Dit onderwerp heeft 107 reacties, en bestaat uit 5 pagina's. U bent momenteel op pagina 5 van 5.
De laatste reactie is geplaatst op 11-02-2012 09:22.
Voorwerpencontest! :D
- Geplaatst op dinsdag 13 december 2011 22:36HoiHoi, ik weet niet of dit ooit is geweest, maar vast wel denk ik.
Zie er alleen nu niet veel van.
Maargoed, Ik wil graag een contst starten waarbij ik een bepaald voorwerp noem, en daar moet jij dan iets mee doen, je mag helemaal zelf weten wat.
Bv: als ik hamer zeg, kan je een hamer fotograferen, tekenen, quotes, gedichten enzovoorts. Van alles wat je maar kan verzinnen
In the end: bij de deadline en eerste uitslag krijgt de winnaar er 0.5 punt bij de volgende ronde.
De afvaller valt natuurlijk af dan he ;3
Jury ben ik helemaal zelf
Deelnemers: VOLVOLVOL
-faiblesse
- Butterfly98
-Ndinee
-NewYorkLoverxx
-xAfterTheStorm
- lauszzz
-bonjourmapetite
-FRUITxSHAKE
-fakeprincess
- emela
-LikeAfairytale
-KoosKansloos
-noregretforme
Opdracht 1
Het voorwerp voor deze opdracht is: Computer
Probeer er maar wat leuks van te maken, laat je fantasie erop losgaan!!
Succes!
Deadline: misschien 24 december, dus over 10 dagen? jullie moeten het maar zeggen, als jullie dit een goed idee vinden.
Opdracht 2
Omdat het binnenkort oud en nieuw is, heb ik als voorwerp uitgekozen: vuurwerk
Allemaal veel succes, en gelukkig 2012!!!
Deadline: Ik ben tot 9 januari op vakantie, dus ik denk dat ik als datum 11 januari doe. Als dit niet voor iemand uitkomt moet die het zeggen
Opdracht 3
Het volgende voorwerp is een lamp. Probeer er wat leuks van te maken. ik zit echt ontzettend origineel te denken xd
Deadline: de deadline zet ik op volgende week zondag, so that will be..... 27 januari
Opdracht 4
Het volgende onderwerp is een hek. misschien nogal simpel ofzo, maar je kan er zeker iets speciaals van maken als je je fantasie goed gebruikt.
Deadlina: 14 februariDarkForrests wijzigde dit bericht op 31-01-2012 19:04 met 49% - Geplaatst op dinsdag 31 januari 2012 19:01OEPS SORRY SORRY -.- alweer ;x
Ik heb net een moeilijke tijd achter de rug, omdat er een familielid is overleden..
Ik heb de uitslag al af.
emela: ik vond het leuk dat je al jouw lampen in de huiskamer beschreef, je hebt het mooi afgewerkt.. Ik geef je een 7.6
Butterfly98: Ik vond het leuk dat je over licht een gedicht had geschreven. Het heeft ook met lampen te maken, dus ik vond het ook wel een beetje speciaal. Een 8
Lauszzz: Het was mooi te zien hoe je hebt "beschreven" wat nou goede lampen zijn en niet. Ik vond dat wel mooi
. Een 7.5
Afvaller is NewYorkLoverxxx en de winnaar is Butterfly98, jij krijgt bij de volgende ronde 0.5 punten erbij - Geplaatst op dinsdag 31 januari 2012 19:12^sterkte met jou en je familie
- Geplaatst op woensdag 01 februari 2012 08:26ik heb gewoonnnen!!!!(sietsie) -->www.sophietje8.tumblr.com
- Geplaatst op woensdag 01 februari 2012 08:26quote:lauszzz schreef op 31 January 2012 @ 19:12:
^sterkte met jou en je familie(sietsie) -->www.sophietje8.tumblr.com - Geplaatst op zondag 05 februari 2012 12:38Up??(sietsie) -->www.sophietje8.tumblr.com
- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 13:37quote:lauszzz schreef op 31 January 2012 @ 19:12:
^sterkte met jou en je familiePeace is more than two fingers ! - Geplaatst op zondag 05 februari 2012 20:11ik kan echt niks verzinnen met een hek.. ik vindt het ook wel
een heel moeilijk voorwerp om iets orgineels mee te verzinnen..(sietsie) -->www.sophietje8.tumblr.com - Geplaatst op zaterdag 11 februari 2012 09:22daarom schrijf ik me bij deze uit sorry(sietsie) -->www.sophietje8.tumblr.com