKWORSTENVERKOOP - Geplaatst op donderdag 26 januari 2012 19:52duCOQUELICOT: ook beter van niet, zit toch wel veel suiker in! dan zou je beter zelf sinaasappelsap kunnen persen! thee, halfvolle melk of 0% vet yoghurt drink is beter (en lekker!)
- Geplaatst op donderdag 26 januari 2012 19:53Hm, dan houd ik het wel bij mn glaasje melk 's ochtends."I wonder who first discovered the power of poetry in driving away love." || Twitter (quote)
- Geplaatst op donderdag 26 januari 2012 19:55wcreinigermetku: (vind het nog altijd grappig om je gebruikersnaam te typen haha) ja knap hoor! je inspireert me, ik ga de volgende keer ook langer proberen te rennen. ik denk dat er niet veel mis is met je lijstje. misschien dat het beleg wel wat magerder kan. een worstenbroodje is natuurlijk ook niet erg mager, maar als dat je lunch is en verder alleen fruit, kan dat prima.
- Geplaatst op donderdag 26 januari 2012 20:01@breathaking_: Ah, dankje haha
. Niet opgeven, want bij mij gaat het soms ook veel slechter, maar dan denk ik: volgende keer beter.
Ik was er alleen vergeten bij te zetten dat ik ijs had als dessert haha. Maarja goed, morgen beter
Knee deep in the shit. All together in the pit. All forever in the shit for this. KNAKWORSTENVERKOOP - Geplaatst op donderdag 26 januari 2012 20:03ik zal het onthouden! misschien moet ik harder zijn voor mezelf zijn en gewoon door rennen. misschien DENK ik alleen maar dat ik het anders niet overleef haha! ach nahja, morgen weer een dag.
- Geplaatst op donderdag 26 januari 2012 20:08O/T: vb met kaas en ei + koffie
L: 1 vb met vruchtenhagel + 1 vb leverpastei + thee met melk
T: banaan + tomaat
A: kip tandoori + thee met melk
T: meloen
Beetje weinig maar heb de hele dag thuis gezeten en niks gedaan.. Ofzal ik nog een bakje yoghurt met beetje cruesli nemen?? - Geplaatst op donderdag 26 januari 2012 20:14ik wil ook graag weer terug naar de 60 kilo in plaats van de 67
ik ben 1.65 en het gemiddelde gewicht voor mij is 55 kilo. nou daar kom ik zoiezo niet aan maar 60 62 is toch een mooi doel.
ik ga proberen vanaf morgen het te gaan bijhouden vandaag was al een slechte dag
- Geplaatst op donderdag 26 januari 2012 20:26Heey nice forum, leuk om te zien wat andere mensen eten.
O: Toen sliep ik nog
T: Sliep ik ook nog xD
L: 2 boterhammen, 1 kaas en 1 rookvlees
T: Pakje sultana's, Cracker
A: Normale portie aardappels, groente en vlees :')
T: Appel - Geplaatst op donderdag 26 januari 2012 20:36@Fairy_Tale: Volgens mij zit je in het verkeerde topic..?Cheers to the frickin weekend
- Geplaatst op donderdag 26 januari 2012 21:53Ooooh jee ik heb hier al even niks gespost, drukdrukdruk!
En ik was de laatste tijd zo goed bezig.. Grote verrassing toen ik op de weegschaal stond en hij 61,8 aangaf!
Vandaag mezelf voor het eerst in 2 weken laten gaan.. Was een dagje weg met mijn vriend en heb gegeten bij starbucks (koffie + muffin) en de Mac (middel menu)
Ooooh, wat voel ik me nu slecht.. Gelukkig is mijn voetbaltraining weer begonnen en ga ik nu weer mooi door met gezond eten, van één vreselijke vreetdag komt er toch niet meteen een aantal kilo aan haha?
- Geplaatst op donderdag 26 januari 2012 22:35ik ben zo jaloers op jullie! Ik val al weken (stiekem maanden) niet meer af.. Vooral omdat ik me niet zo in kan houden denk ik

- Geplaatst op donderdag 26 januari 2012 23:50Jullie hebben er een nieuwe bij! Ik zeg al vanaf december 'morgen ga ik gezonder eten, morgen ga ik afvallen' maar het blijft altijd bij morgen. En misschien dat ik eindelijk eens een keer die extra gevulde koek of die lekkere brownie níet neem als ik denk dat ik het 's avonds op dit topic moet zetten.
