Dit onderwerp heeft 1813 reacties, en bestaat uit 73 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 73.
De laatste reactie is geplaatst op 15-03-2012 16:43. Dit onderwerp is gesloten!
Commit to be fit!
- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 21:11

Hello bombshell!
Ik hoor je nu denken: Wéér een afvaltopic? Maar dan heb je het mis.
Dit is GEEN afvaltopic. Dit topic draait niet om afvallen, dit topic draait om fit zijn en goed in je vel zitten.
Ik vind dat veel topics hier uit de hand lopen en ondanks dat ze beweren dat ze gezond zijn, het uiteindelijk niet draait om being healthy, maar iedereen zich heel erg focussed op afvallen. Dan ben je hier aan het verkeerde adres.
Natuurlijk kan afvallen een leuke bijkomstigheid zijn, maar het hoofddoel hier is een gezonde levensstijl, bestaande uit veel bewegen en gezond eten.

Om dit topic gezond te houden, zijn er een aantal regels opgesteld. Ik ga hier streng op zijn en het is belangrijk dat deze gehandhaafd worden, want anders dan gaat het doel van dit topic al snel verloren.
1. Geen lijstjes. Ik merk in veel topics dat hier veel onenigheid door ontstaat omdat mensen in discussie gaan met elkaar over hun lijstjes. Natuurlijk mag je wel advies vragen over wat je tijdens een bepaalde maaltijd het beste kan eten, maar mensen die lijstjes posten worden vriendelijk verzocht het topic te verlaten, of te stoppen met hun lijstjes.
2. Geen calorieën tellen. Dit is echt niet goed voor je. Het kan tot obsessief gedrag leiden en het is ook gewoon niet nodig. Gezond eten draait om veel meer dan alleen de calorieën die in voedsel zitten.
3. Geen pro ana en thinspo. Dan kan je meteen weggaan hier want dat is absoluut niet welkom. Healthspo en fitspo is wel welkom. Helaas ontstaan er ook wel eens discussies over wat thinspo is en wat niet. In onze ogen zijn de VS Angels bijvoorbeeld níet thinspo, omdat zij gezonde lichamen hebben en erg fit zijn. We zullen vanzelf aangeven als we plaatjes thinspo vinden en je vragen deze te verwijderen.
4. Niet off-topic gaan. Natuurlijk mag je wel eens een opmerking maken die niet met onze gezonde levensstijl te maken heeft, maar voor het luchten van je hart of totale andere problemen of dingen wil ik je verzoeken om een ander topic te bezoeken.
5. Niet je eigen website, blog of tumblr promoten. Mensen moeten de plaatjes gewoon in dit topic kunnen zien, en niet als reclame naar jouw tumblr moeten gaan, dus voeg dan de plaatjes hier gewoon in!
Deel hier dus je tips, recepten, motivatie en workouts! Alles om elkaar te inspireren en te helpen om tot een ultieme gezondheid te komen!
Nog een aantal tips en inspirerende quotes:

Commit to be fit ladies!
Femme (Showstoppers), Xar (Bombshells) en ik zullen hier zo veel mogelijk een oogje in het zeil houden, maar ik verwacht natuurlijk wel dat we allemaal zo volwassen genoeg zijn om het sowieso netjes te houden hier!

You can turn off the sun, but I am still gonna shine. | Verhaal: Ondergesneeuwd | TUMBLR |
- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 21:11Hell yeah!
VS Tumblr || We should embrace what we've been given and not always want something more. - Miranda Kerr - Geplaatst op zondag 05 februari 2012 21:11I really like, ben 't totaal met je eens over alles!
COMMIT TO BE FIT
- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 21:14Goede beginpost Linda! En leuke titel ofcourse.
VS Tumblr || We should embrace what we've been given and not always want something more. - Miranda Kerr - Geplaatst op zondag 05 februari 2012 21:16LOVING DE TITEL! (:
- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 21:17Gelijk maar even een plaatjespost:

VS Tumblr || We should embrace what we've been given and not always want something more. - Miranda Kerr - Geplaatst op zondag 05 februari 2012 21:18Echt goed! Ik doe mee, ik heb net een abbo op de sportschool en ik merk al dat ik fitter aan het worden ben!Do not change who you are for anyone. If God, in all his wisdom, made you the way you are, he did it for a reason.
- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 21:18Een aantal workout video's:
10 Minute ab workout
8 minute Pilates Sexy Legs
10 minute Booty Shaking Waist Workout
Doutzen Kroes' workout (arms)
Alessandra's workout (glutes)
10 minute Leg workout
10 minute arm workout
10 minute ab workoutWinterFairy wijzigde dit bericht op 05-02-2012 21:29 met 19%You can turn off the sun, but I am still gonna shine. | Verhaal: Ondergesneeuwd | TUMBLR | - Geplaatst op zondag 05 februari 2012 21:22Goed initiatief! Zelf doe ik niet mee omdat ik op dit moment genezende ben van een eetstoornis, maar ik vind dit zeker een beter idee dan bepaalde andere topics.
Succes gewenst aan alle meiden die hier mee doen!
- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 21:22Ik ga maar gelijk wat workouts doen! :DDVS Tumblr || We should embrace what we've been given and not always want something more. - Miranda Kerr
- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 21:25Ik moet ook nog mijne doen, maar ik ben zó moe, ik denk dus dat ik 'm morgen maar 2 keer doe.
- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 21:26@Gwendolyn Heel veel sterkte en beterschap! Fijn om te horen dat het topic in de smaak valt. Wij (Xar, Femme en ik) gaan er streng op toezien dat dit topic gezond blijft en het daarom blijft draaien, en het niet uit de hand loopt. (:You can turn off the sun, but I am still gonna shine. | Verhaal: Ondergesneeuwd | TUMBLR |
- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 21:32Ohhh dit had ik net nodig! Ik was zo boos dat mn nieuwe topje me pastte, maar je echt een bult van m'n buik zag zitten, dat ik vanaf morgen geen snoep meer ga eten maar fruit :"). Maar nu heb ik een vraag he, wat is een normaal aantal chocola of chips -heid per dag? Want ik eet echt 2 repen chocola (van 100g) per dag en dan 1 zak chips per week..
- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 21:35@BuenoIsLekker Je hoeft jezelf chips en chocola natuurlijk niet helemaal te ontzeggen - dat is niet te doen - maar twee repen chocola per dag is wel veel! Beperk dat tot bijvoorbeeld een blokje chocola per keer, dat kan op zich geen kwaad. Beter nog is als je dat bijvoorbeeld alleen in het weekend doet - en dan ook niet meteen een hele reep, gewoone en stukje - zodat het echt een soort traktatie voor jezelf is en je daar veel meer van geniet.
Probeer elke keer als je chocola wilt, een glas water te drinken of een stuk fruit te eten! In het begin zal het gewoon wennen zijn en wil je graag die chocola, maar op den duur zal je ook liever fruit hebben dan chocola!You can turn off the sun, but I am still gonna shine. | Verhaal: Ondergesneeuwd | TUMBLR | - Geplaatst op zondag 05 februari 2012 21:36leuk topic!
- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 21:36oke ik doe mee!(:
- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 21:37Ik kreeg honger, dus ik heb even een bananen-melk smoothie/milkshake gemaakt. Simpelste recept ooit, maar goed. Het vult wel goed.
VS Tumblr || We should embrace what we've been given and not always want something more. - Miranda Kerr - Geplaatst op zondag 05 februari 2012 21:37Goede beginpost! Hopelijk word dit wel een gezond topic want de meeste topics lopen totaal uit de hand en worden geleidelijk aan steeds meer "thinspo".life is not about waiting for the storm to pass, it\'s about learning to dance in the rain
- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 21:39
Ja inderdaad! Want ik lees overal dat ze spijt hebben van 'n koekje ofzo, dan denk ik echt Waaaat 1 koekje? Wat moet ik dan wel niet voelen :'). Maar ik doe het echt al mijn hele leven lang (en nu is het zelfs gehalveerd ofzo). Maar denk idd dat ik ipv chocola begin aan fruit! Heb nog nooit in m'n leven groete of fruit (op appels na) gegeten dus dit wordt 2x zo moeilijk :').quote:WinterFairy schreef op 05 February 2012 @ 21:35:
@BuenoIsLekker Je hoeft jezelf chips en chocola natuurlijk niet helemaal te ontzeggen - dat is niet te doen - maar twee repen chocola per dag is wel veel! Beperk dat tot bijvoorbeeld een blokje chocola per keer, dat kan op zich geen kwaad. Beter nog is als je dat bijvoorbeeld alleen in het weekend doet - en dan ook niet meteen een hele reep, gewoone en stukje - zodat het echt een soort traktatie voor jezelf is en je daar veel meer van geniet.
Probeer elke keer als je chocola wilt, een glas water te drinken of een stuk fruit te eten! In het begin zal het gewoon wennen zijn en wil je graag die chocola, maar op den duur zal je ook liever fruit hebben dan chocola! - Geplaatst op zondag 05 februari 2012 21:39@Karen Don't worry, dat ga ik in dit topic niet laten gebeuren! Misschien zal ik soms streng moeten zijn, maar ik merk gewoon dat er behoefte is aan een gezond topic, omdat de rest juist zo uit de hand loopt.
Ik zelf irriteer me in andere topics gewoon dood en omdat ik zelf de topicstarter ben en mezelf heel goed in de hand heb, zal ik dat goed in het oog houden.You can turn off the sun, but I am still gonna shine. | Verhaal: Ondergesneeuwd | TUMBLR | - Geplaatst op zondag 05 februari 2012 21:41I'm in!! En ik heb flink wat motivatie nodig, dus hulp zou fijn zijn haha!
1e vraag:
Een paar olijven om de honger te stillen, slecht of niet?yes,it\\\'s fast,but it\\\'s a fact - Geplaatst op zondag 05 februari 2012 21:42
- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 21:42@BuenoIsLekker Dat is dus precies wat ik in dit topic wil voorkomen. Het is belachelijk als je jezelf gaat straffen om één koekje. Je hebt allemaal wel eens een setback, maar een koekje valt daar echt niet onder. Daarnaast gaan we hier niet dieeten, maar gewoon gezond leven en je mag jezelf heus wel eens verwennen!
En dat met fruit gaat wel goed komen! Als je appels lekker vind, kan ik je ook peren goed aanraden. En banaan, aardbeien, sinaasappels en ga zo maar door ... Maar als je er moeite mee hebt kan je ook smoothies maken, dan krijg je heel veel fruit binnen en die zijn superlekker!You can turn off the sun, but I am still gonna shine. | Verhaal: Ondergesneeuwd | TUMBLR | - Geplaatst op zondag 05 februari 2012 21:43quote:LostMyMind schreef op 05 February 2012 @ 21:37:
Goede beginpost! Hopelijk word dit wel een gezond topic want de meeste topics lopen totaal uit de hand en worden geleidelijk aan steeds meer "thinspo".
Precies!
Ik ga dit topic maar eens volgen
Put on your dancing shoes, you sexy little swine! - Geplaatst op zondag 05 februari 2012 21:44
Tuurlijk niet! Olijven zijn juist hartstikke gezond, dus dat is véél beter om te eten dan al die crap. Olijven beschermen tegen verschillende ziekten.quote:lovestruckx schreef op 05 February 2012 @ 21:41:
I'm in!! En ik heb flink wat motivatie nodig, dus hulp zou fijn zijn haha!
1e vraag:
Een paar olijven om de honger te stillen, slecht of niet?
VS Tumblr || We should embrace what we've been given and not always want something more. - Miranda Kerr