Dit onderwerp heeft 99 reacties, en bestaat uit 4 pagina's. U bent momenteel op pagina 4 van 4.
De laatste reactie is geplaatst op 06-03-2012 18:28.
Hoe zou jij dit combineren?
- Geplaatst op vrijdag 20 januari 2012 20:59Hoihoi,
Ik wil eigenlijk altijd een contest starten maar nooit echt gedaan. Nu wil ik een contest starten waar hopelijk veel meiden aan mee willen doen!
Het idee:
Ik post iedere week een foto van een kledingstuk en jullie laten zien of vertellen hoe jullie het zouden combineren. En dan geef ik cijfers! Maarrrrr omdat ik natuurlijk een bepaalde smaak heb wil ik ook nog andere meiden in de jury hebben er kunnen zich daarvoor 5 meiden opgeven zodat we in totaal 6 jury leden hebben. Ieder jurylid geeft bij iedere inzending een cijfer en daarvan berekenen we het gemiddelde.
Regels:
-Iedereen mag meedoen!
-Iedereen doet per week 1 keer mee!
-Als je 2 keer als laatste eindigt lig je eruit. (dus je ligt er niet meteen uit als je als eerste als laatste eindigt.)
-Je accepteert je cijfer.
-Iedereen blijft aardig voor elkaar.
-Maandag rond 19.00 komt een nieuw kledingstuk dan kan je inzenden tot zaterdag.
-Zondag komen de cijfers.
Jury:
1. ymSunshine
2. Anoukvcc
3. Emela
4. AgentP
5. Stripee
6. xpaaam
Deelnemers:
1. starbuckks
2. Livre
3. Kaboosh
4. Roosrose
5. Blubber
6. xSomeGirl
7. SetMeOnFire
8. thelovableFrEAk
Ik hoop dat jullie het leuk vinden! - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 19:49UPPPP
Like ithttp://pinkparisrobiin.blogspot.com/ - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 17:05Uitslag!:D Ik word ongeduldig:)xSomeGirl wijzigde dit bericht op 07-02-2012 17:06 met 1%: Ik had een hele erge zpelvaud
- Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 19:00
- Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 19:04
- Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 19:53Oke eerste ronde is (nu pas) helemaal afgesloten. De mensen die dik gedrukt zijn die hebben niets ingeleverd en dat betekend ook dat ze hun 'laatste kans' hebben dus nog een keer iets niet inleveren liggen ze eruit en ik heb nog alleen maar cijfers van Emela ontvangen.. xpaaam heeft haar top 5 verstuurd maar nog geen cijfers dus die heb ik genote voor cijfers en dan ga ik de cijfers berekenen.... Ik ga ook de andere jury leden eruit halen(degene die niets hebben ingeleverd zijn ook dik gedrukt, als ze dit nog lezen kunnen ze voor 22.00 nog cijfers inleveren) En dan gaan we gewoon verder met de 2de ronde.
De deadline van de tuinbroek-look is 's avonds VRIJDAG 10 FEB
De jury levert de cijfers 's avonds ZONDAG 12 FEB
Dan kunnen we maandag gewoon goed beginnen.
Ik hoop echt dat het nu wat beter verloopt want dit is 25x niks
Liefs - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 19:50het is een beetje vreemd, maar ik heb toch wat weten te knutselen:

de bedoeling is dat het blouseje onder de tuinbroek moet, en er een beetje uitpuilt. Met stoere schoenen en een cowboysbag.....Never apologize for what you feel. Its like saying sorry for being real. // voorheen: naoomp - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 20:51leuk contest:D
- Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 21:28
- Geplaatst op vrijdag 10 februari 2012 18:58

Tuinbroek met daaronder een blousje en een sjaal. Daaronder minnetonka sleehakken om het geheel wat vrouwelijker te maken. Ik zag in de tuinbroek de lusjes voor een riem zitten dus die heb ik erbij gedaan.live your dreams - Geplaatst op zaterdag 11 februari 2012 10:38Ik heb hem ook al ingeleverd, zie pagina 3xSomeGirl wijzigde dit bericht op 11-02-2012 10:39 met 83%
- Geplaatst op zaterdag 11 februari 2012 11:09krijgen we ooit nog de cijfers van de eerste opdracht?live your dreams
- Geplaatst op maandag 13 februari 2012 19:40Nog 2 dagen en anders stop ik ermee.Ik was Radamaloe/PARTYYANIMAL
- Geplaatst op maandag 13 februari 2012 21:24Sorryy, alweer laat, veels te laat. :$ Maar ik hoop dat 'ie er nog bij mag..?

