Dit onderwerp heeft 179 reacties, en bestaat uit 8 pagina's. U bent momenteel op pagina 8 van 8.
De laatste reactie is geplaatst op 09-02-2012 15:59.
Schrijfwedstrijdje (:
- Geplaatst op zondag 06 november 2011 00:16VOL VOL VOL VOL VOL! (:
Omdat er zoveel fashiondingen contests zijn hahaha. En omdat ik schrijven zelf gewoon heel leuk vind.
Beoordeelpunten:
- Orginaliteit
- Spelling/Grammatica
- Opbouw van je verhaal
- Woordenschat (niet de helertijd dezelfde woorden gebruiken)
Regels:
- Lief zijn tegen elkaar (a')
- Niet op tijd inleveren is afvallen, GEEN uitzonderingen.
- Als je kopieert van anderen of internet lig je er ook uit.
- Je verhaal moet gemiddeld minimaal 550 woorden hebben, maximaal 650 (iets meer maakt niet uit) Alleen als er niet anders staat aangegeven voor de ronde.
10 mensen kunnen meedoen, laat alsjeblieft eerst weten of je meedoet - voordat je je verhaal neerzet. Zodat ik je er alvast bij kan zetten en je dan straks niet hebt dat je je verhaal hebt geschreven en het dan volzit.
Ik ben enige jurylid, haha (:
Deelnemers:
-billietherobot
- xSomeGirl
- WriteLove [1 p.]
-secretofthemind
- TeenageDream_ [1 p.]
Dikgedrukt = Ingeleverd.
Doorgestreept/Staat er niet meer bij = Afgevallen
Beoordelingen zijn met eindcijfers, niemand heeft voorsprong bij de volgende ronde. Mensen vallen alleen af, tot er één iemand over blijft. Dat is de winnaar.
RONDE 1:
Thema/Onderwerp/Opdracht: Wees creatief met het woord: leven.
Deadline: 29/11/'11 18:00
Winaar: WriteLove
Afvaller: suzanne129
RONDE 2:
Thema/Onderwerp/Opdracht: Iets heel anders dan de vorige ronde; komedie. Jep, het maakt me helemaal niks uit hoe je dit onderwerp gaat verwerken. Dus er is weer heel wat creativiteit voor nodig. Je kan gewoon een een grappig verhaal schrijven, of je kan een verhaal schrijven over iémand die in een komedie speelt, of over een komedie die iemand kijkt. Ja, ik heb jullie al een heel stuk geholpen nu, haha.
Deadline: 17/12/'11 12:00
Winnaar: TeenageDream_
Afvaller: Geen.
RONDE 3:
Thema/Onderwerp/Opdracht: Laat je inspireren door dit liedje. Let vooral goed op de teksten en probeer te begrijpen wat er overgebracht wordt. Wat voor een emoties & relaties tussen mensen?
Deadline: 16/01/'12 18:00
Winnaar: Nog niet bekend.
Afvaller: Geen.
Veel succes! <3shayrajonas wijzigde dit bericht op 15-01-2012 14:27 met 39%"Not all thin girls are pretty, not all fat girls are ugly." - Geplaatst op zondag 05 februari 2012 19:33Pampampam, ik ga haar nog maar een keer stalken.
- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 19:34doen!
- Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 17:03Darn, het werkt weer niet. Ik voel me genegeerd.
- Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 18:44
- Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 15:59Moet ik haar dan nog een keer stalken?