Dit onderwerp heeft 2040 reacties, en bestaat uit 82 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 82.
De laatste reactie is geplaatst op 15-05-2012 14:51.
Love the Look: geef je nu op!
- Geplaatst op zaterdag 01 maart 2008 21:34Dat is geen toeval nee .. =P Check de avatar van et bovenste meisje(ff naam kwijt sorry :$) maar =P
Ik zet mn foto's niet op internet (A) - Geplaatst op zondag 02 maart 2008 11:22

Paars vestje H&M [¤30,-]
Jurkje Fornarina Disney [prijs weet ik niet meer, gekocht in Londen in de sale]
Ketting Six [¤6,-]
Skinny jeans Cheap Monday [¤50,-]
Roze lak enkellaarsjes Fornarina [¤130,-]
Mijn stijl:
M'n stijl is eigenlijk nooit helemaal hetzelfde. Als ik me bijvoorbeeld niet zo goed voel, eindig ik snel in een broek met laarzen of All Stars en dan met een lang shirtje en vestje er op, met veel kettingen. Maar meestal draag ik een jurkje met een bepaald motief of met een leuke print. Al vind ik als het effen is ook wel leuk. Als ik mijn stijl zou moeten omschrijven komen de woorden: meisjesachtig, kleurrijk, mutsjes, poppig, killer heels en lange kettingen in me op. Ik word ook vaak popje genoemt, omdat ik volgens m'n vrienden er ook altijd als een popje uit zie. - Geplaatst op zondag 02 maart 2008 12:10staat daar op die tv nou Uri Geller aan?Take a bow
- Geplaatst op zondag 02 maart 2008 12:11stephanie, herken je dat? .oOthere\'s only music, so that there\'s new ringtones
- Geplaatst op zondag 02 maart 2008 14:30Whaha, wat mooi, Uri Geller

Maar leuk, VintageSoul
- Geplaatst op zondag 02 maart 2008 14:54

Mijn stijl is eigenlijk alles door elkaar, maar mijn outfits zijn niks zonder iets extra's. Ik mix stoer met vrouwelijk. Zoals op deze foto hierboven, een stoer truitje met stylish pumps en een sjaaltje die ervoor zorgt dat de outfit niet saai en kleurloos wordt. Ik vindt het leuk om dingen te kopen die in de mode zijn maar die mix ik vaak met dingen die mijn outfits anders maken.
Ik vind het ook leuk om (rommel)markten te bezoeken en goedkope winkeltjes, daar vind ik vaak hele leuke dingen die bijna niemand heeft en ook heel goedkoop, de broek die ik op de foto aanheb was bijvoorbeeld maar 10 euro!
Wat ik aanheb op de foto:
Sjaal: 3 euro van de markt
Truitje: ¤19,90 van h&m
Broek: 10 euro van Derbins
Riem: 5 euro van de markt
Pumps: ¤12 euro van schoenenreus (het klinkt misschien stom maar ze hebben daar echt hele leuke schoenen, schaam je niet om daar naar binnen te gaan!) - Geplaatst op zondag 02 maart 2008 16:11
Ja xD Daar zie je toch die gast die altijd zwijgt met die rat op de schouderquote:Grasklippare schreef op 02 maart 2008 @ 12:11:
stephanie, herken je dat? .oOTake a bow - Geplaatst op zondag 02 maart 2008 17:12

Roze trui met capuchon: ¤17,95,- Only
Zwart hemdje: ¤5,- Lady Sting (opruiming)
Arafat Sjaal: ¤7,50 Londen
Skinny: ¤60,- Jeans Centre
Vans: ¤50,- Britain (opruiming)

Vest: ¤15,- Only (opruiming)
Zwart hemdje: ¤5,- Lady Sting (opruiming)
Skinny: ¤60,- Garcia
Arafat sjaal: ¤7,50 Londen
Vans: ¤50,- Britain (opruiming)You like you've been for breakfast at the Heartbreak Hotel. // tumblr. - Geplaatst op zondag 02 maart 2008 17:31Leuk allemaal!
- Geplaatst op zondag 02 maart 2008 18:31ik maak van de week ff foto's en dan komen ze er op!!
- Geplaatst op zondag 02 maart 2008 18:52

aaah wat ben ik geel op die foto hihi.
"mijn stijl is héel verschillend, vanalles doorelkaar.
maar ik ben weer niet zo dat ik bevoorbeeld, geel/roze/blauw/groen draag.
ik wil liever ook weer niet te opvallend zijn.
ook hou ik graag van laagjes, en draag áltijd een skinny.
accecoires maken de outfit af vind ik, zonder voel ik me leeg.
graag draag ik mijn strik riem, die ik hier ook omheb van zara <3
en ik koop vooral bij de zara, boetiekjes en natuurlijk, h&m. ^^"
ben niet echt speciaal, maarja ^^ haha. - Geplaatst op zondag 02 maart 2008 19:03_10823 wijzigde dit bericht op 23-09-2010 19:42 met 100%
- Geplaatst op zondag 02 maart 2008 20:09
Het lijkt er wel op. ><quote:CosmicFridge schreef op 02 maart 2008 @ 12:10:
staat daar op die tv nou Uri Geller aan? - Geplaatst op zondag 02 maart 2008 21:54

