1. Girlscene
  2. Girlscene
  3. Contests
  4. - Bewerk contest

Dit onderwerp heeft 279 reacties, en bestaat uit 12 pagina's. U bent momenteel op pagina 10 van 12.
De laatste reactie is geplaatst op 12-08-2011 22:00.

- Bewerk contest

1. Medium
    Afbeelding van lovelush

Joan
    2,410 berichten
    Lid sinds July 2010

Heey meiden!
    Ik hou erg van gezichten bewerken en kwam op het idee om een klein contest te starten.
    De bedoeling is dat je het model zo bewerkt, dat deze foto's gebruikt zouden kunnen worden in tijdschriften en dergelijke.
    Er zijn een paar regels:
    ## lever voor de deadline in - doe je dit niet, dan zal je verwijdert worden.
    zit je in de knoop met de deadline, meld dit minstens een dag van te voren!
    ## elke keer valt er éen iemand af
    ## je mag maximaal twee bewerkingen inleveren
    ## je mag elk programma gebruiken, voorbeelden: Picasa, Taaz, Photoshop
    Verder mag alles.

INSCHRIJVEN GESLOTEN.

Een [x] achter de naam = ingeleverd.

deelnemers;
    1. Toetje9
    2. Pandadreamer
    3. Kooskansloos
    4. Newstylelover
    5. AvrlLvgnexLove
    6. zonnegekjee
    7. KILLMENOW
    8. IAMKIRSTEN

Opdracht 1:
    Bewerk dit model. (foto is weggehaald)

Opdracht 2:

Deze keer een wat specifiekere opdracht. Maybelline brengt een nieuwe mascara op de markt. De naam is 'Killerlashes' en de omschrijving is; voor extreme lange wimpers met volume waar je een moord voor zou doen. Het is de bedoeling dat jullie het volgende model bewerken met deze omschrijving. Je mag derest ook nog opmaken, maar het is de bedoeling dat de mascara eruit springt. Je mag alle programma's gebruiken.

De deadline is 15 juni, best vroeg, dus als je in tijdnood zit meld het dan even.

Klik op DEZE link voor het model (de foto was te groot voor in het topic.)

-- Opdracht 3
    Deze keer moet je het haar van een model doen. Ik laat je helemaal vrij in deze opdracht, elk soort, elke kleur, elk programma, alles mag! Tip: zorg dat het er niet té bewerkt uitziet. (foto is weggehaald)

Opdracht 4
    Dit keer heb ik besloten voor de lippen te gaan. Het is de bedoeling dat je de lippen van het model bewerkt. Je mag kiezen uit knalrood, lichtroze of nude lippen. Of het een gloss of lippenstift is, mag je zelf weten. Succes.
    Uiterlijke deadline, 19 juni.
    (foto is weggehaald)

Opdracht 5

Jullie inspireerde me met het 'voorhoofd' idee. Deze keer een moeilijkere opdracht dus.
    Een onbekend merk heeft een nieuwe anti-rimpel crème ontwikkeld. Ze willen graag een vóór en ná foto in hun tijdschrift publiceren.De volgende foto is de vóór foto, het is de bedoeling dat jullie de ná foto maken van iemand die die crème gebruikt. Maak de huid egaal.
    FOTO EN EXTRA INFO ZIJN WEGGEHAALD.

FINALEOPDRACHT

Haal alles uit de kast, want dit is de finale-opdracht. Maak de cover voor Tijdschrift Diamond, Diamond moet dus op de cover komen. Overigens moet de cover blanco blijven. Ze willen graag de volgende foto van Kate Winslet op de cover. Je mag hem bewerken zoals jij wilt, er zijn geen verplichtingen aan verbonden. Je mag de foto groter maken, het haar veranderen, anyway, zorg dat het een foto wordt op de cover van een tijdschrift die je zo in de winkel zou kunnen kopen kan. Good luck!

Deadline: 6 juli 23:59, als jullie eerder inleveren komt de uitslag ook eerder! Later is helaas niet mogelijk, omdat ik ruim drie weken weg ga.

http://www.topsocialite.com/wp-content/uploads/2008/02/kate-winslet-nomakeup.jpg

lovelush wijzigde dit bericht op 28-06-2011 21:13 met 99%
    TUMBLR

2. Medium
    Afbeelding van Pandadreamer

Lize.
    1,733 berichten
    Lid sinds May 2011

quote:
    KILLMENOW schreef op 26 June 2011 @ 22:28:
    Ik vind die van kooskansloos het beste als ik dat mag zeggen! :D
    ik ook!

Tumblr ~ Words begins with A-B-C, music begins with Do-Re-Mi, but true love begins with you and me.

3. Medium

Lize.
    1,733 berichten
    Lid sinds May 2011

Uitslag? *trekt lief gezichtje*

Tumblr ~ Words begins with A-B-C, music begins with Do-Re-Mi, but true love begins with you and me.

4. Large
    Afbeelding van IAMKIRSTEN

kirsten
    7,883 berichten
    Lid sinds April 2009

5. Xtra-large
    Afbeelding van KoosKansloos

Ruby
    14,658 berichten
    Lid sinds July 2010

up.

[url=www.lifeisfilledwithart.tumblr.com]MIJN TUMBLR[/url]|Haaienhapje oehaha

6. Medium

Lize.
    1,733 berichten
    Lid sinds May 2011

Uitslag?