Morgenochtend ga ik me wegen, en dan met een schone lei beginnen.
Naam: Sharon
Leeftijd: 17
Gewicht: nader overeen te komen.www.dailynoted.nl - www.flawlesspictures.blogspot.com (365-project) - www.vintagelle.wordpress.com - Geplaatst op vrijdag 27 januari 2012 00:06Aah balen ilona! Maar het komt dus echt doordat je je niet in kan houden en vooral in het weekend? Misschien moet je dan toch bijvoorbeeld om de dag een snack momentjein te plannen. Makkelijk te behalen doelen stellen om jezelf er telkens voor te belonen. Een heele dikke foto in je snoep/koek/chips-kast plaatsen. Een trommel maken met 7 lekkere maar niet te ongezonde snacks in een trommel bewaren waarvan je er elke dag 1 kan nemen. Nog een x je motivatie opschrijven en op een zichtbare plaats hangen. Je ouders vragen je te steunen en op je te letten. Een mooi en net iets te klein kledingstuk uit je kast halen en op een zichtbare plaats hangen of iets nieuws kopen dat nog net iets te klein is. Een collage maken met plaatjes en fotos waaruit je motivatie haalt of waar je naar toe werkt. Een sport/hardloop maatje zoeken. Met een goede vriendin of iemand anders afspreken dat je diegene belt als je een vreetbui voelt aankomen. Afleiding zoeken wanneer je zin hebt om te snoepen zoals douchen, tanden poetsen, sporten, vrienden opzoeken, gaan leren in te bibliotheek etc.
Hahahahahahaha woooow wat een verhaal - Geplaatst op vrijdag 27 januari 2012 00:19Lijste van vandaag of eigenlijk gister:
O: vb pindakaas, 350ml magere kwark
T: pakje sultana + plakje worst
l: afbaKpistoletje kaas + cracker filet american
t pakje sultana + halve eierkoek
a: pistoletje gekkookt eitje + 250ml magere yoghurt
t: eierkoek
75min gesport verder niets uitgevoert. Ik vind me t1 zonde, had beter fruit kunnen zijn vooral omdat ik niet heel vroeg wakker was...
Morgen (eigelijk vandaag) wordt me hometrainer bezorgd!:D - Geplaatst op vrijdag 27 januari 2012 06:53Goedemorgen,
Mijn planning vandaag:
O: Special k pure chocolade met melk
T: Eierkoek
L: Appel en 2 boterhammen met nutella
T: ?
A: 2 sneetjes geroosterd brood met ei
T: Verjaardag dus vlaai en kleine hapjes.http://lovehedgehogs.tumblr.com/ - Geplaatst op vrijdag 27 januari 2012 07:03Ik ga vandaag weer een lijstje posten, sorry, had het druk en ging koekjes bakken, dus is niet zo gezond ..
- Geplaatst op vrijdag 27 januari 2012 07:33@ Lovehedgehogs: Mooi lijstje! Aangezien je avondeten niet heel groot is kun je rustig naar die verjaardag toe. Een stuk vlaai en kleine hapjes zijn dan niet erg!
Mijn planning
O: 2vb filet american + glas melk
T: appel
L: 2 vb pindakaas
T: peer of iets anders (ga met iemand de stad in)
A: ??
T: ?? - Geplaatst op vrijdag 27 januari 2012 07:51@emm90 ja mijn moeder kookt niet vandaar dat ik alleen maar brood eet als avondeten en natuurlijk dat ik gewoon ook lekker mee kan eten op die verjaardag
http://lovehedgehogs.tumblr.com/ - Geplaatst op vrijdag 27 januari 2012 09:01Welkom Sharon! En mooie lijstjes verder! Mijn planning voor vandaag:
O; Special flakes pure chocolade + halfvolle melk
T; Appel
L; 2 bb + kipfilet
T; Banaan
A; Pangafilet (vis) met limoen ofzo + wat rijst + spinazie a la creme
T; ?Cheers to the frickin weekend