Sjaal, uit Denemarken
Vestje, H&M ¤19,90
Shirt, H&M ¤14,90
Armbanden, Bijou Brigitte
Legging, Vero Moda ¤19,90
Tas, Invito ¤35
Laarzen, Invito ¤100 (?)
Mijn stijl is iederen dag anders! Ik hou van hip, street, chique, schattig, vrouwelijk. Dus eigenlijk vind ik gewoon alles leuk! Soms draag ik hele felle kleuren en soms een beetje zwart wit. Maar ik heb altijd accessoires! Ik hou vooral van bangles en sjaals. Ik heb veel kleding van H&M, maar ook best wat merkkleding, als het maar leuk en een beetje apart is! - Geplaatst op zondag 02 maart 2008 21:57Wooo, moet je kijken hoeveel mensen beginnen met "Ik heb niet echt één stijl"! =OBloot is niks aan.
- Geplaatst op zondag 02 maart 2008 22:00ja dat viel mij ook al op!there\'s only music, so that there\'s new ringtones
- Geplaatst op zondag 02 maart 2008 22:04Natuurlijk een standaard zinnetje om te zeggen, vooral duidelijk maken dat je veelzijdig bent. Jammer genoeg niet in de manier van het uitdrukken van veelzijdigheid :')
- Geplaatst op zondag 02 maart 2008 22:22
- Geplaatst op maandag 03 maart 2008 11:08Thanks voor alle mooie foto's weer meiden!!
Probeer ajb wel erop te letten dat je er hélemaal opstaat en de foto niet heel klein is... Zo'n foto is bv. perfect:
www.twitter.com/moniquevanloon - Geplaatst op maandag 03 maart 2008 15:06

Wit shirtje: Sting ¤10
Jurk: H&M toen ¤30 (nu 5 euro)
Legging: H&M ¤6,90
Enkellaarjes: Shoe Line ¤40
Mijn stijl:
Ik trek aan wat ik leuk vind en ik hou van dingentjes uit de mode maar ik draag ook kleding wat ik al een paar jaar heb hangen in mijn kast. Je kan mijn stijl een beetje beschrijven als stoer, ik-trek-aan-wat-ik-wil en toch hip en meisjesachtig.
Ik hou erg veel van leggings en skinny jeans. Ik draag 3x in de week leggings met een grote trui of jurk of tuniek met pumps of laarjes. En bij een skinny jeans, vestjes of gewone basic shirtjes van de h&m - Geplaatst op maandag 03 maart 2008 15:34die spiegel is vies (':
- Geplaatst op maandag 03 maart 2008 15:45op maandag zwart,
dinsdag jurk,
woensdag roze,
donderdag skinny jeans in alle kleurtjes want ik hou zoveel van kleurtjes
vrijdag bruin & beige, orgineel hea?
in het weekend, lekker knal met glitters.
Zo dit is ongeveer de stijl van de helft wat hier rondloopt
Leuk joh. *-)And will you, bring the thunder in my life, and the fire in my eyes? - Geplaatst op maandag 03 maart 2008 15:46
Haha ja, vlekken van mascara en ik weet niet van wat, ik krijg 't iig niet schoonquote:Thunderstruck schreef op 03 maart 2008 @ 15:34:
die spiegel is vies (':
- Geplaatst op maandag 03 maart 2008 16:43

trui : H&M ¤7,90
sjaal : geen flauw idee ( was van m'n moeder )
tailleriem : H&M ¤7,90
broek : New Yorker ¤ 20 a 30
armbanden ( slecht te zien ) : New yorker ¤2.50 per stuk
Wat mijn stijl inhoud :
Mijn style is meisjesachtig en stoer vaak veel kleur op deze foto toevallig niet . Wat voor schoenen ik er onder draag zijn All stars , ballerina's en enkellaarsjes. Zelf hou ik ook heel erg van streetstyle en doe gewoon mijn eigen ding. Mijn kleding moet wel lekker zitten .My words are mistakes my thoughts are UNLIEAN - Geplaatst op maandag 03 maart 2008 19:21leuke dingen hier
Aislin wijzigde dit bericht op 03-03-2009 14:27 met 96%