Dit onderwerp heeft 1077 reacties, en bestaat uit 44 pagina's. U bent momenteel op pagina 43 van 44.
De laatste reactie is geplaatst op 21-03-2012 19:30. Dit onderwerp is gesloten!
Afvallen met een BMI van 22+
- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 20:28mag ik hier nog meedoen ik heb een bmi van 28
- Geplaatst op maandag 06 februari 2012 14:43Mijn lijstje van vandaag.
O: 2 luchtige crackers (ben even de naam kwijt) met filet american.
T: 2 kleine eierkoeken.
L: kopje tomatensoep + 2 luchtige crackers met 2 eieren (scrambled eggs).
T: fruit.
A: preischotel.I\\\\\\\\\\\\\\\'m almost through the period that I need to do and then I can finally start living my life - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 15:01Yay, nieuwe mensen! Natuurlijk mogen jullie allemaal meedoen.
Welkom allemaal!
LayLaax3; ik heb de bossche bol zaterdag niet meer gehad! hahah.
Het weekend was bij mij redelijk goed gegaan (:
Targets; goed lijstje!
Mijn lijstje voor vandaag;
O: 2 knäckebröd met philadelphia + kop groene thee
T: appel + 1 snack-a-jack
L: 2 knäckebröd met kipfilet + kop groene thee
T: yoghurt met fruit
A: pangafilet met roerbakgroenten - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 15:02morgen beginnen vandaag boodschappen gedaan manderijntjes, appels bruin brood etc.
- Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 15:13@roadside&Laylaax3; dankjee
Donderdag begin ik lekker weer met werken xD
@roadside; Wat naar van haar zeg.Ik kan me echt irriteren aan zulke mensen.Ik heb ook een vriendin die 58 weegt en de heletijd zegt dat ze wilt afvallen.'s ochtends als ik wakker word zie ik een hele verhaal van haar op ping over hoe blij ze is dat ze 2 kg af is gevallen.En later in de avond zie ik weer een hele verhaal over hoe boos ze is dat ze 2 kg is aangekomen
. En het ergste van alles vind ik dat ze wilt afvallen voor een jongen. Een keer vroeg ze me of ik me niet schaamde voor me lijf. Maar ze vroeg het op een toon van 'hey jij moet je schamen voor je lijf'. Dat kwam echt behoorlijk hard aan bij mij.Maar sinds dien heb ik de contact ook verminderd.
Zulke mensen gunnen je aandacht niet eens vind ik.Ze willen je alleen maar omlaag halen.De waarheid is alleen hard voor hen die er ongehoorzaam aan zijn. - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 15:13@Boxman; Ik zie een bekende gezicht? :p Jij deed volgens mij ook ooit mee hier toch?
@Target; Welkom&Succes!
@xGirlnextdoor; Welkom&Succes
@imnotyours; Welkom&Succes
yeey nieuwe mensen
De waarheid is alleen hard voor hen die er ongehoorzaam aan zijn. - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 15:16

De waarheid is alleen hard voor hen die er ongehoorzaam aan zijn. - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 17:19@ CatEyes; Ja inderdaad echt vervelend! Maar ik kan verder wel goed met haar opschieten (ze zit ook bij mij in de klas). Ik moet alleen niet meer met haar over afvallen/gewicht praten want dan begint ze alleen over zichzelf te praten ;p
Vandaag ging goed (: behalve mijn middag tussendoortje maar ik had er even zin in en geen zin in fruit ;p
O: 2 knäckebröd met kipfilet + kop groene thee
T: 1 snack-a-jack + appel
L: 2 knäckebröd met filet americain
T: 1 wit bolletje met paturain + kop groene thee
A: ik denk dat ik kipfilet met roerbakgroenten voor mezelf ga maken, heb geen zin om iets moeilijks te maken ;p - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 14:49Hoe is het met iedereen?
Vandaag was weer een goede dag voor mij (: Ik was vrij van school dus lekker rustig dagje gehad.
Mijn lijstje:
O (11 uur pas): yoghurt met havermout + kop groene thee
T: appel
L: 3 knäckebrod met kipfilet + kop groene thee
T: snack-a-jack + 2 kiwi's + 1 mandarijn
A: nog geen idee wat ik ga maken, ik heb eigenlijk zin in pasta..
+ 20min. zumba abs en 30min. wandelen.
