1. Girlscene
  2. Girlscene
  3. Fashion
  4. Sheepskin/ Schapenwollen schoenen gezocht. (Uggs)

Dit onderwerp heeft 28 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 10-02-2012 20:36. Dit onderwerp is gesloten!

Sheepskin/ Schapenwollen schoenen gezocht. (Uggs)

1. Small
    Afbeelding van Belize

Belize
    228 berichten
    Lid sinds November 2011

Hallo meisjes,

Ik zoek me rot naar een winkel/webshop in NL waar je echte schapenwollen schoenen kan kopen. Dan wil ik niet die dure van UGG Australia maar rond de 50 a 70 euro. Het moet wel echt schapenwol zijn want die neppe stoffen versies zakken gauw in en zijn niet zo warm als die van echt schapenwol. Ik heb ze gauw nodig ivm de sneeuw en vrieskou. Dit topic is dus bedoelt voor diegenen die zich de versies van UGG Australia niet kunnen permitteren (like me). Graag geen comments over neppe zijn lelijk etc., daar hebben we niks aan. De andere topics gaan over UGG Australia, ik zou dan die topics "vervuilen". Alvast bedankt, jullie zouden mijn koude voetjes er erg mee helpen.

Zulke bedoel ik:

http://hatsbythe100.com.au/zencart/images/ShortUggs_Natural_01.jpg
    http://www.sheepskin-boots.net/images/sheepskin-boot.jpg

1. Large
    Afbeelding van MJ555

Maaike
    10,569 berichten
    Lid sinds August 2008

Ik heb zulke, maar ik heb ze via een vrouw Uggs feestje.
    Maar ik vind voor de sneeuw echte sneeuwschoenen beter.

*And at last I see the light and it\'s like the fog has lifted, And at last I see the light and it\'s like the sky is new. And it\'s warm and real and bright* #IamDisneyandIloveit

2. Large
    Afbeelding van MJ555

Maaike
    10,569 berichten
    Lid sinds August 2008

Al heb ik niet zo'n hak.

*And at last I see the light and it\'s like the fog has lifted, And at last I see the light and it\'s like the sky is new. And it\'s warm and real and bright* #IamDisneyandIloveit

3. Medium
    Afbeelding van AishaEstRegina

Aïsha
    1,473 berichten
    Lid sinds November 2008

Uh ? Misschien die hobs? Al vind ik die niet zo fijn. Ik heb ze al 2 jaar van Blink (nelson) en die zakken niet uit en zijn ook suuuper warm. Ze kostten binnen jouw prijs volgens mij

Ik was: ishaby en IkBenHipJijNiet. Blog : www.girls-love-beauty.blogspot.com Aïsha Est Regina

4. Xtra-small
    Afbeelding van xSexyBadeend

Lola
    70 berichten
    Lid sinds February 2012

Neem anders snowboots die zijn lekker warm en goed voor in de sneeuw te lopen ;).

:D

5. Small
    Afbeelding van hannnahh

Hannah
    147 berichten
    Lid sinds April 2010

Ella's toch?

6. Small
    Afbeelding van Live_yourxlife

Laurien
    159 berichten
    Lid sinds February 2012

ja allenmaal leuk en aardig, maar schapenwol/sheepskin is ook niet heel goedkoop hoor...

7. Large
    Afbeelding van Moonstone

Lies
    5,253 berichten
    Lid sinds December 2010

Bearpaw's?

8. Small
    Afbeelding van 1001

Lileh
    761 berichten
    Lid sinds May 2009

Ten eerste wil ik even opmerken dat die "uggs" van het eerste plaatje ontzettend slecht zijn voor je voet omdat de zool te plat is. Die andere zoals die sundancekloon zijn ook niet heel goed voor je voet maar wel al veel beter dan die hele platte. (je moet ze uiteraad niet elke dag dragen anders krijg je alsnog op langere termijn voetproblemen)

Ik heb trouwens in de aanbieding voor 70 euro deze sheepskin schoenen gezien bij Nelson:

http://i.imgur.com/xswDa.jpg
    http://i.imgur.com/614Yo.jpg

9. Small
    Afbeelding van 1001

Lileh
    761 berichten
    Lid sinds May 2009

En oh, bij de V&D in Leiden hebben e heel veel camel en grijze "nepuggs" van echt schapenwol! En dan met een betere zool dan een hele platte! Die "ugg tall" kosten 100 euro en ze hebben nog een paar andere modellen voor +/- 70 euro.

10. Medium
    Afbeelding van HANDLELOVE

Anke
    3,476 berichten
    Lid sinds August 2008

Hadden ze een tijdje geleden niet zoiets bij de Van Haren?

11. Xtra-small
    Afbeelding van BunnyPhluff

Katrien
    27 berichten
    Lid sinds March 2011

Mn zus heeft er een paar van replay, die zijn wel vrij mooi (voor zover dat mooi kan zijn) en van goede kwaliteit, maar geen idee van de prijs (wel goedkoper dan uggs)

12. Small
    Afbeelding van Belize

Belize
    228 berichten
    Lid sinds November 2011

Die Ella's zijn niet van echt schapenwol. Ik zie al goede suggesties :D

13. Small
    Afbeelding van Belize

Belize
    228 berichten
    Lid sinds November 2011

quote:
    Waar kan je die halen?

