Dit onderwerp heeft 53 reacties, en bestaat uit 3 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 3.
De laatste reactie is geplaatst op 26-03-2012 16:17.
Music inspiration contest. '
- Geplaatst op zondag 27 november 2011 15:07heejj!
Een nieuw contest!
In deze contest moet je je laten inspireren door muziek.
Ik zal bij elke opdracht een liedje noemen, en door dat liedje laat je je inspireren.
Je mag van alles doen, tekenen, looklet, foto's, of een quote.
It doesn't matter!
Jury: Unsub
Ik wil max. 20 deelnemers, maar ik start bij 10.
( als er tien zijn wacht ik wel eerst een paar dagen )
-LikeAFairytale
- SHELOVESYOU
- GhoticGirl
-MeMango
- pizzachick
- SetMeOnFire
-LoveJDB
Als iemand een vraag heeft of iets wil weten, ask it!
Song opdr.1 : Jason Derulo - It girl.
deadline 5 februari.
Songs opdr.2 : Snoop Dogg, Wizz Khalifa ft. Bruno Mars - Young, Wild & Free of Rihanna, You Da One.
deadline 18 februari.
xxxxxunsub wijzigde dit bericht op 10-02-2012 12:23 met 17%take me for what i am. - Geplaatst op woensdag 18 januari 2012 09:13ik wil wel meedoen... maar kan iemand mij vertellen met wat voor programma je van die letters in het plaatje maakt ?live your dreams
- Geplaatst op woensdag 18 januari 2012 12:43

heb het al gevonden. Hier is ielive your dreams - Geplaatst op vrijdag 20 januari 2012 19:37die hier boven is echt mooi ^.^WeHeartIt If life give you a hundred reasons to cry, you give life a thousand reasons to smile..
- Geplaatst op zaterdag 21 januari 2012 12:52
Thanksssquote:GhoticGirl schreef op 20 January 2012 @ 19:37:
die hier boven is echt mooi ^.^
live your dreams - Geplaatst op zaterdag 21 januari 2012 14:56wanneer is de uitslag?WeHeartIt If life give you a hundred reasons to cry, you give life a thousand reasons to smile..
- Geplaatst op maandag 23 januari 2012 20:02waauw! supermooi!take me for what i am.
- Geplaatst op donderdag 26 januari 2012 19:36Er zijn nu 6 deelnemers, maar ik denk niet dat er nog meer komen dus laten we maar gewoon starten! ;D
Ik heb de opdracht iets aangepast, ik laat jullie kiezen uit twee verschillende nummers. Zo hoop ik dat er voor iedereen een liedje bij zit die ie leuk vindt, en dan is er ook wat meer variatie! Ik ga zo iedereen een bericht sturen dat we beginnen, in deze ronde valt er nog niemand af omdat deze opdracht nog met 1 liedje was, maar de winnaar kan in de volgende ronde niet afvallen!unsub wijzigde dit bericht op 26-01-2012 19:43 met 27%take me for what i am. - Geplaatst op vrijdag 27 januari 2012 17:16okee ! ben benieuwd naar de volgende..live your dreams
- Geplaatst op zondag 29 januari 2012 22:07upjelive your dreams
- Geplaatst op maandag 30 januari 2012 14:16yeaahh;;take me for what i am.
- Geplaatst op maandag 30 januari 2012 21:47heb zin in de volgende ronde, morgen deadline
WeHeartIt If life give you a hundred reasons to cry, you give life a thousand reasons to smile.. - Geplaatst op dinsdag 31 januari 2012 16:51Ik doe ook mee! Je mog toch zelf wat verzinnen? Gaa ik zo wat maken. Heb al een ideetje.
- Geplaatst op woensdag 01 februari 2012 18:24eigenlijk zou vandaag de deadline zijn, maar niemand heeft nog gereageerd op mijn berichtjes.... ik wil wachten tot 5 februari met het inleveren van deze opdracht. de tweede opdracht komt wel al online te staan.take me for what i am.
- Geplaatst op donderdag 02 februari 2012 16:54Hier is ie
:
WeHeartIt If life give you a hundred reasons to cry, you give life a thousand reasons to smile.. - Geplaatst op donderdag 02 februari 2012 18:42hier die van mij !
live your dreams - Geplaatst op zondag 05 februari 2012 13:01vandaag komt de uitslag....
take me for what i am. - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 20:45Ik heb de uitslag klaar, er hebben drie niet ingeleverd, zullen we de contest anders maar stoppen? het lijkt mij niet echt leuk om met vijf mensen verder te gaan. zeg maar wat jullie willen, ik wil heus wel door, maar vijf is erg weinig. Ik zet de uitslag erop zodra ik hier antwoord op heb. hopelijk is dat ok?take me for what i am.
- Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 19:17gewoon doorgaan! het is altijd zo dat er een paar mensen niet inleveren\'\'I love those stupid moments with friends. That when you try to explain it to someone, they think you are complete idiots.\'\'
- Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 11:18ben wle benieuwd naar de uitslag...live your dreams
- Geplaatst op vrijdag 10 februari 2012 12:08okee dan gaan we door!

hahaa. ik ga nu de uitslag posten!take me for what i am. - Geplaatst op vrijdag 10 februari 2012 12:22SHELOVESYOU ik vind de foto erg leuk, wel jammer dat het een beetje wazig is. Ik vind de tekst die je erbij hebt verzonnen heel mooi, en toepasselijk!
GhoticGirl Jouw foto vind ik echt heel mooi! Vooral de kleurencombinaties zijn supermooi! Ook je lettertype is goed gekozen!
pizzachick Ik vind hem mooi bewerkt, maar wel een beetje druk. Ik vind de kleuren wel heel erg mooi, en de foto's passen goed bij het nummer!
SetMeOnFire Jouw foto vind ik ook erg mooi geworden! Ook hier vind ik het lettertype goed gekozen! Ook vind ik het leuk dat je hem zwart wit hebt gemaakt!
LikeAFairytale, MeMango en LoveJDB Jammer dat jullie hem niet ingeleverd hebben, jullie liggen er helaas uit...
De winnaar van opdr.1 is GhoticGirl! Jij kunt bij opdr.2 niet afvallen!take me for what i am. - Geplaatst op dinsdag 14 februari 2012 21:01tadaah

- Geplaatst op zaterdag 18 februari 2012 15:31die hierboven is echt mooi! ♥je kent mijn naam, niet mijn verhaal.
- Geplaatst op vrijdag 02 maart 2012 11:22gheheh dank je wel

- Geplaatst op vrijdag 02 maart 2012 11:23de deadline is allangggg geweest?