Vieren ze trouwens carnaval waar jullie wonen? Dat wordt bij mij echt een ramp met alcohol en ongezond eten ;p - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 18:38Mijn weekend was niet zo heel goed. Schoonmoeder was jarig en geslaagd voor rijbewijs, dus allemaal lekkere dingen gehad.
Maar vandaag lekker gesport en wezen shoppen, dus veel gelopen! En zometeen ga ik nog lang met de hond wandelen
Mijn lijstje van vandaag:
O: Broodje met kaas, gekookt ei en een kop groene thee
T: Mandarijn
L: kop tomatensoep en een tosti
A: Zuurkool met magere worst
Hier vieren ze wel carnaval, maar gelukkig kan ik maar een dag gaan, want daarna ga ik lekker op vakantie!
En ongezonde eten en de alcohol is dan idd een probleem, maar dan moet je maar gewoon veel dansen en springen en dan gaan de calorietjes er wel weer vanaf!
- Geplaatst op dinsdag 21 februari 2012 09:56@roadside; moooie lijstjes!
Bij mij vieren ze wel carnaval.Maar ik doe er zelf niet zoveel mee.
4 jaar samen
wow dat is lang!Hebben jullie al toekomst plannen?
@Laylaax3; Gefeliciteerddd! Ik kan niet wachten totdat ik begin met rijlessen. Ik ga in de zomer beginnen xD. Mooie lijstje!
Ik heb het ontzettend druk gehad met school,stage en werk.
Op werk gaat het goed.Ik heb aardige collega's en het werk valt wel mee. Mijn crisis is in iedergeval weg. Ook ben ik blij dat ik nu weer gewoon 'een leven' heb. Ja klinkt raar.Maar ik hou gewoon van een druk leven. 1 maand geleden was mijn dagindeling precies zo:
-slapen
-eten
-school(als ik zin had)
-eten
-tv of laptop
-slapen
.Ik merkte ook dat ik depressief raakte.
Nu gaat het gelukkig beter. Ook met gezond eten. Ik had me week woensdag gewogen en ik woog 62 kg
Lijstje van vandaag:
O; 1 boterham met slankie+1 boterham met kipfilet+ 1 glas magere melk
T(net); 2 manaderijnen+2 rijstwafels met slankie+glas water
Zometeen
L; 1 boterham met kaas+1 boterham met kipfilet+glas water
A; Nasi met groenten.De waarheid is alleen hard voor hen die er ongehoorzaam aan zijn. - Geplaatst op dinsdag 21 februari 2012 23:30wehh topic gaat slooomDe waarheid is alleen hard voor hen die er ongehoorzaam aan zijn.
- Geplaatst op woensdag 22 februari 2012 17:13upjefashionloverrrx wijzigde dit bericht op 22-02-2012 17:14 met 94%
- Geplaatst op donderdag 23 februari 2012 12:15Is er nog leven? Anders wil ik me ook wel aansluiten!
I'll be you, let's trade shoes, just to see what it would be like, look at shit through each others eyes. - Geplaatst op donderdag 23 februari 2012 19:16Zou ik misschien ook nog mee mogen doen?

(BMI is net 22)En ik zweef in de lucht, op de wolk in me hoofd, er is niets om me heen - Geplaatst op vrijdag 24 februari 2012 13:49Oke. de weegschaal geeft steeds wat anders aan, maar gisteravond stond er 62,3.
en dit is echt te veel aangezien ik vorig jaar 53 woog, en ik ben niet meer in de lengte gegroeit.
mijn BMI is 23,3.. opzich dus wel gezond, maar ik heb echt een buikje, en broeken beginnen strak te zitten, dus ik wil héél graag wat kwijt.
Ik heb geen idee waar ik moet beginnen of hoe, maar ik ga mijn best doen.
O: Halfvolle yoghurt met cruesli, rozijn-noten
T: Niets
M: Geklopt ei
T: Kiwi
het gaat nog niet toppie, maar oké!
heb al wel op de loopband gestaan haha (:
vinden jullie het goed als ik mee doe?Ik was overdressed. - Mijn hair tumblr! - Geplaatst op vrijdag 24 februari 2012 15:25Ik kan je van een 22+ gebouw afduwen :')
- Geplaatst op vrijdag 24 februari 2012 18:00
- Geplaatst op donderdag 01 maart 2012 17:38ik wil ook meedoen,
mijn bmi is 24 en weeg nu 67 kilo.
graag wil ik er 10 kilo af. dan is mijn bmi ongeveer 20
en het liefst in 10 weken of in ieder geval voor 1 juni
Voortaan gezond eten en meer sporten, want ik ben meer sponsor aan het worden van de sportschool dan dat ik zelf daar sport.
