Dit onderwerp heeft 10 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 04-02-2012 14:59.
Eigen kledinglijn beginnen?
- Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 00:58hoi, ik zou graag een eigen kledinglijn willen beginnen, ik heb veel ideen en ik zou graag mijn eigen lijn willen beginnen. mijn vraag is hoe kan je beginnen, en wat is het startkapitaal?
Dank je wel
- Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 09:31ik heb hier echt totaal geen verstand van, dus beschouw 't maar als een up. maar ik weet wel dat je op www.spreadshirt.com je eigen webshop met bijvoorbeeld kleding kan beginnen.. succes!
- Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 09:31
- Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 09:43He KNT, doe normaal kind! Wat ben jij kleuterachtig, en spreek voor jezelf dan voor een hele groep.
Ken je haar sowieso wel?? - Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 09:50@schoentje, ze doet dit in alle topics, maar ach, ze is gewoon kinderachtig en ze vind zichzelf oh zo grappig.
ik heb medelijde met haar. als je zo zielig bent moet er toch wel een steekje los zitten.Ik was overdressed. - Mijn hair tumblr! - Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 09:51
Inddquote:schoentje schreef op 04 February 2012 @ 09:43:
He KNT, doe normaal kind! Wat ben jij kleuterachtig, en spreek voor jezelf dan voor een hele groep.
Ken je haar sowieso wel?? - Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 10:28Bedoel je echt een kledinglijn of meer een kledingwinkel?
Als je een eigen kledinglijn wilt ontwerpen zou ik beginnen met leren naaien, misschien kun je ergens een cursus doen. Of kun je dat al? - Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 11:04sommige mensen beseffen gewoon niet waar ze mee bezig zijn...
Maar O.T. Ik heb geen idee
Ik denk dat er wel veel bij komt kijken.. Ik weet niet hoe oud je bent? - Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 12:17Ik vroeg mij ook af hoe oud je bent?
Uiteraard moet je kunnen ontwerpen, ontwerptekenen, naaien. Dan op zoek gaan naar ateliers die je kleding willen produceren, afzetters van je kleding, marketingmanieren, ... Uiteraard heb je hier een groot startkapitaal voor nodig - Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 14:59Misschien gewoon als zelfstandige een DIY winnkeltje openen. Zelf kleren maken en dan verkopen op een webshop? Of echt in een gebouw.;p