Het is een beetje simpel, gewoon het shirt in de broek en verder niks bijzonders. Ik heb trouwens dezelfde schoenen als vorige week, maar die stonden nog op mijn Polyvore account en ik vond ze er wel goed bij passen.
http://bellaainwonderland.tumblr.com/ - Geplaatst op maandag 13 februari 2012 22:34De cijfers van de eerste opdracht komen nu gezien de 2de opdracht is afgesloten weer. De cijfers van de jury voor de 2de ronde wil ik dan ook graag ontvangen

SetMeOnFire: Gemiddeld cijfer van een: 8,7
Een super outfit is simpel is gehouden maar erg mooi is.
Starbuckks: Gemiddeld cijfer van een: 7
Vrolijke combi!
Blubber: Gemiddeld cijfer van een: 7,6
Erg netjes en stijfvol.
Livre: Gemiddeld cijfer van een: 6,9
Erg chique alleen welke schoenen zou je hierbij dragen? Dat kan net een verschil maken!
xSomegirl: Gemiddeld cijfer van een: 6
Goede combi wel een beetje vlak met alleen rood en zwart.
Meiden zoals jullie zien heeft SetMeOnFire deze ronde gewonnen!
Helaas xSomegirl ben jij laatste geëindigd gebeurt dit nog een keer dan lig je er helaas uit, hopen op betere cijfers deze ronde.
En jury nogmaals zend jullie cijfers in!!!!!!
Tot nu toe al mooie outfits ik heb mijn cijfers al in mijn hoofd voor jullie! - Geplaatst op dinsdag 14 februari 2012 16:13Die van SetMeOnFire is ind het mooist.Livre wijzigde dit bericht op 14-02-2012 16:27 met 79%Ik was Radamaloe/PARTYYANIMAL
- Geplaatst op dinsdag 14 februari 2012 16:52
Mn volgende inzending, sorry voor 2 dagen te laat.
Euhm ik wou alleen eventjes zeggen dat ik het een moeilijke vond& de oogmakeup, Ik kon geen beter plaatje vinden maar het hoort niet glitterig te zijn. En ook iets meer de kleur van het truitje
Ik was Radamaloe/PARTYYANIMAL - Geplaatst op dinsdag 14 februari 2012 19:35jeeeej gewonnen
live your dreams - Geplaatst op zaterdag 18 februari 2012 11:55Ha, ik faal echt:d
- Geplaatst op zondag 19 februari 2012 01:01superleuk topic om te volgen!
Jammer dat ik m nu pas zie, anders had ik ook mee gedaan :]
Wauuw, echt leuke outfits die hier worden verzonnen! - Geplaatst op zondag 19 februari 2012 20:21
Gefeliciteeeerdquote:
http://bellaainwonderland.tumblr.com/ - Geplaatst op donderdag 23 februari 2012 10:38Dankjewel starbuckks!
Nieuwe opdracht en cijfers?????live your dreams - Geplaatst op zaterdag 25 februari 2012 17:59upIk was Radamaloe/PARTYYANIMAL
- Geplaatst op donderdag 01 maart 2012 19:44uperdepupupupup upNever apologize for what you feel. Its like saying sorry for being real. // voorheen: naoomp
- Geplaatst op dinsdag 06 maart 2012 18:27Upppppp!Ik was Radamaloe/PARTYYANIMAL
- Geplaatst op dinsdag 06 maart 2012 18:28Ts?Ik was Radamaloe/PARTYYANIMAL