14. Small
    Afbeelding van Belize

Belize
    228 berichten
    Lid sinds November 2011

quote:
    BunnyPhluff schreef op 04 February 2012 @ 19:09:
    Mn zus heeft er een paar van replay, die zijn wel vrij mooi (voor zover dat mooi kan zijn) en van goede kwaliteit, maar geen idee van de prijs (wel goedkoper dan uggs)
    Die van Replay zijn inderdaad mooi van de buitenkant, maar er zit geen echt schapenwol in.

15. Xtra-large
    Afbeelding van heteICETEA

Anouk
    14,518 berichten
    Lid sinds October 2008

UP!

Trek het je niet aan, het past je toch niet.

16. Xtra-small
    Afbeelding van DIKKEXKNUFFEL

jill
    5 berichten
    Lid sinds February 2012

normale en echte sheepskin laarzen vind je niet echt, of ze zien er gewoon zo lelijk uit dat je ze niet aan doet... dus neem gewoon echte uggs en ja dan betaal je wat meer.. dus?

17. Medium
    Afbeelding van augurkenpot

Annelies
    1,950 berichten
    Lid sinds November 2011

bij echt schapenwol denk ik dan aan emu, die zijn wel wat goedkoper.

18. Small
    Afbeelding van LovelyLoulou

Louise
    598 berichten
    Lid sinds January 2008

quote:
    augurkenpot schreef op 04 February 2012 @ 22:58:
    bij echt schapenwol denk ik dan aan emu, die zijn wel wat goedkoper.

19. Small
    Afbeelding van LovelyLoulou

Louise
    598 berichten
    Lid sinds January 2008

quote:
    Deze heb ik in mijn omgeving ook al een paar keer voorbij zien komen! Deze schijnen bijna het zelfde als Uggs te zijn. Of het echt schapenwol is weet ik eerlijk gezegd is niet.

20. Small
    Afbeelding van Belize

Belize
    228 berichten
    Lid sinds November 2011

quote:
    LovelyLoulou schreef op 04 February 2012 @ 23:15:
    [...]

Deze heb ik in mijn omgeving ook al een paar keer voorbij zien komen! Deze schijnen bijna het zelfde als Uggs te zijn. Of het echt schapenwol is weet ik eerlijk gezegd is niet.
    Ik heb even het merk EMU bekeken en het is echt schapenwol :D !

21. Small
    Afbeelding van Belize

Belize
    228 berichten
    Lid sinds November 2011

quote:
    DIKKEXKNUFFEL schreef op 04 February 2012 @ 22:42:
    normale en echte sheepskin laarzen vind je niet echt, of ze zien er gewoon zo lelijk uit dat je ze niet aan doet... dus neem gewoon echte uggs en ja dan betaal je wat meer.. dus?

Zoals ik in de openingspost al duidelijk maakte: op zulke comments zitten wij niet te wachten! De uggs van UGG Australia zijn in China gemaakt en niet in Australië zoals de naam doet vermoeden. UGG's zijn een schoensoort, er bestaat dus niet zoiets als "echte UGG's". Get your facts straight before you start talking... Bovendien ga ik niet 250 euro neertellen voor een laars die 1 a 2 seizoenen meegaat. Heb ik nooit gedaan en ben ik ook niet van plan om te doen! Ik heb zelfs mooiere UGG's gezien dan die van UGG Australia, bijv. Koolaburra etc., maar dat is ook giftig duur.

Om mijn standpunt te onderbouwen:
    http://sheepskinshoes.com/Library//images/JESSSICA%20FRINGE_CN_SIDE.jpg
    http://sheepskinshoes.com/Library//images/PAYTON%20SHORT_CN-SIDE.jpg
    http://sheepskinshoes.com/Library//images/swirl_bone_p.jpg

Excuses als ik enigzins lichtelijk gefrustreerd overkom nu

Belize wijzigde dit bericht op 05-02-2012 06:03 met 16%

22. Small
    Afbeelding van Lautjuh_93

laura
    864 berichten
    Lid sinds December 2008

omg die 2de zijn echt leuk^^
    ik heb wel 2 paar van ugg australia maar dat is omdat ik het merk erg fijn vind maar zou ik goede en mooie uggs van een ander merk hier in de buurt vinden zou ik die ook kopen. zolang het maar echt schapenvacht is van dat speciala schaap anders werkt het nog niet echt

23. Medium
    Afbeelding van augurkenpot

Annelies
    1,950 berichten
    Lid sinds November 2011

op www.spartoo.nl is er wel een paar emu's voor 85 euro, en dat is zeker weten echt.

24. Small
    Afbeelding van ThediaryofMeg

Meggy
    330 berichten
    Lid sinds October 2010

En op marktplaats? Daar heb je dan wel vele nepperds, maar er staan ook echte bij, kwestie van goed zoeken, ik verkoop ook me uggs, 2x gedragen voor 60 a 70 euro, maar denk dat deze uggs iets te koud zijn voor de winter met sneeuw xD maar daar staan ook koolaburra's bij etc.

Girlscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?