1. Girlscene
  2. Girlscene
  3. Fashion
  4. Teenslippers schadelijk voor voeten

Dit onderwerp heeft 109 reacties, en bestaat uit 5 pagina's. U bent momenteel op pagina 5 van 5.
De laatste reactie is geplaatst op 04-07-2009 16:52.

Teenslippers schadelijk voor voeten

1. Small
    Afbeelding van Pilartje

Pilar
    450 berichten
    Lid sinds November 2007

ze lopen lekker. je moet er alleen niet snel op willen lopen, dan krijg je kramp in je been :P

XO

2. Large
    Afbeelding van Schynzel

L
    11,740 berichten
    Lid sinds November 2007

ik draag ze niet want ik heb lelijke voeten. (plus ik vind ze te bloot)

What can you say?! Your life is shit today! TUMBLR http://anewpairofvintageboots.tumblr.com/

3. Large
    Afbeelding van Eevha

Eva
    6,759 berichten
    Lid sinds February 2008

quote:
    Nandjama schreef op 17 juli 2008 @ 18:34:
    Ik loop er gewoon op door hoor, haha. tegenwoordig is alles slecht en van de gezondheids slippers zijn echt te lelyk.

Werkwoord: worden. Stam: word. Tegenwoordige tijd ik word (ik + stam). Hij/zij/het/u wordt (stam+t). Moeilijk? Werkwoord: lopen. Stam: loop. Ik loop. Hij loopt. Thank you.

4. Medium
    Afbeelding van Perfuckt

Perfuckt
    1,516 berichten
    Lid sinds November 2007

Ik loop niet echt op van die platte teenslippers, wel op Birkenstocks. En soms heel even op van die platte, maar dat is dan echt voor een uurtje ofzo. Verder vind ik het best onhandig om teenslippers aan te doen in het zwembad, aangezien het daar altijd *** druk is en je ze dan weer uit dan weer aan dan weer uit moet doen, etc. Wel handig tegen schimmels, maar over het algemeen onhandig in het zwembad.

www.brightestbeauty.com

5. Large
    Afbeelding van SHAKEITUP

C.
    6,371 berichten
    Lid sinds November 2007

ze zitten fijn.
    zijn mooi.
    en niet warm? haha

6. Medium
    Afbeelding van SAINTGERMAIN

V for victory
    1,143 berichten
    Lid sinds March 2009

Tegenwoordig zijn zoveel dingen slecht voor je, dat je door het bomen het bos niet meer ziet.
    Doe eens wat nuttige dingen ipv van die kansloze onderzoeken.

'Ik ken geen zekere weg naar het succes, alleen een naar de zekere mislukking - het iedereen naar de zin te willen maken.'' Plato

7. Large
    Afbeelding van blackthumbnail

blackthumbnail
    6,242 berichten
    Lid sinds May 2009

ik heb mega-doorgezakte voeten dus ik kan op teenslippers max. een uur lopen. dan krijg ik last van m'n knieen en alles. ik heb wel slippers van teva en die hebben voetbed enzo. loopt veeeel chiller (:

tumblr /// apple juice, man... fucking delicious.

8. Xtra-small
    Afbeelding van femsss

F
    86 berichten
    Lid sinds March 2008

quote:
    Strokes schreef op 17 juli 2008 @ 18:35:
    Ik blijf er wel in rondlopen. Zo'n gezeik tegenwoordig! Niets is meer goed, wat mogen we nog wel? En achteraf blijkt het product wat zo slecht zou zijn, helemaal niet schadelijk is. Onzin dus.

daddy always said if boys don't like you they are gay

9. Large
    Afbeelding van Littleboots

Tessa
    9,934 berichten
    Lid sinds March 2009

pff ik loop gewoon op slippers als ik dat wil hoor..

Tumblr | Every little piece of your life, will add up to one.

10. Xtra-small
    Afbeelding van Mawm

Marlies
    2 berichten
    Lid sinds October 2008

Ik heb gewoon Birkenstocks aan, iedereen draagt die bij ons... Maar als ik snel even naar buiten moet, zijn teenslippers het eerste wat ik aandoe...

XX

Twilight(L)

Girlscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?