Dit onderwerp heeft 1813 reacties, en bestaat uit 73 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 73.
De laatste reactie is geplaatst op 15-03-2012 16:43. Dit onderwerp is gesloten!
Commit to be fit!
- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 21:44quote:lovestruckx schreef op 05 February 2012 @ 21:41:
I'm in!! En ik heb flink wat motivatie nodig, dus hulp zou fijn zijn haha!
1e vraag:
Een paar olijven om de honger te stillen, slecht of niet?
NIETS IS SLECHT!
Dat soort vragen wil ik eigenlijk ook voorkomen in dit topic. Eten is niet slecht. Je lichaam heeft eten nodig. Bepaalde dingen zijn misschien minder goed, maar als je het met mate neemt is het niet erg!
Maar om je vraag te beantwoorden, lees dit artikel even:
http://www.gezondenzo.net...arte-olijven-gezond-zijn/You can turn off the sun, but I am still gonna shine. | Verhaal: Ondergesneeuwd | TUMBLR | - Geplaatst op zondag 05 februari 2012 21:45leuk ideen dit!!
- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 21:47Ik heb zo'n zin in hardlopen, maar ben ziek. Meh :/Put on your dancing shoes, you sexy little swine!
- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 21:48quote:
Ja ik ook, ik moet ook zeggen dat als ik van die plaatjes met echte skinny meisjes zie dat ik dan niet denk goh, wat mooi.
Maar als ik plaatjes van meisjes met mooie, gezonde, atletische lichamen, dan denk ik daar ga ik voor en dat motiveert mij! - Geplaatst op zondag 05 februari 2012 21:49
- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 21:50@Linda, Fijn dat je er op gaat letten, en van mij hoef je geen proana plaatjes te verwachten want ben meer van de curves
life is not about waiting for the storm to pass, it\'s about learning to dance in the rain - Geplaatst op zondag 05 februari 2012 21:50Haha aah, nee ik bedoelde, of het onder een 'gezond tussendoortje' valt.
Door dit soort dingetjes wil ik altijd superactief zijn, maar dan is het alweer bijna bedtijd..yes,it\\\'s fast,but it\\\'s a fact - Geplaatst op zondag 05 februari 2012 21:54Aaah goed topic is dit! Weet nog niet of ik zelf mee ga doen meteen, en zou ook niet weten hoe eigenlijk aangezien m'n moeder altijd ongezond eten kookt en ik alles al geprobeert heb om dat tegen te houden maar ze niet wil luisteren. Maaar ik ga er over nadenken (:27O311 Heaven must be beautiful right now, cause they got you.
- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 21:55Aaah wat een positieve feedback, dat maakt me gewoon echt blij hahah.
- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 21:56quote:little_lover schreef op 05 February 2012 @ 21:54:
Aaah goed topic is dit! Weet nog niet of ik zelf mee ga doen meteen, en zou ook niet weten hoe eigenlijk aangezien m'n moeder altijd ongezond eten kookt en ik alles al geprobeert heb om dat tegen te houden maar ze niet wil luisteren. Maaar ik ga er over nadenken (:
Stel voor om zelf 1 of 2x per week te koken
Goed voor later en dan heb jij er wat meer controle over.
Ik woon op mezelf dus ik bepaal hetzelf gelukkig (: - Geplaatst op zondag 05 februari 2012 21:56@little_lover; ik eet nog hetzelfde met de pot mee als normaal gesproken, maar door gewoon gezond te ontbijten en lunchen en gezonde tussendoortjes ben ik van een BMI van 22.7 naar 21.5 gegaan binnen een maand!
Je hoeft je avondeten dus niet aan te passen oid.Put on your dancing shoes, you sexy little swine! - Geplaatst op zondag 05 februari 2012 21:59@kaBOOM, ik heb mijn avondeten ook niet echt veranderd. Iets meer groente kook ik alleen meer.
- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 22:00@Jazzjuh; mooi, dan zijn wij het levende bewijs dat je niet hoeft te sonja-bakkeren! ;PPut on your dancing shoes, you sexy little swine!
- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 22:00Ik heb door dit topic echt weer motivatie! Kan niet wachten tot het weer zomer is.
