Dit onderwerp heeft 179 reacties, en bestaat uit 8 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 8.
De laatste reactie is geplaatst op 09-02-2012 15:59.
Schrijfwedstrijdje (:
- Geplaatst op zondag 06 november 2011 00:16VOL VOL VOL VOL VOL! (:
Omdat er zoveel fashiondingen contests zijn hahaha. En omdat ik schrijven zelf gewoon heel leuk vind.
Beoordeelpunten:
- Orginaliteit
- Spelling/Grammatica
- Opbouw van je verhaal
- Woordenschat (niet de helertijd dezelfde woorden gebruiken)
Regels:
- Lief zijn tegen elkaar (a')
- Niet op tijd inleveren is afvallen, GEEN uitzonderingen.
- Als je kopieert van anderen of internet lig je er ook uit.
- Je verhaal moet gemiddeld minimaal 550 woorden hebben, maximaal 650 (iets meer maakt niet uit) Alleen als er niet anders staat aangegeven voor de ronde.
10 mensen kunnen meedoen, laat alsjeblieft eerst weten of je meedoet - voordat je je verhaal neerzet. Zodat ik je er alvast bij kan zetten en je dan straks niet hebt dat je je verhaal hebt geschreven en het dan volzit.
Ik ben enige jurylid, haha (:
Deelnemers:
-billietherobot
- xSomeGirl
- WriteLove [1 p.]
-secretofthemind
- TeenageDream_ [1 p.]
Dikgedrukt = Ingeleverd.
Doorgestreept/Staat er niet meer bij = Afgevallen
Beoordelingen zijn met eindcijfers, niemand heeft voorsprong bij de volgende ronde. Mensen vallen alleen af, tot er één iemand over blijft. Dat is de winnaar.
RONDE 1:
Thema/Onderwerp/Opdracht: Wees creatief met het woord: leven.
Deadline: 29/11/'11 18:00
Winaar: WriteLove
Afvaller: suzanne129
RONDE 2:
Thema/Onderwerp/Opdracht: Iets heel anders dan de vorige ronde; komedie. Jep, het maakt me helemaal niks uit hoe je dit onderwerp gaat verwerken. Dus er is weer heel wat creativiteit voor nodig. Je kan gewoon een een grappig verhaal schrijven, of je kan een verhaal schrijven over iémand die in een komedie speelt, of over een komedie die iemand kijkt. Ja, ik heb jullie al een heel stuk geholpen nu, haha.
Deadline: 17/12/'11 12:00
Winnaar: TeenageDream_
Afvaller: Geen.
RONDE 3:
Thema/Onderwerp/Opdracht: Laat je inspireren door dit liedje. Let vooral goed op de teksten en probeer te begrijpen wat er overgebracht wordt. Wat voor een emoties & relaties tussen mensen?
Deadline: 16/01/'12 18:00
Winnaar: Nog niet bekend.
Afvaller: Geen.
Veel succes! <3shayrajonas wijzigde dit bericht op 15-01-2012 14:27 met 39%"Not all thin girls are pretty, not all fat girls are ugly."
- Geplaatst op zondag 06 november 2011 00:27Leek me opzich wel leuk! Alleen ik ben enorm dyslectisch en er kunnen dan wel een aantal spelfoutjes inzitten :') .En ik niet echt iemand heb die het wil controleren!
Succes voor iedereen die wel mee doet! - Geplaatst op zondag 06 november 2011 00:38Ik ben niet zo superstreng in de spelling hoor, echt met kleine dingetjes of zo - daar kijk ik niet zo heel erg naar, gewoon algemene spelling haha. Je kan het anders gewoon proberen? (:"Not all thin girls are pretty, not all fat girls are ugly."
- Geplaatst op zondag 06 november 2011 10:33uppp, ipv alleen bekijken ook inschrijven alsjeblieft? Hahaha."Not all thin girls are pretty, not all fat girls are ugly."
