1. Girlscene
  2. Girlscene
  3. Fashion
  4. Perfecte schoenen maar verzend niet naar NL

Dit onderwerp heeft 23 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 04-02-2012 21:37.

Perfecte schoenen maar verzend niet naar NL

1. Medium
    Afbeelding van CTFO

C.
    1,866 berichten
    Lid sinds November 2007

Hoi! Ik heb dus echt hele toffe schoenen gezien die ik móét hebben... maar ze zijn dus van Zara.com.. En ze verzenden niet naar NL.. maar weet iemand misschien toch een manier of heeft iemand ze thuis liggen in maat 38 en wilt ze kwijt? of misschien een andere site? Zou echt relaxed zijn...

deze zijn het:

http://static.zara.net/photos//2011/I/1/1/p/5360/001/022/5360001022_1_1_3.jpg?timestamp=1322502235433

1. Medium
    Afbeelding van Ichdrasil

Ina
    1,650 berichten
    Lid sinds May 2009

ebay?

2. Xtra-large
    Afbeelding van Sparrow

-
    18,973 berichten
    Lid sinds April 2010

Zara verzendt toch wel naar Nederland? Dat dacht ik altijd tenminste.

Our choices define who we are, far more than our abilities. TUMBLR 365 DAY PROJECT

3. Xtra-small
    Afbeelding van BunnyPhluff

Katrien
    27 berichten
    Lid sinds March 2011

oh dat heb ik ook vaak. In de winkels gaan zoeken lijkt mij een goeie optie?

4. Medium
    Afbeelding van CTFO

C.
    1,866 berichten
    Lid sinds November 2007

Ja klopt Zara.nl wel.. maar .com niet! Echt balen!

5. Medium
    Afbeelding van CTFO

C.
    1,866 berichten
    Lid sinds November 2007

Oja en ebay & marktplaats heb ik ookal op gekeken...

6. Xtra-large
    Afbeelding van Sparrow

-
    18,973 berichten
    Lid sinds April 2010

Ooh okee!
    Misschien even rondbellen naar Zara's in je omgeving, of iets zoeken op Ebay wat erop lijkt? Dus niet op de merknaam zoeken maar op de omschrijving van de schoen.

Our choices define who we are, far more than our abilities. TUMBLR 365 DAY PROJECT

7. Medium
    Afbeelding van cruxed

Esther
    1,071 berichten
    Lid sinds October 2010

aaah dat is balen, ik zou zeggen eventjes bellen inderdaad naar zara's in je omgeving? en dan het artikelnummer enzo noemen. en rondzoeken op ebay inderdaad. succes! :)

wild hearts cannot be broken

8. Medium
    Afbeelding van Withyourlove

B irthe
    2,920 berichten
    Lid sinds August 2011

Geen idee, maar ik heb hetzelfde voor bij h&m daar verzenden ze niet naar Belgie

~ All the time we spent together makes it hard to get you outta my system.

9. Large
    Afbeelding van livethegoodlife

livethegoodlife
    6,157 berichten
    Lid sinds April 2008

In de winkel? In elke stad heb je Zara's zitten.

10. Large
    Afbeelding van Moonstone

Lies
    5,253 berichten
    Lid sinds December 2010

Zara Nederland heeft die schoenen ook gewoon verkocht. Zal dus even rond bellen.

11. Small
    Afbeelding van DianaHorizon

Diana
    435 berichten
    Lid sinds September 2011

vind je ze echt mooi? miss ken je iemand in een ander land? verre familie? vrienden van je ouders oid?

12. Xtra-small
    Afbeelding van ForumGast

Anoniem
    65 berichten
    Lid sinds June 2011

kijk hier eens : http://www.ebay.com/sch/i...rksid=p3286.c0.m270.l1313

Misschien iets vergelijkbaars of nog mooiers zelfs?

Het openbare account van het girlscene forum: feel free to log in! (WW=forumgast)

13. Medium
    Afbeelding van CTFO

C.
    1,866 berichten
    Lid sinds November 2007

Ja klopt ze hadden ze wel verkocht ja, maar dat was geloof ik al een hele tijd terug.. ik zal wel eventjes rond bellen en maandag even kijken in antwerpen!
    Helaas ken ik niemand in amerika haha!

14. Large
    Afbeelding van Moonstone

Lies
    5,253 berichten
    Lid sinds December 2010

quote:
    CTFO schreef op 04 February 2012 @ 15:13:
    Ja klopt ze hadden ze wel verkocht ja, maar dat was geloof ik al een hele tijd terug.. ik zal wel eventjes rond bellen en maandag even kijken in antwerpen!
    Helaas ken ik niemand in amerika haha!
    Nee hoor valt mee, ze waren volgens mij gewoon van de wintercollectie, dus waarschijnlijk zijn ze in de sale. Ik heb ze twee of drie weken nog op de nederlandse site gezien.