VS Tumblr || We should embrace what we've been given and not always want something more. - Miranda Kerr - Geplaatst op zondag 05 februari 2012 22:03quote:kaBOOM schreef op 05 February 2012 @ 22:00:
@Jazzjuh; mooi, dan zijn wij het levende bewijs dat je niet hoeft te sonja-bakkeren! ;P
Haha, ja. Ik moet sowieso wel goed eten, want loop en til best wel veel op mijn werk. Vandaag weer 3 uur non stop gelopen, toen ik thuiskwam en ik had gekookt was het ook extra lekker! Love it!
Ik moet ook zeggen sinds ik geen snoep, chips, chocolade enzo meer eet, smaakt alles beter! En is het ook makkelijker voor mij vol te houden. (: - Geplaatst op zondag 05 februari 2012 22:07Precies! Ik volg ook geen dieet, maar ben gewoon gestopt met frisdranken en drink alleen nog maar water. Ik snoep en snack niet meer en ik eet nu bruin brood. Daarnaast eet ik echt heel veel fruit op een dag en ben ik begonnen met hardlopen.
Jezelf alles ontzeggen heeft gewoon géén nut. Dan is het maar tijdelijk en kan ik je garanderen dat de kilo's er binnenkort weer aanvliegen. Grijp deze kans nu dus aan en verander gewoon je hele levensstijl (:You can turn off the sun, but I am still gonna shine. | Verhaal: Ondergesneeuwd | TUMBLR | - Geplaatst op zondag 05 februari 2012 22:08
- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 22:09Ja gister heb ik ook gewoon 10 pringles ofzo en een paar dropjes gegeten, had 5 uur gewerkt en daarna heb ik nog 4 uur opgepast. Ik had het verdiend!
Frisdranken dronk ik sowieso nooit, lust geen prik (:
Ben wel begonnen met 1.5 liter per dag water drinken!JazzJuh wijzigde dit bericht op 05-02-2012 22:09 met 27% - Geplaatst op zondag 05 februari 2012 22:09Ik wil graag sportiever worden, kracht in mijn armen en conditie. Maar absoluut niet afvallen.. Mhm ik ga dit topic misschien volgen, maar ben bang dat het uiteindelijk toch te veel over eten gaat :')Don't fear, I'm right here. ~The honey trees tumblr
- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 22:10Ga nu even de workouts op de 1e pagina bekijken. Ik eet trouwens gewoon wat de pot schaft bij het avondeten en eet voor ontbijt en lunch boterhammen maar weten jullie misschien iets anders dat ik kan nemen aangezien brood niet echt vult bij mij?life is not about waiting for the storm to pass, it\'s about learning to dance in the rain
- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 22:10@JazzJuh: Ik heb echt totaal geen tijd om zelf te koken, zit elke dag tot gemiddeld kwart op 4 op school, en daarna met het huiswerk enzo... dat gaat hem niet worden. Maar ik vind gewoon dat ze bv makkelijk olie kan gebruiken ipv boter, maar zelfs de kleine dingetjes wil ze niet aanpassen -.-
@kaBOOM: Maar hoe doe je gezond ontbijten? (: Want brood lust ik niet (tenzij het een krentenbol is, of brood met chocopasta of iets in die richting) dus dat wordt al erg moeilijk. Hetzelfde probleem heb ik dus tussen de middag
Ja bij deze een vraag: Iemand enig idee hoe ik gezond, zonder brood en ontbijtgranen, kan ontbijten?
En hoe ik gezond, zonder brood, kan lunchen? (:
Moet wel makkelijk zijn, anders heb ik geen tijd om het te maken
27O311 Heaven must be beautiful right now, cause they got you. - Geplaatst op zondag 05 februari 2012 22:13Ik ben al eens begonnen met start to run, maar heb dit afgehaakt. Nu krijg ik toch weer sterk de neiging om te beginnen. Ik wil eigenlijk nu meteen naar buiten, maar of dit verstandig is met het donker en de sneeuw?
- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 22:13
Brinta papquote:LostMyMind schreef op 05 February 2012 @ 22:10:
Ga nu even de workouts op de 1e pagina bekijken. Ik eet trouwens gewoon wat de pot schaft bij het avondeten en eet voor ontbijt en lunch boterhammen maar weten jullie misschien iets anders dat ik kan nemen aangezien brood niet echt vult bij mij?
Don't fear, I'm right here. ~The honey trees tumblr - Geplaatst op zondag 05 februari 2012 22:14

VS Tumblr || We should embrace what we've been given and not always want something more. - Miranda Kerr - Geplaatst op zondag 05 februari 2012 22:15