Dit onderwerp heeft 26 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 13-03-2012 20:35.
THE voices of girlscene
- Geplaatst op maandag 06 februari 2012 19:09Haaaaai meiden!
Omdat ik geen zangcontest zag waar je je nog wel voor kon inschrijven, heb ik een nieuw contest geopend. En ik beloof je, het is niet een standaard contest. Waarom ga ik je nu uitleggen. Iedereen kan stemmen! Ik zal er op letten dat dit anoniem gebeurt. De deelnemers zouden anoniem blijven. Daarom sturen ze hen filmpje in een note naar mij toe. Daar zullen ze ongeveer een week de tijd voor krijgen. Bij elke opdracht zou er bij staan hoe je kan stemmen. Dat gebeurt telkens anders. Alleen de eerste ronde, zogezegd de auditie ronde zal anoniem gebeuren. Daarna niet meer. Het inleveren van je filmpje, zal ook bij de opdracht vermeld staan. Dit gebeurt echter ook altijd anders. Ik heb wel een paar regels opgesteld, als je der niet aan houd word je gediskwalificeerd.
-je stuurd je filmpje echter altijd in een note. Bij de opdracht zal vermeld staan o je hem ook hier in moet leveren.
-er word niet lullig gedaan over elkaars inzending, je weet dan niet over wie je het hebt, omdat het anoniem is.
-er zal altijd jury commentaar zijn.
Jury:
LoveJDB
Deelnemers:
-KOPJECHINO
-
-
-
-
-
-
-
Opdracht 1: blind auditions
De keuze van het liedje licht aan jezelf. Alles mag! Je stuurd je filmpje in een note naar mij toe, maar we mogen je hoofd niet zien. Enkel je stem mag te horen zijn. Je filmpje mag niet in dit topic geplaatst worden. Bij meer deelnemers komt er een dealline, en dan zou ik het stemmen uitleggen. Dat gaat altijd anders.
Dealline: -
Succes, en vragen mogen altijd gestelt worden!
- Geplaatst op maandag 06 februari 2012 19:15Aaah echt een leuk idee! <3
kan niet zingen dus doe maar niet mee (:
hahaa, beschouw dit als een up
succesxx - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 19:30Okeeetjes. Je kan altijd nog stemmen!
- Geplaatst op maandag 06 februari 2012 19:32De opdracht is echt onleesbaar :')
Maar ik denk dat ik wel meedoe. Alleen moet ik dan even iets verzinnen, omdat ik alleen een kutmicrofoon heb die te zacht is, dus moet ik het filmen, en er iets voorzetten... oke ik doe gewoon mee ;D - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 20:19Het is de voice of holland hooooorrrr

- Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 17:01
Gohquote: - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 17:02
Ik ga de opdracht veranderen, en en alles leesbaar maken. En je naam er bij zetten. Leuk dat je mee doet.quote:KOPJECHINO schreef op 06 February 2012 @ 19:32:
De opdracht is echt onleesbaar :')
Maar ik denk dat ik wel meedoe. Alleen moet ik dan even iets verzinnen, omdat ik alleen een kutmicrofoon heb die te zacht is, dus moet ik het filmen, en er iets voorzetten... oke ik doe gewoon mee ;D - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 17:04Ik heb de beginpost ff veranderd.
- Geplaatst op vrijdag 02 maart 2012 17:34ik wil wel mee doen!Doofenschmirz duistere planproducties
- Geplaatst op vrijdag 02 maart 2012 17:37Ik wil ook wel mee doen, heb wel net een keelonsteking gehad dus heel goed zal het niet klinken. :')Im gonna love you like i\\\'ve never been broken.
- Geplaatst op vrijdag 02 maart 2012 17:43Leuk bedacht! Maar ik zal jullie het maar niet aandoen om te gaan zingen.Trek het je niet aan, het past je toch niet.
- Geplaatst op vrijdag 02 maart 2012 17:48ik vind het altijd zo aantrekkelijk om me hiervoor op te geven, maar ik ben nou niet echt een topzangeres. ach, ik probeer het wel gewoon... het is toch anoniem!Calcanda semel via leti --
- Geplaatst op vrijdag 02 maart 2012 17:55Je kan het altijd voor de lol doen!Doofenschmirz duistere planproducties
- Geplaatst op vrijdag 02 maart 2012 19:14Ik wil ook wel meedoen.
- Geplaatst op zondag 04 maart 2012 00:19Ik kan niet geweldig zingen, maar wil toch wel meedoen

- Geplaatst op zondag 04 maart 2012 00:21
- Geplaatst op zondag 04 maart 2012 00:21
- Geplaatst op zondag 04 maart 2012 00:21Ik wil graag meedoen, leuk idee ook! Alleen heb je een microfoon nodig? Zo ja moet dat wel lukken alleen kan het niet altijd in mijn geval.. haha!
- Geplaatst op zondag 04 maart 2012 14:40Uhmm volgens mij is de ts weg want het topic is al bijna een maand oud..Sometimes its better to keep it all inside, where the only person that could judge is yourself.
- Geplaatst op zondag 04 maart 2012 18:56
- Geplaatst op maandag 05 maart 2012 19:14hahaha heeel jammerCalcanda semel via leti --
- Geplaatst op maandag 05 maart 2012 22:10ik wil ook wel meedoen

- Geplaatst op dinsdag 06 maart 2012 14:11Ik doe ook wel mee xD
- Geplaatst op dinsdag 06 maart 2012 14:17vanuit het ziekenhuis: ik doe mee haha!If this was us meeting for the first time, I\'d do it all again. Everything. The fucks, the fuck-ups, everything.
- Geplaatst op dinsdag 06 maart 2012 14:22Voor als de topicstarter ooit terugkomt: let op taal en spelling etc!!Niet mijn Blog, maar wél erg leuk! http://www.helloleticiaa.blogspot.com/