Dit onderwerp heeft 1077 reacties, en bestaat uit 44 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 44.
De laatste reactie is geplaatst op 21-03-2012 19:30. Dit onderwerp is gesloten!
Afvallen met een BMI van 22+
- Geplaatst op woensdag 15 september 2010 18:37haha weer vandaag niet echt goed bezig geweest
MORGEN sws beginnen!love, live, laugh - Geplaatst op woensdag 15 september 2010 22:37Oke vandaag was het miss gegaan en heb een kut gevoel
O; 2 boterhammen met smeerkaas(slank)
T;
M; time out koekjes
A;
T; Bugels chips,Kitkat,Ben n jerry ijs,magere yoghurt.
De waarheid is alleen hard voor hen die er ongehoorzaam aan zijn. - Geplaatst op woensdag 15 september 2010 22:47@cateyes dankje
vandaag best wel een slecht lijstje :$ maar komt doordat ik geen tijd had enz.
ik post m alsnog wel ff;
O: gekookt ei + 1 tomaat
T: kauwgom + cola light
M: /
T: 2 garfield koekjes :$
A: een bord met rijst en gehakt en meer dingen ;p
T: druifenYou don\\\\\\\'t sparkle? I see no point talking to you :| - Geplaatst op donderdag 16 september 2010 15:59O; 2 boterhammen met smeer kaas (slank) en magere melk
T; kitkat :$
M; broodje gezond
straks
A; kip met aardappelen
T; ?
ik merk van me zelf wel dat ik gezonder eet want vroeger was het alleen maar chocola,koekjes in plaats van gwn normaal brood eten.
Ik ga zo meteen nog wat buik oefeningen doen.De waarheid is alleen hard voor hen die er ongehoorzaam aan zijn. - Geplaatst op donderdag 16 september 2010 20:19upDe waarheid is alleen hard voor hen die er ongehoorzaam aan zijn.
- Geplaatst op vrijdag 17 september 2010 16:49Hm het lijkt alsof ik hier in mn uppie ben

Ik heb sinds gister echt een opgeblazen buik :S
Maar weet niet hoe het komt misschien door dat ik weinig eet..
Mja
O; 2 boterhammen met smeerkaas slank en magere melk
T; -
M; Broodje sate en water
T; 1 kiwi
straks
A; rijst met aardappel en magere yoghurt
T; ?De waarheid is alleen hard voor hen die er ongehoorzaam aan zijn. - Geplaatst op vrijdag 17 september 2010 17:14Ik heb een bmi van 24 ='S
aaaah, wilt iemand samen afvallen??
stuur maar een berichtje, want alleen lukt het me dus echt niet D: - Geplaatst op vrijdag 17 september 2010 18:00
- Geplaatst op vrijdag 17 september 2010 19:00o: broodje met slankie smeerkaas
t: appel
M: 2 broodjes met slankie smeerkaas
t: koffie + muffin
A: Jus d' orange , patatjes, een snitzel
oke vandaag ook niet zo'n goede dag
njalove, live, laugh - Geplaatst op vrijdag 17 september 2010 20:14
ik wil wel..Maar je kan dit topic ook gwn volgenquote:Beautiful_Lie schreef op 17 September 2010 @ 17:14:
Ik heb een bmi van 24 ='S
aaaah, wilt iemand samen afvallen??
stuur maar een berichtje, want alleen lukt het me dus echt niet D:De waarheid is alleen hard voor hen die er ongehoorzaam aan zijn. - Geplaatst op vrijdag 17 september 2010 20:16quote:DEARYOU schreef op 17 September 2010 @ 18:00:
ik krijg een dietiste! *blije mij*
Leuk. Ik wil dr ook 1.
Maar moet je ervoor betalen ofzo?De waarheid is alleen hard voor hen die er ongehoorzaam aan zijn. - Geplaatst op zaterdag 18 september 2010 12:31Ik voel me goed vandaag

ik heb net ongeveer 5 km gejogd!
Mijn planning voor vandaag:
O: 2 volkoren boterhammen met kipfilet (204) + opkikker soep (7)
T: kauwgom (2)
M: appel (60) + 1 pakje crackers (112)
T: cola light (2)
A: 5 opscheplepels rijst (600) + yoghurt (70)
T: fruit -weetnognietwat- (100?)
totaal = 1157 kcal
wel goed toch? (:You don\\\\\\\'t sparkle? I see no point talking to you :| - Geplaatst op zaterdag 18 september 2010 12:34
ik denk t wel ;pquote:CatEyes schreef op 17 September 2010 @ 20:16:
[...]
