Dit onderwerp heeft 2821 reacties, en bestaat uit 113 pagina's. U bent momenteel op pagina 109 van 113.
De laatste reactie is geplaatst op 04-05-2012 17:34. Dit onderwerp is gesloten!
Het algemene Fimo topic
- Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 14:28^aah dat robotje is egt heel leuk.
leuke dingetjes
- Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 14:29sorry voor het gestalk maar dit topic verdient een upje
dus up en nog een x up - Geplaatst op vrijdag 10 februari 2012 13:01Upje!

- Geplaatst op zondag 12 februari 2012 15:49
ben benieuwd!quote:saartje14 schreef op 05 January 2012 @ 10:40:
Hihi, dankje;), maar bij de meeste is het bekend dat je op youtube filmpjes vinden kan. Je kunt trouwens ook leuke dingen vinden bij deviantart
Je kan fimo op degoedkoopstekralen krijgen, daar is het zover ik weet het goedkoopst...
Ik wil binnenkort ook fimo gaan verkopen in mijn webwinkel, nog goedkoper dan dat, maar ok, als dat zo ver is dan horen jullie het!! - Geplaatst op donderdag 16 februari 2012 20:15ik heb net een pikachu in de oven zitten, post zo wel wat foto's
!!! - Geplaatst op zaterdag 18 februari 2012 23:50ik doe ook aan fimokleien! ik verdien er ook geld mee..
ik zag laatst bij de action siliconenkit ofzo.. is dat nou het spul waarmee je bijv. slagroomtoefjes maakt? (: - Geplaatst op zondag 19 februari 2012 00:00quote:Riiiiii schreef op 16 February 2012 @ 20:15:
ik heb net een pikachu in de oven zitten, post zo wel wat foto's
Haha! Oké, moest even. :3Everyone needs Love: So share it.|Nothing is more painful than goodbye... - Geplaatst op zondag 19 februari 2012 00:04ik deed t eerst bij iemand thuis elke week, ik dacht echt dat niemand nog deed fimokleinen :]
ik schaamde me er vroeger best wel voor, maar nu zie ik dat best veel mensen t nog doen haha ^^
super leuk dat dus toch best veel mensen t nog wel doen... echt super topic!
ik heb t allang niet meer gedaan, ga maar 'ns weer wat klei kopen en aan de slag :')) - Geplaatst op zondag 19 februari 2012 00:08ik heb al best veel dingen gemaakt paar jaar geleden, ik maar er morgen wel n foto van mn creaties en zet m hierop voor inspiratie! :]]
- Geplaatst op zondag 19 februari 2012 07:53Hoi allemaal
Heb gisteren dit elfenhuisje gemaakt wat ik ergens op internet tegen was gekomen. Ben er echt wel een halve dag mee bezig geweest maar vind het best mooi geworden. Hebben jullie nog foto's van iets wat jullie hebben gemaakt?
- Geplaatst op zondag 19 februari 2012 10:28wauw die is echt mooi, ik moet ook maar weer eens gaan beginnen met fimokleien. Heb ik echt al heel lang niet meer gedaan.
- Geplaatst op zondag 19 februari 2012 23:19Koekje

Ijsje

Berenijsjes

- Geplaatst op maandag 20 februari 2012 06:52Leuk vind dat koekje erg mooi heb je er krijt voor gebruikt om zo die donkere randjes te krijgen? Die ijsjes zijn ook erg leuk
- Geplaatst op maandag 20 februari 2012 09:37is fimo een soort van klei? wat is het eigenlijk? ;o en waar kun je het krijgen?de roddels die je over me hoort zijn net zo fake als de bitches die ze vertellen! gracesmystery.tumblr.com
- Geplaatst op maandag 20 februari 2012 09:38
SUPERMOOI! is dat klei?quote:sweetstuff schreef op 19 February 2012 @ 07:53:
Hoi allemaal
Heb gisteren dit elfenhuisje gemaakt wat ik ergens op internet tegen was gekomen. Ben er echt wel een halve dag mee bezig geweest maar vind het best mooi geworden. Hebben jullie nog foto's van iets wat jullie hebben gemaakt?
[afbeelding]de roddels die je over me hoort zijn net zo fake als de bitches die ze vertellen! gracesmystery.tumblr.com - Geplaatst op maandag 20 februari 2012 12:14
OMG ik vind die zooo cool!! egt super mooi <3quote:sweetstuff schreef op 19 February 2012 @ 07:53:
Hoi allemaal
[afbeelding] - Geplaatst op maandag 20 februari 2012 20:58Ja heb hem gewoon van fimoklei gemaakt

- Geplaatst op maandag 20 februari 2012 22:40ik heb 'n paar foto's gemaakt van mijn creaties.. sorry voor de slechte kwaliteit, mn camera wou niet meewerken ;x

de andere helft van mn creaties kon ik niet vinden of heb ik afgegeven xd.xRENATE_x wijzigde dit bericht op 20-02-2012 22:49 met 78% - Geplaatst op dinsdag 21 februari 2012 16:48@Lisa: Wat heb je dat elfenhuisje mooi en knap gemaakt man!
@Kelly: Wat een heerlijk koekje:3
@Renate: Dat beertje met die roze hoed♥ - Geplaatst op dinsdag 21 februari 2012 22:31Hey! ik heb al lang niet gereageerd, maar had een vraagje.
Heeft een van jullie enig ervaring met goudpoeder?
Ik wil het misschien gaan kopen, maar ik weet niet wat je dan moet doen met de poeder en of het afgeeft..~ mijn verhaal ~ just call me Merve. :) - Geplaatst op donderdag 23 februari 2012 16:19Halloooo. (:
Weet iemand waar deze dingen voor zijn?
Ze zitten in een pakketje met kralen en oorbelhangers enzo. Maar, wat kun je er nou precies mee?
Thanks alvast!DINOSAURS GO RAWR. :3 - Geplaatst op donderdag 23 februari 2012 16:36dit heeft even niets met dit onderwerp te maken maar het is stom om er een nieuw topic over aan te maken xd
weet iemand of de winkels in Amsterdam open zijn op 9 april?http://www.dresslikeblake.com - Geplaatst op donderdag 23 februari 2012 17:09Ik denk dat je dat beter kunt vragen in het 'Fashion' forum. (:DINOSAURS GO RAWR. :3
- Geplaatst op donderdag 23 februari 2012 17:37heyheyhey, weet iemand waar je echt Roze Fimo koopt (liefst online) / limburg.de roddels die je over me hoort zijn net zo fake als de bitches die ze vertellen! gracesmystery.tumblr.com
- Geplaatst op donderdag 23 februari 2012 17:54
Dat zijn kettelstaafjes..je kan er kralen aandoen en dan de rechte kant rondbuigen zodat je er meerdere aan elkaar kan maken..quote:xlikeparamore schreef op 23 February 2012 @ 16:19:
Halloooo. (:
Weet iemand waar deze dingen voor zijn?
Ze zitten in een pakketje met kralen en oorbelhangers enzo. Maar, wat kun je er nou precies mee?
[afbeelding]
Thanks alvast!