Maar vanavond ga ik wel weer! - Geplaatst op maandag 05 maart 2012 12:08
wtf :')quote:LauwdyG schreef op 24 February 2012 @ 15:25:
Ik kan je van een 22+ gebouw afduwen :')De waarheid is alleen hard voor hen die er ongehoorzaam aan zijn. - Geplaatst op maandag 05 maart 2012 12:11@Maaihoofd; Na een tijdje is bijna iedereen dood hier
@xTammie; Welkom&Succes!
@Excogitation; Tuurlijk mag je mee doen!Welkom&Succes.
Ik heb hetzelfde probleem als jij.Ik heb ook alleen een buikje. Denk dat ik weer aan buikspieroefeningen begin.
@Kimmie1994; Welkom&SuccesDe waarheid is alleen hard voor hen die er ongehoorzaam aan zijn. - Geplaatst op maandag 05 maart 2012 12:12Ik hoor jullie steeds praten over BMI..
ik heb een tijdje in een schoonheidssalon gewerkt, en die BMI zou ik niet zo serieus nemen, niet als lijdraad bedoel ik dan.
Je lichaam bestaat serieus ook uit enorm veel water, de dikte van beenderen is voor elke persoon anders (dikker=zwaarder), je postuur kan anders zijn (grof of fijn gebouwd) en zo zijn er nog meer dingen... - Geplaatst op maandag 05 maart 2012 12:16Meiden hoe was jullie (voorjaarsvakantie)
Ik heb genoten van me vakantie heb ook lekker niet gewerkt(terwijl dat wel de bedoelig was..)Achja ik werk aankomende week tog weer 3 dagen.
Alleen heb ik de hele week niet gesport.Langer zelfs. Ik moet er echt iets aan doen. Maar heb totaal geen motivatie.Ook geen tijd..Het is echt geen excuus. Ik zit 3 dagen op school en 2 dagen op stage. Tussen door werk ik nog 3/4 dagen. Gelukkig loop ik wel heen en weer op m'n werk..Dat is al wat toch?
Wat doen jullie zoal aan sport?De waarheid is alleen hard voor hen die er ongehoorzaam aan zijn. - Geplaatst op maandag 05 maart 2012 13:06
We nemen het ook niet serieus. Een bmi van 22 is gezond. Maar als je de topic door leest zie je meisjes hier een hogere bmi hebben en wat aan de zwaare kant zijn. En de andere meisjes met eem bmi van 22(waaronder ik) gezonder willen leven en een strakke buik willen. Niks verkeerds toch?quote:nataschax schreef op 05 March 2012 @ 12:12:
Ik hoor jullie steeds praten over BMI..
ik heb een tijdje in een schoonheidssalon gewerkt, en die BMI zou ik niet zo serieus nemen, niet als lijdraad bedoel ik dan.
Je lichaam bestaat serieus ook uit enorm veel water, de dikte van beenderen is voor elke persoon anders (dikker=zwaarder), je postuur kan anders zijn (grof of fijn gebouwd) en zo zijn er nog meer dingen...De waarheid is alleen hard voor hen die er ongehoorzaam aan zijn. - Geplaatst op woensdag 07 maart 2012 16:38quote:kimmie1994 schreef op 01 March 2012 @ 17:38:
ik wil ook meedoen,
mijn bmi is 24 en weeg nu 67 kilo.
graag wil ik er 10 kilo af. dan is mijn bmi ongeveer 20
en het liefst in 10 weken of in ieder geval voor 1 juni
Voortaan gezond eten en meer sporten, want ik ben meer sponsor aan het worden van de sportschool dan dat ik zelf daar sport.
Maar vanavond ga ik wel weer!
Ben al 1 kilo afgevallen sinds vorige week! Vanmorgen stond er 66,0! Je ziet nog geen verschil jammer genoeg maar dat zal over een aantal weken wel zo zijn. Ik zit zo'n beetje te rekenen en als het zo door gaat weeg ik over 6 weken (rond 19 april) 60 kilo. En dan doe ik het denk ik rustig aan totdat ik mijn streefgewicht van 57 heb behaald. (rond 1 juni)
Ben echt blij ookal is het maar 1 kilo