Dit onderwerp heeft 1813 reacties, en bestaat uit 73 pagina's. U bent momenteel op pagina 16 van 73.
De laatste reactie is geplaatst op 15-03-2012 16:43. Dit onderwerp is gesloten!
Commit to be fit!
- Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 08:36oeeff spierpijn.
toch maar een beetje buikspieroefeningen doen want daar heb ik niet zo veel pijn!
Iedereen een fijne, fitte, frisse dag vandaag

- Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 09:52aah okee, thanks.
Ikdenk dat ik hier ook wel blijf reageren. Zit nu aan een heerlijk ontbijtje, lekker uitgeslapen.
Have a healthy day! - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 11:07Gisteren lekker gesport, geen spierpijn gelukkig. Wel heel laat ontbeten waardoor me lunch niet uitkomt, maar dat doe ik dan wel op me werk. Opzich ook wel blij met de sneeuw, dan kan ik de auto niet pakken om naar me werk te gaan :') Nu moet ik fietsen of lopen.
Nou, fijne dag iedereen (:Why did the chicken cross the Mobius strip? To get to the same side. BAZINGA! - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 12:24Goedemiddag allemaal! Ik heb nu tussenuur op school, even snel wat huiswerkdingetjes maken en wat eten. Mijn moeder heeft eiersalade gemaakt, súperlekker en mager. Mmmmm <3You can turn off the sun, but I am still gonna shine. | Verhaal: Ondergesneeuwd | TUMBLR |
- Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 12:26Hoihoi iedereen.

Ik heb nog steeds wraak, en ga zometeen weer even een reuze ei maken als lunch.VS Tumblr || We should embrace what we've been given and not always want something more. - Miranda Kerr - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 13:04Hoi hoi Ladies :') Ik zei net tegen Linda dat ik zo ongelukkig werd van die topics als Healthspo en wathebjijvandaaggegeten omdat het daar eigenlijk veel meer om afvallen draait dan om een mooi lichaam te krijgen. Ik kan zelf niet zo goed van lekker eten afblijven (al probeer ik steeds meer voor goede dingen te kiezen ipv vette dingen) en dan is dat allemaal niet zo leuk om te lezen. Maar dat compenseer ik dan graag met sporten. Ik keek in dit topic en werd er helemaal happy van dus ik zou graag mee willen doen :')~ No measure of time with you will be long enough but we\'ll start with forever, Edward Cullen ~
- Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 13:05Heeeeuj Lotte! :"DVS Tumblr || We should embrace what we've been given and not always want something more. - Miranda Kerr
- Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 13:11Wauw complimenten voor dit topic dames!
Wat goed dat er eindelijk een 'gezond' topic is.
In plaats van al die afval topics, keep up the good work ;D - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 13:14Heeeuj Femme :'D
Vind je het ook wel goed als ik hier lekker mee ga doen? Dit is nou echt een een goed topic waarin het niet draait om calorieën en afvallen, maar om een gezond lichaam te krijgen en dat is precies wat ik wil! Ben nu net een hele week ziek geweest dus ik ga het nog maar even rustig aan doen met workouts en sporten, maar ik ga volgende week langzaam weer beginnen :')~ No measure of time with you will be long enough but we\'ll start with forever, Edward Cullen ~ - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 13:17Sure sure! Iedereen is welkom hoor, zolang iedereen maar meedoet met het gezond leven en niet gaat beginnen over het afvallen. Dat is zoals Linda heeeeul mooi zegt in de beginpost een leuke bijzaak.
VS Tumblr || We should embrace what we've been given and not always want something more. - Miranda Kerr - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 13:19Haha jep iknow. Heb de beginpost gelezen en toen was ik al enthousiast :') Dan zal ik zo eens even leuke plaatjes gaan zoeken voor in dit topic, haha.~ No measure of time with you will be long enough but we\'ll start with forever, Edward Cullen ~
- Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 13:23Goede...middag? Ja, middag.
Goed initiatief dit, ik merkte zelf dat ik me in het healthspo topic inderdaad begon te ergeren aan plaatjes van meisjes die overduidelijk niet gezond waren en posts van mensen die helemaal hysterisch werden als ze een koekje te veel hadden gegeten.
Jezus, snap out of it! Je gáát niet dood van een koekje, een wijntje zal niet 's nachts met een mes naast je bed staan en als je een keer een hele dag thuis in je pyjama op de bank zit: vooral doen! Fact is: Gezond worden lukt sowieso niet als je in de stress zit, dus je kunt maar beter beginnen met van jezelf te houden zoals je bent. Je lijf is geweldig, óók wanneer het niet zo snel het doel bereikt dat je hoofd in gedachten had. Je komt er wel, misschien twee dagen eerder dan verwacht, misschien drie weken later. Maar je komt er. - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 13:39Vandaag heb ik een lekkere brooddag (:
Croissants, kaasstengels en een focaccia..
Morgen maar weer lekker sporten! - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 13:55Hee, kan ik nog mee doen hihi Ik ben niet wat je noemt dik mensen noemen me eerder slank en dun ( ik oog dun,is heeul nie waar) en mijn bmi is volgensmij wel prima,maar ik heb zo'n opgeblazen dikke buik die gewoon NIET nodig is ^^ Ik DOE er alleen niets voor, ik zit gewoon liever op mijn luie reet terwijl ik diep van binnen zo graag zou willen sporten. Ik zit mezelf heel erg in de weg, and that has to stop! Mijn linkerbeen zit ook he-le-maal vast. Ik ben veels te jong om zo ongezond te leven!Snoeszepoes wijzigde dit bericht op 07-02-2012 14:14 met 36% BLOG
- Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 14:18Ik blijf het leuk vinden dat iedereen dit topic zo leuk vindt! Want Laura, dat is dus precies wat ik ook vind over healthspo en afvallen enzo en dat wil ik hier écht niet hebben. Ik zit ook de hele tijd zo van: Damn, snap out of it girls!
Vandaag heb ik ook lekker een niet-sportdagje. Gisteren heb ik natuurlijk gewoon hardgelopen en buikspieroefeningen gedaan, en vandaag heb ik geen zin en tijd (zit nu op school namelijk). Vanavond ga ik uit eten, en daar ga ik lekker van genieten. (:You can turn off the sun, but I am still gonna shine. | Verhaal: Ondergesneeuwd | TUMBLR | - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 14:59

