Dit onderwerp heeft 14161 reacties, en bestaat uit 567 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 567.
De laatste reactie is geplaatst op 22-01-2012 16:46.
Het "Alto" Inspiratie Topic II
- Geplaatst op donderdag 27 januari 2011 12:04Welkom in het nieuwe, schone "Alto" Inspiratie Topic!
Het oude topic werd nogal traag, dus vandaar een frisse, nieuwe start in een fris, nieuw topic.
Dit topic is bedoeld voor iedereen die inspiratie haalt uit verschillende 'alternatieve' stijlen; je hoeft dus helemaal geen 'alto' [of wat voor ander stereotype dan ook] te zijn om te posten, alleen de interesse is al goed genoeg.
Het is misschien ook leuk om bij je eerste post je even voor te stellen en te vertellen waar jíj je inspiratie uit haalt en het zou ook leuk zijn als je probeert bij elke post een foto te doen, zodat het niet net als het oude topic een slow-chat wordt
En alvast een aantal foto's uit het vorige topic:

ENJOY!
Mijn Marktplaats: http://verkopers.marktplaats.nl/872833
- Geplaatst op donderdag 27 januari 2011 12:12En ik zal bij deze mezelf meteen voorstellen

Ik ben Spoonk [of Steef, wat je wilt], en ik ben een 24-jarige schilder uit het midden van Nederland. Mijn hobbies & interesses liggen in kunst, muziek, geschiedenis en mode.
Ik luister eigenlijk vrijwel alle soorten muziek, al luister ik het liefst naar jaren '80 [en begin jaren '90] rock en pop.
Ook ben ik een groot filmliefhebber, al kijk ik vrijwel altijd dezelfde soort films [denk aan slechte Amerikaanse romantische komedies! :D].
En verder heb ik eigenlijk weinig te vertellen en heb ik ook geen foto's van mezelf [met dank aan een recente computercrash] met uitzondering van mijn avatar.
Wel wil ik al tijden buikdansen [maar heb me er nog steeds niet aan gewaagd], dus ook daar haal ik mijn inspiratie vandaan.

Mijn Marktplaats: http://verkopers.marktplaats.nl/872833 - Geplaatst op donderdag 27 januari 2011 12:23Nieuw topic yeashhhhhh
Mijn naam is Esther ik ben 18 jaar oud en woon in een klein dorpje in zuid holland, mijn favo muziek is momenteel tupac,johnny cash,amy winehouse en Cypress Hill.
qua stijl word ik veel geinspireert door mensen om me heen en internet :3 mijn favoriete item is me bandana van 1 euro omdat de kapper me haar verneukt heeft
en het is bruin boohoooRelax and take notes, while I take tokes of the marijuana smoke - Geplaatst op donderdag 27 januari 2011 12:39Yeyy,
Ik ben Sharon, 19 jaar uit Wageningen. Mijn hobby´s zijn: hoopdance, fotografie, partyen, katten, lomografie, en schilderen sinds kort.
Mijn stijl is..ja vanalles, ik vind veel leuk en ik zie er vaak anders uit. Meestal niet teveel poespas en toch wel basic.
Muziek smaak gaat vooral uit naar electronische dingen, maar heel breed.
Dit ben ik:
lemonacid wijzigde dit bericht op 27-01-2011 17:06 met 16% - Geplaatst op donderdag 27 januari 2011 12:53Wilde al bijna in het andere topic posten lol :3.
Anyway ik ben Hilde, 17 (bijna 18 dan), woonachtig in Amsterdam... Grootste hobby's? Muziek ('ontdekken' en luisteren), film, concerten bezoeken, social media (geef het toe, ben een socialmedia hoer), lezen, chillen met mensen (lol), huisfeestjes, internetshoppen (eBay), gamen (co-op). Mijn stijl? Beetje stoer maar toch meisjesachtig. Ik hou van schoenen, caps, blauw, rood en zwart. Maar ook jurkjes bijv. Oh en ik heb een grote ketting- verzameling haha. Meestal loop ik toch wel in merchendise.
Edit: oh ja, en qua muziek is 't aardig breed: post-hardcore, metalcore, deathcore, punk, hardcore-punk... maar ben bijvoorbeeld ook een Beatle- en Arctic Monkeys -fan. - Geplaatst op donderdag 27 januari 2011 12:56ik wil leren paaldansen , niet om een carriere als stripper te beginnen (of wel hhaha nee grapje) maar ik vind dat die vrouwen die dat echt goed kunne echt skills hebben. En het is nog een goede work out ook , hahaRelax and take notes, while I take tokes of the marijuana smoke
- Geplaatst op donderdag 27 januari 2011 13:00Ik lees al vanaf het begin van het vorige topic mee maar ik heb volgens mij nog nooit wat gepost. Ik wil daar nu wel eens mee beginnen.
Ik ben Angelique, over een week word ik alweer 23 en ik woon in de buurt van Rotterdam. Mijn interesses liggen op dit moment bij het victoriaanse tijdperk (de literatuur, interieur, architectuur, en voornamelijk kleding), lomografie en fotografie, kostuumdrama's, muziek en het bakken van koekjes etc.
Ik ben op dit moment bezig met het maken van mijn eigen bijna historisch correcte victoriaanse jurk (ca 1880). Ik hoop het op de Elf Fantasy Fair te kunnen dragen. Qua stijl word ik veel geinspireerd door blogs, en bekende mensen zoals Audrey Kitching, Taylor Momsen en soms zelfs Bill Kaulitz xD
Que muziek luister ik voornamelijk naar Bring Me the Horizon, Eminem en The Pretty Reckless. Ik was groot fan van Escape the Fate, maar met de nieuwe zanger vind ik het niks meer.
Deze foto kwam ik laatst tegen en vond ik wel inspirerend.

En nu heb ik wel genoeg geschreven xD - Geplaatst op donderdag 27 januari 2011 13:00Ik heb 'Don't Tell Mom The Babysitter's Dead' op staan, en ze heeft daar zulke geweldige [en foute!] outfits.
Niet zozeer alternatief, maar wel anders dan tegenwoordig.

1 van mijn favoriete outfits van de film
[De anderen kan ik niet vinden.]

Deze is vooral tof omdat ze er donkergroene Dr. Martens onder droeg [die je dus niet op de foto ziet] en die had ik vroeger ook.
Mijn Marktplaats: http://verkopers.marktplaats.nl/872833 - Geplaatst op donderdag 27 januari 2011 13:04Ik ga ook naar EFF ik ga waarschijnlijk gewoon als elfje , gaan er hier nog meer mensen ?Relax and take notes, while I take tokes of the marijuana smoke
- Geplaatst op donderdag 27 januari 2011 13:06@ Liique: Supertof! Ik ga als het goed is ook naar de EFF, en had al wilde plannen voor 6 kostuums en ben aan nog geen enkele begonnen, dus.. dat wordt niets
Haha!
Ik heb ook even stiekem je blog bekeken en dit plaatje gejat

Die schoenen zijn geniaal!
Mijn Marktplaats: http://verkopers.marktplaats.nl/872833 - Geplaatst op donderdag 27 januari 2011 13:06
Die film heb ik een keer gezien op de middelbare haha.quote:Spoonk schreef op 27 January 2011 @ 13:00:
Ik heb 'Don't Tell Mom The Babysitter's Dead' op staan, en ze heeft daar zulke geweldige [en foute!] outfits.
Niet zozeer alternatief, maar wel anders dan tegenwoordig.
[afbeelding]
1 van mijn favoriete outfits van de film
[De anderen kan ik niet vinden.]
[afbeelding]
Deze is vooral tof omdat ze er donkergroene Dr. Martens onder droeg [die je dus niet op de foto ziet] en die had ik vroeger ook.
Jaren 80 kleding is zo vet, alleen ik zal noooooit met taille broeken/rokken of schoudervulling lopen. - Geplaatst op donderdag 27 januari 2011 13:08laten we ergens afspreken op eff , soort van mini meeting
Relax and take notes, while I take tokes of the marijuana smoke - Geplaatst op donderdag 27 januari 2011 13:45
Hahha same here, ik vind het bij anderen mooi maar voor mezelf, nee gewoon echt niet. :'Dquote:sharimew schreef op 27 January 2011 @ 13:06:
[...]
Die film heb ik een keer gezien op de middelbare haha.
Jaren 80 kleding is zo vet, alleen ik zal noooooit met taille broeken/rokken of schoudervulling lopen. - Geplaatst op donderdag 27 januari 2011 13:51ik heb zoiszo niks met hoge taile en schoudervulling :x vind sommige 80's fashion wel leuk though.Relax and take notes, while I take tokes of the marijuana smoke
- Geplaatst op donderdag 27 januari 2011 13:52Yay voor het nieuwe topic! :3
Ik ben Daphne, 18 jaar oud. Mijn hobby's zijn fotograferen, lezen, anime/manga, shoppen, gamen en concerten bezoeken. Mijn stijl is redelijk simpel eigenlijk, ook niet zo extreem. Hoewel ik wel een grote liefde voor tattoos, piercings en tunnels heb. :3
En mijn muzieksmaak is heel breed, van metal tot klassiek. - Geplaatst op donderdag 27 januari 2011 14:22quote:Vo0do0 schreef op 27 January 2011 @ 13:51:
ik heb zoiszo niks met hoge taile en schoudervulling :x vind sommige 80's fashion wel leuk though.
Nee ik vind het bij andere ook niet mooi. :v
Kut, ik werk niet helemaal mee aan het plaatje posten bij ieder bericht idee. :'3 - Geplaatst op donderdag 27 januari 2011 14:26
Oh ik wel, vooral hoge taillejurken heheh!quote:Vo0do0 schreef op 27 January 2011 @ 13:51:
ik heb zoiszo niks met hoge taile en schoudervulling :x vind sommige 80's fashion wel leuk though. - Geplaatst op donderdag 27 januari 2011 14:28Ik hou van schoudervullingen en hoge tailles, maar draag het zelf vrijwel niet, haha

Zo'n outfit voor de Elf Fantasy Fair zou ook tof zijn, al heb ik daar niet het figuur voor.. WEL TOF!Mijn Marktplaats: http://verkopers.marktplaats.nl/872833 - Geplaatst op donderdag 27 januari 2011 14:29
- Geplaatst op donderdag 27 januari 2011 14:34jaa dat keek ik vroeger ook altijd ^^ ik wil ook iets awesomes maken voor eff en zou er ook best zo bij durven lopen maar ik weet niet wat hahaRelax and take notes, while I take tokes of the marijuana smoke
- Geplaatst op donderdag 27 januari 2011 15:36uh, ik ben Charel 15(bijna 16)mijn hobby's en interesses zijn fotograferen,lezen, computeren,muziek luisteren.
mijn muzieksmaak is heel breed van klassiek tot metal en techno.
mijn inspiratie haal ik vooral van blogs af, maar mijn eigen stijl is best wel simpel.
voor de rest hou ik veel van piercings en tattoo's en heb nu zelf een lippiercing.Work hard and be nice to people. - Geplaatst op donderdag 27 januari 2011 15:40Ik ben Momus, en ik was er bij het vorige topic sinds het begin maar aan het einde ben ik steeds minder gaan posten, weet niet waarom.
Ik hoop dat het deze keer echt een inspiratietopic blijft btw : P - Geplaatst op donderdag 27 januari 2011 16:00
- Geplaatst op donderdag 27 januari 2011 16:12Oooh dat laatste plaatje heeft mooie kleuren! Ik wil m'n haar ook blauw verven, maar ik ben nu al zo lang met rood bezig dat ik het vast met geen mogelijkheid licht krijg.
Wat makeupjes:

Van deze blog - Geplaatst op donderdag 27 januari 2011 16:18Voorstellen
Ik ben Spookshow_Baby (Wanda)
Woonachtig in Kerkrade (Zuid-Limburg)
Samenwonend en getrouwd
14/7 (t)huismama van Faith & huisvrouw
24 piercings & 5 tattoos, roodharig van mezelf (jep echt!)
Mijn hobbies
Lezen,filmfreak, bloggen, concerten & festivals, Beurzen en Fairs, piercings & tattoos laten zetten
Shoppen, Reizen/wandelen, (druk) bezig zijn met vanalles
Andere interesses
Disney gek
Efteling freak
creatief bezig zijn,
Creatieve & Xtreem apart uitziende mensen/kapsels
Vele bodymodifications,
contact houden met bands en members,
tattoos ontwerpen,
The 80s,
Optutten,
oude horrorfilms,
en nog vele andere dingen!
Ik houd van oude muziek, vooral 80s rock/metal, allerlei Wave, Batcave en Deathrock
Mijn band/muzieklijst is echt zeer verschillend,
maar #1KISS, Motley Crue, The Cure, Wednesday13 en al zijn side-projects staan binnen mijn top5.
Ik haal inspiratie uit de Deathrock/Batcave scene en voornamelijk is het gewoon allerlei kleding bij mekaar rapen <3 Meeste mensen zien mij als "eng" en "gevaarlijk", gewoon omdat ik van xtreem houdt, maar dat interesseert me niet. Want je vind me leuk, of je vind me niet leuk. Daar lig ik niet wakker van. Iedereen moet doen waar hij/zij zin in heeft
Meest recente pic van moi

En verders

Be Yourself!! The Original is always more worth than the COPY!