Dit onderwerp heeft 8 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 06-02-2012 20:07. Dit onderwerp is gesloten!
Valentijnaktie
- Geplaatst op maandag 06 februari 2012 19:24Binnenkort is het weer Valentijn en dit moet gevierd worden uiteraard. Ik ben samen met mijn vriend al ettelijke jaren? Normaal gezien doen wij niets speciaal, maar dit jaar wil ik hem eens verrassen. Ik doe mee aan een wedstrijd van het nieuwsblad en daarbij kun je verschillende prijzen winnen zoals een driegangenmenu in een restaurant. Dit zou ik graag winnen, maar ik heb jullie hulp nodig. Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om dit mogelijk te maken?
Hier is de befaamde link dan en hopelijk helpen jullie zoveel mogelijk
Valentijnaktie
Stem aub :)!
- Geplaatst op maandag 06 februari 2012 19:25Valentijnactie
heb gestemd!
- Geplaatst op maandag 06 februari 2012 19:26Ik las op de een of andere manier valentijns-nakie.
Maar dit topic had je net ook al.Life was much easier when apple and blackberry were just fruits - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 19:26Alweer? Dit topic had je toch al eerder gemaakt? xD
En sorry ik stem niet, ik doe niet mee aan dit soort dingen en wie weet is het een virus oidI've always been afraid of flying, but you can't blame a girl for trying. - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 19:26
Lol, dit.quote:Spazzolino schreef op 06 February 2012 @ 19:26:
Ik las op de een of andere manier valentijns-nakie.
Maar dit topic had je net ook al.Speak the truth, even if your voice shakes. - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 19:26ik heb gestemd op de befaamde link
maar dit is uiteraard niet toegestaan op dit forum.Never apologize for what you feel. Its like saying sorry for being real. // voorheen: naoomp - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 19:30
Dit is uiteraard geen virus, ik probeer stemmen te ronselen, geen virussen te verspreiden. Ik zou graag winnen en zoals de meesten onder ons weten: de aanhouder wint uiteindelijkquote:BeingFearless schreef op 06 February 2012 @ 19:26:
Alweer? Dit topic had je toch al eerder gemaakt? xD
En sorry ik stem niet, ik doe niet mee aan dit soort dingen en wie weet is het een virus oid - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 19:32als ik dit lees hoor ik het echt in zon bekakt stemmetje in mijn hoofd.
maar succes!Never apologize for what you feel. Its like saying sorry for being real. // voorheen: naoomp - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 20:07lees de regels!!Vivere, leef. One life to live, nothing to loose.