Ik houd HEEL erg van eten, maar ik merk dat ik veel blijer word van gezond en lekker eten. Mensen denken veels te snel dat gezond eten bij voorbaat ook minder lekker is, en dat is helemaal niet zo. Lijkt me zo fijn om mijn levenstijl ook helemaal aan te passen qua eetstijl. Dus vooral lekker gezond te eten. We stoppen zoveel zooi in ons lichaam echt zonde! - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 15:28Ik zie hier nu allemaal lekkere gerechten, maar zijn er ook ergens recepten van te vinden?
- Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 15:38
Die wraps : http://www.canyoustayford...7/chicken-parmesan-wraps/quote:MurderedMuffin schreef op 07 February 2012 @ 15:28:
Ik zie hier nu allemaal lekkere gerechten, maar zijn er ook ergens recepten van te vinden?
Die pasta met kip: http://www.skinnytaste.co...lian-chicken-sausage.html
Die toast: Gebakken ei, Avocado, Spek & tomaat. Aber ik zou zelf OF gebakken ei OF spek doen. En dan komkommer enzo erbij(zulke toastjes kun je helemaal zelf invullen naar smaak)
De stokbroodjes had een vriend van mij gemaakt en dat was ook gewoon wat we in huis hadden: tomaat,gedroogde uitjes,ruccola,lente uitjes en geraspte kaas.
& hij had een heerlake salade gemaakt! Ik houd namelijk niet zo van salade salade maar die van hem was heel lekker: veldsla,geitenkaas,pasta,zongedroogde tomaten,walnoten en een honingmosterd dressing. - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 15:56Goeiemiddag! Ik denk dat ik maar eens een keer die recepten ga proberen want het ziet er echt heeeerlijk uit maar heb net saucijzenbroodjes gegeten dus zit al vol
Weet iemand nog een lekker recept met broccoli aangezien ik vanavond waarschijnlijk moet koken??life is not about waiting for the storm to pass, it\'s about learning to dance in the rain - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 16:10Ik vroeg me af of iemand weet of dit gezond is:
http://www.girlscene.nl/l.../keukenprinses_lazy_lunch
Ik doe dan met: Mozerella, tomaat, ham, volkoren boterhammen en pesto.
Mozerella is op zich wel vet maar iemand enig idee of dit echt slecht is? - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 16:15Heuyy
goed dagje op school gehad en alles. En inderdaad gewoon weer een goed dagje gehad. Ik hou ook zo erg van eten he. En gezond is niet per definitie idd minder lekker. Als ik iets gezond en ik er vele van kan eten omdat het zo lekker is eet, voel ik me zo blij eah
Vanavond lekker visfilet, met diepvriesgroenten, en pasta.
En vanavond dan nog anderhalf uur dansen! - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 16:21
http://www.skinnytaste.co...roccoli-macaroni-and.htmlquote:LostMyMind schreef op 07 February 2012 @ 15:56:
Goeiemiddag! Ik denk dat ik maar eens een keer die recepten ga proberen want het ziet er echt heeeerlijk uit maar heb net saucijzenbroodjes gegeten dus zit al vol
Weet iemand nog een lekker recept met broccoli aangezien ik vanavond waarschijnlijk moet koken??
http://www.skinnytaste.co...-and-broccoli-recipe.html
En verder broccoli met kleine stukjes spek of garnalen (als je spek te vet vind),uitjes,tomaat,knoflook,kruiden en rijst.
@DANAbenik ja dat is zoo waar! & klinkt lekker die combinatie met pasta. & wat ben je goed bezig, moet ik ook echt echt gaan doen! - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 16:22Ik vind brocoli altijd lekker met kip en pasta!(:
- Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 16:23
Dit broodje is absoluut niet ongezond.quote:Grazia schreef op 07 February 2012 @ 16:10:
Ik vroeg me af of iemand weet of dit gezond is:
http://www.girlscene.nl/l.../keukenprinses_lazy_lunch
Ik doe dan met: Mozerella, tomaat, ham, volkoren boterhammen en pesto.
Mozerella is op zich wel vet maar iemand enig idee of dit echt slecht is?Don't fear, I'm right here. ~The honey trees tumblr - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 16:25quote: