Dit onderwerp heeft 92 reacties, en bestaat uit 4 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 4.
De laatste reactie is geplaatst op 03-03-2012 14:42.
** Contest by Jus_ii **
- Geplaatst op donderdag 02 februari 2012 18:35
Zitten alle contest vol? Spreken de opdrachten je niet aan? Schrijf je dan nu in!
WAT HEB JE NODIG?
- Veel enthousiasme
- Een camera (of de camera van je mobieltje)
WAAR GAAT DIT CONTEST OVER?
- Fotografie
- Bakken
- Looklet
- Polyvore
- Schrijven of dichten
- Nailart
- Tekenen
- Poseren
Iedereen is welkom!
REGELS
- 1 keer niet inleveren is eruit
- Niet schelden of elkaars inleveringen belachelijk maken etc.
- Inleveren voor de deadline, als dit niet lukt, moet je het op voorhand laten weten
- Geen oude foto's, looks, etc. inleveren
- Niet kopiëren
- Liefst een uitleg bij je inlevering
- Als je iets bakt, tekent, alles wat niet met de computer gedaan wordt dus, is het verplicht er een papiertje met je naam + de datum bij te leggen.
- De winnaar (smiley achter naam), krijgt 0.5 punt meer bij de volgende ronde.
JURY
Jus_ii
DEELNEMERS
- SetMeOnFire
-NewYorkLoverxx
- Livre
- Chocolategod
- Jxstyle
-Lindseyxx
- XbessjeeX
-
-
OPDRACHTEN
Opdracht 1
De winter is terug begonnen! Hier haal ik zelf altijd veel inspiratie uit, dus heb ik 2 opdrachten voor jullie waar je uit kan kiezen.
- Looklet: Stel je perfecte winteroutfit samen. Dit kan voor een boswandeling met je crush zijn of een après-ski in Italië. Wees orgineel!
- Bakken: Maak een cupcake in winter-stijl. Hier mag alles, dus wees orgineel!
Deadline:zondag 12 februari om 0:00dinsdag 14 februari om 0:00
Opdracht 2
Aangezien ik op vakantie ga, zal deze opdracht wat meer in beslag nemen. Je kan hieruit kiezen:
- Het is Valentijn geweest, dus het is de bedoeling dat je een nail-art maakt in dit thema.
- Maak de perfecte valentijnsfoto! Wees creatief!
Veel succes!
(Als je nog vragen hebt, stel maar!)MaisonFashion wijzigde dit bericht op 26-02-2012 19:50 met 32%maisonfashion.tk | Doe mee met mijn winactie en win leuke oorbellen!
- Geplaatst op donderdag 02 februari 2012 18:38Ik doe mee !live your dreams
- Geplaatst op donderdag 02 februari 2012 18:50Ok, ik zet je erbij!maisonfashion.tk | Doe mee met mijn winactie en win leuke oorbellen!
- Geplaatst op vrijdag 03 februari 2012 17:11upje xxmaisonfashion.tk | Doe mee met mijn winactie en win leuke oorbellen!
- Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 11:03Ik doe mee c;http://thelovleythings.blogspot.com/
- Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 11:21ok! xmaisonfashion.tk | Doe mee met mijn winactie en win leuke oorbellen!
- Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 11:31Ik wil meedoen, maar ik zie wel op tegen het bakken.
Dus ik kan misschien beter niet meedoen?Ik was Radamaloe/PARTYYANIMAL - Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 11:41Er komen elke week 2 opdrachten op waaruit je kan kiezen (dus bv. bakken en fotograferen), zodat je iets kan doen wat je zelf leuk vindt! xxmaisonfashion.tk | Doe mee met mijn winactie en win leuke oorbellen!
- Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 11:43Oké dan doe ik mee
Ik was Radamaloe/PARTYYANIMAL - Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 11:47Leuk! Ik zet je erbij! xxmaisonfashion.tk | Doe mee met mijn winactie en win leuke oorbellen!
- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 17:55ik doe mee =)
- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 18:05Ok xxmaisonfashion.tk | Doe mee met mijn winactie en win leuke oorbellen!
- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 20:15ik wil het ook wel proberen..(sietsie) -->www.sophietje8.tumblr.com
- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 20:17Je staat erbij xxmaisonfashion.tk | Doe mee met mijn winactie en win leuke oorbellen!
- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 20:19kzie mn naam er nog niet bij staan ?!Butterfly98 wijzigde dit bericht op 05-02-2012 20:19 met 81%(sietsie) -->www.sophietje8.tumblr.com
- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 20:21Ok, we hebben 5 deelnemers!
Opdracht 1
De winter is terug begonnen! Hier haal ik zelf altijd veel inspiratie uit, dus heb ik 2 opdrachten voor jullie waar je uit kan kiezen.
- Looklet: Stel je perfecte winteroutfit samen. Dit kan voor een boswandeling met je crush zijn of een après-ski in Italië. Wees orgineel!
- Bakken: Maak een cupcake in winter-stijl. Hier mag alles, dus wees orgineel!maisonfashion.tk | Doe mee met mijn winactie en win leuke oorbellen! - Geplaatst op zondag 05 februari 2012 21:54Ik heb echt iets raar op looklet, kan me niet meer aanmelden enz. o.ohttp://thelovleythings.blogspot.com/
- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 22:34

hier is ie dan!
Klaar voor een lange romantische boswandeling met deze vrij dikke jas, die natuurlijk nog dicht moet. Daaronder een lange warme oversized trui gebruikt als jurkje met een dikke panty eronder om het geheel wat vrouwelijker te maken. Het riempje is om de taille te benadrukken omdat deze nogal eens weg valt in de dikke winterkleren en dat is natuurlijk niet de bedoeling. En natuurlijk ook heel belangrijk, warme voeten en handen. Dat zal wel lukken met uggs en handschoenen.live your dreams - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 16:44leuke opdrachten! ga er straks aan beginnen =)
- Geplaatst op maandag 06 februari 2012 16:45@SetMeOnFire
Met welk programma doe je dit? Ik kies ook voor looklet.Ik was Radamaloe/PARTYYANIMAL - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 16:54leuke opdrachten!
ehm/ ik heb pas geleden een keer cakejes gebakken en er een
briefje bij gedaan met mn (girscene) naam er bij.
zou ik die ook moge inleveren?(sietsie) -->www.sophietje8.tumblr.com - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 19:45im innhttp://jxchick.tumblr.com/
- Geplaatst op maandag 06 februari 2012 20:26@ Butterfly98
Als je deze nog niet voor andere contests gebruikt hebt, mag het!
@ JxStyle
Leuk!maisonfashion.tk | Doe mee met mijn winactie en win leuke oorbellen! - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 21:22

lekker warm, en lekker simpel maar toch leuk
voor een dagje naar de kerstmarkt
http://jxchick.tumblr.com/ - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 07:00oh, nou laat maar dan hoor..
kzal binnenkort effe iets anders maken,(sietsie) -->www.sophietje8.tumblr.com