15. Medium
    Afbeelding van amourette

J.
    1,015 berichten
    Lid sinds July 2009

Ik heb ongeveer hetzelfde probleem, ik heb eindelijk de blazer gevonden die ik moet hebben maar ze aanvaarden enkel betaling met kredietkaart -wat ik dus niet heb-
    Echt jammer, want hier in de buurt is er niet direct een Zara te bekennen.

When you love someone but it goes to waste -

16. Large
    Afbeelding van Moonstone

Lies
    5,253 berichten
    Lid sinds December 2010

quote:
    amourette schreef op 04 February 2012 @ 15:40:
    Ik heb ongeveer hetzelfde probleem, ik heb eindelijk de blazer gevonden die ik moet hebben maar ze aanvaarden enkel betaling met kredietkaart -wat ik dus niet heb-
    Echt jammer, want hier in de buurt is er niet direct een Zara te bekennen.
    Zara.nl? Zara.nl accepteert ook paypal. Dat is zo aangemaakt en super makkelijk!

17. Medium
    Afbeelding van amourette

J.
    1,015 berichten
    Lid sinds July 2009

quote:
    Moonstone schreef op 04 February 2012 @ 16:05:
    [...]

Zara.nl? Zara.nl accepteert ook paypal. Dat is zo aangemaakt en super makkelijk!
    Zara.be eigenlijk haha. Ik heb al vaker gehoord van Paypal maar ik weet niet zo goed wat het precies is en hoe het werkt :')

18. Large
    Afbeelding van Moonstone

Lies
    5,253 berichten
    Lid sinds December 2010

quote:
    amourette schreef op 04 February 2012 @ 16:43:
    [...]

Zara.be eigenlijk haha. Ik heb al vaker gehoord van Paypal maar ik weet niet zo goed wat het precies is en hoe het werkt :')
    Het is super makkelijk. Je maakt een account aan op Paypal, paypal maakt dan twee hele kleine bedragen naar je rekeningnummer over. De waarde van die bedragen moet je dan weer invullen op Paypal site, zodat ze weten dat dat rekeningnummer van jou is. Dan heb je gelijk je paypal account aan je bankrekening gekoppeld, dan is het alleen een kwestie van 'Ik wil betalen via Paypal' klikken, inloggen op paypal, het bedrag accepteren, en het word automatisch naar het bedrijf overgemaakt. :-) Easy Breasy!

19. Medium
    Afbeelding van CTFO

C.
    1,866 berichten
    Lid sinds November 2007

Ja paypal is echt een aanrader om aan te maken want heel veel webshops werken daarmee!

Maar ik hoop dat maandag de treinen weer normaal rijden en dat ik dan gewoon naar antwerpen kan...!!

20. Medium
    Afbeelding van CTFO

C.
    1,866 berichten
    Lid sinds November 2007

Maareh.. nee niemand?

21. Xtra-large
    Afbeelding van Lacrima

Lacrima
    17,988 berichten
    Lid sinds April 2011

Had H&M laatst ook geen vergelijkbare schoenen?

Do not change who you are for anyone. If God, in all his wisdom, made you the way you are, he did it for a reason.

22. Medium
    Afbeelding van CTFO

C.
    1,866 berichten
    Lid sinds November 2007

Geen idee! Ik heb ze niet gezien...

23. Medium
    Afbeelding van amourette

J.
    1,015 berichten
    Lid sinds July 2009

quote:
    Moonstone schreef op 04 February 2012 @ 17:00:
    [...]

Het is super makkelijk. Je maakt een account aan op Paypal, paypal maakt dan twee hele kleine bedragen naar je rekeningnummer over. De waarde van die bedragen moet je dan weer invullen op Paypal site, zodat ze weten dat dat rekeningnummer van jou is. Dan heb je gelijk je paypal account aan je bankrekening gekoppeld, dan is het alleen een kwestie van 'Ik wil betalen via Paypal' klikken, inloggen op paypal, het bedrag accepteren, en het word automatisch naar het bedrijf overgemaakt. :-) Easy Breasy!
    Aah dankje! Ik heb een rekening aangemaakt nu. Ik moet nu nog een paar dagen wachten voor ze die kleine bedraagjes storten. Dankje voor de tip! Nooit geweten dat het ook zo kan haha! Nu maar hopen dat de blazer nog een paar dagen in de shop blijft ;D

Girlscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?