Dit onderwerp heeft 1813 reacties, en bestaat uit 73 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 73.
De laatste reactie is geplaatst op 15-03-2012 16:43. Dit onderwerp is gesloten!
Commit to be fit!
- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 22:16@ Littelover; Ik werk 30 á 40 uur in de week! Ik heb ook heel vaak geen zin, maar ik moet (jij gelukkig niet (
Maar als je eenmaal aan het koken bent, maakt het niet meer zoveel uit.
Je moet wel zorgen dat je het doet.. (:
Maar soms werk ik 8.5 uur en dan pas ik s'avonds nog 5 uur op. Dan kook ik alsnog
Wel naar dat ze die kleine dingetjes niet wil doen
Blijven zeuren, haha!JazzJuh wijzigde dit bericht op 05-02-2012 22:18 met 11% - Geplaatst op zondag 05 februari 2012 22:16

The Benefits of Stretching
According to the Mayo Clinic, the top five benefits of stretching include:
Increased flexibility and joint range of motion:
Flexible muscles can improve your daily performance. Tasks such as lifting packages, bending to tie your shoes or hurrying to catch a bus become easier and less tiring. Flexibility tends to diminish as you get older, but you can regain and maintain it.
Improved circulation:
Stretching increases blood flow to your muscles. Blood flowing to your muscles brings nourishment and gets rid of waste byproducts in the muscle tissue. Improved circulation can help shorten your recovery time if you’ve had any muscle injuries.
Better posture:
Frequent stretching can help keep your muscles from getting tight, allowing you to maintain proper posture. Good posture can minimize discomfort and keep aches and pains at a minimum.
Stress relief:
Stretching relaxes tight, tense muscles that often accompany stress.
Enhanced coordination:
Maintaining the full range-of-motion through your joints keeps you in better balance. Coordination and balance will help keep you mobile and less prone to injury from falls, especially as you get older. - Geplaatst op zondag 05 februari 2012 22:19Nutrition rule: Don't eat anything that your great-great grandmother wouln't recognize as food.
- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 22:20Een goed ontbijt is belangrijk in een gezond eetpatroon. Het zet de spijsvertering en je darmen aan het werk en stimuleert de stoelgang. Daarnaast levert een ontbijt je de broodnodige energie voor voldoende concentratie op het werk of op school. Bovendien is ontbijten belangrijk voor het houden van een gezond gewicht. Grote kans dat als je niet ontbijt, je later op de ochtend gaat snoepen of snacken.
Uit onderzoek is gebleken dat de mensen die hun ontbijt overslaan een overgewichtsprobleem hebben. Als je niet ontbijt is de verleiding groter om in de loop van de morgen veel te snacken of te snoepen. Een gezond ontbijt met brood zorgt ervoor dat je een goed gevuld gevoel zult hebben.
Variatie is hier het toverwoord. Kies in ieder geval uit iedere categorie 1 product:
Graanproducten: Te denken valt aan volkorenbrood, müsli, en brinta
Melk / melkproducten: Halfvolle melk, kaas, margarine
Groente en fruit: Tomaat, sla, aardbeien en banaanYou can turn off the sun, but I am still gonna shine. | Verhaal: Ondergesneeuwd | TUMBLR | - Geplaatst op zondag 05 februari 2012 22:22

Dit is even mijn Hallo post haha!
Ik ben Chantal en ik ben al een tijdje hier mee bezig alleen heb nu al ongeveer een week last van een motivatieloos moment dus dit topic kan ik goed gebruiken! Vanaf morgen ga ik weer lekker iedere avond work-outen en als de sneeuw weg is ook weer aan cardio doen! en vooral proberen na school geen vreetbuien te krijgen haha! - Geplaatst op zondag 05 februari 2012 22:22Bij dat ene plaatje, over drankjes dat helpt bij afvallen staar koffie. Maar als je dat veel drinkt werkt het laxerend, dus niet goed.Don't fear, I'm right here. ~The honey trees tumblr
- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 22:24
- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 22:28
- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 22:36
- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 22:38

- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 22:45
- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 22:52Een stukje wandelen in de sneeuw, dat is een goede work out! Heb al 2 dagen spierpijn in de achterkant van mijn bovenbenen haha..
- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 22:55Ik wil zo graag hardlopen maar ik ben bang dat ik val ofzo, omdat er zoveel sneeuw en ijs ligt. Misschien ga ik het morgen eens uitproberen en anders ga ik gewoon wandelen. Als ik nu namelijk door het ijs minimaal een week niet kan hardlopen gaat mijn hele conditie straks weer achteruit en daar ben ik bang voor.You can turn off the sun, but I am still gonna shine. | Verhaal: Ondergesneeuwd | TUMBLR |
- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 23:00I'm in!

- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 23:03Ik denk dat je wel kan gaan hardlopen hoor zolang je een beetje uitkijkt waar je loopt
Ik ga morgen gewoon lekker schaatsen en morgenavond trainen.life is not about waiting for the storm to pass, it\'s about learning to dance in the rain - Geplaatst op zondag 05 februari 2012 23:07Ik wil ook graag meedoen! Vind van mezelf dat ik redelijk gezond bezig ben eigenlijk!
Ik let er op dat ik 500ml zuivel per dag drink,1a 2 stuks fruit,meer dan voldoende groente mmm! Verder fitness ik 3uurtjes per week.
Heb wel n lichte verslaving voor cornetto's maar ach, zulke traktaties horen ook bij t leven toch
- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 23:08Dit is toch bijna hetzelfde als het healthspo-topic?tumblr // Don't waste your time, or time will waste you.
- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 23:18quote:Polyethylene schreef op 05 February 2012 @ 23:08:
Dit is toch bijna hetzelfde als het healthspo-topic?
Vind ik niet. Misschien qua essentie, maar het topic zelf absoluut niet (meer).
Ik vind het healthspo namelijk bijna alleen nog meer draaien om afvallen, veel off-topic gepraat en veel (pro-ana)gezeur. Alles behalve fit en healthy dus.
En dat is (en blijft) dit topic wel.You can turn off the sun, but I am still gonna shine. | Verhaal: Ondergesneeuwd | TUMBLR | - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 00:20

- Geplaatst op maandag 06 februari 2012 00:26
- Geplaatst op maandag 06 februari 2012 00:34
- Geplaatst op maandag 06 februari 2012 00:43Dit is echt een leuk topic! Ik doe mee:)
- Geplaatst op maandag 06 februari 2012 00:46

- Geplaatst op maandag 06 februari 2012 00:53

- Geplaatst op maandag 06 februari 2012 00:55Ik vind de titel nog steeds erg awesome.
VS Tumblr || We should embrace what we've been given and not always want something more. - Miranda Kerr