Leuk. Ik wil dr ook 1.
Maar moet je ervoor betalen ofzo?You don\\\\\\\'t sparkle? I see no point talking to you :| - Geplaatst op zondag 19 september 2010 20:50vandaag ging slecht vanwege 'pijn'
M; 2 gekookte eiren
T; 1 mini bros
*depressie door mn vriend*
A; patat met mayo
De waarheid is alleen hard voor hen die er ongehoorzaam aan zijn. - Geplaatst op zondag 19 september 2010 20:52He meiden!
Ik vroeg me af of ik mee zou mogen doen met dit topic.
Als dat echt niet meer kan omdat het te vol zit houd het natuurlijk op.
Ik deed eerder mee in het topic: afvallen +10 kilo, maar daar is uiteindelijk niks meer van terecht gekomen vanwege meiden die vonden dat ze zich er mee moesten bemoeien.Hot as fire, cold as ice. - Geplaatst op maandag 20 september 2010 15:43Sombrero van mij mag je mee doen.
Wat is je bmi?
O; 2 boterhammen met smeerkaas slank
T; -
M; Broodje sate
T; roomboter croissant( i know slecht)
Zometeen
A; Spinazie
en heb alleen water gedronken vandaag
De waarheid is alleen hard voor hen die er ongehoorzaam aan zijn. - Geplaatst op dinsdag 21 september 2010 16:33O;2 boterhammen 1tje met smeerkaas 1tje met kip
T;-
M; time out koekjes
T; ontbijtkoek
Zometeen
A; pizza(me broer is jarig drm)
T; ?De waarheid is alleen hard voor hen die er ongehoorzaam aan zijn. - Geplaatst op dinsdag 21 september 2010 16:34Ik merk dat ik me lichter voel ofzo:p
en dat me buik niet meer zo opgeblazen eruit ziet.
Mss is het te vroeg want ben pas 1 week bezig.
Maar ik voel me echt beter
De waarheid is alleen hard voor hen die er ongehoorzaam aan zijn. - Geplaatst op dinsdag 21 september 2010 16:37quote:CatEyes schreef op 17 September 2010 @ 20:16:
[...]
Leuk. Ik wil dr ook 1.
Maar moet je ervoor betalen ofzo?
Volgens mij word het in sommige gevallen wel vergoed.
(ja sorry, ik las even mee in dit topic, misschien helpt het jou wel (: ) - Geplaatst op dinsdag 21 september 2010 18:20quote:CatEyes schreef op 21 September 2010 @ 16:34:
Ik merk dat ik me lichter voel ofzo:p
en dat me buik niet meer zo opgeblazen eruit ziet.
Mss is het te vroeg want ben pas 1 week bezig.
Maar ik voel me echt beter
ja dat heb ik ook, ik voel me gezonder
ook nadat ik gejogd heb ^^You don\\\\\\\'t sparkle? I see no point talking to you :| - Geplaatst op woensdag 22 september 2010 20:27O; 2 boterhammen 1tje met kip 1tje met smeerkaas+water
T;-
M;-
A; spinazie.De waarheid is alleen hard voor hen die er ongehoorzaam aan zijn. - Geplaatst op woensdag 22 september 2010 20:28Waar zijn je tussendoortjes en je lunch?
liever geleefd en bedorven dan niet geleefd en toch gestorven! - Geplaatst op woensdag 22 september 2010 20:30Overgeslagen voelde me kut vandaag.. had zelfs moeilijk m'n avond eten gegeten.
Wou ff gewoon niet etenDe waarheid is alleen hard voor hen die er ongehoorzaam aan zijn. - Geplaatst op woensdag 22 september 2010 20:31Goed topic. Woa, laat ik mijn bmi maar eens bekijken.
15.74 wtf. achja x]Why don't the Cullens attack Bella when she's on her period? - Geplaatst op woensdag 22 september 2010 20:42quote:CatEyes schreef op 22 September 2010 @ 20:30:
Overgeslagen voelde me kut vandaag.. had zelfs moeilijk m'n avond eten gegeten.
Wou ff gewoon niet eten
Das kut! sterkte!
maar ik wil niet lullig ofzo doen, maar maaltijden overslaan is echt heel slecht, dus als je echt niet wil eten, probeer dan in ieder geval iets lichts...
liever geleefd en bedorven dan niet geleefd en toch gestorven!