7. Medium

Lize.
    1,733 berichten
    Lid sinds May 2011

Uuuuup.

8. Xtra-large

Ruby
    14,658 berichten
    Lid sinds July 2010

up.

9. Small
    Afbeelding van X__Roos

Roos
    981 berichten
    Lid sinds June 2010

Ik vind die van KoosKansloos ook het mooiste! die is het meest realistisch en dat is mooier dan iets wat nogal fake lijkt :')

I'm not lazy, I'm on save energy mode.

10. Medium
    Afbeelding van AvrlLvgnexLove

Naamloos
    2,868 berichten
    Lid sinds February 2011

Ik vind die van kooskansloos ook heel mooi, maar er staat: zo gloed als nieuw.
    Moet dat niet zijn; zo goed als nieuw? of; gloednieuw?
    -oke dat viel me even op :4 -

Uitslag?

~

11. Xtra-large

Ruby
    14,658 berichten
    Lid sinds July 2010

quote:
    AvrlLvgnexLove schreef op 27 June 2011 @ 13:52:
    Ik vind die van kooskansloos ook heel mooi, maar er staat: zo gloed als nieuw.
    Moet dat niet zijn; zo goed als nieuw? of; gloednieuw?
    -oke dat viel me even op :4 -

Uitslag?

Ja :P. Ik had het niet door, dank je wel. Ik had hem gemaakt, en toen kwam ik erachter dat je voor en na moest doen, dus toen had ik snel wat in elkaar geflanst :p..

Nu mag de uitslag wel komen.

12. Xtra-large

Ruby
    14,658 berichten
    Lid sinds July 2010

Dank jullie wel trouwens :D

13. Small
    Afbeelding van JeSuisEnAmour

Mylène
    536 berichten
    Lid sinds May 2010

@kooskansloos ziet er super uit hoe heb je dat gedaan?

http://twitter.com/#!/JesuisMylene

14. Xtra-large

Ruby
    14,658 berichten
    Lid sinds July 2010

Ik heb eerst alle dikke rimpels 'weggehaald' met de kloonstempel en retoucheerpenseel in photoshop. Daarna ging ik erover heen met het snel retoucheerpenseel. Ik heb met verschillende lagen gewerkt, zodat sommigen iets meer doorschenen dan de ander. Daarna ging ik naar photo-editor en heb ik nog wat andere dingetjes gedaan, en toen kwam dit eruit.

15. Xtra-large

Ruby
    14,658 berichten
    Lid sinds July 2010

up.

16. Medium

Lize.
    1,733 berichten
    Lid sinds May 2011

Uitslag?

17. Medium

Lize.
    1,733 berichten
    Lid sinds May 2011

Up!

18. Xtra-large

Ruby
    14,658 berichten
    Lid sinds July 2010

up

19. Medium

Lize.
    1,733 berichten
    Lid sinds May 2011

Uitslag?

20. Xtra-large

Ruby
    14,658 berichten
    Lid sinds July 2010

up.

21. Xtra-large

Ruby
    14,658 berichten
    Lid sinds July 2010

up.

22. Xtra-large

Ruby
    14,658 berichten
    Lid sinds July 2010

up.

23. Xtra-large

Ruby
    14,658 berichten
    Lid sinds July 2010

up.

24. Medium
    Afbeelding van lovelush

Joan
    2,410 berichten
    Lid sinds July 2010

SORRY !!!
    ik had de uitslag gisteren beloofd. maar ik had vandaag 3 proefwerken &
    morgen heb ik er 4.
    Even de beoordeling van KoosKansloos maken en dan zet ik het erop!

25. Xtra-large

Ruby
    14,658 berichten
    Lid sinds July 2010

Geeft niet hoor :) Ik heb het ook heel druk. Maar uppen is gewoon leuk :D.

26. Medium
    Afbeelding van lovelush

Joan
    2,410 berichten
    Lid sinds July 2010

IAMKIRSTEN -
    Ik vind hem goed gelukt, buiten die vage strepen die je nog ziet zitten. Deze had je beter ook weg kunnen werken, het ziet er nu namelijk een beetje raar uit. Je krijgt een 7 van mij.

Pandadreamer -
    Mooi gedaan, maar ik zie een paar 'bobbels'. Hij is niet helemaal glad/egaal als je snapt wat ik bedoel. Ook lijkt er helemaal bovenaan bij het haar, net of er een zwarte streep zit. Je krijgt een 7,5 van mij.

AvrlLvgnexLove -
    Supermooi! Ook heel glad, als mensen dit zien, gaan ze sowieso die crème kopen. Ik zou het in ieder geval doen als ik zoveel rimpels had, hihi. Je krijgt een 9 van mij.

KoosKansloos -
    Wauw, super creatief met die tekst erbij. Ik vind die van jou het er natuurlijkst uitzien, precies het resultaat wat de crème zou moeten hebben. Ook aan de zijkanten is hij super afgewerkt! Je krijgt een 9.5 van mij!

Afvallers: IAMKIRSTEN & Padradreamer, ik vond jullie heel goed, bedankt voor het meedoen!
    Winnaar: KoosKansloos

Finale opdracht staat erop! Good luck

Girlscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?