Dit onderwerp heeft 14986 reacties, en bestaat uit 600 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 600.
De laatste reactie is geplaatst op 21-10-2011 15:52. Dit onderwerp is gesloten!
Is dit leuk?
- Geplaatst op donderdag 03 september 2009 08:38Een nieuw: " Is dit leuk ? " topic!www.twitter.com/moniquevanloon
- Geplaatst op donderdag 03 september 2009 10:09

Is deze leuk? - Geplaatst op donderdag 03 september 2009 10:15ik hou van grijs, en vind hem leuk ^^
- Geplaatst op donderdag 03 september 2009 10:39
In welke situatie wil je het dragen en met wat er bij?quote: - Geplaatst op donderdag 03 september 2009 10:59
Gewoon doordeweeks denk ik, maar ik weet niet hoe ik hem kan combineren. Met een zwart vestje igg.quote:Ramonster schreef op 03 September 2009 @ 10:39:
[...]
In welke situatie wil je het dragen en met wat er bij? - Geplaatst op donderdag 03 september 2009 11:04joh is toch niet moeilijk te combineren..
ik vind hem leuk
en ik vind dit topic zoo irritant he want hier krijg je nooit zoveel reacties als wanneer je een eigen topic mag maken..Insert all Muse lyrics here - Geplaatst op donderdag 03 september 2009 11:05
Ja idd stom he! Ik word gek van al dat gezeik dat er al een algemeen topic over is./quote:Odjur schreef op 03 September 2009 @ 11:04:
joh is toch niet moeilijk te combineren..
ik vind hem leuk
en ik vind dit topic zoo irritant he want hier krijg je nooit zoveel reacties als wanneer je een eigen topic mag maken.. - Geplaatst op donderdag 03 september 2009 11:05schattig!
Nouja, ik zou eht doen emt een zwarte high-wasted skirt en een zwarte maillot met pumps ofzo, of een spijkershortje met zwarte maillot/panty en pumps,
en als je daar niet van houd of het niet in je kast hebt liggen gewoon een (skinny)jeans met leuke pumps/laarsjesIk was overdressed. - Mijn hair tumblr! - Geplaatst op donderdag 03 september 2009 11:05
Maar als iedereen een eigen topic gaat aanmaken wordt 't forum een beetje vol :')quote:Odjur schreef op 03 September 2009 @ 11:04:
joh is toch niet moeilijk te combineren..
ik vind hem leuk
en ik vind dit topic zoo irritant he want hier krijg je nooit zoveel reacties als wanneer je een eigen topic mag maken.. - Geplaatst op donderdag 03 september 2009 11:06
ben ik het mee eens Ö!quote:kimmx3 schreef op 03 September 2009 @ 11:05:
[...]
Ja idd stom he! Ik word gek van al dat gezeik dat er al een algemeen topic over is./Ik was overdressed. - Mijn hair tumblr! - Geplaatst op donderdag 03 september 2009 11:06
Zwarte jeanslegging/skinny, leuke ballerina's en je bent klaar (: toch?quote:kimmx3 schreef op 03 September 2009 @ 10:59:
[...]
Gewoon doordeweeks denk ik, maar ik weet niet hoe ik hem kan combineren. Met een zwart vestje igg.\ - Geplaatst op donderdag 03 september 2009 11:12Maar denken jullie dat het boven ook leuk zit? De bovenkant van dat topje?
- Geplaatst op donderdag 03 september 2009 11:15
Dan moet je even een aan-foto laten zien.quote:kimmx3 schreef op 03 September 2009 @ 11:12:
Maar denken jullie dat het boven ook leuk zit? De bovenkant van dat topje? - Geplaatst op donderdag 03 september 2009 11:33Hmm eigenlijk zoude alle topics waar een halfjaar niet in gereageerd is verwijdert moeten worden maar dat is echt onbegonnen werk..
En ja ik denk dat de bovenkant leuk zit? gewoon strak?Insert all Muse lyrics here - Geplaatst op donderdag 03 september 2009 11:37quote:
Ja ik moet hem nog kopen zegmaar:P en diegene waar ik hem van wil kopen heeft er geen aanfoto van
x - Geplaatst op donderdag 03 september 2009 11:59Ik heb net in een opwelling online schoenen besteld bij Perry Sport. Ze waren afgeprijsd van ¤ 49,- voor ¤ 19,-. Ik zit nu alleen een beetje te twijfelen of ze in het echt wel net zo leuk zijn als op de foto. Ik heb ook nog eens maat 41 dus hoop dat het geen kano's zijn, zo groot. Daarom mijn vraag, weet iemand hoe deze schoenen 'in het echt' zijn?

- Geplaatst op donderdag 03 september 2009 21:30Het is wel waar dat je in een eigen topic veel meer reacties krijgt en als je daarna het topic laat sluiten en verwijderen dan is het ook niet zo vol. En over alle topics verwijderen waar meer dan een half jaar niet in gepost is, ik bied me wel aan om dat te doen, heb tijd zat, maar ben geen mod dus kan dus niet.
Ontopic:
Ik vind je shirtje erg leuk, ik denk dat het wel leuk staat, maar je kunt het beste een aan-foto posten. Zoals je zegt met een zwart vestje denk ik dat het erg leuk is.
_
Ik denk dat die schoenen ong. zoals Nike Blazers vallen, daar heb ik nog nooit iemand met kano's in gezien dus het zal wel meevallen. Ook een erg mooie prijs trouwens. - Geplaatst op maandag 07 september 2009 16:00
ik vind ze leuk!quote:dyaa schreef op 03 September 2009 @ 11:59:
Ik heb net in een opwelling online schoenen besteld bij Perry Sport. Ze waren afgeprijsd van ¤ 49,- voor ¤ 19,-. Ik zit nu alleen een beetje te twijfelen of ze in het echt wel net zo leuk zijn als op de foto. Ik heb ook nog eens maat 41 dus hoop dat het geen kano's zijn, zo groot. Daarom mijn vraag, weet iemand hoe deze schoenen 'in het echt' zijn?
[afbeelding]A wise girl kisses but doesn't love, listens but doesn't believe, en leaves before she is left. - Geplaatst op maandag 07 september 2009 23:04Shirtje: De bovenkant is juist wat hem leuk maakt!
Schoenen: Voor die prijs zijn ze vast en zeker wel mooi.
- Geplaatst op dinsdag 08 september 2009 17:49shirtje; super leuk ! waar heb je die gekocht ?
schoenen; niet echt mijn smaak.TUMBLR Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. - Albert Einstein. - Geplaatst op dinsdag 08 september 2009 20:49Dat shirt is gewoon leuk.
Een zwarte skinny, zwarte cardigan en zwarte pumps of flatjes erbij en je bent klaar. Ga ook niet lopen overdrijven met accessoires.
Die schoenen zijn mijn smaak niet. - Geplaatst op dinsdag 08 september 2009 20:57shirjte: leuk!
schoenen: omdat ze zo goedkoop zijn vind ik ze leuk
tsja. - Geplaatst op woensdag 09 september 2009 10:17wat vinden jullie van deze jas?

- Geplaatst op woensdag 09 september 2009 10:25Leuk, super leuk

- Geplaatst op woensdag 09 september 2009 10:30