- Geplaatst op zondag 06 november 2011 14:26up, la la la. ;D"Not all thin girls are pretty, not all fat girls are ugly."
- Geplaatst op zondag 06 november 2011 17:12dit vind ik wel erg triest worden hoor, hahaha."Not all thin girls are pretty, not all fat girls are ugly."
- Geplaatst op zondag 06 november 2011 19:09Ik doe wel mee
al kan ik niet goed schrijven maar laten we het proberen 
- Geplaatst op zondag 06 november 2011 20:32haha ty ;D eindelijk! ik zal je erbij zetten."Not all thin girls are pretty, not all fat girls are ugly."
- Geplaatst op zondag 06 november 2011 20:38Ik heb trouwens de deadline veranderd, omdat er anders te weinig tijd voor is."Not all thin girls are pretty, not all fat girls are ugly."
- Geplaatst op dinsdag 08 november 2011 18:48alweer up ;x"Not all thin girls are pretty, not all fat girls are ugly."
- Geplaatst op dinsdag 08 november 2011 19:02Hmm jammer dat er geen thema is de eerste ronde, anders had ik meegedaan!
- Geplaatst op woensdag 09 november 2011 15:14Dan heb je sowieso niet echt veel creativiteit.. ;x"Not all thin girls are pretty, not all fat girls are ugly."
- Geplaatst op woensdag 09 november 2011 19:15Jawel, maar ik vind het uitdagender om binnen een bepaald thema te schrijven.
- Geplaatst op donderdag 10 november 2011 16:14Het is maar één ronde, kom op >.<"Not all thin girls are pretty, not all fat girls are ugly."
- Geplaatst op zaterdag 12 november 2011 21:06als er een thema was geweest had ik graag meegedaan
zie dit als up ..http://thelovleythings.blogspot.com/ - Geplaatst op zaterdag 12 november 2011 21:40Up ik wacht even af.Ik was Wishyoulovedme. Niet dat iemand me kent. Maar alsnog. Dan weet je dat.
- Geplaatst op zaterdag 12 november 2011 22:04ik wil wel meedoen

- Geplaatst op zaterdag 12 november 2011 22:15Ik wou mee doen.
Maar na de opdracht te hebben gelezen niet meer.
Zelfstandigheid ontbreekt.Ik was Radamaloe/PARTYYANIMAL - Geplaatst op zaterdag 12 november 2011 22:28Ik wil wel mee doen

Maar hoe lang krijg je voor een opdracht?
Aan gezien ik het nogal druk heb met school en alles
- Geplaatst op zaterdag 12 november 2011 22:30Maak alleen een richtpunt. Een steekwoord ofzo.Ik was Wishyoulovedme. Niet dat iemand me kent. Maar alsnog. Dan weet je dat.
- Geplaatst op zaterdag 12 november 2011 22:45
heel goed ideequote:Wishyoulovedme schreef op 12 November 2011 @ 22:30:
Maak alleen een richtpunt. Een steekwoord ofzo. - Geplaatst op zondag 13 november 2011 13:22
dit :')quote:Wishyoulovedme schreef op 12 November 2011 @ 22:30:
Maak alleen een richtpunt. Een steekwoord ofzo. - Geplaatst op maandag 14 november 2011 15:47Ik wil wel meedoen, als het tenminste nog neit dood is
. Ik verzin wel wat - Geplaatst op woensdag 16 november 2011 19:41Oké, sorry dat ik er zo lang niet was enzo. Had het druk ;x Ik zal wel even iets bedenken, een 'steekwoord'. Aangezien niemand creatief genoeg is hier.."Not all thin girls are pretty, not all fat girls are ugly."
- Geplaatst op woensdag 16 november 2011 19:45Wijziging opdracht/thema: Wees creatief met het woord 'leven'. Ik hoop dat jullie hier wél iets mee willen doen. Maar ik wou het nog steeds open houden. Met leven kan je namelijk best veel. Doe wat het eerste in je opkomt bij het woord."Not all thin girls are pretty, not all fat girls are ugly."